Coronavirus

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Dicksy

19 sep 2020, 13:27

Fred1950 schreef:
De vraag komt vooral uit de horeca om de bubbel van 5 te vergroten. Maggie De Block beweert dat er dan andere strengere maatregelen voor in de plaats komen. :) Ik denk niet dat ze nu gaan versoepelen , integendeel ...
Yep, halve pintjes tappen en volle pot betalen zodat ze niet te lang blijven zitten. :P
Ice

19 sep 2020, 13:29

Fred1950 schreef:
18 sep 2020, 13:48
Ice schreef:
18 sep 2020, 13:24
.....
Vertel eens, fred: waarom wil je absoluut dat deze corona hoax blijft duren door valse besmettingscijfers te geloven die ze blijven uitmelken als laatste strohalm?
....
Om jou op de intensieve als corona zieke te zien belanden, en ... ons daarna in alle geuren en kleuren over je ervaring komt te vertellen :mrgreen: :lol: ( niet dat ik je dat toewens hoor, verre van ).
Iemand als corona zieke op IC willen zien belanden is hetzelfde als toewensen, idioot, enkel het laagst gezonken crapuul wenst een mens zoiets toe...maar een wens keert altijd terug want karma is een bitch... :P
Geen normaal mens gelooft die leugens nog.
Waarom ben je tegen de opheffing van de tijdelijke maatregelen die de economie en het normale leven blijven verwoesten?
Door wie wordt gij betaald om op fora als trol elke dag mensen blijven angst aan te jagen met valse besmettingscijfers die reeds láng ontmaskerd zijn om hervatting naar een normaal leven te verhinderen? :roll:

Fred1950

19 sep 2020, 13:41

Ice schreef:
....
Door wie wordt gij betaald om op fora als trol elke dag mensen blijven angst aan te jagen met valse besmettingscijfers die reeds láng ontmaskerd zijn om hervatting naar een normaal leven te verhinderen? :roll:
Ik word betaald met verwijten, en ik krijg daar geen Eurocent voor terug. Integendeel, mijn toetsenbord verslijt er sneller door. :D
Ice

19 sep 2020, 13:45

bluevelvet schreef:
18 sep 2020, 15:54
Fred1950 schreef :

Larie. Als men een verkoudheid gehad heeft, en men is er van genezen, en dan vindt men geen virus meer terug in neus en keel
——————————————————————-

Er zijn meerdere cironavirussen. Zelfs na herstel van een verkoudheid heb je antistoffen van het coronavirus in je lichaam. Dus........ bij PCR test wordt je mogelijks positief Covid-19 bevonden.
Fred ontkent dat de mens voor 60% uit virussen bestaat en zelfs virussen nodig heeft om te kunnen leven.
Fred ontkent dat elk mens al ooit eens verkouden is geweest en er dus bij de (onbetrouwbare) testen bij élk mens met zekerheid corona virussen gevonden worden.
Wetenschappelijke bewezen feiten worden ontkend door een angsthaas die het beter meent te weten.. :P
Welke waarde heeft het gedaas van deze angsthaas nog? NUL komma NUL :roll:
Blijkbaar is zijn enige drijfveer om senioren dagelijks schrik te blijven aanjagen zodat de tijdelijke maatregelen voor gehoorzaamheid kunnen gerechtvaardigd blijven door verdeeldheid te blijven zaaien over ontmaskerd bedrog om zo de terugkeer naar een normaal leven blijvend te verhinderen.
Ice

19 sep 2020, 13:51

Fred1950 schreef:
Ice schreef:
....
Ik word betaald met verwijten, en ik krijg daar geen Eurocent voor terug. Integendeel, mijn toetsenbord verslijt er sneller door. :D
Verwijten? Daar is je karma dan al... :P
Iemand als corona zieke op IC willen zien belanden is hetzelfde als toewensen, idioot, enkel het laagst gezonken crapuul wenst een mens zoiets toe...maar een wens keert altijd terug want karma is een bitch... :P

Wiana

19 sep 2020, 13:52

Daarnet met Denemarken gepraat ...
Ik kan het verkeerd voor hebben, maar
ik vind toch dat het er daar heel anders
aan toe gaat .
Ondanks het feit dat de overlijdens en de
ziekenhuisopnames niet spectaculair stijgen,
- de besmettingen doen dat wel ! -
zijn de maatregelen drastisch en de boetes navenant !
Bovendien gaan ze meteen in :
de horeca gesloten vanaf 22 u ,
met of zonder halve pint :wink:
Reizen in eigen land wordt te stelligste afgeraden .

Iedereen houdt zich eraan,
- ook uit schrik voor de boetes misschien -
omdat ze weten waarom én omdat ze
vertrouwen hebben in hun regering !

Misschien moeten ze hier in België wat duidelijker
én consequenter zijn, wat de maatregelen betreft !
HP Notebook - Windows10 Home
Intel(R)Core(TM)i5 - 6200U CPU@2.30GHz -2.40GHz
RAM 7,92 GB - 64bits best.x64-proces.

Wiana

19 sep 2020, 14:06

Fred1950 schreef:

Ik word betaald met verwijten,

Vind ik wel jammer :
het is niet, omdat je van mening verschilt,
dat je elkaar moet uitschelden .
Ice

19 sep 2020, 14:17

Afbeelding
MichelN schreef:
18 sep 2020, 16:14
Fred1950 schreef:
18 sep 2020, 16:09

Dat moet wel een VIP zijn om hem zolang te laten lijden. Meestal trekt men er na een paar maand de stekker uit. :cry:
Maar voor de rest weer geen zinnig antwoord op de essentie van de zaak. Het begint er meer en meer op te lijken dat jij hier wel echt de dorpsgek van het forum begint te worden.
Natuurlijk, MichelN, hij heeft immers geen enkel argument op de essentie van de zaak zoals gewoonlijk. :roll:
Dorpsgek? Vuile trol, ja die hier mensen onnodig komt angst aanjagen met cijfertjes die reeds lang bewezen vals te zijn, dat bekennen ze dan nog zelf. 8O

Er is geen sprake meer van een coronacrisis maar trollen worden gebruikt om dat in stand te houden om de tijdelijke maatregelen te kunnen rekken tot er een dubieus vaccin is zodat iedereen gehoorzaam en verplicht gif moet laten inspuiten voor de miljardenwinst van big farma en massamoordenaar gates.
Corona was om de 80+ en zieken uit te roeien, het vaccin zal alle leeftijden en bredere lagen van de (wereld)bevolking treffen, met medeplichtigheid van alle politici.
Dat plan, om de 7,5 miljard wereldbevolking te decimeren tot 500 miljoen, staat zelfs in rots gebeiteld en voor iedereen zichtbaar...maar is blijkbaar zo monsterlijk dat het zelfs niet geloofd wordt terwijl het wereldwijd gebeurt onder het mom van corona.. :roll:

Charlie Maru

19 sep 2020, 14:35

Wiana schreef:
Fred1950 schreef:

Vind ik wel jammer :
Van mening verschillen is één iets........
Iemand zijn eigen mening willen inpeperen is nog altijd iets anders.

Hij probeert je gewoon te besmetten met het virus FRED-19.
Enig probleem: hier bestaat een serieus vaccin tegen.... :roll:
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier

Fred1950

19 sep 2020, 14:38

Een ding is duidelijk , de maatregelen zijn te "slordig". Gans dat 'bubbel" gedoe is larie, niemand houdt zich daar praktisch aan , en velen weten nog niet eens hoe dat precies in mekaar steekt. Ge hebt dan nog van die supersociale wespen die tot geen enkele bubbel behoren maar wel van de ene bubbel naar de andere vliegen.

Idem voor bezoekers van woonzorgcentra , gevangenissen , gehandicapten instellingen. Van mij zouden ze niet binnen mogen als ze geen PCR negatieve test van hoogstens 2 dagen oud , plus nog eens een vingerprik antistoffen test kunnen voorleggen. De tijdstippen van het bezoek en de consultatie van de huisarts om de tests af te leggen kunnen perfect op mekaar afgesteld worden, het is gewoonweg een kwestie van selfmanagement. En dan is een knuffel al eens toegelaten. En als de bewoner van een WZC of gevangenis , etc .. dan toch besmet geraakt kan men de schuld niet meer naar de bezoekers doorschuiven. Het personeel zal dan ook wel meer op hun qui-vive staan om de regels op te volgen uit schrik om niet de schuld te kunnen krijgen als een bewoner besmet is geraakt.
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 19 sep 2020, 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Fred1950

19 sep 2020, 14:39

Charlie Maru schreef:
Wiana schreef:
Fred1950 schreef:

Vind ik wel jammer :

Als er iemand andere mensen iets wil inpeperen met onzin, dan is het "Ice" wel. Ik schrijf alleen maar dingen die eigenlijk iedereen al zou moeten weten.

Wiana

19 sep 2020, 14:48

Charlie Maru schreef:

Dat kan uiteraard jullie mening zijn, Charlie Maru,
ieder zijn/haar mening :)
Maar vindt u het dan wel verantwoord om zo'n
laag-bij-de-gronds taalgebruik te hanteren ?

Fred1950

19 sep 2020, 15:26

Ice schreef:
19 sep 2020, 13:51
Fred1950 schreef:
Ice schreef:
....
Verwijten? Daar is je karma dan al... :P
Waarom voelt ge u aangesproken ? Ge gelooft niet in maatregelen , in mondmaskers , zelfs niet in het virus. Als dat allemaal niet nodig is of niet bestaat, dan kunt gij toch nooit op IC door corona belanden , of wel.

Ge vergeet wel dat ge mensen de dood kunt injagen als zij al jouw beweringen opvolgen en toepassen. Zijt ge u daar wel van bewust , madame ?.

----------------

En in plaats van een "ontkenningsoorlog" te voeren ( samen met je geloofsgenoten ) , waarom stel je niet eens wat oplossingen voor om die corona miserie en heisa te stoppen ? Misschien worden je voorstellen opgepikt door één of andere idiote politieker of professor "expert" die heel "toevallig" net op hetzelfde idee kwam. :roll:
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 19 sep 2020, 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Ice

19 sep 2020, 15:51

Fred1950 schreef:
18 sep 2020, 07:42
Als er iemand andere mensen iets wil inpeperen met onzin,.....
Zoals DIT:
Fred1950 schreef:
18 sep 2020, 07:42
......
Ge hebt dan nog van die supersociale wespen die tot geen enkele bubbel behoren maar wel van de ene bubbel naar de andere vliegen.
Idem voor bezoekers van woonzorgcentra , gevangenissen , gehandicapten instellingen.
Van mij zouden ze niet binnen mogen als ze geen PCR negatieve test van hoogstens 2 dagen oud , plus nog eens een vingerprik antistoffen test kunnen voorleggen.
De tijdstippen van het bezoek en de consultatie van de huisarts om de tests af te leggen
kunnen perfect op mekaar afgesteld worden, het is gewoonweg een kwestie van selfmanagement.
En dan is een knuffel al eens toegelaten. En als de bewoner van een WZC of gevangenis , etc .. dan toch besmet geraakt kan men de schuld niet meer naar de bezoekers doorschuiven. Het personeel zal dan ook wel meer op hun qui-vive staan om de regels op te volgen uit schrik om niet de schuld te kunnen krijgen als een bewoner besmet is geraakt.
Onbetrouwbare PCR testen, die om de twee dagen zouden moeten genomen worden door neusswaps die bloedneuzen veroorzaken met wattenstaafjes die tot in de hersenen gestoken worden.
Laat corrupte politici nog maar wat nep testkits aankopen bij buitenlandse miljonairs...fred zal wel zorgen dat ze opbrengen.... :twisted:
Wat doodsangst voor een denkbeeldig gevaar toch maar doet met angsthazen, die aan hoogmoedswaanzin lijden...dictatoriale neigingen om nutteloze folteringen om de twee dagen te herhalen...
Maar goed dat er geen rekening wordt gehouden met waanzinnigen die uitzinnig zijn van doodsangst naast de hoop leugenaars die ons menen nog blaaskes te kunnen wijsmaken met valse besmettingen.

Kruip in je kot, blijf overal weg want je zou nu ook al misschien weer besmet kunnen zijn....wanneer ben je nog getest? Langer dan twee dagen geleden? Dan moet je zeker opnieuw in de rij gaan staan voor je anderen gaat besmetten! :P
Neem je verantwoordelijkheid zelf ipv anderen de les te spellen....net een politieker: anderen opleggen wat ze zelf niet doen.... :P

bluevelvet

19 sep 2020, 16:03

Die neuswissers zouden 15 cm lang zijn. Hallo 8O
Gewoonweg deze manier van testen weigeren volgens een bioloog, speekselonderzoek lijkt voldoende.
Omdat, als ik goed begrepen heb, het vocht van keel en neus of dieper in de sinussen hetzelfde zijn als het speeksel, dat in je mond rondtoert.