Goedemorgen Seizoentjes,
Zo, de strijk is al achter de rug, planning voor vandaag is gemaakt, enkel licht HH vandaag + het boodschappenbriefje is geschreven.
Nu maandag moet manlief naar Brussel om te gaan werken. Dan weer 2 weken thuiswerk en zo verder.
Ga nu van deze week werk maken om een aantal extra taken te doen, heb er genoeg, kan dus kiezen

.
Maandag moet ik pas om 19.30H bij de kine zijn, dan is het donker denk ik als ik daarvan thuiskom. Ga met de fiets, ben ik vlug terug thuis. En ben goed zichtbaar gekleed.
Granny M, jij bent dan aardig muzikaal, allemaal verborgen talenten

.
Wilde eend, dat moet wel een hele mooie piano zijn, echt wel een mooi antiek stuk. En je gaat ijverig door met opruimen. Een mens houdt wat bij in zijn leven hé . Heb hier ooit eens een curverbox in de garage gevonden bij een opruim, waar letterlijk op geschreven stond : ROMMEL. En daar was niks bij waarvan ik kon zeggen dat het één of het ander nog eens van pas kon komen, neen, het was daadwerkelijk rommel.
Anjelier, dat heeft Ukkepuk dan heel goed gedaan, dat fietsen. Het spijt me zo te horen van het WZC waar jouw vader is. Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat zijn test negatief gaat zijn.
Oma-C, nog naar de Ronde van Frankrijk gekeken ? Manlief zijn verlof is voorbij en hij heeft gisterenavond op zijn tablet naar de samenvatting gekeken, denk ik.
HVT, jouw prachtig haakwerk af op een paar draadjes na. Dikke proficiat.
MJ, zit jij nog aan het zeetje ?
Muddy Maddy, woensdag regen, dus vensters wassen valt letterlijk in het water. Maar ik denk dat je nog wel werk genoeg hebt om jouw poetsjuweeltje te laten doen.
Manlief slaapt nog, laat hem slapen, moeten enkel nog boodschappen doen vandaag. En ik het licht HH.
De strijk heb ik in pyjama gedaan, moet dus nog mijn haren gaan wassen en gaan douchen. En even nadenken wat ik ga aantrekken, zal een kleedje worden. En dan doe ik meteen boven al alles , zijnde slaap- en badkamer opruimen en die even afvegen + daar dan stofzuigen en de pyjama's voor vanavond al klaarleggen.
Dan de 2 benedenverdiepingen gewoon even stofzuigen en in de keuken en de living nieuwe theelichtjes zetten en de glazen deur ontneuzen, want Matice zet daar altijd neusjes op. En dan beneden zijn kamer opruimen en ook daar even stofzuigen.
En dan gaan we de boodschappen doen.
Zo, ik hoop dat ik niemand vergeten ben. Ik wens jullie allemaal een prettig weekend. Liefs en een dikke knuffel van ons 3.