In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Lenk

20 sep 2020, 20:14

Gerda heel veel sterkte.

En kind verliezen is het ergste dat er is. zo jong nog.

Geen nieuws hier voor de rest. Druk weekend gehad maar toch nog een beetje tijd om puzzelstukjes te leggen. Weer eentje af morgen kiezen welke ik ga maken. Ik denk eentje van een oude stoomlocomotief. Lijkt me leuk

Zo nu nachtkleed aan en zetel in.

Deze avond op het menu, koolrabi met kipfilet. Gisteren lekker fondue gegeten, en of hij lekker was. Kleine frietjes erbij. Meer moet dat niet zijn hé

grootjegerda

20 sep 2020, 20:55

Dank je Lenk.
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeftAfbeelding

puzzel

21 sep 2020, 06:11

gdm, zonder tour vandaag, is toch een soort van afkicken ...

Remie

21 sep 2020, 06:13

Afbeelding

Afbeelding Goeiemorgen Luitjes Afbeelding

Zeker tot aan Woensdag kan ik nog buiten onderhoud doen aan mijn bootje i.v.m. het weer heb ik begrepen van de weersverwachtingen. Afbeelding
Als het weer slechter gaat worden kan ik binnenin ’t bootje mezelf gelukkig nog nuttig maken door daar ook nog wat onderhoud te plegen.

In de loop van Oktober ben ik van plan om haar weer naar haar box in het haventje in Montfoort te varen, dan zit het vaarseizoen 2020 er dan toch echt op voor mij. Afbeelding

Afbeelding
Foto van mijn Vaar- Fietstochtjes

Weet U dat ook weer...

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook 'n fraaie dag toe....

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

An-W

21 sep 2020, 08:43

Goedemorgen lieve mensen ,
Ik ben werken vandaag . Toedeloe .

Onderweg :

Afbeelding
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'

jadi

21 sep 2020, 09:35

Afbeelding
Afbeelding
Manneke uit de maan (Manneke ut de mane)
Goede morgen iedereen..De zon is er en het al heerlijk buiten. Dus naar buiten..eerst naar de markt (lees koffietje drinken) en deze namiddag een fietstoerke doen...
Gisteren een aangename dag letterlijk en figuurlijk op de markt gezeten. En geluisterd naar dixie muziek..Wandelingetje op het gemak, en daarna een koffietje gaan drinken...
Is dat genieten, een luidruchtige groepje vrouwen vierde een 60-jarige verjaardag, en te pas en ten onpas moest ze ♪ Happy Birthday♫ horen zingen..Ze waren heel uitgelaten als kinderen, maar onbezorgd even plezier maken..groot gelijk hadden ze. Zo'n dingen durf je maar doen in een groepje :lol:
Zo salut en de kost, ga mijn sandalen aantrekken..
Nog een fijne dag allen
toedeloe
menu: belegd broodje
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

grootjegerda

21 sep 2020, 10:35

Afbeelding
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeftAfbeelding

zonnebloemetje

21 sep 2020, 11:53

halloooo een bijna goeie middag iedereen

ik heb goed geslapen vannacht maar deze morgen toch opgestaan meer weeral een draaikop
en daarbij dan natuurlijk de nodige misselijkheid , maar soit het zal wel weer beteren zeker
het is weer een prachtige najaarsdag maar vanaf woensdag word er wat regen voorspeld maar das dan weer goed voor de tuintjes want tis toch overal redelijk droog en het mag al eens regenen
en tis herfst en daar hoort wel wat regen bij vind ik
morgen terug een drukke dag hier want ik heb in de voormiddag een afspraak in het ziekenhuis en later in de namiddag dan nog een afspraak in het ziekenhuis , dus zal ik niet veel moeten doen tussen de afspraken door want daar zal geen tijd voor zijn

Lenk ik leg ook graag een puzzel maar nu ist toch al een tijdje geleden doordat ik er de laatste tijd geen tijd meer voor heb

puzzel de tour daar kijk ik niet naar dus hier niet afkicken bij ons
maar veldrijden dat zien we nog al eens graag en in het weekend begint het veldrijden seizoen heb ik gehoord

Remie nog een maandje te gaan om aan jou bootje te werken en dan is het winterstop heb ik begrepen , en weeral een leuke foto van op jou bootje

An-W , veel werkplezier vandaag en wat mooi die bloemen op de foto want dat zie ik graag van die wildbloemen

jadi gaan markten vandaag , geniet er van
en door die corona is het bij ons al een tijdje geleden dat we nog zijn gaan markten

gerda ook voor jou een gezellige maandag vandaag

allé tis alweer bijna tijd om aan het middageten te beginnen sè
voor alle leutertjes strakjes SMAKELIJK

daaaaaaag

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

grootjegerda

21 sep 2020, 14:03

Zonnebloemetje sterkte met alles!

zonnebloemetje

21 sep 2020, 15:59

halloooo een goeie zonnige namiddag iedereen

voila sè zojuist onze koffie gedronken en het smaakte ondanks dat ik toch een beetje misselijk ben door die draaikop en het gaat eigenlijk ook niet goed om naar het scherm te kijken van mijn laptop daardoor

gerda bedankt hoor

en nu zal ik een poging doen om nog wat naaiwerkjes te doen sè op 't gemakske achter mijn naaimachine

daaaaaag

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

Remie

21 sep 2020, 16:08

Afbeelding Luitjes Afbeelding

Mooie en leuke foto’s gezien tijdens het bladen door de berichten hier.
Z-Bloemeke Sterkte en Beterschap met je vervelende hardnekkige mankementen. Afbeelding
Het was heerlijk weer om bij het bootje en langs het water te zijn met ook nog eens gezellige andere watersporters om me heen. Afbeelding

Het menu voor vandaag:

Afbeelding

Weet U dat ook weer...

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog 'n fraaie dag verder en avond toe....

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding

An-W

21 sep 2020, 20:18

Jadi , leuke foto van het Manneke ut de mane :D

Z'bloemeke sterkte en beterschap met je draaikop .

Ik kom jullie allemaal een fijne avond en goede nachtrust wensen .

Afbeelding
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'

Lenk

21 sep 2020, 22:46

Druk dagje op het werk gehad. Wel heerlijk buiten via mijn laptopje kunnen werken en vergaderen.

Nu moe en bedje opzoeken. Eerlijk ik word net wakker

Bloempje veel sterkte hoor ik duim dat het snel over is.

Alle leuterkes ik ga verder slapen in bed.

Remie

22 sep 2020, 05:33

Afbeelding

Afbeelding Goeiemorgen Luitjes Afbeelding

Vandaag weer naar mijn vrienden op en langs ’t water bij de Waaiersluis waar de ‘REMIE’ mijn bootje nu ligt, lekker nog effe wat klusjes doen aan mijn bootje.

Afbeelding
Foto van mijn Vaar- Fietstochtjes

Weet U dat ook weer...

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook 'n fraaie dag toe....

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding

puzzel

22 sep 2020, 06:14

GDM, rustig aan doen, laptop uitlaten, alleen het noodzakelijke Zonnebloemke.