covid besmetting...

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Fred1950

26 sep 2020, 12:13

bluevelvet schreef:
25 sep 2020, 17:58
....

Iedereen hoeft niet akkoord te zijn met wat de nu onafhankelijke parlementariër Sara Cunial in haar speech te zeggen had. ....
Voor eigen land brabbelt ze in het ijle. :mrgreen: Italië kent amper een opleving van het aantal besmettingen zoals dat in andere Europese landen het geval is. De Italianen hebben hun lesje goed geleerd en weten nu zich te gedragen. Ze bewijzen dat zelfdiscipline werkt. :|

E.T.

26 sep 2020, 12:25

... wereldwijd via dit dubieuze vaccin meteen een chip te kunnen meegeven ...
dat is de reden dat de ingrediënten van een vaccin staatsgeheim moet blijven
Das zo'n zeker zo'n RFID chip, zoals in de bibliotheek gebruikt om de boeken te merken, maar dan heeeeeel klein. Staat de nanotechnologie werkelijk al zover?

Waarschijnlijk zijn er wel meer redenen te bedenken waarom de samenstelling geheim is. Trouwens het recept van CocaCola is ook nog steeds niet openbaar hé :lol:
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

Fred1950

26 sep 2020, 12:38

E.T. schreef:
Das zo'n zeker zo'n RFID chip, zoals in de bibliotheek gebruikt om de boeken te merken, maar dan heeeeeel klein. Staat de nanotechnologie werkelijk al zover?
Maar bah nee ... :D als zoiets door het afweersysteem ontdekt wordt, wordt het meteen aangevallen. :) De "echte" chips die men bij bvb. honden inplant zitten onderhuids met een laag metaal errond dat getolereerd wordt ( denk aan de titanium implantaten voor een versleten heup ).

bluevelvet

26 sep 2020, 14:19

Ice schreef:
25 sep 2020, 18:37

Eerst zal gates zich wel nog moeten verantwoorden voor wat hij heeft uitgespookt in afrika en india als 'vaccin-weldoener' met duizenden dode kinderen tot gevolg. Er lopen meerdere rechtszaken tegen hem en zijn foundation...
Het is al langer bekend dat vaccins bijwerkingen kunnen hebben en dat de farmaceutische industrie er schuld aan heeft.
In 1986 heeft de Amerikaanse federale regering een Nationaal Vaccinatie Schade Compensatie Programma ingesteld. (NVICP). Dit om mensen te compenseren die ernstige reacties op de vaccinaties krijgen. De meeste Amerikanen zijn echter niet bekend met dit speciale hof.
Het fonds heeft daarvoor 3,75 miljard dollar in kas. Het fonds heeft tot op heden 4 miljard dollar aan vaccinatie schade uitgekeerd, en volgens EFVV, “european forum for vaccine vigilance” meer dan £74 miljoen in het VK.
https://efvv.eu/pathways-for-vaccine-damage/

Een speciaal hof in de VS voor vaccinatie schade , en een “european forum” 🥺🥺 dat betekent dat vaccinaties toch niet zo onschadelijk zijn zoals door overheden in ons land beweerd wordt :!:

Er zal binnenkort (?) kunnen gevaccineerd worden, maar dan wel tegen het specifieke virus, Covid-19 (SARS-CoV-2), terwijl een eventuele nieuwe golf door een gewijzigd of zelfs een totaal ander virus kan veroorzaakt worden,
wat dit vaccin nutteloos maakt.
Er werden al miljoenen vaccins besteld door Europa :!: :!: met mogelijks miljoenen euro’s foetsie 😧😧

:arrow: Denken we maar aan de miljoenen dosissen ­Tamiflu die verschillende landen, ook België, hadden ingeslagen om een grieppandemie te voorkomen :!: Achteraf bleken ze nutteloos, ze lagen te verjaren of werden ze naar Afrika verscheept ? ik weet het niet zo goed meer.

tokkio

26 sep 2020, 16:37

De politiek en de virologen ,spreken elkander tegen, de gezondheid ministers die zwijgen, ze zijn in paniek omdat ze het zelf niet weten wat nu de echte cijfers zijn, ze doen massaal testen,alhoewel ze weten dat de testen onbetrouwbaar zijn, maar ze willen dat niet weten, ze stellen zich geen vragen , ondanks dat de testen aantonen dat er meer dan duizend besmettingen per dag zijn, er zeer veel geen symptomen hebben, ze moeten in quarantaine, maar ze lopen in hun hof zoals dartele veulens, de kinderen springen op de trampoline dat het een lust is,maar betrouwbaar of niet, ze hebben ze gekocht,dus "moeten" de mensen getest worden anders blijven ze er terug mee zitten,en moeten ze naar de verbranding oven zoals de mondmaskers.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200818_97368765
de gezondheidsraad focust zich ook maar op covid 19, dus een "gewone griep, een bronchitis, een angina, een snotvalling, longontsteking,kortademigheid, of een rokershoest is allemaal van geen tel meer,alles en iedereen heeft covid 19 ...........en ze zwijgen van de oversterfte van mensen die hun bezoek aan de dokter of kliniek voor de medische verzorging, hun chemo therapie, hun operatie,op holt gezet wordt omdat covid 19 voorrang heeft .
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Idefix

26 sep 2020, 18:23

E.T. schreef:

Waarschijnlijk zijn er wel meer redenen te bedenken waarom de samenstelling geheim is. Trouwens het recept van CocaCola is ook nog steeds niet openbaar hé :lol:
Welke chips hebben ze daar dan ingestoken??????? :D :D :D :D :D :D
De zon is gratis voor iedereen
Ice

27 sep 2020, 13:53

Idefix schreef:
26 sep 2020, 11:05
Ice, als ik uw mentaliteit overneem dan moet ik gewoon zeggen dat van "alles wat gij schrijft niets geloof omdat is er geen bewijs van gezien heb...
De boel niet omdraaien, idefix!
Ik hoef niks te bewijzen want ik vaardig geen maatregelen uit die gebaseerd zijn op vermoedens en dus VERONDERSTELLINGEN zijn om maatregelen en gehoorzaamheid te kunnen opleggen! Je moet enkel de FEITEN volgen en willen zien.

Er is nog steeds geen enkel wetenschappelijk bewijs, geen enkel FEIT dat het nut van deze tíjdelijke (!!) maatregelen kon/kan rechtvaardigen. :evil:
De genomen maatregelen zijn op basis van veronderstéllingen en daar begint het hele spel mee, éérst bewijzen dat het nodig en nuttig is en niet zwaaien met vermoedens, halve waarheden en waarzeggerij. Punt.

De Joden boden ook geen verzet en liepen gehoorzaam naar de douches omdat ze geloofden dat ze een douche zouden krijgen tot er ipv water dodelijk gas uit de douchekoppen kwam en ondanks de enorme schouwen die de stank van hun verbrandde familie uitbraakten geloofden ze het nog niet tot het te laat was. :roll:

Zo worden nu een overroepen en opgeblazen griepvirus, besmettingen zonder symptomen en fake cijfers gebruikt om door angst gehoorzaamheid af te dwingen met onnodige maatregelen, waarvan ze het nut niet kunnen bewijzen, tot de naald met het virus gedwongen in je arm zit, ondanks wetenschappelijke feiten en bekentenissen van big farma zelf dat het vaccin niet deugt. :evil:
Hoeveel slachtoffers zullen er dan pas corona door krijgen?
Net als griep krijgen, ondanks en net door de griepprik?
Het gaat niet om onze gezondheid, het gaat om geld en gehoorzaamheid en om zonder verzet naar de slachtbank door (een zéér lucratieve!) vaccinatie geleid te worden.
Exact dezelfde nazi-praktijken voor wie verder kan en wil kijken dan zn neus lang is. :roll:

Fred1950

27 sep 2020, 14:12

Ice schreef:
Idefix schreef:
26 sep 2020, 11:05
Ice, als ik uw mentaliteit overneem dan moet ik gewoon zeggen dat van "alles wat gij schrijft niets geloof omdat is er geen bewijs van gezien heb...
Ik hoef niks te bewijzen want ik vaardig geen maatregelen uit die gebaseerd zijn op vermoedens en dus VERONDERSTELLINGEN zijn om maatregelen en gehoorzaamheid te kunnen opleggen! Je moet enkel de FEITEN volgen en willen zien.

......
Jij draait net de boel om. Door de lockdown her en der begonnen het aantal besmettingen , maar vooral het aantal doden sterk te dalen. Nu dat men overal heeft versoepelt stijgen in gans Europa de cijfers terug. Als dat voor u geen bewijs is vraag ik me toch af hoe jouw hersens dan wel gekronkeld liggen.

Idefix

27 sep 2020, 15:11

Ice, ik bewonder uw geloof in uzelf, maar ik denk dat je daarin een uitzondering zijt.
Ter info.
De Spaanse griep heeft 5 jaar geduurd en heeft tussen de 50 en de 100 miljoen doden gekost. Was dat ook overroepen??? Wil je daar ook naartoe.??? Ik niet hoor, ik hou me aan de regels maar gij moogt uw goesting doe als je maar uit mijn buurt blijft..... :roll:
De zon is gratis voor iedereen
Ice

27 sep 2020, 16:40

Fred1950 schreef:
Ice schreef:
......
Jij draait net de boel om. Door de lockdown her en der begonnen het aantal besmettingen , maar vooral het aantal doden sterk te dalen.
Zo?
De lockdown was een GEVOLG, een 'nodige' maatregel?? :roll:
Er zou dan ook éérst een dodelijk bedreigend virus, pándemie geheten, moeten bewezen worden vóór een lockdown nodig zou zijn?!
En dat bewijs was en is er NIET. :evil:
Het FEIT dat de who rap rap de definitie van een pandemie veranderde, bewijst echter wél dat corona NIET de dodelijke bedreiging was die ze bedrieglijk voorstelden! :roll:

Het bewijs dat de lockdown en andere maatregelen nodig zouden geweest zijn, is er NIET en nog steeds NIET - intégendeel, in landen ZONDER lockdown dáálden de doden en besmettingen OOK, dat ontkracht meteen de bedrieglijke bewering dat de daling van doden en besmettingen het gevolg zou zijn van de lockdown.
Dat zou ook gedaald zijn zónder lockdown en maatregelen want dat is nét het verloop van het virus waarop virologen zich baseren met statistieken voor hun waarzeggerij.
Wie draait dan de boel om? :roll:
Waarom werden hun statistische computermodellen met het verloop hoe het virus zich gedraagt, na 8 dágen al op retour is en na maximaal 10 WEKEN uitdooft, dan niet verder gevolgd? Enig idee, slimmerik? :twisted:
Fred1950 schreef:
Nu dat men overal heeft versoepelt stijgen in gans Europa de cijfers terug. Als dat voor u geen bewijs is vraag ik me toch af hoe jouw hersens dan wel gekronkeld liggen.
...met cijfers van denkbeeldige besmettingen zonder symptomen, zonder zieken, zonder doden en dat bedrieglijk enkel cijfers van onbetrouwbare testen weergeven... :roll:
Als ze je kunnen wijsmaken dat vandaag de versoepelingen ingaan en dan vandaag de cijfers al overal in europa stijgen, dan ben je nog dommer dan ze denken....

Zo doen ze het dan ook: voorspéllen dat de fáke besmettingscijfers, die ze zelf willekeurig uit hun duim zuigen en die enkel verwijzen naar testen, GAAN stijgen 'omdat mensen niet gehoorzamen', ze zeggen het dan ook nog zélf voor ze het doen.... :roll: :P
Jojo spelen met de kl* ten van de allerdomsten die alles geloven wat ze voorgekauwd worden...ze lachen je vierkant uit want ze geven je zelfs de pap in de mond....zie eens hoe bang ze zijn: ze geloven het zelfs niet als we het zelf bekennen, we kunnen ze wijsmaken wat we maar willen... :mrgreen:
Ice

27 sep 2020, 16:51

Idefix schreef:
27 sep 2020, 15:11
Ice, ik bewonder uw geloof in uzelf, maar ik denk dat je daarin een uitzondering zijt.
Ter info.
De Spaanse griep heeft 5 jaar geduurd en heeft tussen de 50 en de 100 miljoen doden gekost. Was dat ook overroepen??? Wil je daar ook naartoe.??? Ik niet hoor, ik hou me aan de regels maar gij moogt uw goesting doe als je maar uit mijn buurt blijft..... :roll:
En waarom verwijs je naar de spaanse griep met 50 tot 100 miljoen doden en verzwijg je dan de vergelijking met de seizoensgriep 2017-2018 die VEEL MEER doden eiste dan corona?? :roll:
En waarom was er toen géén sprake was van lockdown? En andere nepmaatregelen? Misschien toch om gehoorzaamheid te kunnen afdwingen of is de bedoeling van de corona hoax door de onnodige maatregelen nóg niet duidelijk? 8O
Moeten de desastreuze gevolgen van de nepmaatregelen nog maar eens opgesomd worden? Voor de economie, voor de democratie, voor ons sociaal leven, voor onze vrijheden en rechten, voor een nórmaal, ménswaardig léven??? :evil:

Goed zo, loop jij maar met een muilkorf dan hoef ik dat niet te doen.. :P

Fred1950

27 sep 2020, 17:44

Ice, kunt gij nu ons eindelijk eens vertellen voor welke groep of organisatie gij hier de trol komt uithangen, a.u.b. :wink:

tokkio

27 sep 2020, 17:48

Zo worden nu een overroepen en opgeblazen griepvirus, besmettingen zonder symptomen en fake cijfers gebruikt om door angst gehoorzaamheid af te dwingen met onnodige maatregelen, waarvan ze het nut niet kunnen bewijzen, tot de naald met het virus gedwongen in je arm zit, ondanks wetenschappelijke feiten en bekentenissen van big farma zelf dat het vaccin niet deugt.
En wanneer zo een vaccin deugt ,is koffie dik kijken,het virus muteert,en dat weten ze al van in de mei,dus en groot deel van de vaccins die ze al beginnen te ontwikkelen zijn nep vaccins, of ze kunnen in de vuilbak.
https://www.scientias.nl/het-coronaviru ... s-toedoen/
PS :Idefix, de spaanse griep heeft +/- 2 jaar geduurd ,geen 5 jaar,en ook toen hebben ze het geminimaliseerd,
en onderschat, alleen we zijn nu 100 jaar later........
https://www.scriptiebank.be/scriptie/20 ... -belgische
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Dicksy

27 sep 2020, 18:23

Fred1950 schreef:
Ice, kunt gij nu ons eindelijk eens vertellen voor welke groep of organisatie gij hier de trol komt uithangen, a.u.b. :wink:
Ik zal het beleefder houden en u diezelfde vraag stellen:

Fred1950, kunt gij nu ons eindelijk eens vertellen bij welk farmaceutisch of ander bedrijf (het mag een chinees zijn) gij op de loonlijst staat die hun graantje willen meepikken van deze coronahysterie, a.u.b. :wink:

Fred1950

27 sep 2020, 19:01

Dicksy schreef:
27 sep 2020, 18:23
Fred1950 schreef:
Ik zal het beleefder houden en u diezelfde vraag stellen:

Fred1950, kunt gij nu ons eindelijk eens vertellen bij welk farmaceutisch of ander bedrijf (het mag een chinees zijn) gij op de loonlijst staat die hun graantje willen meepikken van deze coronahysterie, a.u.b. :wink:
Ik was eerst met mijn vraag :P

En neen, ik sta niet op een trollen lijst of een loonlijst. :)