Ons vrolijk babbelhoekje anno 2020 (5)
-
Noelchr - Lid geworden op: 04 jul 2006, 15:18
Goeiemorgen babbeltjes,
En grijze dag. Het regent niet, dus ben ik tevreden. En de temperatuur zal vandaag ook nog meevallen; zeggen de weervoorspellers. Vanaf morgen wordt het kouder.
Ik heb deze morgen de radiatoren van de centrale verwarming ontlucht. Morgen schakel ik die verwarming in.
Vandaag ga ik nog verwarmen met de warmtepomp. Gisterenavond heb ik die te laat uitgeschakeld en was het bij het slapengaan hier eigenlijk nog te warm.
Straks ga ik eten in een brasserie in een randgemeente. Ik heb er een vriendin een etentje aangeboden.
Zij had mij een tijd geleden uitgenodigd op haar verjaardagsfeest. Vandaar.
Gisterennamiddag ben ik in een recent geopende brasserie iets gaan drinken.
Toen ik er binnenkwam, reserveerde ik er meteen een tafel voor twee personen voor vandaag.
Maar mijn bezoek aan die brasserie is niet probleemloos verlopen. Ik werd er een tafel toegewezen.
Voor mij zat een koppel met een klein kind. Dat kind stond constant op de zitting van de bank te springen. Haar spelcomputertje lag op de tafel en maakte constant piepgeluiden. Dat begon al snel op mijn zenuwen te werken. Op mijn leeftijd drink ik namelijk graag iets in een rustige omgeving. Ik vroeg aan een dienster een andere tafel, maar dat kon niet. Ik heb mijn koffie opgedronken. En er mijn reservering voor vandaag onmiddellijk geannuleerd.
Ik heb een probleem met niet-opgevoede ouders én kinderen. Thuis doen ze wat ze willen maar op publieke plaatsen moet ze zich gedragen. En dat is in onze maatschappij, de dag van vandaag, wel eens een probleem. Dat kunnen we regelmatig op tv zien.
Ik wens jullie verder nog een fijne woensdag.
En grijze dag. Het regent niet, dus ben ik tevreden. En de temperatuur zal vandaag ook nog meevallen; zeggen de weervoorspellers. Vanaf morgen wordt het kouder.
Ik heb deze morgen de radiatoren van de centrale verwarming ontlucht. Morgen schakel ik die verwarming in.
Vandaag ga ik nog verwarmen met de warmtepomp. Gisterenavond heb ik die te laat uitgeschakeld en was het bij het slapengaan hier eigenlijk nog te warm.
Straks ga ik eten in een brasserie in een randgemeente. Ik heb er een vriendin een etentje aangeboden.
Zij had mij een tijd geleden uitgenodigd op haar verjaardagsfeest. Vandaar.
Gisterennamiddag ben ik in een recent geopende brasserie iets gaan drinken.
Toen ik er binnenkwam, reserveerde ik er meteen een tafel voor twee personen voor vandaag.
Maar mijn bezoek aan die brasserie is niet probleemloos verlopen. Ik werd er een tafel toegewezen.
Voor mij zat een koppel met een klein kind. Dat kind stond constant op de zitting van de bank te springen. Haar spelcomputertje lag op de tafel en maakte constant piepgeluiden. Dat begon al snel op mijn zenuwen te werken. Op mijn leeftijd drink ik namelijk graag iets in een rustige omgeving. Ik vroeg aan een dienster een andere tafel, maar dat kon niet. Ik heb mijn koffie opgedronken. En er mijn reservering voor vandaag onmiddellijk geannuleerd.
Ik heb een probleem met niet-opgevoede ouders én kinderen. Thuis doen ze wat ze willen maar op publieke plaatsen moet ze zich gedragen. En dat is in onze maatschappij, de dag van vandaag, wel eens een probleem. Dat kunnen we regelmatig op tv zien.
Ik wens jullie verder nog een fijne woensdag.
We reizen om te leren, maar ook om te relaxen!
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
ik laat er niet meer aan opereren .
oh jeetje hoshy maar hopen dat het goed komt
Noel ja het gaat allemaal niet zo gemakkelijk he!!! en zeker niet alleen
maar jij doet het goed ik ga niet zo vaak erop uit en nu zeker niet met die corona
Jadi ook druk mateke ja zo zijn wij altijd bezig
ik zit al 2 dagen op schilders te wachten
ik riep net hard tegen ze ik ben thuissssssssssssssssss zitten ze daar om 11 uur met man of 6 koffie te leuten ,dadelijk regent het weer en dan gaan ze naar huis pfpfpfpfpf
zo genoeg geklaagt hihihihihih

oh jeetje hoshy maar hopen dat het goed komt
Noel ja het gaat allemaal niet zo gemakkelijk he!!! en zeker niet alleen
maar jij doet het goed ik ga niet zo vaak erop uit en nu zeker niet met die corona
Jadi ook druk mateke ja zo zijn wij altijd bezig
ik zit al 2 dagen op schilders te wachten
ik riep net hard tegen ze ik ben thuissssssssssssssssss zitten ze daar om 11 uur met man of 6 koffie te leuten ,dadelijk regent het weer en dan gaan ze naar huis pfpfpfpfpf
zo genoeg geklaagt hihihihihih

ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
DAT IS EEN LUXE PATTJE ...
GEEN TRAPPEN MEER ALLES PLATVLOERS , HIER OOK
RIEKSKE ?BETAAL JIJ DIE SCHILDERSPLOEG
GEEN TRAPPEN MEER ALLES PLATVLOERS , HIER OOK
RIEKSKE ?BETAAL JIJ DIE SCHILDERSPLOEG
-
pattje - Lid geworden op: 13 feb 2019, 15:30
hoshinkido schreef: ↑30 sep 2020, 14:38DAT IS EEN LUXE PATTJE ...
GEEN TRAPPEN MEER ALLES PLATVLOERS , HIER OOK![]()
RIEKSKE ?BETAAL JIJ DIE SCHILDERSPLOEG![]()
![]()

Is dat een mop Hoshi ?
Leef ! En laat leven ! ♥♥♥
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Goede namiddag maatjes,
Weinig volk over de vloer maar ja wat kunnen we nog vertellen. We mogen bijna nergens binnen en als we binnen mogen vliegen we rap weer buiten ,bang voor overbevolking.
Ja Noel ge had gelijk dat ge uw bestelling geannuleerd hebt in die zaak. Ja niet gemakkelijk voor die mensen als er zulk onbeschoft volk binnen komt och arme kindje mag niet gestoord worden. Ik zou er ook niet tegen kunnen Mijn zoon plaagt mij soms nog van toen hij klein was dat hij schone manieren moest hebben hahaha.
hoshi nog wat geduld hebben hoor. Niet te vlug je arm gebruiken ,ge bent geen 20 jaar meer hoor ,geneest wat trager .
Toch wel erg hé met die Corona we kunnen niets vertellen want we kunnen nergens naartoe. kreeg vandaag ook de lijst met uitleg van dingen voor de senioren die natuurlijk niet doorgaan.
gelukkig dat ik nog met mijn hondje kan gaan wandelen .En ik zal maar weer beginnen boeken lezen.
groetjes voor iedereen en hopen dat het toch eens zal opgelost geraken
Gerarda
Weinig volk over de vloer maar ja wat kunnen we nog vertellen. We mogen bijna nergens binnen en als we binnen mogen vliegen we rap weer buiten ,bang voor overbevolking.
Ja Noel ge had gelijk dat ge uw bestelling geannuleerd hebt in die zaak. Ja niet gemakkelijk voor die mensen als er zulk onbeschoft volk binnen komt och arme kindje mag niet gestoord worden. Ik zou er ook niet tegen kunnen Mijn zoon plaagt mij soms nog van toen hij klein was dat hij schone manieren moest hebben hahaha.
hoshi nog wat geduld hebben hoor. Niet te vlug je arm gebruiken ,ge bent geen 20 jaar meer hoor ,geneest wat trager .
Toch wel erg hé met die Corona we kunnen niets vertellen want we kunnen nergens naartoe. kreeg vandaag ook de lijst met uitleg van dingen voor de senioren die natuurlijk niet doorgaan.
gelukkig dat ik nog met mijn hondje kan gaan wandelen .En ik zal maar weer beginnen boeken lezen.
groetjes voor iedereen en hopen dat het toch eens zal opgelost geraken
Gerarda
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
hi gerarda ik kijk al hele middag debatte van rutte
nu eindelijk mondkapjes maar nog niet verplicht
dan doen ze nog geen kapje op wat een gedoe zeg
ik baal hier van .wat een gezever
het is ernstig en dan niet verplicht

nu eindelijk mondkapjes maar nog niet verplicht
dan doen ze nog geen kapje op wat een gedoe zeg
ik baal hier van .wat een gezever

ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
NEE PATTJE GEEN GRAP
APPARTEMENT GEEN TRAPPEN OM NAAR BED TE GAAN
WEL OM NAAR DE VERDIEPINGEN TE GAAN?MAAR HEBBEN WEL EEN GROTE LIFT
RIEKSKE ,DAT GAAT HOOR ..... IK TREK MIJN PLAN ...OUD
EN WIJS GENOEG
NET GEDAAN MET ETEN (CHINEES)
zo ik wens iedereen nog een knusse avond,en voor straks ...
rol maar lekker in bed
APPARTEMENT GEEN TRAPPEN OM NAAR BED TE GAAN
WEL OM NAAR DE VERDIEPINGEN TE GAAN?MAAR HEBBEN WEL EEN GROTE LIFT
RIEKSKE ,DAT GAAT HOOR ..... IK TREK MIJN PLAN ...OUD
EN WIJS GENOEG
NET GEDAAN MET ETEN (CHINEES)
zo ik wens iedereen nog een knusse avond,en voor straks ...
rol maar lekker in bed