In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie avond alweer
oef ik heb gedaan voor vandaag met de kuiswerkjes
dus nu ist tijd voor het avondeten want ik begin al honger te krijgen
Bertje mooie wagen hoor en zo groot
Sita proficiat met de huwelijksverjaardag van jou broer
voor alle leutertjes nog een gezellige avond verder
daaaaag

oef ik heb gedaan voor vandaag met de kuiswerkjes
dus nu ist tijd voor het avondeten want ik begin al honger te krijgen
Bertje mooie wagen hoor en zo groot
Sita proficiat met de huwelijksverjaardag van jou broer
voor alle leutertjes nog een gezellige avond verder
daaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Hoy hoy leuterkes
Zonnebloemetje hopelijk werkt je spuit snel. Want rugproblemen is alles behalve leuk.
Bert, oei kan je je films niet ergens op een externe harde schijf zetten zodat je deze niet kwijt speelt.? En in blijde verwachting van je auto
Jadi, administratieve rompslomp. Wel zo een doos cassoulet lust ik wel, maar zo een doos ravioli zeg ik bwueek tegen. Heb wel liever zelfgemaakte cassoulet.
An mooie foto van dei spreeuwen. Ik die zwermen prachtig om zien. En dat receptje van gisteren is eigenlijk heel simpel. Het meeste werk is het malen van de groeten. Als je een goede hakmolen hebt gaat het veel sneller. En even van auto gewisseld. Je schrijft dat net of je van onderbroek gewisseld hebt.
Sita, jouw recept van de varkenswangen staat in mijn mapje van nog te maken recepten. Ik vind veel gerechten van Jeroen Meus lekker. Sita ook proficiat voor je broer
Remie, man hopelijk alles oké met jou. We missen je hier hoor.
Grootjegerda, zoals ik hierboven schreef iets heel simpel om te maken maar zo lekker en fris van smaak. Ja ik werk nog buitenhuis maar sinds maart (Covid) van thuis uit voor een werkgever. Nog 1 jaar en 11 maanden en dan mag ik op pensioen
Marietteke hip hip hoera 49 jaar getrouwd. Volgend jaar hopelijk groot feest hé 50 jaar. Dat is gouden jubileum niet. In 1971 zat ik in het middelbaar.
Frankje leuke fotobewerking zie ik van jou voorbij komen
Puzzel, GDA hé.
Zo hier weer een druk dagje, maar dat gaat de dag snel voorbij. Wel veel vergadering, online hé, gehad.
Op het menu, kalfsfilet in citroensaus en gratin met aardappelen, champignons, peterselie, gruyère en paneermeel. Heb een foto gemaakt zal ik straks even zetten. Staat op iPad
Morgen mijn 4/5de dag. Dus om boodschappen, grootwarenhuis en beenhouwer/slager. Ook de 14 daagse boodschappen voor mijn moeder.
Bertje, Remie, Tontoos, Gerda, Thijli, Jadi, Marietteke, Puzzel, An-W, Mama-Inge, Sita, Miesje, Granny M, Zonnebloemetje en Frankje onze nieuwkomer allen een goed avond hé
Mijn prentje voor vandaag

Zonnebloemetje hopelijk werkt je spuit snel. Want rugproblemen is alles behalve leuk.
Bert, oei kan je je films niet ergens op een externe harde schijf zetten zodat je deze niet kwijt speelt.? En in blijde verwachting van je auto
Jadi, administratieve rompslomp. Wel zo een doos cassoulet lust ik wel, maar zo een doos ravioli zeg ik bwueek tegen. Heb wel liever zelfgemaakte cassoulet.
An mooie foto van dei spreeuwen. Ik die zwermen prachtig om zien. En dat receptje van gisteren is eigenlijk heel simpel. Het meeste werk is het malen van de groeten. Als je een goede hakmolen hebt gaat het veel sneller. En even van auto gewisseld. Je schrijft dat net of je van onderbroek gewisseld hebt.
Sita, jouw recept van de varkenswangen staat in mijn mapje van nog te maken recepten. Ik vind veel gerechten van Jeroen Meus lekker. Sita ook proficiat voor je broer
Remie, man hopelijk alles oké met jou. We missen je hier hoor.
Grootjegerda, zoals ik hierboven schreef iets heel simpel om te maken maar zo lekker en fris van smaak. Ja ik werk nog buitenhuis maar sinds maart (Covid) van thuis uit voor een werkgever. Nog 1 jaar en 11 maanden en dan mag ik op pensioen
Marietteke hip hip hoera 49 jaar getrouwd. Volgend jaar hopelijk groot feest hé 50 jaar. Dat is gouden jubileum niet. In 1971 zat ik in het middelbaar.
Frankje leuke fotobewerking zie ik van jou voorbij komen
Puzzel, GDA hé.
Zo hier weer een druk dagje, maar dat gaat de dag snel voorbij. Wel veel vergadering, online hé, gehad.
Op het menu, kalfsfilet in citroensaus en gratin met aardappelen, champignons, peterselie, gruyère en paneermeel. Heb een foto gemaakt zal ik straks even zetten. Staat op iPad
Morgen mijn 4/5de dag. Dus om boodschappen, grootwarenhuis en beenhouwer/slager. Ook de 14 daagse boodschappen voor mijn moeder.
Bertje, Remie, Tontoos, Gerda, Thijli, Jadi, Marietteke, Puzzel, An-W, Mama-Inge, Sita, Miesje, Granny M, Zonnebloemetje en Frankje onze nieuwkomer allen een goed avond hé
Mijn prentje voor vandaag

-
Sita

Bert, Bloemeke en Lenk, ik zal de wensen doorgeven aan mijn broer.
Hij en mijn schoonzus moeten hun best maar doen
om het minstens zo goed te doen als Marietteke en haar man.
Bert, dat is aftellen nu naar de nieuwe auto.
Groot gelijk dat je de centjes laat rollen.
Ook goed voor de economie en met de BTW onze nieuwe ministers te betalen
Lenk, ik maak ook vaak recepten van Jeroen Meus.
Niet altijd helemaal hetzelfde zoals hij het doet.
Ze zijn wel een goede basis om te starten en nieuwe ideeën op te doen.
Iedereen nog een gezellige avond en voor straks welterusten.
-
Bert
Lenk, de digicorder is met harde schijf en kan volgens telenet niet gecopieerd worden.
Is het spul defect, alles kwijt.
Hahaha, een auto kopen, net alsof je van onderbroek gewisseld hebt. Vind ik een goeie!!!

Sita, jaja, wij zullen de nieuwe ministers wel betalen.
Lenk, Remie, Tontoos, Gerda, Thijli, Jadi, Marietteke, Puzzel, An-W, Mama-Inge, Sita, Miesje, Granny M, Zonnebloemetje, grootjegerda, Frankje (Hopelijk niemand vergeten)
Nog een leuke avond verder.
Is het spul defect, alles kwijt.
Hahaha, een auto kopen, net alsof je van onderbroek gewisseld hebt. Vind ik een goeie!!!
Sita, jaja, wij zullen de nieuwe ministers wel betalen.
Lenk, Remie, Tontoos, Gerda, Thijli, Jadi, Marietteke, Puzzel, An-W, Mama-Inge, Sita, Miesje, Granny M, Zonnebloemetje, grootjegerda, Frankje (Hopelijk niemand vergeten)
Nog een leuke avond verder.
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Fijne avond
Marieteke, gefeliciteerd met jullie trouwdag
En sita ook gefeliciteerd met de trouwdag van je broer.
Wild flower en Bert veel plezierige kilometers met jullie nieuwe auto's
Wij hadden vanmorgen een afspraak, liep allemaal wat uit en verder druk met de was bezig geweest.
Marieteke, gefeliciteerd met jullie trouwdag
En sita ook gefeliciteerd met de trouwdag van je broer.
Wild flower en Bert veel plezierige kilometers met jullie nieuwe auto's
Wij hadden vanmorgen een afspraak, liep allemaal wat uit en verder druk met de was bezig geweest.
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Lenk, ik maak ook vaak recepten van Jeroen Meus.
Niet altijd helemaal hetzelfde zoals hij het doet.
Ze zijn wel een goede basis om te starten en nieuwe ideeën op te doen.
Iedereen nog een gezellige avond en voor straks welterusten.
Ik doe net hetzelfde Sita met zijn recepten. Ze zijn een basis en ik pas aan naar onze smaak. Ik gebruik amper zout vb. Savooikool met spekjes hoeft echt geen kotelet meer bij voor ons, enz,... En als je hem in alles volgt heb je een berg afwas waar je niet kan overzien.
Maar hij heeft heerlijke recepten en ideeën.
-
Bert
Ahaa, duizend bommen en granaten.
Remie is terug!!!
Er was al een tram ontspoord en nu dachten we al dat jouw bootje ook
gezonken was. Gelukkig is het niet zo ver gekomen.
Slaapwel allemaal.
Remie is terug!!!
Er was al een tram ontspoord en nu dachten we al dat jouw bootje ook
gezonken was. Gelukkig is het niet zo ver gekomen.
Slaapwel allemaal.
-
Sita
De verloren zoon is weergekeerd ...
Dan zal ik het
Slaapwel iedereen.
-
Bert
Goede morgen
puzzel de koetjes verkocht? Gaan jullie stoppen?
Het nieuws gehoord deze morgen? Trump die nooit een mondmasker wil dragen
heeft het aan zijne rekker. En zijn madam ook.
Ze zitten in quarantaine. Eigen schuld dikke bult!
Hier is het frisjes, ongeveer 10° en regen. Maar dat is maar buiten.
Binnen lekker gezellig. Beetje aan die knop gedraaid want binnen was het ook
maar 18° en da's niet genoeg.
Tot Latersss...
puzzel de koetjes verkocht? Gaan jullie stoppen?
Het nieuws gehoord deze morgen? Trump die nooit een mondmasker wil dragen
heeft het aan zijne rekker. En zijn madam ook.
Ze zitten in quarantaine. Eigen schuld dikke bult!
Hier is het frisjes, ongeveer 10° en regen. Maar dat is maar buiten.
Binnen lekker gezellig. Beetje aan die knop gedraaid want binnen was het ook
maar 18° en da's niet genoeg.
Tot Latersss...
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft

en