Bent u het niet die altijd hier de mond vol heeft over 'aan hetzelfde zeel trekken.'Idefix schreef:Als er iets is dat in de kaart van de Franstaligen speelt dan het uw voorstel; Hoe minder Vlaamse stemmen hoe zwaarder de Waalse wegen... Of denkt ge dat een Vlaming zooooo stom is om dat niet te zien?????Dicksy schreef: ↑Vandaag, 15:34
Blijf toch gewoon allemaal thuis ipv uw stem uit te brengen. Maar dat durven onze ‘oudjes’ hier op het forum niet want ze zijn toch zo fier dat ze in dat stemhokje kunnen gaan staan en aanduiden wie hen mag belazeren.![]()
![]()
Onze helden.......
Vraagje, zijt ge soms zelf sympathisant van de Franstaligen????
Aan Vlaamse salonrevolutionairen heb je ook niks, veel blablablabla verkopen niks meer en niks minder. Weerom, je ziet wat je krijgt met die roeptoeters met hun holle slogans........ 'in het stemhokje zal ik dit, in het stemhokje zal ik dat.........'Vraagje, zijt ge soms zelf sympathisant van de Franstaligen????
En nee, de franstaligen (politiek) kan mij gestolen worden maar zij trekken wel aan één zeel. En hoe dat zeel eruit ziet is voor hen van ondergeschikt belang, de essentie is dat het één zeel blijft. Ook al is dat zeel 'allemaal niet gaan stemmen.'
U weet toch:
"De federale regering bestaat uit ten hoogste 15 ministers. De eerste minister eventueel uitgezonderd, is de federale regering samengesteld uit evenveel Nederlandstaligen als Franstaligen. Daar kunnen ook nog staatssecretarissen aan toegevoegd worden."
Oeps, geen Nederlandstalige ministers omdat iedereen thuis bleef bij de stemming.....Wat nu, Idefix