Coronavirus
-
bluevelvet - Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
E.T. schreef: ↑03 okt 2020, 12:21Zou het niet zo zijn dat dan het percentage van besmettingen stijgt ?Verder wordt voorgesteld dat het beter zou zijn alleen degenen te testen met ziektesymptomen, zodat men de vrijgekomen testcapaciteit voor alleen zieke patiënten en zorgpersoneel kan inzetten.
De cijfers van besmettingen zullen snel dalen en een goede zaak zijn, volgens Bluevelvets bescheiden mening.
Reken even mee:
a) we testen 100 mensen, 50 met + 50 zonder symptomen. Er zijn er 2 positief das dus 2%
b) we testen 50 mensen met symptomen. Er zijn er 2 positief das dus 4%
minder testen, meer testen, anders testen ... het totaal aantal Corona gevallen blijft EN blijft voorlopig groeien
Als men per dag, alleen mensen test MET symptomen en dan heb ik het vooral over mensen met zware ademhalingsproblemen, (die zouden kunnen verwijzen naar de longziekte Covid-19 ) hoeveel zullen er nog overblijven van het totaal aantal besmettingen die Sciensano publiceert denk je ?
Contactpersonen, mensen die uit het buitenland terugkeren, onderwijzers, zorgpersoneel , ..... die allemaal ZONDER symptomen toch getest worden maar vanwege een oude infectie, bv. een simpele verkoudheid (= een coronavirus) door de onbetrouwbare PCR test onterecht positief bevonden worden...... begrijp je niet wat sommige wetenschappers ons willen doen verstaan
Coronagevallen (= rhinitis coronavirus) zullen stijgen, daaraan moet niet worden getwijfeld , een groot aantal mensen zijn al of worden eerstdaags verkouden tijdens dit seizoen en zullen positief testen !
Ze allemaal meetellen als zijnde Covid-19 zieken dát zou pas bedrog zijn.
Er zullen zoals elk jaar tijdens de griepperiode mensen in ziekenhuizen opgenomen worden en ook een aantal overlijden door het influenzavirus, wegens verwikkelingen !
Zal hun aantal ook gepubliceerd worden of bestaat er alleen nog maar Covid-19
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
In elk geval zonder tbluevelvet schreef: ↑03 okt 2020, 14:03E.T. schreef: ↑03 okt 2020, 12:21Zou het niet zo zijn dat dan het percentage van besmettingen stijgt ?Verder wordt voorgesteld dat het beter zou zijn alleen degenen te testen met ziektesymptomen, zodat men de vrijgekomen testcapaciteit voor alleen zieke patiënten en zorgpersoneel kan inzetten.
De cijfers van besmettingen zullen snel dalen en een goede zaak zijn, volgens Bluevelvets bescheiden mening.
Reken even mee:
a) we testen 100 mensen, 50 met + 50 zonder symptomen. Er zijn er 2 positief das dus 2%
b) we testen 50 mensen met symptomen. Er zijn er 2 positief das dus 4%
Hoe rekent jij ?
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
Je hebt gelijk E.T. ik twijfelde , rekent : met of zonder t.....
Ik begin het moeilijk te krijgen, tja, de ouderdom komt niet alleen hé.
Ik constateer dikwijls eens fouten, opmerkingen daar over maken vind ik echter niet nodig
Laat ons duidelijk wezen : Zoals ik al schreef, en jij ook beweert E.T. zullen coronagevallen stijgen of groeien .......
MAAR......... niet de Covid-19 gevallen !
Ik begin het moeilijk te krijgen, tja, de ouderdom komt niet alleen hé.
Ik constateer dikwijls eens fouten, opmerkingen daar over maken vind ik echter niet nodig
Laat ons duidelijk wezen : Zoals ik al schreef, en jij ook beweert E.T. zullen coronagevallen stijgen of groeien .......
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
-
procman4 - Lid geworden op: 29 jun 2009, 11:47
- Contacteer:
Gewoon ter info :
Laatst gewijzigd door procman4 op 04 okt 2020, 12:32, 1 keer totaal gewijzigd.
(Daarom -->) AdBlock Plus
Verder : Open Office
Win 11 Home (in nieuwe laptop)
Google Chrome - soms Mozilla Firefox
Geen echt fan van Edge ; presenteert me te veel pagina's met weinig zinvolle inhoud.
(Daarom -->) AdBlock Plus
Verder : Open Office
-
Geloof me vrij Blue, ik ook niet maar er zijn uitzonderingenbluevelvet schreef: ↑03 okt 2020, 14:49Ik constateer dikwijls eens fouten, opmerkingen daar over maken vind ik echter niet nodig
-
Ah ! En JIJ beslist welke uitzonderingen, mijnheer de hoogleraarE.T. schreef: ↑03 okt 2020, 16:08Geloof me vrij Blue, ik ook niet maar er zijn uitzonderingenbluevelvet schreef: ↑03 okt 2020, 14:49Ik constateer dikwijls eens fouten, opmerkingen daar over maken vind ik echter niet nodig![]()
-
Mijnheer de hoogleraar nog wel. Verre van schat, ondertussen is een collega hier waarschijnlijk al m'n versprekingen, fouten enzo aan 't oplijsten. En daar zitten ertussen (bv het eed) om van te blozen.
Zelf merk ik dt fouten haast nooit. Soms dus wel. We maken bijna allemaal fouten als we snel willen zijn, toch?
Zelf merk ik dt fouten haast nooit. Soms dus wel. We maken bijna allemaal fouten als we snel willen zijn, toch?
-
Dat is goed mogelijk......E.T. schreef: ↑03 okt 2020, 21:44Mijnheer de hoogleraar nog wel. Verre van schat, ondertussen is een collega hier waarschijnlijk al m'n versprekingen, fouten enzo aan 't oplijsten. En daar zitten ertussen (bv het eed) om van te blozen.
-
Vrijwilligers klinische testfasen Covid vaccins krijgen ernstige Covid symptomen
Commentaar uit
https://www.naturalnews.com/2020-10-01- ... tooth.html
“Even mainstream media outlet CNBC.com is now reporting that vaccine trials conducted by Moderna and Pfizer are producing extreme side effects in trial subjects.
High fever, body aches, headaches and exhaustion are some of the symptoms participants in Moderna and Pfizer’s coronavirus vaccine trials say they felt after receiving the shots,” reports CNBC
Does this sound like a “safe” vaccine to administer to hundreds of millions of people? Full-on Covid-like symptoms?
What CNBC isn’t saying, of course, is that all these symptoms — extreme exhaustion, long duration headaches and violent shaking — are signs of neurological damage happening in real time.
These are obvious signs that a kind of vaccine lobotomy is taking place, causing permanent, long-term neurological damage to the trial participants (who may already be brain damaged to begin with, as they volunteered for these medical experiments).
Lees verder in het Nederlands :
“De proefpersonen die deelnemen aan de klinische testfase van Moderna en Pfizer blijken zware bijwerkingen van het Covid-19 vaccin te krijgen, zoals het mainstream kanaal CNBC nu meldt........ onder meer hoge koorts, benauwdheid, zware hoofdpijn, spierpijn en uitputtingsverschijnselen. ..............“
https://www.xandernieuws.net/algemeen/v ... symptomen/
Als kerngezonde mensen al zulke ernstige symptomen krijgen, wat gaat er dan gebeuren met kleine kinderen, bejaarden, chronische zieken,...... na vaccinatie
Commentaar uit
https://www.naturalnews.com/2020-10-01- ... tooth.html
“Even mainstream media outlet CNBC.com is now reporting that vaccine trials conducted by Moderna and Pfizer are producing extreme side effects in trial subjects.
High fever, body aches, headaches and exhaustion are some of the symptoms participants in Moderna and Pfizer’s coronavirus vaccine trials say they felt after receiving the shots,” reports CNBC
Does this sound like a “safe” vaccine to administer to hundreds of millions of people? Full-on Covid-like symptoms?
What CNBC isn’t saying, of course, is that all these symptoms — extreme exhaustion, long duration headaches and violent shaking — are signs of neurological damage happening in real time.
These are obvious signs that a kind of vaccine lobotomy is taking place, causing permanent, long-term neurological damage to the trial participants (who may already be brain damaged to begin with, as they volunteered for these medical experiments).
Lees verder in het Nederlands :
“De proefpersonen die deelnemen aan de klinische testfase van Moderna en Pfizer blijken zware bijwerkingen van het Covid-19 vaccin te krijgen, zoals het mainstream kanaal CNBC nu meldt........ onder meer hoge koorts, benauwdheid, zware hoofdpijn, spierpijn en uitputtingsverschijnselen. ..............“
https://www.xandernieuws.net/algemeen/v ... symptomen/
Als kerngezonde mensen al zulke ernstige symptomen krijgen, wat gaat er dan gebeuren met kleine kinderen, bejaarden, chronische zieken,...... na vaccinatie
-
Hein ?! Dat rood zinneke hierboven zegt al meer dan genoeg over de aard van het artikel.bluevelvet schreef: ↑04 okt 2020, 00:24...... (who may already be brain damaged to begin with, as they volunteered for these medical experiments).
....
Als kerngezonde mensen al zulke ernstige symptomen krijgen, wat gaat er dan gebeuren met kleine kinderen, bejaarden, chronische zieken,...... na vaccinatie![]()
Ernstige symptomen ? Die zullen niet ernstiger zijn dan wanneer men met het virus zelf zou besmet geraken. En dus gaan kinderen er het minst last van ondervinden en personen met bloedgroep A het meest ( bijvoorbeeld ).
De dochter van Poetin kreeg ook 38 °C koorts bij haar eerste spuit ... Sommige mensen reageren ook sterk tegen het griepvaccin, en ik heb er nooit last van gehad ....
________
Het gaat echter heel snel de totaal verkeerde kant op. Nederland heeft al Bolivië , Roemenië en Marokko voorbij gefietst. België hangt kort achter Marokko.
Nederland : +4028 nieuwe besmettingen , +21 doden
België : +3389 nieuwe besmettingen , +7 doden
Beide piekwaarden zijn de hoogste ooit in beide landen ....
-
Oktober 2020
De capaciteit in het UZ Brussel is nagenoeg verzadigd. Het universitaire ziekenhuis heeft daarom al patiënten met Covid-19 moeten overbrengen naar andere regio’s ...
De forse stijging van het aantal ziekenhuisopnames heeft ook een impact op de reguliere zorg, er wordt nu elke dag bekeken of andere zware ingrepen al dan niet kunnen plaatsvinden.
Marc Noppen, CEO van het UZ wijst erop dat vooral de regio Brussel met capaciteitsproblemen kampt voor de opvang van coronapatiënten. Mocht ook de ruime regio daarrond verzadigd raken, dan moeten patiënten nog verder verspreid worden. “Naar Aalst, Gent, Antwerpen of Leuven”, aldus Noppen.
De capaciteit in het UZ Brussel is nagenoeg verzadigd. Het universitaire ziekenhuis heeft daarom al patiënten met Covid-19 moeten overbrengen naar andere regio’s ...
De forse stijging van het aantal ziekenhuisopnames heeft ook een impact op de reguliere zorg, er wordt nu elke dag bekeken of andere zware ingrepen al dan niet kunnen plaatsvinden.
Marc Noppen, CEO van het UZ wijst erop dat vooral de regio Brussel met capaciteitsproblemen kampt voor de opvang van coronapatiënten. Mocht ook de ruime regio daarrond verzadigd raken, dan moeten patiënten nog verder verspreid worden. “Naar Aalst, Gent, Antwerpen of Leuven”, aldus Noppen.
-
Dat roodzinnetje komt uit het artikel van “Natural News”, Xander vertaalde het naar het Nederlands !Fred1950 schreef: ↑04 okt 2020, 10:03Hein ?! Dat rood zinneke hierboven zegt al meer dan genoeg over de aard van het artikel.bluevelvet schreef: ↑04 okt 2020, 00:24...... (who may already be brain damaged to begin with, as they volunteered for these medical experiments).
....
Als kerngezonde mensen al zulke ernstige symptomen krijgen, wat gaat er dan gebeuren met kleine kinderen, bejaarden, chronische zieken,...... na vaccinatie![]()
![]()
( van xander had ik niet anders verwacht
)
Ernstige symptomen ? Die zullen niet ernstiger zijn dan wanneer men met het virus zelf zou besmet geraken.
Je hebt ook de inhoud niet goed begrepen denk ik, of wat de bedoeling ervan is : je moet al hersenschade opgelopen hebben om zich als vrijwilliger aan te bieden voor experimenten met het vaccin, of anders gezegd een dommerik zijn !
Als de symptomen door vaccinatie niet erger zijn als wanneer je de ziekte doormaakt
Maar neen, ze zullen juist ernstig ziek worden, lees nog maar eens goed de symptomen en zeg eens hoe hun zwakke gestel daar nog tegen kan vechten
-
Zo heb ik het inderdaad ook wel begrepen ( ingenieurs verstaan engelsbluevelvet schreef: ↑04 okt 2020, 13:09....
Je hebt ook de inhoud niet goed begrepen denk ik, of wat de bedoeling ervan is : je moet al hersenschade opgelopen hebben om zich als vrijwilliger aan te bieden voor experimenten met het vaccin, of anders gezegd een dommerik zijn !
De reacties zijn normaal. Het is het afweersysteem dat hier de oorzaak van is. Er is wel een groot verschil met een echte besmetting, en dat is dat er geen actieve virussen aan te pas komen die schade ( longschade , celschade , etc .... ) kunnen veroorzaken. Ik zou het zelfs scherper kunnen stellen : als er geen bijwerkingen zijn, ga je ook geen antistoffen ontwikkelen, en ga je dus ook geen immuniteit opbouwen. Dan blijf je besmettelijk, kan je anderen blijven besmetten als jezelf besmet geraakt, en ten aller laatste er toch nog zwaar ziek van worden ondanks de vaccinatie.Als de symptomen door vaccinatie niet erger zijn als wanneer je de ziekte doormaaktzullen net, als tijdens de lockdown, veel bejaarden en chronisch zieken, door de vaccinatie komen te overlijden, vaccinatie die hen juist zou moeten beschermen tegen Covid-19 !
Maar neen, ze zullen juist ernstig ziek worden, lees nog maar eens goed de symptomen en zeg eens hoe hun zwakke gestel daar nog tegen kan vechten![]()
-
De reacties zijn normaal 
alllez vooruit, dat belooft, rillen tot uw tanden ervan afbreken !
Was het niet Bill die verkondigde dat er 700.000 doden zouden vallen door vaccinatie
Wat denk je ? Welke doelgroep zou die in gedachten gehad hebben
Was het niet Bill die verkondigde dat er 700.000 doden zouden vallen door vaccinatie
Wat denk je ? Welke doelgroep zou die in gedachten gehad hebben
Laatst gewijzigd door bluevelvet op 04 okt 2020, 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.