In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo
de rode kool is ondertussen al gekuist en gesneden sè om morgenvoormiddag klaar te maken
frankje ik ben het volledig met jou eens over de verzorging van dieren
en als je eens een fotootje kan plaatsen van de honden van jou dochter want ik zie dat altijd graag hoor foto's van dieren maar als je dat liever niet doet geen probleem hoor , niks aan de hand
en hieronder eens een fotootje van onze laatste hond Laika ( Border collie ) die in 2004 al naar de hondenhemel is vertrokken en hij was 12 jaar
allé en nu ga ik de vuilniszak vullen om daarna buiten te zwieren tegen morgenochtend
daaaaaag

de rode kool is ondertussen al gekuist en gesneden sè om morgenvoormiddag klaar te maken
frankje ik ben het volledig met jou eens over de verzorging van dieren
en als je eens een fotootje kan plaatsen van de honden van jou dochter want ik zie dat altijd graag hoor foto's van dieren maar als je dat liever niet doet geen probleem hoor , niks aan de hand
en hieronder eens een fotootje van onze laatste hond Laika ( Border collie ) die in 2004 al naar de hondenhemel is vertrokken en hij was 12 jaar
allé en nu ga ik de vuilniszak vullen om daarna buiten te zwieren tegen morgenochtend
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
-
Wat een mooie hond ook Z-Bloemeke, heeft zeker ook een podium verdiend:zonnebloemetje schreef: ↑04 okt 2020, 18:11onze laatste hond Laika ( Border collie ) die in 2004 al naar de hondenhemel is vertrokken

Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
puzzel - Lid geworden op: 18 mei 2020, 16:25
heerlijk erwtensoep, maar wij doen er geen rookworst in.
rode kool, wel verse hoor, en dan met hachee.
Mijn man heeft vandaag gekookt, heeft tijd over en dat is fijn en logisch dan (hoeft niet iedere dag hoor) > regenwortelmix met aardappelen gesneden als friet, uit de oven
rode kool, wel verse hoor, en dan met hachee.
Mijn man heeft vandaag gekookt, heeft tijd over en dat is fijn en logisch dan (hoeft niet iedere dag hoor) > regenwortelmix met aardappelen gesneden als friet, uit de oven
-
-
Ook van jullie hele leuke hondjes natuurlijk hè Gerda en Frankje.

Vriendelijke groet,
en
-
Bert
Zo, terug thuis. Beetje vroeger dan verwacht want broer was nog maar eens niet thuis.
Was in het verleden dikwijls zo. Niets veranderd dus....
grootjegerda, ook een mooi hondje

Bloemeke, wat een mooie border collie.
Remie, een reddingshond, vroeger een vriend gehad met zo'n hond. Lieve dieren.
En bedankt voor de soep.
Frankje, nog nooit gezien die kleine poedeltjes, zeer mooi!
En een pracht van een kleindochter!
thijli, problemen met het hondje. Is dat iets blijvend of kan het nog behandeld worden?
Honden en katten, ik houd er wel van maar mag er hier geen houden.
Het jammere is ook altijd dat men daar steeds afscheid moet van nemen na enkele jaren.
Ga nu naar de regenkamer en dan in de zetel.
Tot latersss...
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo nog efkes in de rapte sè
Bertje je kan nooit voorzichtig genoeg zijn vind ik met die corona
geniet van jullie bezoekje
gerda wat een leuk schatje jou Chelsea en hopelijk mag ze jou nog lang gezelschap houden
frankje wat een schattige hondjes van jou dochter en ik ken wel die gewone poedels maar van harlekijn poedels had ik nog niet gehoord en een mooie foto trouwens met jou kleindochter bij de hondjes
Remie bedankt voor de mooie bewerking van onze Laika en al zeg ik het zelf maar hij was een brave lieve slimme en verstandige hond en we missen hem nog altijd na 16 jaar
thijli en kan er nog iets aan verholpen worden aan dat probleem van Chica ??????
want das echt wel jammer als het blijvend zou zijn
puzzel ik maak verse rode kool klaar met stukjes spek en appeltjes er in en die is echt heel lekker hoor en er bij eten we dan nog blinde vinken of worst
en nu ist tijd voor een zalig warm badje sè
en daarna gezellig in de zetel voor de tv
want daar ben ik verslaafd aan 's avonds
maar er zijn ergere dingen om verslaafd aan te zijn vind ik
voor alle leutertjes nog een gezellige avond verder
daaaaag

Bertje je kan nooit voorzichtig genoeg zijn vind ik met die corona
geniet van jullie bezoekje
gerda wat een leuk schatje jou Chelsea en hopelijk mag ze jou nog lang gezelschap houden
frankje wat een schattige hondjes van jou dochter en ik ken wel die gewone poedels maar van harlekijn poedels had ik nog niet gehoord en een mooie foto trouwens met jou kleindochter bij de hondjes
Remie bedankt voor de mooie bewerking van onze Laika en al zeg ik het zelf maar hij was een brave lieve slimme en verstandige hond en we missen hem nog altijd na 16 jaar
thijli en kan er nog iets aan verholpen worden aan dat probleem van Chica ??????
want das echt wel jammer als het blijvend zou zijn
puzzel ik maak verse rode kool klaar met stukjes spek en appeltjes er in en die is echt heel lekker hoor en er bij eten we dan nog blinde vinken of worst
en nu ist tijd voor een zalig warm badje sè
en daarna gezellig in de zetel voor de tv
want daar ben ik verslaafd aan 's avonds
maar er zijn ergere dingen om verslaafd aan te zijn vind ik
voor alle leutertjes nog een gezellige avond verder
daaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Nu kan ik natuurlijk niet tegen Frankje op 'schitterend gemaakt', maar ook ik was met een bewerking op mijn manier bezig van je hondje Gerda, laat ik je toch ook effe zien, heb het tenslotte niet voor Piet l.. gemaakt 

Zo gaat 't al aardig op een BN'er lijken toch...

Zo gaat 't al aardig op een BN'er lijken toch...
Vriendelijke groet,
en
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Frankje en Remie super bedankt.
Erg leuk
Erg leuk
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-

Goeiemorgen Luitjes 
Vandaag heel even maar naar mijn bootje de REMIE.
Kan niet veel meer doen aan onderhoud, zit eigenlijk op weer te wachten met minder wind, want dat is dan een zeer lastige spelbreker als ik haar in mijn box wil varen in Montfoort, beetje krap daar allemaal..!
Nu ligt ze nog in Gouda, dus nog lekker dichtbij.
Volgend voorjaar (April) ga ik weer verder met het onderhoud van de REMIE, en bij leven en welzijn met het vaarseizoen 2021 hoop ik weer vaar- fietstochtjes te kunnen gaan maken, beginnend eind Mei begin Juni en zo het seizoen weer door……
Voor dit seizoen kan/moet ik nog 3 uur varen (in ieder geval voor eind deze maand, 1 Nov. draaien de bruggen en sluizen niet meer voor de watersport) om bij haar box te komen, o ja.. regen is niet echt een probleem dan, maar de wind dus wel..!

Foto van mijn Vaar- Fietstochtjes
Weet U dat ook weer...
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook 'n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en