beeldscherm
-
pomponneke - Lid geworden op: 04 okt 2012, 16:02
mijn beeldscherm heeft het begeven. Ik had nog een beeldscherm van vroeger maar nog in goede staat.
Heb dit aangesloten en ok maar een mankementje.
Aan de rechterzijde heb ik een zwarte band van 1cm; Ik zou het beeld moeten opschuiven naar rechts maar weet niet hoe dit moet. Kan iemand helpen aub.
Heb dit aangesloten en ok maar een mankementje.
Aan de rechterzijde heb ik een zwarte band van 1cm; Ik zou het beeld moeten opschuiven naar rechts maar weet niet hoe dit moet. Kan iemand helpen aub.
spreekbeurt persoonlijke veiligheid
-
bedankt sacho.
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Normaal gezien zoals sacho zegt.......resolutie-instelling van W10.
......maar mogelijks moet je de positie van het beeld ook aanpassen in de instellingen van het scherm zelf.
......maar mogelijks moet je de positie van het beeld ook aanpassen in de instellingen van het scherm zelf.
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
bedankt 
-
heb alles geprobeerd maar het lukt niet. Geloof het of niet maar ik deed een poging om mijn vorig beeldscherm terug aan te sluiten, en alles is ok. Eigenlijk was het zo. Mijn pc ging in slaapstand en het lichtje op/aan van mijn beeldscherm was geel. Zoals altijd gaf ik een tik op de muis en het lichtje werd blauw en normaal gaat mijn scherm aan. Het was maar even blauw en dan terug geel, en dan niets meer.
nadat ik het beeldscherm terug had aangesloten ben ik naar instellingen gegaan en daar stond de slaapstand ingeschakeld na 7 minuten. Ik heb dit nu veranderd naar 2 uur. Ik weet niet wat er gebeurd is.
Misschien last van corona?
nadat ik het beeldscherm terug had aangesloten ben ik naar instellingen gegaan en daar stond de slaapstand ingeschakeld na 7 minuten. Ik heb dit nu veranderd naar 2 uur. Ik weet niet wat er gebeurd is.
Misschien last van corona?