In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
Tontoos - Lid geworden op: 01 jun 2020, 06:24
Goedemorgen
Hier ben ik weer even heb het druk gehad met de WSV maar alles is goed gegaan de boten liggen weer op de stalling, vanmorgen schoonmaken van de boot, ook hier de bruggen en sluizen dicht voor de watersport, en hopend dat Covid dan niet meer bestaat.
Mooie tekening voor een t -shirt Puzzel.
We kunnen niet meer naar Duitsland als we niet zijn getest, voor velen hier niet leuk.
Verder wens ik jullie een fijne dag.
Mvg. Antjo
Hier ben ik weer even heb het druk gehad met de WSV maar alles is goed gegaan de boten liggen weer op de stalling, vanmorgen schoonmaken van de boot, ook hier de bruggen en sluizen dicht voor de watersport, en hopend dat Covid dan niet meer bestaat.
Mooie tekening voor een t -shirt Puzzel.
We kunnen niet meer naar Duitsland als we niet zijn getest, voor velen hier niet leuk.
Verder wens ik jullie een fijne dag.
Mvg. Antjo
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
Sita

Goedemorgen iedereen,
Wat een mooie honden, hondjes en bewerkingen ervan zijn hier al gepasseerd.
Frankje ook weer creatief bezig.
Marietteke, de scheve toren van Schelle, daar had ik al van gehoord.
Bestaat er ook geen bier "Scheve Toren" ?
grootjegerda, een vrolijk plaatje op deze grijze dag.
Iedereen een aangename dag gewenst.
-
Bert
Dag allemaal,
ben een beetje laat hé. Maar allé, ik ben er toch geraakt.
't is middag, dus kom ik eens kijken waar ik iets lekkers kan aan de haak slaan.

Mooie bewerkingen allemaal. Ik kan daar niet zo goed mee overweg.
Niet dat ik niets kan, maar het is wel beperkt.
Het is koud buiten, ik ben dat nog niet gewoon. Anders loop ik putje winter in mijn t-shirt.
Als dat niet meer lukt, geen probleem. Doen we toch maar een jas aan dan.
Nu begin ik toch serieus af te tellen. Het telefoontje van de garage zal mij zo'n deugd doen.
Tenminste als het is om te zeggen dat ons wagentje er is.
Deze week gaan we waarschijnlijk eens naar Belsele, naar 't amerikaantje.
Vroeger, jaaaaaaaaaaren geleden gaven ze daar veel reclame van op tv. Ben er nooit geweest.
Even gaan kijken wat ze daar hebben van legerspullen. Ben benieuwd.
Het bestaat nog, heb het even gegoogeld.
Allé, leuterkes, ben er mee weg,
tot latersss...
ben een beetje laat hé. Maar allé, ik ben er toch geraakt.
't is middag, dus kom ik eens kijken waar ik iets lekkers kan aan de haak slaan.
Mooie bewerkingen allemaal. Ik kan daar niet zo goed mee overweg.
Niet dat ik niets kan, maar het is wel beperkt.
Het is koud buiten, ik ben dat nog niet gewoon. Anders loop ik putje winter in mijn t-shirt.
Als dat niet meer lukt, geen probleem. Doen we toch maar een jas aan dan.
Nu begin ik toch serieus af te tellen. Het telefoontje van de garage zal mij zo'n deugd doen.
Tenminste als het is om te zeggen dat ons wagentje er is.
Deze week gaan we waarschijnlijk eens naar Belsele, naar 't amerikaantje.
Vroeger, jaaaaaaaaaaren geleden gaven ze daar veel reclame van op tv. Ben er nooit geweest.
Even gaan kijken wat ze daar hebben van legerspullen. Ben benieuwd.
Het bestaat nog, heb het even gegoogeld.
Allé, leuterkes, ben er mee weg,
tot latersss...
-
Bert
Sita, ik, als niet bierdrinker heb dit toch even opgezocht. Was nieuwsgierig.
Word inderdaad gebrouwen in Brouwerij Ganzenhof.
Weer wat bijgeleerd sé.
Ik heb een lange periode bierkaartjes verzameld, vandaar de interesse.
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Luitjes 
Het was maar ’n trieste eenzame bedoening, waarschijnlijk vanwege ’t weer en dat er praktisch ook niet meer gevaren wordt door de watersporters, bij mijn bootje de REMIE waar ik vanmorgen even was om te kijken of alles nog in orde is. En inderdaad alles nog oké..!

Ze ligt er wat afgetuigd bij, geen mast en vlaggentjes zoals U kun zien, dit i.v.m. met het schilderwerk wat ik verricht heb, moest/moet eerst enkele weken goed uitharden.
Na het boterhammetje lekker ff mijn middag
gedaan.Positief getest: Corona in onze naaste familie, jongste zoon, z’n vrouw en kleindochter Eva zitten in quarantaine.
Zij is behoorlijk zieker dan hij totnogtoe, die kleine heeft vooralsnog geen klachten naar ik weet, krijgt les van school via de computer.
Ze vermoeden wel dat het van de school waar Eva zit vandaan komt, naast haar zat een jongen die zijn vader positief was.
Maar ja, wat koop je daar nu nog voor, ’t leed is al geschied..!
Wij staan onze kinderen zoveel als mogelijk bij waar we wat voor hun kunnen betekenen, ze wonen ±150 meter bij ons vandaan.
Laatste dag dat onze twee zoons hier waren (veiligheidsregels in acht nemend) was 26-9. en toch is 't voor ons ook nog even spannend, twee risicovolle oudjes door onderliggende mankementen..!
Het menu voor vandaag:

Weet U dat ook weer...
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog 'n fraaie dag verder en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie namiddag iedereen
daarjuist naar Celine geweest om mijn nageltjes weer mooi te laten maken en nu kan ik er weer enkele weekjes tegen sè
maar nu ist eerst tijd voor een koffietje met wat lekkers er bij en daarna ga ik een pot lekkere rabarber confituur maken die al klaar staat met de suiker er in
dus kom ik later nog wel terug hoor want ik moet ook nog bijlezen van vandaag
daaaaaag

daarjuist naar Celine geweest om mijn nageltjes weer mooi te laten maken en nu kan ik er weer enkele weekjes tegen sè
maar nu ist eerst tijd voor een koffietje met wat lekkers er bij en daarna ga ik een pot lekkere rabarber confituur maken die al klaar staat met de suiker er in
dus kom ik later nog wel terug hoor want ik moet ook nog bijlezen van vandaag
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Ai Remie , dat is niet zo mooi . Hopelijk worden ze niet nog zieker en jullie al helemaal niet .Remie schreef: ↑05 okt 2020, 15:40Positief getest: Corona in onze naaste familie, jongste zoon, z’n vrouw en kleindochter Eva zitten in quarantaine.
Zij is behoorlijk zieker dan hij totnogtoe, die kleine heeft vooralsnog geen klachten naar ik weet, krijgt les van school via de computer.
Ze vermoeden wel dat het van de school waar Eva zit vandaan komt, naast haar zat een jongen die zijn vader positief was.
Maar ja, wat koop je daar nu nog voor, ’t leed is al geschied..!
Wij staan onze kinderen zoveel als mogelijk bij waar we wat voor hun kunnen betekenen, ze wonen ±150 meter bij ons vandaan.
Laatste dag dat onze twee zoons hier waren (veiligheidsregels in acht nemend) was 26-9. en toch is 't voor ons ook nog even spannend, twee risicovolle oudjes door onderliggende mankementen..!
Sterkte hoor !
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Bert , ik had het ook koud vanmorgen . Het is dan ook herfst he ?
Frankje , wat een leuk t-shirt ontwerp.
Z'bloemetje , weer naar de manicure geweest .
Hier regen en onweer , niets aan .
Fijne middag nog aan allemaal .

Frankje , wat een leuk t-shirt ontwerp.
Z'bloemetje , weer naar de manicure geweest .
Hier regen en onweer , niets aan .
Fijne middag nog aan allemaal .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Bedankt An.

Nu ben ik er wel gelijk achter dat je dat eerder hebt dan de honderdduizend
, da's na al heel lang proberen op lange na nog niet gelukt.
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Bert
Oei, Remie, dat is geen goed nieuws dus.
Veel sterkte voor jullie en de familie. En een spoedig herstel.
Mooi bootje trouwens.
An-W ja het herfst. Van het ene uiterste terug in het andere. Een paar weken geleden zaten
we nog op een terrasje. Nu moeten we om buiten te komen een jas aantrekken.
Geen onweer hier, af en toe een plensbui.
Bloemeke, zelf gemaakte confituur. Dat zal lekker zijn. Maar ik denk dat de jongere
generaties dat niet meer kunnen. Een potje kopen in de supermarkt is zoveel makkelijker hé.
Veel sterkte voor jullie en de familie. En een spoedig herstel.
Mooi bootje trouwens.
An-W ja het herfst. Van het ene uiterste terug in het andere. Een paar weken geleden zaten
we nog op een terrasje. Nu moeten we om buiten te komen een jas aantrekken.
Geen onweer hier, af en toe een plensbui.
Bloemeke, zelf gemaakte confituur. Dat zal lekker zijn. Maar ik denk dat de jongere
generaties dat niet meer kunnen. Een potje kopen in de supermarkt is zoveel makkelijker hé.