Bedankt voor de verjaardagswensen!
Dat jullie toch nog aan mij denken
Het lukt mij niet om te komen schrijven al kom ik hier regelmatig jullie verhalen en berichtjes lezen en om de mooie foto's, vooral van Rita, te bewonderen.
Heb niet zo'n fijne tijd achter de rug maar het begint toch terug te lukken. Een paar goede vriendinnen hebben mij uit mijn kot gelokt, letterlijk en figuurlijk.
Gisteren is de volgende module van de fotografiecursus begonnen - eindelijk gaat het over Landschapsfotografie
Ik doe nu ook weer twee halve dagen per week vrijwilligerswerk op Ter Heide en de werkgroep gepensioneerden komt ook weer samen. Jammer dat we nog steeds geen groepsactiviteiten kunnen of mogen organiseren wegens de coronamaatregelen. Maar zolang dat virus slachtoffers blijft maken zullen we geen activiteiten kunnen organiseren.
Mijn zus is ondertussen met (pre)pensioen en wij gaan nu één keer per week wandelen en dat doet mij veel deugd.
Voetbal interesseert mij tegenwoordig maar matig, de beleving is er niet echt meer.
En dat niet alleen omdat Genk er eigenlijk niets van bakt
Veve, ik leef met je mee. Hopelijk weten jullie spoedig hoe het nu verder moet.
En ondertussen kunnen jullie er alleen maar zijn voor jullie moeder. Veel sterkte en goede moed.
Ivette, ik kan geloven dat de schrik nu groot is. Misschien toch best iemand verwittigen als je draaierig bent. Heb je een alarm? Nu heb je niets over gehouden aan je val maar wat als je iets zou breken en niet meer op kunt. Je telefoon of je gsm heb je waarschijnlijk niet altijd bij de hand. Zelf zit ik daar ook mee - zeker de afgelopen maanden toen niemand meer langs mocht komen wegens covid-19.
Ik heb een app geïnstalleerd op mijn gsm waardoor mijn (jonge) vriendin kan zien waar ik ben - ook als ik alleen ga wandelen.
Rita, je hebt een heel mooie familie!
Corry, ik denk ook vaak aan jou. Hoe is het met Stafke? Mijn man wilde ook nooit dat ik mee ging naar de cardioloog. Hij wilde mij niet ongerust maken en ik ging ook nog werken. Begrijp dat wel maar achteraf gezien was ik misschien toch beter mee gegaan.
Omadina heeft ook haar verjaardag mogen vieren. Nog een dikke proficiat!
Fijne dag gehad met je kinderen en kleinkinderen - dat zijn dagen om te koesteren hé
Bedankt ook meme-Rietje voor je dagelijkse groetjes en je toepasselijke prentjes, altijd to-the-point
Michelly, ik duim voor je! Gelukkig is je schoondochter aan het herstellen van dat coronavirus. Dat zal wel een geruststelling zijn, al weet je nog niet wat de naweeën gaan zijn. Ik mis ook het echte contact met familie en vrienden.
Gisteren waren mijn zussen en schoonbroers hier (voor het eerst dit jaar) om mijn verjaardag te komen vieren. Nog steeds zonder knuffels of kussen. Ik hoor niet tot hun bubbel. In de namiddag kwamen ook een paar vriendinnen langs - bleven op de stoep met mondmasker...
Het is van 10 maart geleden dat ik nog iemand heb aangeraakt... onwezenlijk toch?
Wens jullie allemaal nog een fijne dag - al is hij wat grijs en kil.
Viv