Goede morgen,
Volhouden, is inderdaad de boodschap !
Maar ik ben toch blij dat ik de kinderen en kleinkinderen nog eens samen op bezoek heb gehad verleden week !
We zullen ons zeker aan de regels houden, en hopen dat we allemaal veilig zijn.
Ik denk natuurlijk het meest aan Nathalie, die zich nu ook weer opnieuw moet laten testen, omdat één van haar patiënten positief is bevonden. De test heeft van namiddag plaats en morgen weet ze al de uitslag. Hopen maar dat alles in orde is.
En toch zijn er nog mooie dingen, zoals mooie plantjes die je gekocht hebt Vera-Maria. Ook geniet ik hier van de mooie natuurfoto's door Rita vdm, en de mooie plaatjes van mémérietje, die zich eens van dag vergist, maar dat is toch niet erg hé, dan kunnen we nog eens glimlachen, en dat kan ons zeker allemaal wel eens overkomen.
Yvette, ja inderdaad, niet zo plezant dat sluitingsuur om 11 uur voor de mensen die alles goed opvolgen volgens de regels.
Er zitten hier nog altijd grijze wolken, maar het blijft droog, dat is toch het voornaamste. Ik heb deze namiddag een afspraak met mijn verzekeringsmakelaar in zijn bureau, dus mondmasker ligt al klaar.
Daarna hopelijk nog een wandeling op het strand.
Het weekend staat weer voor de deur, 't zal kalmpjes aan zijn, en ja 't wordt frisser, die zomerkleren mogen opgeborgen worden en muts en sjaal worden terug uit de kast gehaald.
Voor jullie allemaal, een mooie dag hou jullie veilig !
omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !