In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
Bert
https://www.youtube.com/watch?v=P7gzv9q0_AA
Waar zouden ze de mosterd gehaald hebben bij jerusalema???
https://www.youtube.com/watch?v=smMVkTJeRKU
Waar zouden ze de mosterd gehaald hebben bij jerusalema???
https://www.youtube.com/watch?v=smMVkTJeRKU
-
thijli - Lid geworden op: 26 mei 2020, 15:52
Goedenavond,
Beetje druk geweest vandaag.
De wasmachine draait de hele dag al,onze dochter haar machine doet het niet en maandag komen ze pas om er naar te kijken,dus met een gezin met alle clubs erbij gaat de was wel door.
Fijne avond
Beetje druk geweest vandaag.
De wasmachine draait de hele dag al,onze dochter haar machine doet het niet en maandag komen ze pas om er naar te kijken,dus met een gezin met alle clubs erbij gaat de was wel door.
Fijne avond
Iedere dag een lach
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Remie, klink niet zo goed bij jou. Duimen draaien hoor. Mss helpt een kaarsje beter. zal ik deze avond doen. Een kaarsje dat het geen corona is. Toi, toi
Zonnebloemetje voor jou man deze avond ook een kaarsje hoor.
Dat worden dus drie kaarsjes, eentje voor Remie, eentje voor ventje van Zonnebloemetje en eentje voor wie het nodig heeft.
Bert zoektocht naar appartement geen succes, komt wel iets naar jullie zin.
Druk dagje gehad vandaag, boodschappen gedaan maar ook de bloemstukken voor de graven voor 1 november gaan bestellen.
toch nog een uurtje tijd gevonden om mijn puzzel verder af te maken
Nu subiet komt de pizza delivery boy. Njam, jam. Zie er naar uit.
Bert, Remie, Tontoos, Gerda, Thijli, Jadi, Marietteke, Puzzel, An-W, Mama-Inge, Sita, Miesje, Granny M, Zonnebloemetje, Frankje
Zonnebloemetje voor jou man deze avond ook een kaarsje hoor.
Dat worden dus drie kaarsjes, eentje voor Remie, eentje voor ventje van Zonnebloemetje en eentje voor wie het nodig heeft.
Bert zoektocht naar appartement geen succes, komt wel iets naar jullie zin.
Druk dagje gehad vandaag, boodschappen gedaan maar ook de bloemstukken voor de graven voor 1 november gaan bestellen.
toch nog een uurtje tijd gevonden om mijn puzzel verder af te maken
Nu subiet komt de pizza delivery boy. Njam, jam. Zie er naar uit.
Bert, Remie, Tontoos, Gerda, Thijli, Jadi, Marietteke, Puzzel, An-W, Mama-Inge, Sita, Miesje, Granny M, Zonnebloemetje, Frankje
-
Bert
Hey leuterkes,
kom jullie nog een fijne avond wensen.
Eerst nog eens rond bellen of ik ergens een detective kan vinden die nog vrij is,
't is maar dat Marietteke al enkele dagen vermist is.

Bloemeke, marietteke, ghyra, miesje, jadi, Sita, Lenk,
Remie, Flowers, grootjegerda, puzzel, An-Wildflower, thijli, mama-inge
Tot latersss...
kom jullie nog een fijne avond wensen.
Eerst nog eens rond bellen of ik ergens een detective kan vinden die nog vrij is,
't is maar dat Marietteke al enkele dagen vermist is.

Bloemeke, marietteke, ghyra, miesje, jadi, Sita, Lenk,
Remie, Flowers, grootjegerda, puzzel, An-Wildflower, thijli, mama-inge
Tot latersss...
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie avond allemaal
zojuist ons avondeten binnen sè en het zelfgebakken meergranen broodje heeft gesmaakt
en voor het avondeten nog rap de bladeren buiten opgeveegd want anders liggen ze morgen aan de grond geplakt als het regent en mijn ventje heeft ook geholpen zodat het rap gedaan was
vandaag voelt hij nog altijd waar er gisteren 4 x in zijn schildklier geprikt is en de dokter deed dan ook nog wat heen en weer met die naald om zo genoeg weefsel te hebben om te laten onderzoeken en dat deed geen deugd volgens hem en ik kan het nog geloven ook
en trouwens iedereen bedankt om te duimen voor mijn ventje en we hopen op een goeie uitslag
ik ben deze voormiddag ook efkes langs geweest in den Aldi om enkele dozen van dat lekker pannenkoekenmeel zodat ik een tijdje verder kan
Remie hopelijk ben je niet te erg ziek en heb je geen corona hoor , en hopelijk krijg je een goeie uitslag en van een gewone verkoudheid kan je ook serieus ziek zijn en je echt niet goed voelen en misschien is het dat wel , veel sterkte nog
puzzel toch weer vroeg opgestaan zo te zien
frankje wat leuk die afbeelding van jou
An-W , oeps slapen jullie nu nog met het raam open ???? ik zou te koud hebben hoor
Sita ook aan de kuiswerkjes bezig vandaag , bij mij zijn die meestal al gedaan als het vrijdag is maar gisteren heb ik niet veel kunnen doen omdat we naar het ziekenhuis moesten
Bertje gisteren in het Brugse geweest en ik zal jou wel een pb tje sturen waar onze favoriete tearoom is
en wij kijken ook al een tijdje uit naar een appartement maar daar moet je soms wat geduld voor hebben en die link met dat liedje dat ken ik hoor maar ik had het een beetje druk vandaag
mama-inge druk bezig met de kinderen en de wasjes worden hier altijd de zaterdag gedaan omdat het dan met nachttarief is in het weekend
gerda ook een fijne vrijdag voor jou
thijli oei de wasmachine kapot van de dochter en dat kunnen we niet missen hé maar gelukkig is mama daar hé
Lenk bedankt voor het kaarsje hoor en laat de pizza jullie maar smaken hoor
oei ik heb nog een belangrijk opsporingsbericht

gezocht , marietteke
een lieve toffe madam meestal met haar fiets en soms in het bijzijn van haar zusje of anders alleen op stap of ergens in een tearoom met een pannenkoek
al wie haar ziet gelieve contact op te nemen met het k&t huisje
en nu ga ik nog efkes relaxen in een warm badje sè
voor alle leutertjes nog een gezellige avond verder
daaaaag

zojuist ons avondeten binnen sè en het zelfgebakken meergranen broodje heeft gesmaakt
en voor het avondeten nog rap de bladeren buiten opgeveegd want anders liggen ze morgen aan de grond geplakt als het regent en mijn ventje heeft ook geholpen zodat het rap gedaan was
vandaag voelt hij nog altijd waar er gisteren 4 x in zijn schildklier geprikt is en de dokter deed dan ook nog wat heen en weer met die naald om zo genoeg weefsel te hebben om te laten onderzoeken en dat deed geen deugd volgens hem en ik kan het nog geloven ook
en trouwens iedereen bedankt om te duimen voor mijn ventje en we hopen op een goeie uitslag
ik ben deze voormiddag ook efkes langs geweest in den Aldi om enkele dozen van dat lekker pannenkoekenmeel zodat ik een tijdje verder kan
Remie hopelijk ben je niet te erg ziek en heb je geen corona hoor , en hopelijk krijg je een goeie uitslag en van een gewone verkoudheid kan je ook serieus ziek zijn en je echt niet goed voelen en misschien is het dat wel , veel sterkte nog
puzzel toch weer vroeg opgestaan zo te zien
frankje wat leuk die afbeelding van jou
An-W , oeps slapen jullie nu nog met het raam open ???? ik zou te koud hebben hoor
Sita ook aan de kuiswerkjes bezig vandaag , bij mij zijn die meestal al gedaan als het vrijdag is maar gisteren heb ik niet veel kunnen doen omdat we naar het ziekenhuis moesten
Bertje gisteren in het Brugse geweest en ik zal jou wel een pb tje sturen waar onze favoriete tearoom is
en wij kijken ook al een tijdje uit naar een appartement maar daar moet je soms wat geduld voor hebben en die link met dat liedje dat ken ik hoor maar ik had het een beetje druk vandaag
mama-inge druk bezig met de kinderen en de wasjes worden hier altijd de zaterdag gedaan omdat het dan met nachttarief is in het weekend
gerda ook een fijne vrijdag voor jou
thijli oei de wasmachine kapot van de dochter en dat kunnen we niet missen hé maar gelukkig is mama daar hé
Lenk bedankt voor het kaarsje hoor en laat de pizza jullie maar smaken hoor
oei ik heb nog een belangrijk opsporingsbericht

gezocht , marietteke
een lieve toffe madam meestal met haar fiets en soms in het bijzijn van haar zusje of anders alleen op stap of ergens in een tearoom met een pannenkoek
al wie haar ziet gelieve contact op te nemen met het k&t huisje
en nu ga ik nog efkes relaxen in een warm badje sè
voor alle leutertjes nog een gezellige avond verder
daaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo
joehoe ...bloemeke ...bertje ...
ik ben terecht hoor
kan niet anders met zo'n twee dective's achter me aan , haha
ja gisteren had ik 'n heel epistel geschreven ,
en alles foetsie ..zeker op 't verkeerde knoppeke geduwd of zoiets
Bedankt iedereen voor de leuke reacties op m'n "zussen foto "
Remie ik duim voor jou hoor ,
dat je snel weer beter bent ,
Bertje , ergens staat er wel een huisje op jullie te wachten ,
ge moet er op vallen hé ,
bloemeke mooie nageltjes gezien ,
dat kan Celine toch goed hoor ,
doet ze dit als beroep ?
Frankje , weer mooie plaatjes gezien ,
Sita , heb ik ook gedaan vandaag ,
mijne kuis , ..is plezant ...als 't gedaan is
thijli , ja een wasmachine ,
dat kan echt niet gemist worden ,
Lenk laat de pizza smaken hoor ,
ik ga iedereen 'n fijne avond wensen ,
zo vergeet ik niemand ,
en nu eerst effe kopieren ..
geluk vind je onverwacht
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedenavond samen ,
Marietteke is vermist ? Ik zal eens even roepen ...
Lenk , dat is lief die kaarsjes .
Z'bloemetje , zelfs als het vriest slapen wij nog met 1 raam open . Heerlijk al die zuurstof
Thijli haar wasmachine draait overuren .
Bert , het komt vast op je pad , als je geduld hebt
Inge was aan het poetsen en Lenk smult van een lekkere pizza .
Remie wens ik nogmaals beterschap en sterkte met de test morgen.
Hopelijk ben ik niemand vergeten . Fijne avond allemaal ..

Marietteke is vermist ? Ik zal eens even roepen ...

Lenk , dat is lief die kaarsjes .
Z'bloemetje , zelfs als het vriest slapen wij nog met 1 raam open . Heerlijk al die zuurstof
Thijli haar wasmachine draait overuren .
Bert , het komt vast op je pad , als je geduld hebt
Inge was aan het poetsen en Lenk smult van een lekkere pizza .
Remie wens ik nogmaals beterschap en sterkte met de test morgen.
Hopelijk ben ik niemand vergeten . Fijne avond allemaal ..

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Goeiemorgen Luitjes 

Verder geen bijzonderheden te melden.....
Een stukje doodgewoon Hollandslandschap:

Foto van mijn Vaar- Fietstochtjes
Weet U dat ook weer...
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook 'n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Bert
Dag allemaal 
hier zijn we dan weer. Alweer weekend, wat vliegen de weken rap voorbij.
Marietteke, tekst kwijt? Ben dit ook reeds een paar keer tegengekomen. Niet zo leuk.
An-W, mooie foto's altijd aan het water.
Remie, veel sterkte hé man. Hopelijk blijft het bij een verkoudheid.
puzzel is nog steeds gewoon van vroeg op te staan.
Een appartement op het gelijkvloers midden in een stad,
niet interessant om de ramen open te laten. Zeker niet bij ons hier, want er loopt hier wat rond hoor.
Nog vergeten te vertellen gisteren. Op weg naar Brugge, bijna aan de afrit lag er op het midden rijvak een hoop metalen buizen. Waarschijnlijk afkomstig van een aanhangwagen want die ladingen zijn nooit afgedekt.
Ik reed 120 op het rechtse vak, vliegt er daar plots ene voorbij recht over die hoop metaal.
Alles vloog daar in het rond naar alle kanten en ik kon gelukkig nog wat remmen en mij langs de pechstrook er voorbij zwieren.
Anders had ik daar gestaan met veel schade aan de auto want die onnozelaar is gewoon doorgereden.
Die was waarschijnlijk zat of met zijn gsm bezig. Men kon die metalen dinges goed zien liggen.
Hij zal ook wel schade gehad hebben, zoals die daar over vloog. Reed volgens mij wel 150.
Nu nog een hapje eten, dan kunnen we de dag starten.
Tot latersss...
hier zijn we dan weer. Alweer weekend, wat vliegen de weken rap voorbij.
Marietteke, tekst kwijt? Ben dit ook reeds een paar keer tegengekomen. Niet zo leuk.
An-W, mooie foto's altijd aan het water.
Remie, veel sterkte hé man. Hopelijk blijft het bij een verkoudheid.
puzzel is nog steeds gewoon van vroeg op te staan.
Een appartement op het gelijkvloers midden in een stad,
niet interessant om de ramen open te laten. Zeker niet bij ons hier, want er loopt hier wat rond hoor.
Nog vergeten te vertellen gisteren. Op weg naar Brugge, bijna aan de afrit lag er op het midden rijvak een hoop metalen buizen. Waarschijnlijk afkomstig van een aanhangwagen want die ladingen zijn nooit afgedekt.
Ik reed 120 op het rechtse vak, vliegt er daar plots ene voorbij recht over die hoop metaal.
Alles vloog daar in het rond naar alle kanten en ik kon gelukkig nog wat remmen en mij langs de pechstrook er voorbij zwieren.
Anders had ik daar gestaan met veel schade aan de auto want die onnozelaar is gewoon doorgereden.
Die was waarschijnlijk zat of met zijn gsm bezig. Men kon die metalen dinges goed zien liggen.
Hij zal ook wel schade gehad hebben, zoals die daar over vloog. Reed volgens mij wel 150.
Nu nog een hapje eten, dan kunnen we de dag starten.
Tot latersss...
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Oeps Bert, jullie hebben echt mazzel en 'n bewaar
gehad..! Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...