NACHTUILTJES (3) 2020
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Greetie, oma C, rietjes hebben me aangespoord om de wasmachine in gang te steken, bedankt! ik ben heel content: ondanks het aangekondigde slechte weer is het een aangename dag geworden met veel zon en wind : ideaal droogweer! Als het even kan ben ik een harde liefhebber van buiten drogen : alleen al voor de frisse geur zou ik het doen maar ook met deze wind had ik minder strijkwerk: mijn arm is heel dankbaar!
Ik mag morgenmiddag bij mijn dochter gaan eten dus ben ik eens buiten!
Vanmorgen vernomen dat mijn buurman alweer al een tijdje in de kliniek vertoeft of hoe die Corona ons isoleert: ze heeft me getelefoneerd in plaats van het (zelfs op afstand) te komen zeggen!
Ik mag morgenmiddag bij mijn dochter gaan eten dus ben ik eens buiten!
Vanmorgen vernomen dat mijn buurman alweer al een tijdje in de kliniek vertoeft of hoe die Corona ons isoleert: ze heeft me getelefoneerd in plaats van het (zelfs op afstand) te komen zeggen!
Ivette
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Fijne zondag aan alle uiltjes
ondanks het weer... maar we maken er het beste van
mijn broodje staat te bakken, het ruikt al heerlijk
mijn strijkje wegwerken, dan is alles weer netjes
Groetjes iedereen, sterkte allemaal en tot later
Geen nieuws is goed nieuws zeker
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Goedemorgen,
Rietepetietje, telkens ik lees hoe het met je dochter verloopt en weet ..... hoe jammer toch niet bewust te zijn aan de warmte en hun aanwezigheid welke je zo nodig hebt.
Heb zelf ervaren hoe onverschillig een kind kan zijn. Het doet verdorie pijn.
Rietjes, tegenslag brengt jullie dicht bij mekaar, gelukkig is het met mankracht op te lossen.
Heb weer wat voor, stout buurtje heeft haar verpleegster zover gekregen een foto van onze aanplanting te nemen erbij een tekst te typen, allemaal onderwijl wij het konden zien.
Verwacht een schrijven van advocaat. De reden waarom, pluimen komen tegen haar schuurtje.
En het schilderen ervan zal in overleg met ons moeten gebeuren, wanneer alle planten in rust staan. Wij hebben deze karwei 30 jaar met eigen verf voor ons genomen.
Syndicus heeft ons de vrijheid van aanplanting gegeven, met enkele uitzonderingen die we niet zinnens waren te doen.
De reden van onze onmin is, het praten tegen mensen welke haar niet genegen zijn.
Heeft me daarover terecht gewezen, heb het over me laten gaan en afstand genomen.
Heb veel voor deze dame vrijwillig gedaan, ik beroep met niet op erkentelijkheid maar wel op respect.
Dochter komt straks, ze blijft ons elke week bezoeken. Houd afstand desnoods met mondmasker binnen.
Ivette hoe gaat het met je?
Groetjes en hou het veilig, krijg kippenvel als ik de cijfers van besmettingen hoor.
Corry
Hierbij nog de foto waarmee mijn stout buurtje problemen heeft.

,
Rietepetietje, telkens ik lees hoe het met je dochter verloopt en weet ..... hoe jammer toch niet bewust te zijn aan de warmte en hun aanwezigheid welke je zo nodig hebt.
Heb zelf ervaren hoe onverschillig een kind kan zijn. Het doet verdorie pijn.
Rietjes, tegenslag brengt jullie dicht bij mekaar, gelukkig is het met mankracht op te lossen.
Heb weer wat voor, stout buurtje heeft haar verpleegster zover gekregen een foto van onze aanplanting te nemen erbij een tekst te typen, allemaal onderwijl wij het konden zien.
Verwacht een schrijven van advocaat. De reden waarom, pluimen komen tegen haar schuurtje.
En het schilderen ervan zal in overleg met ons moeten gebeuren, wanneer alle planten in rust staan. Wij hebben deze karwei 30 jaar met eigen verf voor ons genomen.
Syndicus heeft ons de vrijheid van aanplanting gegeven, met enkele uitzonderingen die we niet zinnens waren te doen.
De reden van onze onmin is, het praten tegen mensen welke haar niet genegen zijn.
Heeft me daarover terecht gewezen, heb het over me laten gaan en afstand genomen.
Heb veel voor deze dame vrijwillig gedaan, ik beroep met niet op erkentelijkheid maar wel op respect.
Dochter komt straks, ze blijft ons elke week bezoeken. Houd afstand desnoods met mondmasker binnen.
Ivette hoe gaat het met je?
Groetjes en hou het veilig, krijg kippenvel als ik de cijfers van besmettingen hoor.
Corry
Hierbij nog de foto waarmee mijn stout buurtje problemen heeft.

,
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17
GOEDE MORGEN
Al een uurtje heftige regenval , strakjes opklaringen .
Telefoontjes gedaan
klets klets
Als het droog blijft deze namiddag een wandelingetje of fietstochtje!
Het is hier kermis, niemand kan komen
Ivette, wij stimuleren elkaar hé
Oma-c, meefietsen vandaag, ze begonnen al vroeg uit te zenden, maar we luisteren graag naar Guy Deprez de prehistorie
Groetjes
Greetie
Al een uurtje heftige regenval , strakjes opklaringen .
Telefoontjes gedaan
Als het droog blijft deze namiddag een wandelingetje of fietstochtje!
Het is hier kermis, niemand kan komen
Ivette, wij stimuleren elkaar hé
Oma-c, meefietsen vandaag, ze begonnen al vroeg uit te zenden, maar we luisteren graag naar Guy Deprez de prehistorie
Groetjes
Greetie
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen iedereen
is toch een mooi tuintje

is toch een mooi tuintje

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
Goede morgen allen
Hier is het zeer slecht weer, triestig een beetje droger zou welkom zijn
men kan nog geen wandeling gaan doen, vandaag kom ik niet buiten
hoop dat het met jullie nog alles goed gaat, als je buiten komt blijf voorzichtig
verder niets te vertellen,
Wens aan allen een fijne dag, liefs assa
Hier is het zeer slecht weer, triestig een beetje droger zou welkom zijn
men kan nog geen wandeling gaan doen, vandaag kom ik niet buiten
hoop dat het met jullie nog alles goed gaat, als je buiten komt blijf voorzichtig
verder niets te vertellen,
Wens aan allen een fijne dag, liefs assa
Groetjes van assa
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Dank u Corry, na mijn "tot mezelf komen" op de keukenvloer vorige zondag en na een bange week ben ik er weer bovenop. Gisteren met veel goesting om het zonnige wind-droogweer een was weggewerkt alhoewel ik het ophangen van de was en het strijken wel achteraf gevoeld heb in mijn zere arm (dat zal ik natuurlijk moeten verzwijgen bij Christa waar ik vanmiddag mag gaan eten want het zou zijn: maar ma toch, ik kan toch uw strijk doen!) Feit is ik wil nog geen volledige oude zetelhanger worden, een beetje fut is nog wenselijk alhoewel ik moet toegeven dat ik mede door Corona veel minder kan dan vroeger maar ik blijf me toch nog weren om nog aangename dagen te beleven en te waarderen!
Juist een lange telefoon gehad met mijn buurvrouw over haar slechte bevindingen met haar zieke man in het nieuwe AZ ziekenhuis in Roeselare!
Dus, nu ben ik er van door, hou jullie allemaal taai, tot later!
Juist een lange telefoon gehad met mijn buurvrouw over haar slechte bevindingen met haar zieke man in het nieuwe AZ ziekenhuis in Roeselare!
Dus, nu ben ik er van door, hou jullie allemaal taai, tot later!
Ivette
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
Zondagsgrapje.
Komt er derjuust ne gast de Colruyt binnen en vraagt aan de kassierster:"Waar vind ik hier ergens Tampons?" "Derde gang links, meneer", antwoordt de kassierster. Een kwartiertje later passeert hij aan dezelfde kassa met in zijn karretje 5 kg watten en 3 meter koord!! Als de kassierster eindelijk haar lachbui kan bedwingen zegt ze: "Ik denk niet dat het dit is wat uw vrouw bedoelt, meneer!" En die gast antwoordt zo :"Vorige week stuur ik mijn vrouw achter een pakske sigaretten voor mij, en ze komt thuis met tabak en bladjes! Dat ze nu hare boel ook maar zelf rolt.....!!"
Komt er derjuust ne gast de Colruyt binnen en vraagt aan de kassierster:"Waar vind ik hier ergens Tampons?" "Derde gang links, meneer", antwoordt de kassierster. Een kwartiertje later passeert hij aan dezelfde kassa met in zijn karretje 5 kg watten en 3 meter koord!! Als de kassierster eindelijk haar lachbui kan bedwingen zegt ze: "Ik denk niet dat het dit is wat uw vrouw bedoelt, meneer!" En die gast antwoordt zo :"Vorige week stuur ik mijn vrouw achter een pakske sigaretten voor mij, en ze komt thuis met tabak en bladjes! Dat ze nu hare boel ook maar zelf rolt.....!!"
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeiemiddag
't kan heel mooi zijn, de renners door onze mooie stad zien voorbijrijden
en ik kom graag onder de mensen, zie graag koers
en toch vertik ik het vandaag buiten te komen, te druk.
Veiligheid voor alles, ik wil dat mijn kinderen verder kunnen werken, dat mijn kleinkinderen verder naar school kunnen en dat we met zijn allen kunnen uitkijken naar betere tijden.
't wordt dus een middag TV kijken met een lekker taartje en een kopje thee, ook niet mis.
Corry, trek het je niet aan, trek het je niet aan....
dat ze de pluimen in haar g.. steekt
wat een onmens zeg in plaats dat ze blij is met zo'n mooi onderhouden tuintje naast de deur.
Net telefoontje van I, M...cke zit op spoed, onzachte confrontatie met tegenspeler op het voetbal, gebroken pols
, nog goed dat het links is.
't kan heel mooi zijn, de renners door onze mooie stad zien voorbijrijden
en ik kom graag onder de mensen, zie graag koers
en toch vertik ik het vandaag buiten te komen, te druk.
Veiligheid voor alles, ik wil dat mijn kinderen verder kunnen werken, dat mijn kleinkinderen verder naar school kunnen en dat we met zijn allen kunnen uitkijken naar betere tijden.
't wordt dus een middag TV kijken met een lekker taartje en een kopje thee, ook niet mis.
Corry, trek het je niet aan, trek het je niet aan....
dat ze de pluimen in haar g.. steekt
wat een onmens zeg in plaats dat ze blij is met zo'n mooi onderhouden tuintje naast de deur.
Net telefoontje van I, M...cke zit op spoed, onzachte confrontatie met tegenspeler op het voetbal, gebroken pols
Oud maar niet Out
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Goedemorgen
Droog vandaag ?
Tot op heden wel.
De dag brengt misschien een wandeling samen.
Laat het zonder aandringen verlopen, ieder voelt het zijne.
Dochter kwam gisteren vanuit Oudenburg met elektrische fiets, had tegenwind, batterij zo goed als plat.
Heb ze dan maar een deel met de auto terug gebracht, zodat ze met resterend vermogen verder kon.
Volgens dochter was er veel volk op de been, haar tram was volgeladen met toeristen. Sommige zonder masker op.
Gelukkig zat ze afgesloten van de reizigers.
Voor de rest niet veel te melden, de dagelijkse dingen waaronder boodschappen doen.
Groeten en tot dan
Corry
Droog vandaag ?
Tot op heden wel.
De dag brengt misschien een wandeling samen.
Laat het zonder aandringen verlopen, ieder voelt het zijne.
Dochter kwam gisteren vanuit Oudenburg met elektrische fiets, had tegenwind, batterij zo goed als plat.
Heb ze dan maar een deel met de auto terug gebracht, zodat ze met resterend vermogen verder kon.
Volgens dochter was er veel volk op de been, haar tram was volgeladen met toeristen. Sommige zonder masker op.
Gelukkig zat ze afgesloten van de reizigers.
Voor de rest niet veel te melden, de dagelijkse dingen waaronder boodschappen doen.
Groeten en tot dan
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Groetjes van meme-rietje,