covid besmetting...

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Fred1950

11 okt 2020, 08:52

bluevelvet schreef:
11 okt 2020, 01:27
.....
Dat geeft een duidelijker beeld dan jouw dagelijkse cijfers van onbetrouwbare testen hé Fred1950, vind je niet ?
.....
Detailcijfers van Nederland interesseren me niet. Ik vrees dat jij en je links onbetrouwbaarder zijn dan de PCR tests. :mrgreen: ( denkt ge nu echt dat ik dat Youtube ding ga bekijken ? Nee jong .... )

bluevelvet

11 okt 2020, 11:35

Fred1950 schreef:
11 okt 2020, 08:52
bluevelvet schreef:
11 okt 2020, 01:27
.....
Dat geeft een duidelijker beeld dan jouw dagelijkse cijfers van onbetrouwbare testen hé Fred1950, vind je niet ?
.....
Detailcijfers van Nederland interesseren me niet. Ik vrees dat jij en je links onbetrouwbaarder zijn dan de PCR tests. :mrgreen: ( denkt ge nu echt dat ik dat Youtube ding ga bekijken ? Nee jong .... )

Oei, oei, oei, .......... zeker NIET naar kijken FRED1950, of je valt van uwen stoel :lol: :lol:
De detailcijfers op dat Youtube ding komen van RIVM......... Je wordt in het nauw gedreven man !

Cijfers over Nederland interesseren je niet 8O Waarom publiceer je ze dan 🧐

OPGELET FRED1950 vooral niet aanklikken 😄😄

Onderstaande link geeft het aantal Corona besmettingen, ziekenhuisopnames en overlijdens van alle steden en gemeenten van Nederland volgens bronnen van RIVM van 13 maart tot 10 oktober.

De eerste grafiek te zien is van Amsterdam (de pagina laadt zich wat traag).

https://www.parool.nl/nederland/het-cor ... ~b0ff746f/

:arrow: :arrow: Ik zou graag grafieken op deze manier voor België willen zien.

E.T.

11 okt 2020, 13:18

De voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Intensive Care Diederik Gommers noemt het opnieuw gestegen aantal coronabesmettingen bij onze noorderburen reden om snel in een volledige lockdown te gaan.
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

bluevelvet

15 okt 2020, 00:14

E.T. schreef :
De voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Intensive Care Diederik Gommers noemt het opnieuw gestegen aantal coronabesmettingen bij onze noorderburen reden om snel in een volledige lockdown te gaan.
https://www.ad.nl/binnenland/diederik-g ... ~acbe14f5/

De ‘halfzachte’ maatregelen van het Cabinet werken niet volgens hem.

Diederik Gommers is anesthesioloog-intensivist in het Erasmus MC.

Erasmus MC, Departement Volksgezondheid
Ontving in 2013 $ 1.824.397
Van wie ?

Bill & Melinda Gates Foundation

https://www.gatesfoundation.org/How-We- ... /k=Erasmus

E.T.

15 okt 2020, 15:18

Afbeelding
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

bluevelvet

16 okt 2020, 00:38

E.T. schreef:
15 okt 2020, 15:18
Afbeelding
En dan ? Als je zo’n som geld toegestopt krijgt van Bill, dan is het te begrijpen dat dienen Diederik Gommers aast op volledige lockdown en wel zo snel mogelijk. Groepsimmuniteit moet absoluut vermeden worden niet waar :roll: want er moet gevaccineerd worden......... Bill hoort de KASSA al rinkelen.

Toeval of niet ?
Katholieke universiteit Leuven :

Deze bedragen heb ik alvast gevonden :

Amount November 2017 : $200,000
Amount April 2018 : $100,000
Amount November 2018 : $1,878,257
Amount May 2019 : $100,000
Amount March 2020 : $713,372

Hetzelfde geldt voor de Universiteit Leiden in Nederland, ook meerdere keren bedragen ontvangen.

Maar beter Bill te vriend houden vind je ook niet :?: de kassa zou wel eens niet meer kunnen rinkelen in Leuven 8O

https://www.gatesfoundation.org/How-We- ... INV-006366

tokkio

16 okt 2020, 17:07

In Kenia werden onvrijwillig miljoenen Keniaanse vrouwen met een ‘tetanus’ vaccinatie campagne gesteriliseerd. Onafhankelijke laboratoria hadden in ieder getest vaccin een sterilisatie formule gevonden. Maar ook in Tanzania, Nicaragua, Mexico en de Filippijnen kwamen vergelijkbare beschuldigingen. Aanvankelijk ontkende de WHO, maar na enige tijd gaf de organisatie toch toe dat er gewerkt werd aan sterilisatie vaccins !
Tja, dat is dubbelzinnig, als het op vrijwillige basis is zou ik zeggen, ok, want de wereld bevolking loopt uit de hand, maar dan stel ik mij de vraag waarom Kenia?En niet heel Afrika, en wat met de moslims, die 4 vrouwen mogen hebben en sommige 100 kinderen hebben.
Waarom geen kinders stop, alleen voor het eerste kind kindergeld, en wie er 2 of meer wilt ,betaald er voor.
Mogen wij ons dan niet ongerust maken over wat er zoal allemaal in het Covid-19 vaccin zal gestopt worden 8O
Terecht of niet
Niet alleen voor covid 19,wat zit er in die andere(griep) vaccins......
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

bluevelvet

17 okt 2020, 23:17

tokkio schreef:
16 okt 2020, 17:07

Niet alleen voor covid 19,wat zit er in die andere(griep) vaccins......
Dat is de vraag ! Ik heb nog nooit een griepprik gehad, maar ik wist wel dat er antivries in zat 8O
met nog andere stoffen o.a. formaldehyde (om dode dieren op sterk water te zetten), aluminium, Thimerosol, met 50% kwik,........ kwik staat bovenaan de lijst als de veroorzaker van ziekten als Alzheimer en ook autisme kan voortbrengen. Daarom misschien een explosie in het aantal gevallen van Alzheimer de laatste jaren.
Als je het aan een dokter vroeg kon hij geen antwoord geven over de inhoud.
Ik denk dat Thimerosol er nu niet meer inzit. Wat zit er nu nog in :?: :?:
Ice

18 okt 2020, 12:40

@bluevelvet:

Kwik is het meest giftige op aarde voor de mens...je vraagt je dan wel af waarom dat in vaccins zit en rechtstreeks ingespoten wordt bij de mensen? Net als de rest van zware metalen en giftige, chemische stoffen...en dát voor onze 'gezondheid'? 8O

Geeft het jou ook te denken dat in de middelbare scholen nu op dit moment door het CLB toestemming wordt gevraagd om te vaccineren tegen oa......tetanus?
Als je iets voorhebt is het eerste dat je krijgt....een tetanusspuit, ongeacht wanneer je nog een tetanusvaccinatie hebt gehad? :roll:
Hoe nutteloos is dat dan wel?
Is het enkel een kwestie van eraan te verdienen of zit er in die spuit ook nog wat anders?
Ik vertrouw het voor geen meter en mijn kleinkinderen worden dan ook op school níet gevaccineerd, niet tegen tetanus of iets anders.

bluevelvet

18 okt 2020, 13:37

Tja Ice,
Men kan ook een bedenking hebben met vaccinatie tegen baarmoederhalskanker, nu gaat men jongetjes ook al inenten met het HVP-vaccin 8O men zal er wel een of andere “geldige” reden voor gevonden hebben. Duizenden meisjes werden ziek, sommigen raakten in een rolstoel en er waren zelfs overlijdens. Mijn kleindochter heeft nog altijd last van symptomen door de vaccinatie.

Er lopen studies voor vaccins tegen blaaskanker, hersentumoren, borstkanker, darmkanker, nierkanker, leukemie, longkanker, huidkanker, beenmergkanker, pancreaskanker,prostaatkanker.......
Worden ze ooit op de markt gebracht :?: :?: De miljoenen dollars voor onderzoeken zullen moeten terugverdiend worden toch?
Eerst waren vaccins “nodig” tegen infectieziektes, bij gebrek eraan zijn nu studies nodig om kanker tegen te houden :roll: alsof een vaccin eraan zou verhelpen. Gezonder leven, gezonder voedsel, zorgen voor een goede immuniteit....... , zal honderden keren nuttiger zijn dan een of ander verdacht vaccin.

Het Covid-19 vaccin zal tweemaal moeten toegediend worden zegt Bill, dat zijn 15 miljard vaccins. :idea:

kitten

18 okt 2020, 14:18

Op mijn doosje vaccin staat de volgende samenstelling:
Een mengeling van 6 geinactiveerde griepstammen + hemaglutine( bindmiddel)
Natriumchloride, Kaliumchloride, Natriumbiphosphaat, Kaliumbiphosphaat,
Waar is dat Kwik en de zware metalen, de formaldehyde en de Aluminium ?
Ice

18 okt 2020, 14:19

Kill bill hoort zijn kassa al rinkelen...eerder was er al sprake om elke DRIE maanden te vaccineren om zogezegd een beetje immuniteit te kunnen verkrijgen en behouden... :P :P
Lévenslang miljardenwinsten van levenslange, zieke klanten en dat voor de héle big farma door de schadelijke bijwerkingen van een dubieus vaccin dat geen bescherming kan bieden tegen het virus waarvoor het moet dienen... :mrgreen:
Tja, angstige mensen kun je de meest hallucinante onzin blijven wijsmaken en manipuleren, de angst verlamt immers hun denkvermogen en ze blijven propaganda braaf slikken als zoete koek....zelfstandig en logisch nadenken is er niet meer bij..... :roll:

Net zoals HPV vaccin tegen baarmoederhalskanker voor jongens zónder baarmoeder...wie daarin trapt mist duidelijk een paar vijzen... :roll:
On-voor-stel-baar.

" Mijn kleindochter heeft nog altijd last van symptomen door de vaccinatie."
Mijn moederhart bloedt voor je kleindochter...ze heeft geluk gehad want ze kon nu ook in een rolstoel zitten of je had haar nu mogelijk op het kerkhof kunnen gaan bezoeken...en vermoedelijk zal vruchtbaarheid op latere leeftijd als gevolg van dit vaccin ook nog een rol gaan spelen.
Ik heb mij met hand en tand verzet tegen die gifspuit voor mijn kleindochters, gelukkig maar..
Ice

18 okt 2020, 14:46

kitten schreef:
18 okt 2020, 14:18
Op mijn doosje vaccin staat de volgende samenstelling:
Een mengeling van 6 geinactiveerde griepstammen + hemaglutine( bindmiddel)
......
Met maar zés inactieve griepstammen? En wat met alle mutaties intussen van die zes griepstammen waartegen dat vaccin je niet kan beschermen?
En de rest van de 500+ griepvirussen mét elk ook nog eens hún mutaties?
Zou dit jaar het vaccin gemaakt zijn met de juiste griepstammen óf met hun griepmutaties voor het griepvirus of -mutatie dat dit jaar zal uitbreken? Hoeveel is die kans? :roll:
Lijkt deze russische roulette je dan zinvol als je toch geen enkele garantie kunt hebben dat je mét dit vaccin geen griep zou oplopen? 8O
Mij niet, hoor, je kunt dan beter inzetten op het versterken van je afweersysteem en natuurlijke middelen om een mogelijke griepaanval te overwinnen.

kitten

18 okt 2020, 15:37

Het ging niet over de griepstammen maar over de vermeende giften die er in dit vaccin zouden zitten.