Coronavirus
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Zoals Dicksy durft te schrijven : Dit is niet relevant . Het is het eindresultaat van hun doen en laten dat telt.
Enne ..... de Ronde van Vlaanderen , die moet ondanks alles doorgaan.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Yep, ik vind dat. Ondanks alle testen e.d. meer kan men zelfs in China het virus niet buiten houden en daarom mijn nadruk op 'nieuwe uitbraak.' Vooral dat woordje 'nieuwe' is toch belangrijk.Fred1950 schreef:
Vindt ge dat ? Negen miljoen ligt in de grootorde van de 11 miljoen Belgen, en wij klagen al over capaciteit van testcentra en gebrek aan testsets als er dagelijks een paar 10.000 tests worden afgenomen. Daar draait het om.
Heel belgie testen voor '12 besmettingen,' bedoel je dat?Negen miljoen ligt in de grootorde van de 11 miljoen Belgen,
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Zo doen ze dat in Qingdao ... En al wie ze vinden in isolatie!Heel België testen voor '12 besmettingen,' bedoel je dat?
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
Zij "schaffen das" . Wij, met ons erbarmelijke gedachtenkronkels, zullen zelfs nooit in staat zijn om zoiets maar te organiseren. Erover praten, daar zijn we kampioen in ...
Soms vraag ik mij af wat er hier zou gebeuren als er grote ramp zou gebeuren, bvb. een Doel centrale die ontploft
-
bluevelvet - Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Fred1950 schreef: ↑13 okt 2020, 11:44Vindt ge dat ? Negen miljoen ligt in de grootorde van de 11 miljoen Belgen, en wij klagen al over capaciteit van testcentra en gebrek aan testsets als er dagelijks een paar 10.000 tests worden afgenomen. Daar draait het om.Dicksy schreef: ↑13 okt 2020, 11:38Dit is het enige wat relevant is in heel uw betoog.Fred1950 schreef:
Zo gaat dat in China ....
Nieuwe uitbraak van coronavirus in China: alle negen miljoen inwoners van de havenstad Qingdao worden getest
Aanleiding is het vaststellen van twaalf besmettingen in een ziekenhuis in Qingdao. Het is niet duidelijk hoe dat virus daar binnengeraakt is. Eerder deze maand waren er ook al twee besmettingen in de stad, maar het ging toen om mensen die werkten in de voedingsindustrie en die in contact waren gekomen met mogelijk besmet voedsel uit het buitenland.![]()
Tja,....... komen de besmettingen niet meer van terugkomende vakantiegangers uit het buitenland dan is het nu de schuld van besmet voedsel uit het buitenland
Tja, wij met 11 miljoen, wie gaat er de ganse bevolking testen ? Om nog maar te zwijgen dat het ganse land dient plat gelegd te worden gedurende de testdagen.
In China enkele miljoenen testen wat houdt dat in, er zijn nog X aantal inwoners die het land draaiende houden.
-
ZO , en hiermee is heel duidelijk gesteld dat geen Belg ( en dus jij ook niet ) in staat is om dit te organiseren. Je schreef toch "plat leggen" , nietwaar ?bluevelvet schreef: ↑13 okt 2020, 12:13.....
Tja, wij met 11 miljoen, wie gaat er de ganse bevolking testen ? Om nog maar te zwijgen dat het ganse land dient plat gelegd te worden gedurende de testdagen.
In China enkele miljoenen testen wat houdt dat in, er zijn nog X aantal inwoners die het land draaiende houden.
Denk je dat die andere miljarden Chinezen die havenstad ter hulp snellen ? Hooguit wordt er personeel uit de provincie ingeschakeld.
-
janieburton - Lid geworden op: 18 jan 2009, 18:50
-
Ice
Naar het schijnt hebben de testen al genoeg opgebrachtbluevelvet schreef: ↑13 okt 2020, 12:13Tja,....... komen de besmettingen niet meer van terugkomende vakantiegangers uit het buitenland dan is het nu de schuld van besmet voedsel uit het buitenland![]()
......
Ik ben wel benieuwd of dit apenland het advies van de who zal volgen dan wel tégen dit advies de 'vreselijke, gruwelijke catastrofe' nationaal door de tijdelijke maatregelen zal verderzetten?
-
Over hoeveel miljarden heb je het danFred1950 schreef: ↑13 okt 2020, 12:27ZO , en hiermee is heel duidelijk gesteld dat geen Belg ( en dus jij ook niet ) in staat is om dit te organiseren. Je schreef toch "plat leggen" , nietwaar ?bluevelvet schreef: ↑13 okt 2020, 12:13.....
In China enkele miljoenen testen wat houdt dat in, er zijn nog X aantal inwoners die het land draaiende houden.![]()
Denk je dat die andere miljarden Chinezen die havenstad ter hulp snellen ? Hooguit wordt er personeel uit de provincie ingeschakeld.
Ja natuurlijk PLAT leggen. In Qingdao testen ze 100.000/dag, hoeveel zouden wij per dag aankunnen ?
Enne personeel ? Misschien van “provincies” uit Nederland opvragen of uit Duitsland, of Frankrijk.......
Rest nog de vraag of dat personeel wel de “grens” zou durven oversteken ?
Laatst gewijzigd door bluevelvet op 13 okt 2020, 13:26, 1 keer totaal gewijzigd.
-
-
Over 1,4 miljarden.
@Ice
Ik naar China verhuizen ? Ik leef HIER al als een Chinees, diegenen die mijn voorbeeld volgen hebben groot gelijk.
-
Ice
Over 1,4 miljarden inderdaadFred1950 schreef: ↑13 okt 2020, 13:41Over 1,4 miljarden.Er zijn werklozen en er zijn loslopende studenten ten over om tests door te voeren. En wat denk je dat onze soldaatjes nu aan het uitspoken zijn ? Die hangen in de cantines aan de toog.
@Ice
Ik naar China verhuizen ? Ik leef HIER al als een Chinees, diegenen die mijn voorbeeld volgen hebben groot gelijk.![]()
Er wordt niet meer getest want alle griepverschijnselen worden automatisch als corona geklasseerd anders zijn er helemaal geen cijfertjes meer en moeten ze toegeven dat corona ons verlaten heeft...
Dáárom wordt enkel nog gesproken van een (griep)epidemie en is er ook geen sprake meer van een (corona)pandemie....
Handig, toch dat gegoochel met woordjes en hun betekenissen om te kunnen misleiden en de 'dodelijke dreiging' van corona zo levend te kunnen houden door de griep, toch?
Yep, je leeft in je gevangeniskot uit vrijwillige vrijheidsberoving in een democratie...inderdaad al als een gehoorzaam chineeske...
Haal dan de rijst maar eens uit je spleetoogjes...
-
Wat brabbel jij allemaal voor onzin uit over werklozen...... loslopende studenten, zijn dat honden misschien die aan de leiband moeten
Ah zo, 1 miljard = oké, en 400 miljoen zijn hoeveel miljarden