Coronavirus
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Dat kan ik best geloven .. al de rest dat je erna schreef is irrelevantDicksy schreef: ↑13 okt 2020, 21:44Daarom ook dat ik als doorsnee belg uw gedachtegang moeilijk kan volgen......Fred1950
Hiermee bewijst ge dat ge niet slimmer zijt dan de doorsnee Belg ... EN politiekers die geen verstand hebben om iets te organiseren. Denkt ge nu echt dat ze hiervoor de stad en zijn 9 miljoen inwoners allemaal PLAT moeten leggen ? Jongen toch ...
-
bluevelvet - Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
https://images0.persgroep.net/rcs/jGNOv ... uality=0.9
Wachten op een coronatest in Qingdao. Die staan niet op 1,5 m afstand van elkaar !
https://www.trouw.nl/buitenland/china-t ... ~b199460b/
Alle 9 miljoen inwoners moeten tegen vrijdag getest zijn.
https://www.trouw.nl/buitenland/china-t ... ~b199460b/
Alle 9 miljoen inwoners moeten tegen vrijdag getest zijn.
-
Hobo - Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40
Amper een maand geleden werd ik wat schamper bekeken,
toen ik bij de lokale bakker brood kocht en een masker had opgezet.
Nu kom ik dagelijks in een groot hospitaal waar ik max. één uurtje op bezoek mag.
Maar in de gangen zie ik regelmatig zelfs personeel
dat het masker enkel over de mond en niet de neus heeft.
Buiten aan de ingang van die kliniek staan rokers duchtig hun longen te vullen met tabaksrook
en tetteren onder elkaar zonder masker op!
Op TV kon men zien hoe zot de studenten deden, alvorens de maatregelen gingen verstrengen.
Dicht opeen gepakt en als ze de TV camera zagen, met hun pinten wat stoer doen.
Zielig is, dat de aanstokers van nieuwe besmettingen heel het boeltje alweer op z'n kop zetten.
H.
toen ik bij de lokale bakker brood kocht en een masker had opgezet.
Nu kom ik dagelijks in een groot hospitaal waar ik max. één uurtje op bezoek mag.
Maar in de gangen zie ik regelmatig zelfs personeel
dat het masker enkel over de mond en niet de neus heeft.
Buiten aan de ingang van die kliniek staan rokers duchtig hun longen te vullen met tabaksrook
en tetteren onder elkaar zonder masker op!
Op TV kon men zien hoe zot de studenten deden, alvorens de maatregelen gingen verstrengen.
Dicht opeen gepakt en als ze de TV camera zagen, met hun pinten wat stoer doen.
Zielig is, dat de aanstokers van nieuwe besmettingen heel het boeltje alweer op z'n kop zetten.
H.
-
meredith - Lid geworden op: 18 jan 2009, 13:57
Hoeveel van die besmettingen zijn opgelopen tijdens de massamanifestatie op de Heizel van een paar weken geleden ? Een paar duizend mensen veel te dik op mekaar en zwaaien met vlaggen om zeker te zijn dat het virus zich verspreid ? Al diegenen die de schuld op de jeugd of de allochtonen steken zouden best hier eens over nadenken. Maar Tommeke weigert de app te installeren. waarom ? iets te verbergen ? ah ja hij vertrouwt de Belgische staat niet. Maar de Belgische staat, wij dus, zorgt er wel voor dat hij een zeeer riant maandelijks inkomen heeft.
Eendracht maakt macht
-
Wiana - Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:04
't Heeft geen zin om altijd maar de schuld op iemand anders te steken !
Zou iedereen niet beter eens in eigen boezem kijken ?
HP Notebook - Windows10 Home
Intel(R)Core(TM)i5 - 6200U CPU@2.30GHz -2.40GHz
RAM 7,92 GB - 64bits best.x64-proces.
Intel(R)Core(TM)i5 - 6200U CPU@2.30GHz -2.40GHz
RAM 7,92 GB - 64bits best.x64-proces.
-
Prima Vera - Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Niet enkel een riant loon van die onbetrouwbare Belgische staat - die makelaars in haat van het Vlaams Belang hangen ook al decennia lang aan de overheidsuier van die onbetrouwbare Belgische staat en dat elk jaar opnieuw. Sinds de laatste verkiezingen geeft die onbetrouwbare Belgische staat ongeveer 8 miljoen€ per jaar aan die haatzaaiers.Maar Tommeke weigert de app te installeren. waarom ? iets te verbergen ? ah ja hij vertrouwt de Belgische staat niet. Maar de Belgische staat, wij dus, zorgt er wel voor dat hij een zeeer riant maandelijks inkomen heeft.
Voor de rest is de opmerking van Tommeke van Grieken omtrent die app natuurlijk één grote dwaasheid. De smartphone in de zak van Tommeke van Grieken geeft oneindig veel meer info weg over Tommeke dan zo'n anonieme app.
Maar wie hersens in zijn hoofd heeft weet dat Tommeke met zijn gezanik enkele de simpele dutsen die voor hem kiezen op stang wil jagen.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Maar das zeker datte. Toen N-VA in de oppositie zat en vroeg om de partijdotaties te verlagen werden ze weggelachen want de poco's zaten in de regering en profiteerden volop van die dotaties.frits1955 schreef:
Niet enkel een riant loon van die onbetrouwbare Belgische staat - die makelaars in haat van het Vlaams Belang hangen ook al decennia lang aan de overheidsuier van die onbetrouwbare Belgische staat en dat elk jaar opnieuw. Sinds de laatste verkiezingen geeft die onbetrouwbare Belgische staat ongeveer 8 miljoen€ per jaar aan die haatzaaiers.
De verkozenen van het VB in het parlement zijn democratisch verkozen en hebben dus recht op die dotatie afhankelijk van het aantal verkozenen net zoals elke andere partij. Nu willen ze de partijdotaties herzien.......
En tot spijt van wie het benijd......de communisten moeten beter hun best doen dan die haatzaaiers maar het geeft perfect weer wat er onder de mensen leeft.
Blijkbaar niet alleen de simpele dutsen die voor hem kiezen.Maar wie hersens in zijn hoofd heeft weet dat Tommeke met zijn gezanik enkele de simpele dutsen die voor hem kiezen op stang wil jagen.
-
Is er zich hier iemand van bewust ?
Google permitteert zich wel heel veel
Zonder uw toestemming is er een corona-track en trace app voorzetje geïnstalleerd op uw foon!!
Dit geldt voor alle Android-smartphones wereldwijd.
Heel sneaky er stiekem op gemoffeld door Google!
Als u hier niet van gediend bent, doorloop dan direct de volgende stappen:
Kijk op uw telefoon bij: Instellingen.
Klik op Google-instellingen
En daar ziet u het staan in volle glorie:
BLOOTSTELLINGSMELDINGEN VOOR COVID-19
Klik op de drie puntjes in de rechterbovenhoek van het telefoonschermpje.
Druk op: Gebruik en diagnostische gegevens.
Klik op OFF
Een ziekmakende inbreuk op uw telefoon.
Er zijn door Google aan niemand herziene GEBRUIKERSVOORWAARDEN voorgelegd alvorens zomaar alvast ‘blootstellingsmeldingen’ op uw foontje te schroeven.
Ik heb dat nagecheckt en inderdaad vond ik tot mijn grote verwondering die corona-track en trace app op mijn smartphone zonder toestemming gegeven te hebben

Wat denk je wat ik gedaan heb
Google permitteert zich wel heel veel
Zonder uw toestemming is er een corona-track en trace app voorzetje geïnstalleerd op uw foon!!
Dit geldt voor alle Android-smartphones wereldwijd.
Heel sneaky er stiekem op gemoffeld door Google!
Als u hier niet van gediend bent, doorloop dan direct de volgende stappen:
Kijk op uw telefoon bij: Instellingen.
Klik op Google-instellingen
En daar ziet u het staan in volle glorie:
BLOOTSTELLINGSMELDINGEN VOOR COVID-19
Klik op de drie puntjes in de rechterbovenhoek van het telefoonschermpje.
Druk op: Gebruik en diagnostische gegevens.
Klik op OFF
Een ziekmakende inbreuk op uw telefoon.
Er zijn door Google aan niemand herziene GEBRUIKERSVOORWAARDEN voorgelegd alvorens zomaar alvast ‘blootstellingsmeldingen’ op uw foontje te schroeven.
Ik heb dat nagecheckt en inderdaad vond ik tot mijn grote verwondering die corona-track en trace app op mijn smartphone zonder toestemming gegeven te hebben
Wat denk je wat ik gedaan heb
-
Waarom op de datum letten ?
Dat ieder eens zijn smartphone checkt, en zich afvraagt hoe het er op komt zonder zijn/haar medeweten
Google had wel degelijk de app zonder mijn toestemming op mijn toestel geplaatst
:
Dit is geen grap
Dat dat zomaar kan gebeuren 

Dat ieder eens zijn smartphone checkt, en zich afvraagt hoe het er op komt zonder zijn/haar medeweten
Google had wel degelijk de app zonder mijn toestemming op mijn toestel geplaatst
Dit is geen grap
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
https://support.google.com/googleplay/a ... 8358?hl=nl
Deze app is met een download van Google meegekomen maar ((volgens hun) heb je nog altijd de officiële app van volksgezondheid nodig en kun je hun app uitschakelen.
Blijft de vraag waarom Google zich hier opdringt? Google te vertrouwen........

Deze app is met een download van Google meegekomen maar ((volgens hun) heb je nog altijd de officiële app van volksgezondheid nodig en kun je hun app uitschakelen.
Blijft de vraag waarom Google zich hier opdringt? Google te vertrouwen........
-
Ice
Er werden géén besmettingen opgelopen tijdens de massamanifestatie op de Heizel van een paar weken geleden want dat werd niet getest en werd dus NIET bewezen.meredith schreef: ↑14 okt 2020, 10:37Hoeveel van die besmettingen zijn opgelopen tijdens de massamanifestatie op de Heizel van een paar weken geleden ? Een paar duizend mensen veel te dik op mekaar en zwaaien met vlaggen om zeker te zijn dat het virus zich verspreid ? Al diegenen die de schuld op de jeugd of de allochtonen steken zouden best hier eens over nadenken. Maar Tommeke weigert de app te installeren. waarom ? iets te verbergen ? ah ja hij vertrouwt de Belgische staat niet. Maar de Belgische staat, wij dus, zorgt er wel voor dat hij een zeeer riant maandelijks inkomen heeft.
Die 'mogelijke' besmettingen zijn dus enkel een veronderstelling, natte-vingerwerk uit de lucht gegrepen zoals álles bij corona, en géén FEITEN!
En hoe weet gij dat dit virus er überhaupt nog ís? Dat er daadwerkelijk nog steeds besmettingen door corona zijn waardoor mensen ZIEK zouden worden?
Ook dat wordt niet bewezen door feíten....de fake cijfertjes die hier fanatiek elke dag worden opgevoerd zijn ook maar veronderstellingen want zelfs de testen zijn niet eens betrouwbaar dus kúnnen de cijfers niet kloppen én er is nooit sprake van zieke mensen, enkel van besmettingen...en zelfs nog wel zónder symptomen....duh...
De jaarlijkse najaarsgriep influenza is ook begonnen, dat zijn griepverschijnselen die gemakkelijk verward kunnen worden met corona, handig, nietwaar?
Kent gij het verschil? Denkt gij dat dit verschil nog gemaakt wordt? Of is het handig te misbruiken en griep te tellen als corona om de TIJDELIJKE maatregelen te kunnen aanhouden die onze vrijheid inperken?
Wat denk je?
Moet je dan iets te verbergen hebben als je niet wil gevolgd worden door de staat? Privacy, zegt je dat iets of gooi jij je hele leven ook al op smoelenboek zodat je hele doen en laten reeds op straat ligt?
Dan heb je er natuurlijk geen bezwaar tegen dat je overal en altijd gevolgd wordt....
Maar zou je dan niet eens wat respect opbrengen voor andere meningen die wél bekommerd zijn om hun privacy en de bewegingsvrijheid om te gaan en staan waar ze willen zonder gevolgd te worden... zoals in dictatuur china om door machtsmisbruik dan gestraft te kunnen worden omdat ze niet gehoorzamen aan de staat?
En wat precies hebben het beschermen van zijn privacy en bewegingsvrijheid van 'Tommeke' te maken met betaald worden door de staat?
Of voel jij je dan verplicht om die tracing app te installeren omdat je je pensioen van de staat trekt en dus ook je maandelijks inkomen van de staat ontvangt?
Vertrouw jij de staat dat ze geen machtsmisbruik zal plegen met de uiterst gevoelige informatie door tracing waar jij je op elk moment bevindt?
Zoals gij de vrijheid hebt om die tracing app te installeren, zo heb ik diezelfde vrijheid én het RECHT om dat te weigeren.
België : 7630 nieuwe besmettingen , 33 overlijdens
Hoeveel zieke ménsen van dat aantal onbetrouwbare besmettingen?
Hoeveel besmettingen door de griep en andere virussen of bacteriën?
Hoeveel overlijdens door ouderdom, allerlei onderliggende gezondheidsproblemen of de griep?
Zou het kunnen dat al die cijfertjes op één hoop gegooid worden om de schrik voor corona erin te kunnen houden en de 'tijdelijke' wurgmaatregelen, om gehoorzaamheid af te dwingen, te kunnen blijven aanhouden?
Zou het kunnen dat de tracing app voor ándere doeleinden bestemd is dan het opsporen van contacten?
Big brother dictatuur misschien?
Misschien zou je jezelf beter die vragen eens stellen...