Goede morgen,
Dank u wel mémérietje voor je mooie plaatje en de mooie tekst. Al dat gepieker , zeker de laatste tijd.... als iedereen nu eens deed wat moet, dan zou iedereen weer wat vrolijker en gelukkiger kunnen zijn.
Yvette, oei, dat is wel jammer dat je plannen zo in duigen vielen, hopelijk kan je huisarts je verder helpen met je medicatie. Mijn mama had ook een hoge bloeddruk, voelde zich niet echt ziek maar moest toch wel pillen slikken, dat herinner ik me nog.
Mooie foto van je mama Vera-Maria, jullie leggen haar in de watten, dat is mooi ! Geniet maar van jullie samenzijn !
Vandaag zal je toch niet natgeregend worden Ritavdm, als jullie gaan fietsen. Het is wel frisjes, maar inderdaad fietsen in de regen.... vind dat ook niet leuk. Dan nog liever wandelen met de paraplu.
En ik ben wel blij, ja, we mogen toch verder tennissen, ons dubbel-spelletje, wel afstand respecteren en nog wat maatregelen navolgen, en met open deuren, we kunnen langs beide kanten van de zaal twee dubbeldeuren open zetten, en na het sporten direct naar huis want geen kleedkamer of douches.
G. tennist niet meer, hij ziet het niet meer zitten, is ook trager geworden en kan niet meer zo goed bewegen + zijn andere problemen, het is misschien wel best zo. En ja, ook andere dingen worden moeilijk voor hem, maar dan vraagt hij een afspraak in de bank, heeft daar een vertrouwenspersoon. Ik raadde hem dat aan , was eerst wantrouwig maar is er nu tevreden mee. Ik vraag me soms af hoe lang hij nog zelfstandig kan blijven.... is eigenlijk mijn zorg niet meer, maar zijn kinderen ziet hij nooit, en moet ze altijd zelf opbellen, ik begrijp het toch niet, hij heeft nochtans veel voor hen gedaan vroeger...
Voor jullie allemaal, nog een heel mooie dag ! Hou jullie veilig !
omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !