Goede namiddag allemaal!
Ben net terug thuis van ons make weer naar haar appartement te voeren...en ben boos waarom?...awel aan de appartementsblok van ons make zijn er 6 parkeerplaatsen voor gehandicapten...er staan daar altijd maar 1 of 2 wagens op die voorbehouden plaatsen, dus zet ik mij zo dicht mogelijk bij de deur op zo een parkeerplaats en ik ga mee met ons make naar boven en ben in 5 minuten terug...ja en ik wil terug in mijn wagen stappen en komt er daar een oude vent naar me en zegt dat ik daar niet mag staan!
Ik argumenteer dat ik dat weet maar dat mijn make bijna niet kan stappen en dat ik er hoogstens 5 minuutjes sta, waarop hij zegt ja als ik de politie bel zul je een boete hebben van 150€ en ik zeg godverdomme man waar jij je mee bezighoud

en weg was ik!
Ik zou er kunnen inkomen als die vent mij daarover aanspreekt moest ik daar uren staan maar ik sta er maar 5 minuutjes!
Ja het was mijn dagje niet vandaag ik ben ook nog gevallen...ik moest kaarten afhalen in de schouwburg en ik was tevoet gegaan wegens het mooie weer, ik passeerde voor een frituur en ben er weggegleden over vertrapte groenten, ben met een smak tegen een garagepoort gebokst, gelukkig heeft mijn handtas de zwaarste schok opgevangen en heb ik me niet pijn gedaan, ik kon direct op mijn knieën kruipen om weer recht te staan! En in het weer naar huis gaan heb ik me verslikt aan mijn eigen speeksel...ik moest kokhalzen en hoesten amai...gelukkig heeft het niet lang geduurd vooraleer het over was!
Voila sè blij dat ik ne keer mijn hart kon luchten!
Straks naar de les muziekatelier oef was me het dagje wel!
Wens jullie nog een fijne avond daag...