Coronavirus
-
Hobo - Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40
. . . / . . .
ICE en IK zelf trachten hier steeds te herhalen
dat niemand sterft door het virus en we worden als leugenachtig beschouwd
. . . / . . . [/quote]
VREEMD
nog maar 2 dagen geleden zag ik via TV (VTM) doodzieke mensen in hun hospitaalbed.
Zouden dat dan beroepsacteurs geweest zijn?
Coronavirus overlijdens in België
ZIE https://www.coronaviruscovid19.be/coronavirus-cijfers
. . . / . . . [/quote]
VREEMD
-
figaretto - Lid geworden op: 13 aug 2005, 14:10
Ik denk dat er veel waarheid zit in deze these. Niettemin geldt hier ook de interpretatie van [i]directly[/i].bluevelvet schreef: ↑18 okt 2020, 15:13Unless a person is in severe bad health, nearly no one dies DIRECTLY from the virus, but many may die from its complications. The major complication is a bacterial infection on top of the virus
Vergelijk het virus met een bom en een patiënt met een huis. Iemand plaatst de bom in het huis, brengt ze tot ontploffing en het huis stort in. Een bewoner krijgt het dak op zijn hoofd, loopt een driedubbele schedelbreuk op en overlijdt. De patholoog zal als doodsoorzaak vaststellen : zwaar schedeltrauma, veroorzaakt door het neerkomen van een eiken balk op het slachtoffer. Juiste diagnose. Directly.
Maar voor leken zoals ik is de mens omgekomen door een bomaanslag.
-
Ice
Ja, dien doodzieke ook gezien en telkens met dezelfde pyjama aan, al van in MAART, de viespeuk...Hobo schreef: ↑18 okt 2020, 16:46. . . / . . .VREEMDICE en IK zelf trachten hier steeds te herhalen
. . . / . . .nog maar 2 dagen geleden zag ik via TV (VTM) doodzieke mensen in hun hospitaalbed.
.....
Zo gemakkelijk laat gij u bij de neus nemen, ze draaien telkens dezelfde beelden van maanden terug want er zijn geen verse doodzieken die op apegapen zouden liggen...
Overigens: mag de leugenpers met een hele tv-ploeg die doodzieke mensen dan wel gaan besmetten door hele ziekenhuizen af te dweilen? Geldt de 1 contact-regel niet voor hen?
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
De bom is de "primaire" doodsoorzaak. Een diabetes patiënt kan in coma geraken en sterven door een te laag suikergehalte. Het laag suikergehalte in het bloed is de "secundaire" doodsoorzaak. Diabetes is de "primaire", maar iedereen zal het hebben over "gestorven aan diabetes".figaretto schreef: ↑18 okt 2020, 16:54Ik denk dat er veel waarheid zit in deze these. Niettemin geldt hier ook de interpretatie van [i]directly[/i].bluevelvet schreef: ↑18 okt 2020, 15:13Unless a person is in severe bad health, nearly no one dies DIRECTLY from the virus, but many may die from its complications. The major complication is a bacterial infection on top of the virus
Vergelijk het virus met een bom en een patiënt met een huis. Iemand plaatst de bom in het huis, brengt ze tot ontploffing en het huis stort in. Een bewoner krijgt het dak op zijn hoofd, loopt een driedubbele schedelbreuk op en overlijdt. De patholoog zal als doodsoorzaak vaststellen : zwaar schedeltrauma, veroorzaakt door het neerkomen van een eiken balk op het slachtoffer. Juiste diagnose. Directly.
Maar voor leken zoals ik is de mens omgekomen door een bomaanslag.
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
ieder jaar sterven er mensen aan de "gewone" griep, sommige jaren heel veel, covid 19 is een iets agresieve griep aandoening ,maar sterven er daarom meer mensen aan,ze weten het niet, er sterven er ook dagelijks , door een ongeval, door kanker, door hart,nier lever of ander falen, maar in al die jaren hebben ze nooit de bevolking gegijzeld,deze paniek dictator maatregelen ,brengen alleen boeten op, maar verder maken ze de economie van het land naar de verdommenis,ze kunnen niet bewijzen dat wie op café of restaurant gaat de aanstokers zijn van de eventuele besmettingen, wie zich aan de regels houd, kwa afstand, zoals met een gewone griep, zal niet snel besmet zijn, wie tegen de regels ingaat,tja.....
maar moet men daarvoor de horeca,en de evenementen sluiten,dat brengt alleen maar armoede en faillissementen te weeg, of is het dat wat deze brol regering wilt, iedereen arm,en het land naar de ondergang.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
De dokters worden er niet armer van. Ook de fabrieksarbeiders, de mannen in de bouw, de buschauffeurs, de kantoorwerkers en ambtenaren , etc ..... worden er niet armer van.
De pakjesdiensten en pizzaverkopers worden er zelfs rijker van.
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
U hebt geen flauw benul hoeveel mensen er in de horeca werkt,en hoeveel fabrieken er in de voedselnijverheid zitten,wat de restaurants moeten wegwerpen aan verse producten door die sluiting,dat zijn vrachtwagens vol, en ook de producenten die met hun te veel blijven zitten,wordt eens wakker.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Er bestaat zoiets als voedselbanken, die blijven open.tokkio schreef: ↑18 okt 2020, 17:59U hebt geen flauw benul hoeveel mensen er in de horeca werkt,en hoeveel fabrieken er in de voedselnijverheid zitten,wat de restaurants moeten wegwerpen aan verse producten door die sluiting,dat zijn vrachtwagens vol, en ook de producenten die met hun te veel blijven zitten,wordt eens wakker.
-
bluevelvet - Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
. . . / . . .
. . . / . . . [/quote]
VREEMD
nog maar 2 dagen geleden zag ik via TV (VTM) doodzieke mensen in hun hospitaalbed.
[/quote]
@ hobo
Vreemd ? Neen, lees het onderstaande nog eens opnieuw, misschien heb je (vrijwillig ?) misverstaan
. . . / . . . [/quote]
VREEMD
[/quote]
@ hobo
Vreemd ? Neen, lees het onderstaande nog eens opnieuw, misschien heb je (vrijwillig ?) misverstaan
Deze quote ging vooraf wat ik vooropstelde : ICE en IK......For the majority (more than 80%) of Covid19 infected persons, their flu-like symptoms will be mild, and they will recover in a few days. For some the symptoms will be more painful. It is estimated that 10-30% of the infected will develop a secondary bacterial infection. Half of those (which means 5- 15% of the total infected) will die from a bacteria if not treated well (see Reference 1 from Antibiotic Research below).
Unless a person is in severe bad health, nearly no one dies DIRECTLY from the virus, but many may die from its complications. The major complication is a bacterial infection on top of the virus.
This was ALREADY reported in Wuhan (Zhou et al. Lancet). 50% of the patients who died, died of a secondary infection.
Laatst gewijzigd door bluevelvet op 18 okt 2020, 20:06, 1 keer totaal gewijzigd.
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Das een hele troost
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
figaretto - Lid geworden op: 13 aug 2005, 14:10
En dan zwijgen we nog over het aantal nieuwe Plexi-jobs.
(Wat uw vorige reactie op mijn posting betreft : inderdaad)
-
bluevelvet - Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Jouw zinnetje is zeer misplaatst ! Het gaat wel over mensen die bovenop hun chronische ziektes, hartfalen, diabetici, COPD, ...... Covid-19 er nog bovenop krijgen en stervende zijn !
Ja, spijtig genoeg zullen de meest kwetsbare de meest verzwakten met onderliggende ziektes overlijden. Is het dan zo verwonderlijk dat onder de sterfgevallen de 70+, 80+ en 90+ de grootste groep uitmaken ? Bij de jaarlijkse griep zijn het ook de eersten die sterven om dezelfde redenen.
Dat er duizenden en duizenden “besmette“ mensen overleven is dat niet het bewijs dat men niet sterft als Covid-19 je te pakken heeft