Coronavirus
-
Hobo - Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40
VREEMDbluevelvet schreef: ↑18 okt 2020, 20:02. . . / . . .
ICE en IK zelf trachten hier steeds te herhalen
dat niemand sterft door het virus en we worden als leugenachtig beschouwd
. . . / . . .
Zouden dat dan beroepsacteurs geweest zijn?
Coronavirus overlijdens in België
ZIE https://www.coronaviruscovid19.be/coronavirus-cijfers
[/quote]
@ hobo
Vreemd ? Neen, lees het onderstaande nog eens opnieuw, misschien heb je (vrijwillig ?) misverstaan
Deze quote ging vooraf wat ik vooropstelde : ICE en IK...... [/quote]For the majority (more than 80%) of Covid19 infected persons, their flu-like symptoms will be mild, and they will recover in a few days. For some the symptoms will be more painful. It is estimated that 10-30% of the infected will develop a secondary bacterial infection. Half of those (which means 5- 15% of the total infected) will die from a bacteria if not treated well (see Reference 1 from Antibiotic Research below).
Unless a person is in severe bad health, nearly no one dies DIRECTLY from the virus, but many may die from its complications. The major complication is a bacterial infection on top of the virus.
This was ALREADY reported in Wuhan (Zhou et al. Lancet). 50% of the patients who died, died of a secondary infection.
Wat alleszins klopt en "oud nieuws is",
is dat men niet sterft van Covid19 maar aan de reacties van het lichaam erop.
Ander voorbeeld; als ik vanavond ga slapen met een plastiek zak over het hoofd....
en men mij morgen dood terugvind...
ben ik dan overleden aan die plastiek of aan zuurstofgebrek.
Of als ik in mijn auto kruip die in de garage staat
en ik start de motor zodat de garage zich vult met uitlaatgassen
en men vindt mij morgen dood terug...
ben ik dan overleden door die auto...
En tenslotte als mijn gebuur "Fransooi" vannacht straal bezopen terugkomt van z'n stamcafé,
en hij knalt tegen de eik die naast zijn oprit staat...
is dat dan alweer een verkeersdode of ....
Logisch toch dat men bij zowat elke ziekte overlijdt aan de reacties in het lichaam.
In de zee rond Australië komen meerdere soorten kwallen voor
Ook de "Australische zeewesp"
één aanraking met een tentakel volstaat en men sterft.
Niet door die kwal op zich
maar omdat dit uw ademhaling verlamt....
En minder exotisch voorbeeld om af te sluiten
Iemand sterft van een wespensteek....
NIET omdat die wesp dodelijk is, maar als het beestje de angel in uw keelgat prikt
belet de zwelling het ademen
H.
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Deze morgen nog ene gezien zonder masker in de wachtrij bij de bakker. Die zijn enkel bang voor de boete.
Volgens mij zijn dat gladalen die de boel wat in het honderd laten lopen. Als het te heet wordt onder hun voeten vliegen ze weg op hun bezemsteel.
Volgens mij zijn dat gladalen die de boel wat in het honderd laten lopen. Als het te heet wordt onder hun voeten vliegen ze weg op hun bezemsteel.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
bluevelvet - Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Wat versta jij onder non-believers ?
Ik geloof tenzeerste dat er zieken en zelfs heel erge zieken zijn. Had zelf twee aangetrouwde familieleden die ziek geworden zijn. Alle twee 80+ die verbleven in een woonzorgcentrum. Ik besef dus heel goed hoe triestig het isolement voor hen moet geweest zijn.
Ik kan gewoon niet tegen paniekzaaierij. Men moet de feiten onder ogen durven zien, halve waarheden daar ben ik niet mee gediend.
Net als de Nederlandse arts die sprak in Berlijn op 10/10/2020 en de volgende verklaring deed :
tel de zieken, tel de sterfgevallen, en niet de duizenden “besmette” PCR positieve gevallen want die zijn voor een groot percentage vals positieven. Zij ontkent ook niet dat er zeer zieke patiënten zijn.
Er zijn duizenden artsen over de gehele wereld die dat erkennen, zijn dat volgens jou non-believers ?
Waar haal jij dat om te vergelijken met ontkenning van de holocaust
Waarom die verbittering ?
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Tiens , dan toch geen non-believerbluevelvet schreef: ↑18 okt 2020, 21:51....
Wat versta jij onder non-believers ?
Ik geloof tenzeerste dat er zieken en zelfs heel erge zieken zijn. Had zelf twee aangetrouwde familieleden die ziek geworden zijn. Alle twee 80+ die verbleven in een woonzorgcentrum. Ik besef dus heel goed hoe triestig het isolement voor hen moet geweest zijn.
....
Ah , wacht eens, die 80+sers zijn gestorven door eenzaamheid , niet door corona , juist ? Ik zou wel graag eens de naam en plaats willen kennen van dat woonzorgcentrum.
--------
voorlopige cijfers voor Nederland : 8200 besmettingen , 14 overlijdens
Voor het totaal aantal besmettingen sinds de uitbraak fietsen Nederland en België nek aan nek , en net zoals in de ronde van vlaanderen wint de Nederlander. We hebben allebei wel al Canada voorbijgestoken. Goe bezig ..
-
Internationale rechtszaak wegens PCR-test fraude !
(Zie mijn bericht van 17 oktober - 22.14 )
https://www.ellaster.nl/2020/10/17/inte ... st-fraude/
Volgens Reiner Fuellmich (*) is er sprake van een coronafraudeschandaal. De verantwoordelijke partijen zullen worden aangeklaagd in een internationale rechtszaak.
Enkele punten
Als bewezen kan worden dat er opzettelijk fraude is gepleegd met betrekking tot de PCR-tests, dit juridisch gezien een onrechtmatige daad is en kunnen deze gekwalificeerd worden als feitelijke misdaden tegen de menselijkheid.
Ook de mainstream media kunnen aansprakelijk worden gesteld door hun eenzijdige berichtgeving zijn zij medeplichtig aan het creëren van een enorme angst onder de bevolking.
Door een class action-rechtszaak kan van de verantwoordelijke partijen een schadevergoeding geëist worden......
(*) Hij is als advocaat al 26 jaar onderdeel van de Bar association in Duitsland en Californië, een orde van advocaten die de Anglo-Amerikaanse jurisprudentie volgen. Hij voerde als procesadvocaat in het verleden succesvolle rechtszaken in fraudezaken.
(Er zal m.i. gebruik gemaakt worden van de duizenden artsen/experten die tot de beleidsvoerders opgeroepen hebben met de valse PCR testen te stoppen en/of met de lockdown onmiddellijk te stoppen.)
(Zie mijn bericht van 17 oktober - 22.14 )
https://www.ellaster.nl/2020/10/17/inte ... st-fraude/
Volgens Reiner Fuellmich (*) is er sprake van een coronafraudeschandaal. De verantwoordelijke partijen zullen worden aangeklaagd in een internationale rechtszaak.
Enkele punten
Als bewezen kan worden dat er opzettelijk fraude is gepleegd met betrekking tot de PCR-tests, dit juridisch gezien een onrechtmatige daad is en kunnen deze gekwalificeerd worden als feitelijke misdaden tegen de menselijkheid.
Ook de mainstream media kunnen aansprakelijk worden gesteld door hun eenzijdige berichtgeving zijn zij medeplichtig aan het creëren van een enorme angst onder de bevolking.
Door een class action-rechtszaak kan van de verantwoordelijke partijen een schadevergoeding geëist worden......
(*) Hij is als advocaat al 26 jaar onderdeel van de Bar association in Duitsland en Californië, een orde van advocaten die de Anglo-Amerikaanse jurisprudentie volgen. Hij voerde als procesadvocaat in het verleden succesvolle rechtszaken in fraudezaken.
(Er zal m.i. gebruik gemaakt worden van de duizenden artsen/experten die tot de beleidsvoerders opgeroepen hebben met de valse PCR testen te stoppen en/of met de lockdown onmiddellijk te stoppen.)
-
Te verwachten Rechtszaken !
Mensen komen in opstand en willen rechtszaken voeren tegen Bill Gates Foundation en tegen Dr. Fauci en nog drie anderen voor misdaden tegen de menselijkheid!
Er werd gestart met petities. Mits voldoende handtekeningen kan er een rechtszaak aangespannen worden.
https://techstartups.com/2020/07/27/600 ... lpractice/
1°. More than 600,000 people have signed a petition on the White House’s website requesting that Bill Gates Foundation be investigated for “crimes against humanity and medical malpractice.”
Created by “C.S.,” the petition states that Microsoft founder Gates should not be trusted with helping finding a cure for COVID-19. In one portion, the petition states: “At the forefront of this is Bill Gates, who has publicly stated his interest in ‘reducing population growth’ by 10–15%, by means of vaccination. Gates, UNICEF & WHO have already been credibly accused of intentionally sterilizing Kenyan children through the use of a hidden HCG antigen in tetanus vaccines.”
https://techstartups.com/2020/10/17/dr- ... ss-murder/
2°. Dr. Vladimir Zelenko leads a White House petition asking Dr. Fauci and 3 others be charged and brought to justice for “Crimes Against Humanity / Mass Murder”
Dr. Zelenko is one of the several doctors who said the deaths of thousands of Americans could have been prevented if they had been treated with hydroxychloroquine.
https://techstartups.com/2020/08/24/ren ... saved-hyd/
3° Renowned epidemiologist and Yale professor Dr. Harvey Risch says Dr. Fauci and FDA have caused the ‘deaths of hundreds of thousands of Americans’ that could have been saved by hydroxychloroquine.
Mensen komen in opstand en willen rechtszaken voeren tegen Bill Gates Foundation en tegen Dr. Fauci en nog drie anderen voor misdaden tegen de menselijkheid!
Er werd gestart met petities. Mits voldoende handtekeningen kan er een rechtszaak aangespannen worden.
1°. More than 600,000 people have signed a petition on the White House’s website requesting that Bill Gates Foundation be investigated for “crimes against humanity and medical malpractice.”
Created by “C.S.,” the petition states that Microsoft founder Gates should not be trusted with helping finding a cure for COVID-19. In one portion, the petition states: “At the forefront of this is Bill Gates, who has publicly stated his interest in ‘reducing population growth’ by 10–15%, by means of vaccination. Gates, UNICEF & WHO have already been credibly accused of intentionally sterilizing Kenyan children through the use of a hidden HCG antigen in tetanus vaccines.”
2°. Dr. Vladimir Zelenko leads a White House petition asking Dr. Fauci and 3 others be charged and brought to justice for “Crimes Against Humanity / Mass Murder”
Dr. Zelenko is one of the several doctors who said the deaths of thousands of Americans could have been prevented if they had been treated with hydroxychloroquine.
3° Renowned epidemiologist and Yale professor Dr. Harvey Risch says Dr. Fauci and FDA have caused the ‘deaths of hundreds of thousands of Americans’ that could have been saved by hydroxychloroquine.
-
dafke - Lid geworden op: 23 feb 2005, 12:43
bluevelvet schreef: ↑19 okt 2020, 02:21Te verwachten Rechtszaken !
Created by “C.S.,” the petition states that Microsoft founder Gates should not be trusted with helping finding a cure for COVID-19. In one portion, the petition states: “At the forefront of this is Bill Gates, who has publicly stated his interest in ‘reducing population growth’ by 10–15%, by means of vaccination. Gates, UNICEF & WHO have already been credibly accused of intentionally sterilizing Kenyan children through the use of a hidden HCG antigen in tetanus vaccines.”Gisteren gelezen op de website van de VRT Bill Gates heeft geen bal te maken met corona of vaccins Als Bill Gates genoemd word is het fake nieuws
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Een zeer besmettelijk virus dat haast onmiddellijk dood is niet goed bezig. Het zal nooit een pandemie worden.
De corona cijfers (wereldwijd) voor vandaag:
40.063.546 besmettingen
41.113.909 doden
De corona cijfers (wereldwijd) voor vandaag:
40.063.546 besmettingen
41.113.909 doden
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
Hobo schreef: ↑18 okt 2020, 21:37
Wat alleszins klopt en "oud nieuws is",
is dat men niet sterft van Covid19 maar aan de reacties van het lichaam erop.
Ander voorbeeld; als ik vanavond ga slapen met een plastiek zak over het hoofd....
en men mij morgen dood terugvind...
ben ik dan overleden aan die plastiek of aan zuurstofgebrek.
Of als ik in mijn auto kruip die in de garage staat
en ik start de motor zodat de garage zich vult met uitlaatgassen
en men vindt mij morgen dood terug...
ben ik dan overleden door die auto...
Deze wordt geconcludeerd als zelfmoorden.
En tenslotte als mijn gebuur "Fransooi" vannacht straal bezopen terugkomt van z'n stamcafé,
en hij knalt tegen de eik die naast zijn oprit staat...
is dat dan alweer een verkeersdode of ....
Die eik stond in de weg !
Logisch toch dat men bij zowat elke ziekte overlijdt aan de reacties in het lichaam.
In de zee rond Australië komen meerdere soorten kwallen voor
Ook de "Australische zeewesp"
één aanraking met een tentakel volstaat en men sterft.
Niet door die kwal op zich
maar omdat dit uw ademhaling verlamt....
En waardoor verlamt het je ademhaling ? juist !
En minder exotisch voorbeeld om af te sluiten
Iemand sterft van een wespensteek....
NIET omdat die wesp dodelijk is, maar als het beestje de angel in uw keelgat prikt
belet de zwelling het ademen![]()
Hoe komt dat dodelijk beestje in je keel terecht ?
Als iemand 30-40 jaar rookt en hij krijgt longkanker en sterft ?
Als iemand jaren drugs neemt en een overdosis inneemt en sterft ?
Als iemand jaren dagelijks alcohol drinkt en zijn lever zwaar beschadigt en sterft ?
Als, als.......
Onder wat worden die als doden gecatalogiseerd ? Men hoort weleens over drugsdode maar een sigarettendode ? Een drinkerdode ? Enz, ......
Zo kunnen we blijven discussiëren.
Wat heeft dat allemaal met oude verzwakte mensen en Covid-19 te maken ?
H.
-
bluevelvet schreef: ↑19 okt 2020, 12:31Misschien de vaststelling, dat de zwakkeren er (eerst ) uit moeten!?
Hoewel recent een heel jong kind lag te kreunen in het hospitaal "afdeling Covid 19"
Er zijn ook mensen, die met een zwakke gezondheid geboren worden.
SLOT(conclusie)
Leven is gevaarlijk.
Men = IEDEREEN gaat er vroeg of laat aan DOOD.
-
19 oktober
ACTIVE CASES
9,079,616
Currently Infected Patients
9,007,600 (99%)
in Mild Condition
72,016 (1%)
Serious or Critical
Worldometers.
ACTIVE CASES
9,079,616
Currently Infected Patients
9,007,600 (99%)
in Mild Condition
72,016 (1%)
Serious or Critical
Worldometers.
-
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/10/19 ... ober-2020/
Tussen 9 en 15 oktober werden gemiddeld 7.876 bevestigde besmettingen per dag gemeld.
Het aantal ziekenhuisopnames is tussen 12 en 18 oktober
verdubbeld ten opzichte van de week ervoor (252 tegenover 126).
Er liggen nu bijna 2.500 COVID-patiënten in het ziekenhuis.
EINDE CITAAT.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/10/19 ... ober-2020/
Tussen 9 en 15 oktober werden gemiddeld 7.876 bevestigde besmettingen per dag gemeld.
Het aantal ziekenhuisopnames is tussen 12 en 18 oktober
verdubbeld ten opzichte van de week ervoor (252 tegenover 126).
Er liggen nu bijna 2.500 COVID-patiënten in het ziekenhuis.
EINDE CITAAT.
-
https://www.ninefornews.nl/ook-oostenri ... s-voorbij/
Pandemie Oostenrijk mogelijks over.
In het filmpje wordt Duits gesproken maar werd naar het Nederlands vertaald.
Er wordt o.a. het volgende gezegd :
“
De wetenschappers en artsen willen dan ook dat de overheid stopt met testen omdat het percentage fout-positieven volgens hen veel hoger ligt dan tot nu toe werd aangenomen.
Tot wel 20 procent van de testuitslagen is fout-positief, wat betekent dat gezonde mensen mogelijk onterecht in quarantaine moeten. En mondkapjes zijn voor veel mensen gevaarlijk, zegt biochemicus Karina Reiss van de Christian Albrechts-Universiteit in Kiel in het tv-programma. Dat komt volgens haar omdat mensen CO2 opnieuw inademen, wat al na enkele minuten tot een verhoogde bloeddruk kan leiden.
En media die wel kritisch zijn, worden op één hoop geveegd met extremistische groepen. Zodoende probeert men kritiek in de kiem te smoren, aldus dr. Wegscheider.
“
Op een populatie van 9.021.807
904 doden
Over de “nieuwe besmette“ gevallen met de onbetrouwbare PCR test zal ik maar beter zwijgen, wordt in het filmpje over gesproken.
Pandemie Oostenrijk mogelijks over.
In het filmpje wordt Duits gesproken maar werd naar het Nederlands vertaald.
Er wordt o.a. het volgende gezegd :
“
De wetenschappers en artsen willen dan ook dat de overheid stopt met testen omdat het percentage fout-positieven volgens hen veel hoger ligt dan tot nu toe werd aangenomen.
Tot wel 20 procent van de testuitslagen is fout-positief, wat betekent dat gezonde mensen mogelijk onterecht in quarantaine moeten. En mondkapjes zijn voor veel mensen gevaarlijk, zegt biochemicus Karina Reiss van de Christian Albrechts-Universiteit in Kiel in het tv-programma. Dat komt volgens haar omdat mensen CO2 opnieuw inademen, wat al na enkele minuten tot een verhoogde bloeddruk kan leiden.
En media die wel kritisch zijn, worden op één hoop geveegd met extremistische groepen. Zodoende probeert men kritiek in de kiem te smoren, aldus dr. Wegscheider.
“
Op een populatie van 9.021.807
904 doden
Over de “nieuwe besmette“ gevallen met de onbetrouwbare PCR test zal ik maar beter zwijgen, wordt in het filmpje over gesproken.