Coronavirus
-
Ice
Helaas missen wij zulke overheid met gezond verstand die zorgt voor het welzijn van hun bevolking....hier blijft de overheid angst aanjagen om alles om zeep te kunnen helpen en daarna de rooftochten aan te vangen om de schade, die onze roverheid zelf veroorzaakt, bij de bevolking te kunnen komen halen.
-
bluevelvet - Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Omdat Zweden het zo goed doet hebben “onze” experten het dan over de dichtbevolktheid in België en kan men Zweden niet met ons vergelijken .......
In Stockholm alleen al wonen 1,5 miljoen mensen, Groot-Malmö telt bijna 700.000 inwoners.
Brussel hoofdstedelijk gewest telt 1.221.881 inwoners (1 januari 2020)
Antwerpen telt 529.247 (1 januari 2020).
Geen enkele regering kan ons vrijwaren van een virus, zelfs geen vaccin, kijken we maar naar het jaarlijkse aantal doden wereldwijd door het influenza virus, desondanks het vaccin.
In Stockholm alleen al wonen 1,5 miljoen mensen, Groot-Malmö telt bijna 700.000 inwoners.
Brussel hoofdstedelijk gewest telt 1.221.881 inwoners (1 januari 2020)
Antwerpen telt 529.247 (1 januari 2020).
Geen enkele regering kan ons vrijwaren van een virus, zelfs geen vaccin, kijken we maar naar het jaarlijkse aantal doden wereldwijd door het influenza virus, desondanks het vaccin.
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
De allergrootse hoop van die wereldwijde doden zijn echter niet gevaccineerd.Geen enkele regering kan ons vrijwaren van een virus, zelfs geen vaccin, kijken we maar naar het jaarlijkse aantal doden wereldwijd door het influenza virus, desondanks het vaccin.
Voor België zijn er minder dan drie miljoen griepspuiten beschikbaar. Er zijn dus meer mensen niet beschermd dan wel.
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/10/26 ... a-etentje/bleuvelvet schreef:
Ze weten het zelf niet hier in belgie. Zelfs verstoppen in de kelder en/of zolder helpt niet schreef hier eens iemand die het te pakken kreeg, dus een gouden raad:
"Leef, alsof het je laatste dag is"
"Leef, alsof de morgen niet bestaat"
"Leef, alsof het nooit echt af is"
En "leef, pak alles wat je kan"
En ga, a, a, a
A, a, a, a
A, a, a, a
Pak alles wat je kan
En ga, a, a, a
A, a, a, a
Ga
Pak alles wat je kan
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
En dat bewijst hoe besmettelijk het virus is door in een aerosol ( uitgeademde lucht ) van iemand anders terecht te komen. Gesloten ruimtes zonder luchtcirculatie ( afzuiging ) zijn nefast.Dicksy schreef: ↑26 okt 2020, 13:38.....
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/10/26 ... a-etentje/
....
Volgens Ice zijn Chinezen dus allemaal bange wezels met smetvrees :
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/10/26 ... nwoners-v/
130 besmettingen , dat is toch peanuts of niet soms ? "Moet men daarvoor zo'n spel maken en miljoenen personen gaan testen ?" zou Jambon mekkeren. "We wachten toch eventjes tot alle ziekenhuizen vol liggen, nietwaar" , zou Jambon er nog aan toe voegen ....
-
Het bewijst voor mij alleen dat je dit ding niet kunt buiten houden. Of ge nu een Chinees, een Rus of een indiaan uit het Amazone-woud bent.Fred1950 schreef:
130 besmettingen , dat is toch peanuts of niet soms ? "Moet men daarvoor zo'n spel maken en miljoenen personen gaan testen ?" zou Jambon mekkeren. "We wachten toch eventjes tot alle ziekenhuizen vol liggen, nietwaar" , zou Jambon er nog aan toe voegen ....![]()
‘Geniet’ er van, we zitten op de eerste rij.
Mogelijks zitten we nu in een periode waarin ook de mens verder evolueert/muteert. De zwakken gaan eruit en een sterker minder groot ras zal overblijven. Tot ook zij in een verre toekomst weer zullen geëlimineerd worden voor een nog sterker ras.............7,7 miljard is te veel voor deze aardkloot. Uch, zeg dat ik het gezegd heb.
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
alleen al in België.....Geen enkele regering kan ons vrijwaren van een virus, zelfs geen vaccin, kijken we maar naar het jaarlijkse aantal doden wereldwijd door het influenza virus, desondanks het vaccin.
Sterfte als gevolg van influenza
Oversterfte 2010-2019
Seizoen Oversterfte
2010/2011 400
2011/2012 600
2012/2013 6300
2013/2014 0
2014/2015 8600
2015/2016 3900
2016/2017 7500
2017/2018 9400
2018/2019 2900
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Ja jong , de Spaanse griep was misschien nog erger, en het mensdier heeft het ook overleefd. Dat dier is dan ook niet naar een hogere levensvorm gemuteerd, integendeel, naar een lagere levensvorm als ge het mij vraagt ( gemuteerd naar "doetjes"Dicksy schreef: ↑26 okt 2020, 16:20Het bewijst voor mij alleen dat je dit ding niet kunt buiten houden. Of ge nu een Chinees, een Rus of een indiaan uit het Amazone-woud bent.Fred1950 schreef:
130 besmettingen , dat is toch peanuts of niet soms ? "Moet men daarvoor zo'n spel maken en miljoenen personen gaan testen ?" zou Jambon mekkeren. "We wachten toch eventjes tot alle ziekenhuizen vol liggen, nietwaar" , zou Jambon er nog aan toe voegen ....![]()
‘Geniet’ er van, we zitten op de eerste rij.Tijdens de Spaanse griep zijn ook hele dorpen weggevaagd. Inzake bescherming nu staan we in vergelijking even ver als toen. De tijd die ons rest kunnen we hierdoor enkel wat rekken. Armageddon is neergedaald over het virus ‘mens.’ De enige die nog zullen overblijven zijn diegene die, als de eindstrijd echt losbarst, in het ISS zitten tot hun tijd ook gekomen is. Want terug keren zal niet meer mogelijk zijn.
Mogelijks zitten we nu in een periode waarin ook de mens verder evolueert/muteert. De zwakken gaan eruit en een sterker minder groot ras zal overblijven. Tot ook zij in een verre toekomst weer zullen geëlimineerd worden voor een nog sterker ras.............7,7 miljard is te veel voor deze aardkloot. Uch, zeg dat ik het gezegd heb.![]()
-
Nee, nee we zitten nog niet eens in de helft van onze ontwikkeling, we kunnen nog hoger. En dat is nu aan het gebeuren zoals er na de Spaanse griep ook verbeteringen gekomen zijn .....uch, ik heb weer gesproken.Fred1950 schreef:
Ja jong , de Spaanse griep was misschien nog erger, en het mensdier heeft het ook overleefd. Dat dier is dan ook niet naar een hogere levensvorm gemuteerd, integendeel, naar een lagere levensvorm als ge het mij vraagt ( gemuteerd naar "doetjes")
-
Welke verbeteringen ? Na 20 jaar terug "ein Krieglein" ... en het is nadien er ook niet beter op geworden .... De laatste grootste uitvinding ( revolutionaire ontdekking ) was de transistor - de halfgeleider in 1947. Al de rest is "evolutie" van reeds bestaande wetenschap en dat op alle gebieden.Dicksy schreef: ↑26 okt 2020, 18:17Nee, nee we zitten nog niet eens in de helft van onze ontwikkeling, we kunnen nog hoger. En dat is nu aan het gebeuren zoals er na de Spaanse griep ook verbeteringen gekomen zijn .....uch, ik heb weer gesproken.Fred1950 schreef:
Ja jong , de Spaanse griep was misschien nog erger, en het mensdier heeft het ook overleefd. Dat dier is dan ook niet naar een hogere levensvorm gemuteerd, integendeel, naar een lagere levensvorm als ge het mij vraagt ( gemuteerd naar "doetjes")
![]()
-
Ontwikkeling van de mens fred1950. Dit proces heeft zijn tijd gehad zoals u dan zelf aangeeft met uw transistorke. De zwakkere werden toen ook eerst 'geëlimineerd' net zoals dat nu ook het geval zal zijn en uw mondmaskertje of liters alcohol zullen daar geen knijt aan verhelpen, enkel maar wat vertragen.Fred1950 schreef:
Welke verbeteringen ? Na 20 jaar terug "ein Krieglein" ... en het is nadien er ook niet beter op geworden .... De laatste grootste uitvinding ( revolutionaire ontdekking ) was de transistor - de halfgeleider in 1947. Al de rest is "evolutie" van reeds bestaande wetenschap en dat op alle gebieden.
U zit op de eerste rij, geniet er van.
-
Ontwikkeling van de mens ? We gaan niet plotseling drie armen met handen krijgen ook al zou ik persoonlijk nu en dan dat wel eens wensen.Dicksy schreef: ↑26 okt 2020, 19:27Ontwikkeling van de mens fred1950. Dit proces heeft zijn tijd gehad zoals u dan zelf aangeeft met uw transistorke. De zwakkere werden toen ook eerst 'geëlimineerd' net zoals dat nu ook het geval zal zijn en uw mondmaskertje of liters alcohol zullen daar geen knijt aan verhelpen, enkel maar wat vertragen.Fred1950 schreef:
Welke verbeteringen ? Na 20 jaar terug "ein Krieglein" ... en het is nadien er ook niet beter op geworden .... De laatste grootste uitvinding ( revolutionaire ontdekking ) was de transistor - de halfgeleider in 1947. Al de rest is "evolutie" van reeds bestaande wetenschap en dat op alle gebieden.
U zit op de eerste rij, geniet er van.![]()
-
De evolutie van aap tor mens is ook niet plotseling gebeurt. Alles is ergens begonnen en niet van vandaag op morgen, dat noemt men de evolutie. Dit virus zal ook niet alles van vandaag op morgen veranderen maar wij zijn de bevoorrechte getuigen om het startschot meegemaakt te hebben.Fred1950 schreef:
Ontwikkeling van de mens ? We gaan niet plotseling drie armen met handen krijgen ook al zou ik persoonlijk nu en dan dat wel eens wensen.Ik zou al heel blij zijn moest het mensdom mentaal evolueren naar hoe de hersenkronkels van de Chinees in mekaar steken .....
Wat ze voor het ogenblik realiseren en met welke snelheid ze dat doen is ongezien in de geschiedenis, en dat allemaal zonder een God of een Allah ....
, en dat allemaal zonder "Krieglein" mentaliteit of imperialistische intenties.
Kijk om u heen en zie wat het al allemaal teweeg gebracht heeft op alle gebied in negatieve zin. (voor u misschien positief). Het is een proces dat, en nu spreek ik voor mijzelf, niet meer te stoppen is ondanks mondmasker, handgel, alcohol, 1,5 m, bubbels enz.........Geniet nog van het leven.
-
Ge ziet dat te fatalistisch.Dicksy schreef: ↑26 okt 2020, 21:30De evolutie van aap tor mens is ook niet plotseling gebeurt. Alles is ergens begonnen en niet van vandaag op morgen, dat noemt men de evolutie. Dit virus zal ook niet alles van vandaag op morgen veranderen maar wij zijn de bevoorrechte getuigen om het startschot meegemaakt te hebben.Fred1950 schreef:
Ontwikkeling van de mens ? We gaan niet plotseling drie armen met handen krijgen ook al zou ik persoonlijk nu en dan dat wel eens wensen.Ik zou al heel blij zijn moest het mensdom mentaal evolueren naar hoe de hersenkronkels van de Chinees in mekaar steken .....
Wat ze voor het ogenblik realiseren en met welke snelheid ze dat doen is ongezien in de geschiedenis, en dat allemaal zonder een God of een Allah ....
, en dat allemaal zonder "Krieglein" mentaliteit of imperialistische intenties.
Kijk om u heen en zie wat het al allemaal teweeg gebracht heeft op alle gebied in negatieve zin. (voor u misschien positief). Het is een proces dat, en nu spreek ik voor mijzelf, niet meer te stoppen is ondanks mondmasker, handgel, alcohol, 1,5 m, bubbels enz.........Geniet nog van het leven.![]()
-
Gisteren werden 89 overlijdens geteld. Als ge het aantal geregistreerde besmettingen van de laatste 10 dagen bij mekaar optelt komt ge op een totaal van meer dan 100.000 besmettingen. Dat zijn allemaal personen die nu nog virusdrager zijn. Die honderdduizend betekent dat minstens 1 Belg op 100 drager is van het virus. In de praktijk zullen dat er nog veel meer zijn omdat er een pak zonder symptomen rondlopen die niet eens getest worden. Men mag gerust aannemen dat 10 op de 100 Belgen, van jong tot oud, er voor het ogenblik besmet bijlopen.
Het aantal besmettingen per dag is "gedaald"
tot 12.687 , wellicht omdat men vanaf nu diegenen zonder symptomen die zich in quarantaine moeten houden niet meer test.
Het aantal besmettingen per dag is "gedaald"
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 27 okt 2020, 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.