In de Vier Seizoenen reeks 20 Herfst 2020

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Oma-C

30 okt 2020, 15:34

Dank je anjelierken, ik kom niet buiten
als het niet moet, zoon en schoondochter
zorgen voor wat ik nodig heb :wink:

Ik heb mijn bed al hoger gezet aan
het hoofdeinde, maar het helpt niet...
en ik slaap nog slechter als ik zo recht moet zitten
Afwachten wat de dokter volgende week zegt
wat er moet gebeuren (nog andere medicatie of zo?)

Groetjes aan alle seizoentjes en sterkte aan allen :)
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" :wink:

Muddy Maddy

31 okt 2020, 08:18

Goede morgen seizoentjes,

Lockdown en voor minstens 6 weken. nu zal ik mijn moeder niet meer kunnen bezoeken tenzij ik een briefje van de dokter krijg. heb nog geen nieuws gekregen dat mijn test toch niet doorgaat. Spoed belde gisteren om te vragen waarom ik nog niet bevestigd had. had ik wel. maar ik sta op de lijst.
Dinsdag om 10 u 30 onderga ik dan de Denervatie Rechts. Ik denk dat ik in de loop van de week wel een telefoontje ga krijgen van Tom. of onze krantenwinkel gaat mogen openblijven is een raadsel. tabak is niet essentiëel en kranten eigenlijk ook niet? :?
We gaan zien hoe het loopt , ventje werkte al deze week van thuis uit.
Geen kerst zoals we gewoon zijn, ik ben al geneigd de complottheoriën te geloven dat de moslims iets te maken hebben met het verspreiden van het virus. google maar eens een keer. 't web staat tsjokvol complotten. met een korreltje zout te nemen natuurlijk in sommige gevallen met een zeer grove!
ventje heeft genoeg voorraad ingedaan voor een ganse week. moeten in theorie niet eens buiten maar het zijn de kranten en de dinsdag mijn boekjes. ben blij dat ik geen pedicure besteld heb, die zijn gesloten en dat ik op tijd voor mijn haar ben geweest. kan ik weer een tijdje sparen. ga ventje naar de apotheek sturen voor een teen nagel knip tang. En dan op hoop van zegen mijn grote teen knippen.
Ben gisteren vlijtig bezig geweest met de kaartjes maar ventje dwong me te stoppen omdat ik pijn kreeg. hebben gisteren naar DS9 gekeken. vandaag verder. geen trick or treat vandaag. of het zou film 1 van IT moeten zijn, de remake. die heb ik nog niet gezien. wel heb ik de oudere versie liggen. die komt redelijk dicht bij het boek.
hebben gisteren koolvis met mosterd en spek gegeten en wilde 's avonds nog een eitje met soep. de soep heb ik gegeten, het eitje niet want ik voelde me niet lekker worden en ben naar bed gegaan. dan is dat over gegaan. was al heel de dag superzenuwachtig, denk dat ik inwendig bezig was met die covidmaatregelen. ben benieuwd of ventje niet vergeten heeft de film jupiter assending op te nemen. anders is het voor een andere keer want ze zenden die van 4, 5 & 6 op elkaars zender de dag nadien. zo waren we vergeten een op 5 op te nemen, 's anderdaags speelde hij 's nachts op 6.
Oma C: veel beterschap. rechtop slapen kan ik ook niet. Ventje moet halfrechtop slapen voor zijn reflux. maar tegen de morgen ligt die beneden met kussen en al. soms vliegt zijn dekbed over mijn gezicht want ik lig lager, ondanks drie kussens. twee ervan moet ik onder mijn hoofd hebben om te slapen. had vannacht een beetje te veel "gezwijnt" want mijn fleecedekens waren er vandoor.
Sinds de verwarming een beetje opstaat wordt ik 's nachts niet bibberend van de kou wakker omdat mijn fleecedekens de benen hebben genomen. weer een paar sloffen in de vuilnisbak moeten smijten en ze zaten zo lekker. maar heb nu een paar met velcro sluiting. dat stapt makkelijker. en ik haper niet aan de uitstekende nageltjes van de trap waar thierry in de tijd restjes linoleum op geplakt en gespijkerd had. in een patroon dat oerlelijk was en waar het grootste gedeelte bij overbuurvrouw ligt.( heb dat gezien als ik een keer binnen mocht om een vraag te stellen.) zo van die vierkantjes in een vierkant.
Poes is naar boven gehold en heeft daar zijn aria gegeven. ventje zal niet moeten uitslapen. ik gisteren ook niet want het was papier en blauwe zakken.
Vandaag moet ik wel knippen want het kaartje voor mijn moeder moet een kat bevatten. en die is alleen op knipvel. hoop dat dit goed afloopt, mijn knipcapaciteit kennende.
Ga nog een kopje koffie gaan maken en zeker voor 9 uur mijn pillen nemen want dan wordt er gebeld en voor lang. zondag moet ik tussen 10 en 11 voor mijn covidtest. Dus kan moeder niet bellen.
Zo, Fijne dag nog seizoentjes, Keep safe!
Cats Rule!

Oma-C

31 okt 2020, 08:29

Afbeelding

Goede zaterdagmorgen alle seizoentjes
die al wakker zijn :wink: de zon probeert
door de grijze wolken te komen ik hoop
dat het lukt zodat seffens de was naar buiten kan :wink:
de machine draait al, ja 't is zaterdag hé :)

M-M was er al :lol: ik hoop dat je ook een goede dag hebt
en zolang we doen wat moet... moeten we niet zenuwachtig zijn
je kan het toch niet tegenhouden :oops:
Veel sterkte zondag in het ziekenhuis voor de test :?
Hierbij staat nog uitleg over veel vragen:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/03/13 ... uw-vragen/

Vandaag zal het weer stormloop zijn naar de winkels
want die gaan vanaf morgenavond toe :roll:
blijf er weg zou ik zeggen, ga niet tussen de massa lopen
voeding kan je altijd nog kopen, dat blijft beschikbaar :?

Aan alle seizoentjes een fijn weekend
ondanks de nieuwe regels, maar wat moet dat moet
anders geraken we nooit van dat beest vanaf :oops:
Sterkte allemaal...

clive

31 okt 2020, 08:51

Afbeelding
Goedemorgen Seizoentjes,

Heb alles bijgelezen, maar het is een beetje veel om ieder persoonlijk aan te halen.
Alleszins veel beterschap aan de zieken of zijn die een ingreepje moeten laten doen.

Het spijt me dat ik even niets van mij heb laten horen. Maar de begrafenis was zwaarder dan ik dacht en ook het plots wegvallen van buurvrouwtje trek ik me meer aan dan zou moeten. Mijn hoofd staat er nog niet naar. Ben wel veel gaan wandelen met Matice in het bos en dat deed mij goed, ben dan intensief bezig met zijn oefeningen en daar ben ik zo mee bezig, dat ik aan niets anders kan denken.
Ik weet nog niet of de hondenschool mag openblijven. Ik hoop van wel, want Matice zit pas 2 weken in zijn hoger klasje waar de oefeningen heel anders zijn en die hebben we zelf nog niet helemaal onder de knie.
We zullen wel zien.

IK ga niet alle namen noemen, maar wens iedereen een mooie zaterdag. En als je niet echt buiten moet zijn, blijf dan liever veilig binnen en maak het daar maar gezellig .Manlief heeft gezegd de kerstboom dit jaar vroeger te zetten en niet pas na Sinterklaas.
Liefs en een knuffel voor jullie allen.

anjelierken

31 okt 2020, 17:00

Hallo iedereen,

Clive: bij zoonlief staat de kerstboom sinds vorige week, de ukjes vinden dat zalig.Ik denk dat hij de eerste is in ons land die al een kerstboom heeft staan :D .Vorig jaar stond die ook al vroeg.
Kan goed geloven dat je een beetje ondersteboven bent door het overlijden van buurvrouw.Als dat plots gebeurt, is het zwaarder.Een mens moet daarvan bekomen.Jullie hebben jarenlang een goed contact gehad, je zal steeds met een warm gevoel aan haar denken.

Kreeg daarstraks foto's doorgestuurd van de ukjes in Halloween pak, je zou er bang van worden :D :D .Geschminkt en heel boos kijkend, klaar om u te pakken.
Denk dat we de ukjes weeral weken en weken niet zullen zien, de vorige keer 9 weken niet gezien.

Het begint te regenen, zal vroeg donker zijn.

Dames, tot morgen allemaal.

Helena van Troje

31 okt 2020, 17:17

Goede avond dames,

Weer niet veel te vertellen.
Gisteren een babbel gehad met de jongste.
Hij heeft beslist dat hij mijn knuffelcontact is, maar dan zonder knuffelen.
Dan heb ik als alleenstaande nog recht op één knuffelcontact extra.
Ik zou niet weten waar ik dat zou moeten gaan zoeken.
De hoofdstadbewoners blijven aan de zee in het appartement van schoonouders van oudste.
Vriendin van jongste was gisteren een alleenstaande vriendin, met alleen verre familie, in de letterlijke zin van het woord, wonen allen in het verre buitenland, gelukkige verjaardag gaan wensen aan het raam. Het was een "raambezoek". Wel met een bloemetje.
Ik hoop dat er iemand zo lief is van dat als ik verjaar ook te doen.
Maar ik heb in elk geval toch al het mooie kaartje van oma-C :D
Dat pakken ze me niet meer af!

Ik heb het een beetje gehad voor de moment.

De dahlia zijn uitgegraven, voor een stuk toch. Eén soort is al uitgedaan.
De andere soort is voor een andere keer.
Ondertussen ook tegen de sterren op gewassen en buiten gedroogd, nu de zon scheen.
Een beetje teveel van het goede en nu nog gaan koken...
De strijk staat er ook nog, die berg wordt alleen maar groter.
Daarbij ben ik erin geslaagd de laatste kast in de gele kamer leeg te maken, maar die moet nog uitgewassen.
Ik was te moe om alles in één keer te behappen en ik wil rustig kunnen sorteren wat weg kan.
Alles staat en ligt dus op en rond het bed... :oops:

Alles zal moeten blijven liggen ergens, want noch de Kringwinkels, noch de armoede verenigingen nemen nu iets aan. Dus volgens mij moeten de minder gegoede mensen maar kou lijden, want niet iedereen zal een warme jas hebben, vrees ik in deze tijden.

Net op tijd binnen, want het begint te regenen.

Aan allen een fijne avond maak het gezellig.

granny M

31 okt 2020, 18:01

MM;, als ze op afspraak werken dan zal je vlug weer buiten zijn hoor, de test zelf duurt op en al 5 minuutjes. Even een vervelend gevoel het is gedaan voor je het weet ....
Oma C zijn de wasjes weer klaar ? Ik heb geen nacht/ w.e. meter dus ik was onregelmatig, vandaag mijn bed verschoond zal straks lekker slapen in een fris bedje. Ik hoop voor jou, dat je vannacht een beetje beter kan slapen.
En Clive is weer terug, goed zo ! Ben ook eens benieuwd of de hondenschool door zal kunnen gaan .
W.E. zal gisteren en vandaag nog efkes kwaad gehad hebben met haar huisbazin en de verhuisdozen. Eindelijk, afsluiten die nare periode. Jij kan misschien ook de kerstboom wel in de nabijheid houden .. :D
HvT, weeral ijverig in de tuin bezig geweest en in ieder geval 1 knuffelcontact ! Ik was ook heel blij om te horen dat Dochter morgen gelukkig kan/mag komen.
En M.J. daarnet kwamen de buurjongetjes in spook-kostuum soep brengen ( ik moest direct aan jou denken !) Het was pompoensoep met spinnenballetjes. ( gehaktballetjes met spaghetti sliertjes erdoor, wel zo leuk om te zien)
Ik was natuurlijk héél bang :D om die spoken te zien, ze riepen meteen dat zij het waren en geen echte spoken. ik had al wat Halloween snoepgoed klaar liggen met mandarijntjes. Stom van mij, vergeten een foto te nemen
Nu hoef ik vanavond de deur niet meer open te doen, het regent hier nog altijd. Weten jullie nog hoe het was met die droogte ?
Anjelierke, ik ben daarstraks ook nog even vlug door de tuin gegaan en nog wat laatste eenjarige bloemetjes afgeknipt en in piepkleine vaasjes gedaan met wat takjes ertussen, kan er binnen nog maar plezier van hebben. En vlg. week als het weer een beetje meezit, eens naar het kerkhof gaan en alle bekenden even gaan groeten, de lijst wordt steeds langer en ik ben geen kerkhof ganger. (of is het gangster.gangerin, dat klinkt zo luguber ..)
En op de tv zijn ze weeral aan het ruziemaken, ra-ra over wat zou het gaan ? Ik ga lekker mijn peignoirke aandoen en een tv programmaatje opzoeken, in mijn lijst van "opgenomen"
Tot in den draai !

granny M

31 okt 2020, 18:10

MM;, als ze op afspraak werken dan zal je vlug weer buiten zijn hoor, de test zelf duurt op en al 5 minuutjes. Even een vervelend gevoel het is gedaan voor je het weet ....
Oma C zijn de wasjes weer klaar ? Ik heb geen nacht/ w.e. meter dus ik was onregelmatig, vandaag mijn bed verschoond zal straks lekker slapen in een fris bedje. Ik hoop voor jou, dat je vannacht een beetje beter kan slapen.
En Clive is weer terug, goed zo ! Ben ook eens benieuwd of de hondenschool door zal kunnen gaan .
W.E. zal gisteren en vandaag nog efkes kwaad gehad hebben met haar huisbazin en de verhuisdozen. Eindelijk, afsluiten die nare periode. Jij kan misschien ook de kerstboom wel in de nabijheid houden .. :D
HvT, weeral ijverig in de tuin bezig geweest en in ieder geval 1 knuffelcontact ! Ik was ook heel blij om te horen dat Dochter morgen gelukkig kan/mag komen.
En M.J. daarnet kwamen de buurjongetjes in spook-kostuum soep brengen ( ik moest direct aan jou denken !) Het was pompoensoep met spinnenballetjes. ( gehaktballetjes met spaghetti sliertjes erdoor, wel zo leuk om te zien)
Ik was natuurlijk héél bang :D om die spoken te zien, ze riepen meteen dat zij het waren en geen echte spoken. ik had al wat Halloween snoepgoed klaar liggen met mandarijntjes. Stom van mij, vergeten een foto te nemen
Nu hoef ik vanavond de deur niet meer open te doen, het regent hier nog altijd. Weten jullie nog hoe het was met die droogte ?
Anjelierke, ik ben daarstraks ook nog even vlug door de tuin gegaan en nog wat laatste eenjarige bloemetjes afgeknipt en in piepkleine vaasjes gedaan met wat takjes ertussen, kan er binnen nog maar plezier van hebben. En vlg. week als het weer een beetje meezit, eens naar het kerkhof gaan en alle bekenden even gaan groeten, de lijst wordt steeds langer en ik ben geen kerkhof ganger. (of is het gangster.gangerin, dat klinkt zo luguber ..)
En op de tv zijn ze weeral aan het ruziemaken, ra-ra over wat zou het gaan ? Ik ga lekker mijn peignoirke aandoen en een tv programmaatje opzoeken, in mijn lijst van "opgenomen"
Tot in den draai !

granny M

31 okt 2020, 18:11

Oei -Oei 2 x gepost, is het Happy Hour ??? sorry ...

mammyretro

31 okt 2020, 20:19

goede avond
laat ook eens iets van me horen, moraal is weer niet top
gisteren heb ik iets gedaan ,mijn tablet geresd en alles foutsie
de wacht woorden niet meer weten ,enz
had vele opgeschreven maar deze die ik nodig had niet
het weer en in deze donkere tijd heeft ook geen boest,
het is bijna 4 jaar geleden van domi, is misschien ook een reden
plus dat we hier woorden hebben voor een prul , :cry: :cry:
ik was ook 2 dagen tegen dek ,door mijn artitish
sch ma gaat ook niet goed,ppff
de kerstboom zet ik maar begin december, zal een trieste kerst zijn
hopelijk zitten we uit de lockdown,alles afgelasd en we mogen maar buiten
voor het essentieele ,een uurtje wandelen op 1 km van ons adres ,helpt ook niet
enfin,
angelierke,jij ook al zolang de klein kinderen niet gezien,ikke hier ook
fijne avond ,bisous :wink: :wink:
les larmes sont simplement des gouttes d'eau a l’intérieur de toi

mammyretro

01 nov 2020, 07:55

Goede morgen , ,ik ga zo onder de douche, ,en dan mijn brood Halen
Fijne zondag
les larmes sont simplement des gouttes d'eau a l’intérieur de toi

Muddy Maddy

01 nov 2020, 08:07

Goede morgen seizoentjes,

zijn vroeg wakker, ventje wil om 10 uur aan de spoed staan, maar denk dat er ook van dat gedacht zullen zijn, vooral zij die met kerkhofbezoek zitten.
ventje is de krant gaan lezen op het toilet. Sean Connery, een van mijn favoriete oudere acteurs is overleden. Was 90 en al een tijdje ziek.
Ventje ging gisteren om de krant en Jan zei dat hij open mag blijven. oef. mijn leesvoer ging anders moeten meegebracht worden uit de carref.
moet nog 1 krant lezen en dat is HLN + de nina en N-magazine + een reclameblaadje van de ldl.
zal dan eens on line kijken of er nieuws is over Sean Connery. maar als het een plus- artikel is kunnen ze de boom in. ventje zei dat de laatste tijd het erg is aan betalende artikelen. zei tegen moeder die erg vroeg belde, dat ik niet betaal voor die artikelen. moeder moest nog naar de winkel.
haar carref.-tje had van de week maar weinig volk. slechts 3 klanten zei vriendin1.
Gimly kwam zeuren om eten. ik heb gezien dat hij een verdwenen zakje ergens vandaan gehaald heeft en was daar mee aan het spelen vannacht. die kwiebel die zijn living in een slaapkamer gemaakt heeft, had heel de nacht het licht laten branden, was zeker bang van spoken?
het is draaien van kant en de rosse dochter staat nog verkeerd. als die bij de vriend is, zal ze maar tegen 9 thuis komen en dan moet je al lang gedraaid zijn. niet dat de politie hier gaat staan. dat doen ze wel met ons. :?
Gimly zal het niet leuk vinden dat pappie op de pot zit. was het Vinny dan wilde hij nog zien wat er in de pot lag voor je het doorsaste! Mies ging doodleuk op Ventje's onderbroek liggen. die was zot van ventjes feromonen. zo was ze (echt hoor!) er eens in geslaagd zich een onderbroek te wurmen! ze rolde daarin en snorren maar. ik hief die onderbroek op, denkende dat ze die op haar rug liggend had, maar neen, madam had 'em aan! Jammer dat het nacht was en ik nog niet in het bezit was van een gsm met camera.
ik ga een kopje koffie drinken en dan pillen nemen en wat fruit eten. dan me gaan opfrissen en wegwezen. na de test gaan we aperitieven terwijl de ribben marineren in mijn marinade. en tegen 12 u 30 kunnen we ze in de oven zetten en laten garen terwijl we naar het nieuws kijken.
Daarna kijken we verder naar de laatste twee afleveringen van Lucifer. ik heb immer de op netflix getoond vierde seizoen op de kop kunnen tikken. wij hebben geen netflix. willen dat ook niet. Ventje was gisteren een film of serie aan het bekijken van winnetoo. die serie is nog gedeeltelijk in het duits en daar lag ik me weer te ergeren. Links fel licht in het venster, rechts gekakel dat me te luid stond. heb dan gevraagd of het een beetje stiller kon. nog geen kwartier later wilde ventje gaan slapen. Heb door me zenuwachtig te maken de puit in mijn keel gehad. we hebben ons avondeten weer overgeslagen. ik kon moeilijk om middernacht nog eitjes gaan bakken nietwaar. gelukkig heb ik een zakje met snoep liggen voor als ik zonder suiker val. En moest ik naar beneden gegaan zijn zou Gimly zijn kluts kwijt geweest zijn.
Het ziet er naar uit dat er toch een waterzonnetje gaat doorkomen.
Fijne dag seizoentjes en keep safe!
Cats Rule!

clive

01 nov 2020, 09:35

Afbeelding
Goedemorgen Seizoentjes,

Oma-C, hoop dat jij intussen een beetje beter slaapt.

Wilde eend, hier wordt elke dag aan jouw gedacht hoor. Alles komt wel goed.

Anjelier, zoon heeft dan wel echt vroeg zijn kerstboom gezet, gezelligheid troef :D :D . Vind het erg voor jullie dat je de Ukjes zolang moet missen.

HV, dus de jongste is jouw knuffelcontact, maar dan zonder knuffel, zodat je nog één knuffelcontact over hebt. Slim bedacht :D . Je bent weer van alles aan het doen, loop jezelf maar niet voorbij :oops: .

Granny M, jij hebt schatten van buurjongetjes en zij een echt wel lieve buurvrouw. Het oudste kleinkind van hiernaast, was zich ook komen laten zien. Hij is 4 en was verkleed in een duiveltje. Ook ik moest doen alsof ik heel erg schrok. En toen zei ik tegen hem dat hij D. niet was en enkel D kreeg snoepjes. Ik heb nog nooit een kleine gezien die zo vlug zijn muts aftrok om me te laten zien dat hij wel degelijk D was.
Verder hebben we geen enkel kindje meer gezien.
En de hondenschool is inderdaad gesloten. Maar Matice kan wel als wij willen privéles krijgen van de therapeut. We gaan het een weekje aanzien en zijn oefeningen doen. En pas als dat niet goed gaat, gaan we over op privé les. Kost niet meer dan een gewone les. Dus echt wel het overwegen waard.

Mammyretro, vind het zo erg voor jou dat de thuissituatie niet betert. Het is niet te geloven dat het al 4 jaar geleden is van Dom. Het is nu weer een zware periode voor jou en bied je dan ook erg veel sterkte aan.

Muddy Maddy, heel veel succes op spoed. En dat de test negatief mag zijn.
Sean Connery was ook een acteur die ik heel graag zag acteren.
Ik heb gisteren aan jou moeten denken. Ben al een paar jaar op zoek naar een jeansvestje met teddy erin. En vond dat niet omdat dat jasje aan bepaalde criteria moest voldoen. Gisteren dan kreeg ik van verschillende winkels een mail dat de gehele wintercollectie - 20% was. Manlief was zelf een beetje aan het googelen om zo'n jasje te vinden. En plots kwam hij op eentje uit van een merk dat ik heel veel draag.
Hij vond het een echt mooi en zei dat het een buitenkansje was. Enfin, wij zijn het gaan halen. Het heeft een uitneembare teddy. En er lag een prachtige sjaal bij die ik dan van manlief kreeg. En ik kan je verzekeren dat het wel een echt warm is. Dus nu ben jij aan de beurt. Het zou jou mooi staan, daar ben ik zeker van.

Zo, ik wens ieder een mooie zondag. Liefs en een dikke knuffel voor jullie allemaal.

Oma-C

01 nov 2020, 09:44

Afbeelding

Goede morgen alle seizoentjes :wink:
en een fijn Allerheiligen
Het zonnetje probeert te komen, ik zie
boven de grijze wolken een blauwe lucht :roll:
Laat ons hopen, gisteren was het ook zo en het
is nog een redelijk mooie dag geworden en niet te koud :)

Er zal niet teveel volk op het kerkhof zijn, de meesten
hebben de vorige dagen al bloemen gaan zetten :?
Ik heb hier binnen mijn bloemetjes bij de foto's staan
want ik heb geen graven of urnekastjes, wij hebben
alle dierbaren (op hun vraag) uitgestrooid :?
Ik heb alleen bij de oude buurman en z'n vrouwtje
een bloemetje in de urnenvaas gaan zetten want niemand van
de familie kijkt er naar om :oops: :twisted: erg vind ik dat

M-M sterkte voor de test straks, je zal er rap vanaf zijn :)

mammyretro, jammer dat het allemaal zo moet gaan bij jou
maar je kan niemand nog veranderen op deze leeftijd :oops:
Sterkte, en hou toch maar moed...

Granny, 2x hetzelfde, je kon het verwijderen met het kruisje
rechts bovenaan naast het potloodje, nu zal het te laat zijn vrees ik :oops:
en ja de wasjes liggen weer in de kast, ik ben nu nog brood aan 't bakken :)

anjelierken, kleine haloweentjes :lol: tof als ze het leuk vinden
ik ga zo niet mee in het haloween verhaal, het zegt me niks :oops:
en ja je zal ze lang niet zien, jammer maar 't is voor ieders goed :(

Helena, ik hen alleen m'n zoon en schoondochter
die hier wel eens over de vloer komen, knuffelen
zit er niet in, het zijn geen knuffelaars, maar dat
hoeft ook niet het veilig houden is beter....

clive ik heb telaat gezien dat er geen hondentraining was,
toch een fijne zondag, je zal het missen
na al die weken :roll: (je was me net voor)

Aan allen een mooie dag en tot later...
ik ga de pc een grondige opruimbeurt geven

mariajohanna

01 nov 2020, 13:44

Goede middag,
Hier droef nieuws gekregen, buurvrouw had gisterenavond ambulance nodig. Er zijn er 2 gekomen tegelijk, even later nog de mug. Toeters en bellen, zwaailichten, noem maar op. De mug heeft meer dan een half uur binnen geweest maar het heeft niet mogen baten. Buurvrouw is overleden aan covid en een hartaanval dat ze erbij had........
Als je dan gisteren die overvolle straten zag op tv, ..... is dat niet roepen op covid? Die willen het misschien eens 'uittesten' ?? Domme mensen.......
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen