Coronavirus

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

bluevelvet

31 okt 2020, 00:06

Hey Fred1950, Ik zuig dat niet uit mijn duim, als een van de meest toonaangevende experts betreffende vaccins en vaccinaties, onder ede verklaart dat foetussen gebruikt werden in vaccins welke reden zou men hebben om eraan te twijfelen :?:

Ik dacht dat je stelde dat je veel weet, maar het lijkt dat je geen weet hebt dat geaborteerde foetussen in vaccins gebruikt werden/worden, en ook gebruikt in cosmetica :roll: Toen ik over dat laatste ooit las, kon ik het bijna niet geloven.

https://jdreport.com/vaccin-expert-dr-p ... n-vaccins/

Scroll een beetje naar beneden om de video te bekijken. (7 min.)
Gebruik de ondertiteling in het Nederlands.

Onder ede gaf Dr. Plotkin in 2018 toe dat voor het genereren en produceren van vaccinaties die alle kinderen krijgen vanaf hun geboorte apenvirus, varkensvirus, kalfsserum, caseïne, varkensgelatine, humaan albumine en MRC-5 humane diploïde cellen gebruikt worden, o.a. voor het produceren van de vaccins, polio, waterpokken, hep.A.....er zitten dierenvirussen in vaccins zoals een varkensvirus in het Rotavirus...... :roll:
Hij kwam wat traag en aarzelend op gang bij de ondervraging, maar toen documenten die hij ondertekend had, onder zijn neus gewreven werden moest hij wel toegeven over het gebruik van lichaamsdelen van 76 foetussen. Walgelijk :!:

Dr. Plotkin werkt momenteel samen met 6 corona-vaccin bedrijven !
Wat gaat er in dat corona-vaccin zitten, zullen we het ooit weten :?:

Fred1950

31 okt 2020, 09:17

@bluevelvet
Denkt ge nu echt dat geaborteerde foetussen in vaccins worden verwerkt ? 8O Je bent echt niet goed wijs ....

Lees eens https://en.wikipedia.org/wiki/Stanley_Plotkin . Daar staat iets over https://en.wikipedia.org/wiki/WI-38 Ge weet toch dat men in een labo cellen kan kweken.

Die Plotkin heeft op 74 jarige leeftijd nog leren vliegen :D Ik zou dat ook nog wel eens op die leeftijd willen proberen, als ik dan nog leef tenminste. :)

Dicksy

31 okt 2020, 11:43

Fred1950schreef:
@bluevelvet
Denkt ge nu echt dat geaborteerde foetussen in vaccins worden verwerkt ? 8O Je bent echt niet goed wijs ...
A.- Wat zit er in een vaccin?

1.- Werkzame bestanddelen: dit zijn delen van het virus of de bacterie waartegen bescherming wordt opgebouwd. Dit wordt ook de entstof genoemd.
2.- Hulpstoffen: dit zijn stoffen die aan het vaccin worden toegevoegd om de werkzaamheid te verbeteren, de houdbaarheid te verlengen en de toediening te vergemakkelijken.
3.- Reststoffen: dit zijn resten van substanties die tijdens het productieproces van het vaccin worden gebruikt. Na productie worden ze zoveel mogelijk uit het vaccin gehaald. Zeer kleine hoeveelheden kunnen evenwel achter blijven.

B.- RESTSTOFFEN IN VACCINS:

1.- Resten van kweekbodem
Voor het maken van vaccins moeten bacteriën en virussen gekweekt worden. Om te kunnen groeien hebben ze een voedingsbodem nodig. Virussen hebben een voedingsbodem van levende cellen nodig om zich te kunnen vermeerderen. In plaats van steeds opnieuw cellen uit organen (of dieren) te halen, kan dat tegenwoordig met permanente cellijnen. Deze cellen kunnen steeds verder worden doorgekweekt zonder gebruik van nieuwe donoren. Voor bof en mazelen betreft dat een celkweek van een kippenembryo en voor rodehond een celkweek van menselijke cellen.

C.- DNA

Bij vaccins waarbij humane embryocellen worden gebruikt (zoals hepatitis A, rubella en varicella), kan DNA van de embryocellen in het vaccin terechtkomen. Het gaat echter om uiterst kleine hoeveelheden en sterk gefragmenteerd DNA waaruit geen volledige proteïne kan gevormd worden en dat niet kan geïncorporeerd worden in het cellulair DNA.
In 2010 werd DNA van een niet-ziekteverwekkende virusstam voortkomend uit het porcien circovirus type 1 gevonden in een aantal loten van het orale vaccin tegen rotavoris (Rotarix). Na evaluatie van de beschikbare informatie, besloot de EMA dat de aanwezigheid van dit DNA geen gevaar voor de gezondheid betekende.

https://www.vaxinfopro.be/spip.php?article2836&lang=nl
Lees eens https://en.wikipedia.org/wiki/Stanley_Plotkin . Daar staat iets over https://en.wikipedia.org/wiki/WI-38 Ge weet toch dat men in een labo cellen kan kweken.
Tijdens zijn tijd bij Wistar werkte Plotkin aan verschillende vaccins; De belangrijkste daarvan zijn vaccins tegen rodehond, hondsdolheid , rotavirus en cytomegalovirus (CMV). Hij ontwikkelde een vaccin tegen rodehond, gebaseerd op de RA 27/3-stam van het virus (ook ontwikkeld door Plotkin met behulp van WI-38 , een van een foetus afkomstige menselijke cellijn), dat in 1969 voor het publiek werd vrijgegeven. Dit vaccin leidde tot de uitroeiing van de ziekte in de Verenigde Staten, volgens de Centers for Disease Control and Prevention , in 2005.

Denkt ge nu echt dat geaborteerde foetussen in vaccins worden verwerkt ? 8O Je bent echt niet goed wijs ...
Natuurlijk is dit sterk overdreven.
Als men alles leest wat ik hier gezet heb is het aan de lezer hoe hij/zij het willen interpreteren. Wil men het strikt lezen zonder nuance dan kan men stellen ja, foetussen worden gebruikt voor het ontwikkelen van vaccins maar speciaal in verwerkt :?:
Die Plotkin heeft op 74 jarige leeftijd nog leren vliegen :D Ik zou dat ook nog wel eens op die leeftijd willen proberen, als ik dan nog leef tenminste. :)
Waar gij nog mee afkomt. Ik heb mijn vliegbrevet al van mijn 18de.......toen ik de eerste keer uit mijn stamkroeg gevlogen ben. Na 2 meter maakte ik een onzachte landing, gelukkig mocht ik herexamen doen. :lol:

bluevelvet

31 okt 2020, 12:20

Fred1950 schreef:
31 okt 2020, 09:17
@bluevelvet
Denkt ge nu echt dat geaborteerde foetussen in vaccins worden verwerkt ? 8O Je bent echt niet goed wijs ....

Ik denk niets...... ik neem kennis van....... en dat zoudt gij beter ook doen in plaats van anderen te verwijten dat ze niet goed wijs zijn ! Ik heb niet de gewoonte mensen iets op de mouw te spelden, hetgeen jij nogal dikwijls eens durft doen.

https://fr.wikipedia.org/wiki/Stanley_Plotkin

Dans sa déposition filmée (*) du 11 janvier 2018 dans l'affaire judiciaire opposant Lori Matheson à son ex-mari Michael Schmitt concernant la vaccination de leur fille de deux ans, il confirme notamment avoir procédé à des essais vaccinaux sur des orphelins, des enfants handicapés mentaux, des bébés de prisonnières, des ressortissants de colonies (un million de personnes au Congo belge) et des tissus de fœtus avortés.

In mijn vorige posting deelde ik een deel van de video van de onder ede verklaring van Plotkin.

(*) Stanley Plotkin, Vaccines Deposition, Under Oath, 9 Hour Full Video

https://www.youtube.com/watch?v=DFTsd042M3o

Aborted fetal tissues are used in vaccines. Vaccines have been experimentally tested on orphans and on mental handicapped children. Experimental tests on babies from mothers in prisons. Experimental tests on 1 million people in then colonial Belgian Congo. There is so much information in this shocking video.
A must watch !

Plotkin werkt mee aan het vervaardigen van het vaccin voor Covid-19. Let jij dan maar beter op de ingrediënten als je u laat vaccineren, als ze al in de bijsluiter zouden vermeld staan :roll:

tokkio

31 okt 2020, 12:54

Ik denk niets...... ik neem kennis van....... en dat zoudt gij beter ook doen in plaats van anderen te verwijten dat ze niet goed wijs zijn ! Ik heb niet de gewoonte mensen iets op de mouw te spelden, hetgeen jij nogal dikwijls eens durft doen.
En ik denk dat Fred 1950 het schoolvoorbeeld is van het Dunning-Krugereffect?
Je hebt aan één woord genoeg, dus laat je je gesprekspartner niet uitpraten.
Je hoeft niet naar cursussen, want je weet alles al.
Je vraagt weinig om hulp, want je weet het toch beter dan een ander.
:mrgreen: :mrgreen:
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Fred1950

31 okt 2020, 13:00

bluevelvet schreef:
31 okt 2020, 12:20
..
Plotkin werkt mee aan het vervaardigen van het vaccin voor Covid-19. Let jij dan maar beter op de ingrediënten als je u laat vaccineren, als ze al in de bijsluiter zouden vermeld staan :roll:
Meewerken ? Wat denk je dat een peetje van 88 jaar nog in de pap te brokken heeft bij al de jonge betweters van tegenwoordig. :mrgreen: :lol:

De franstalige Wiki pagina die je aanhaalt is slordig en onvolledig. Wat zou dat peetje zich twee jaar geleden ( toen 86 jaar ) zich nog moeten verantwoorden voor wat er in Congo is gebeurd. Er zijn al meer rare dingen in de jaren '60 en eerder in Congo gebeurd, en vooral door ons in gang gezet, de fiere Belgen. Lumumba is vermoord geweest door .... koning Boudewijn. Het ging er toen nog niet zo ethisch aan toe, en zwarten werden bestempeld als Untermenchen waarmee men mocht prutsen. De tijden zijn ondertussen wel al veranderd, nietwaar.

In elk geval, vaccins worden NIET met foetus restjes aangemaakt, dat zijn allemaal puur in een fabriek aangemaakte stoffen. Het is pure waanzin om dat te denken, alleen mensen die geen jota van chemie snappen durven zoiets fantaseren.
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 31 okt 2020, 13:08, 2 keer totaal gewijzigd.

bluevelvet

31 okt 2020, 13:02

Dicksy schreef:
31 okt 2020, 11:43
A.- Wat zit er in een vaccin?
@ Dicksy, ik zie dat je mij voor bent met je antwoord op de post van Fred1950.
Tja,...... mensen kunnen hun eigen conclusie trekken, hopelijk pas NA het bekijken van een deel van de video waarvan sprake. Het is op zijn minst walgelijk te noemen !
Als er dan sommigen beweren dat Bill Gates het beste voor heeft met zijn vaccinaties, en dan vooral voor de arme bevolking kan ik het er moeilijk mee eens zijn. “Planned Parenthood” ik heb het al geschreven, waarvan zijn vader, William H. Gates, bestuurslid was een organisatie die sinds de jaren ’20 in Amerika en vandaag de dag wereldwijd actief is in het verlenen van abortussen.
Wereldwijd 🤔 in Europa ook :?: Of alleen maar in arme landen zoals in Afrika? Indië? Brazilië? ....
Planned Parenthood, de grootste aanbieder van abortussen in de USA. Bill Gates is voorstander van abortus. In plaats van eerst en vooral zwangere vrouwen bij te staan, zoals dat bij ons gebeurd, neen, hulp wordt hen geweigerd, alleen vrouwen die willen aborteren al dan niet vrijwillig :roll: worden VERHOLPEN en dan liefst Afrikaanse vrouwen, waar in hun woonwijk als per toeval abortusklinieken neergezet worden. Wat doen ze met de geaborteerde foetussen ? Aangezien alleen levende foetussen nuttig zijn, waarvan het hartje dus nog klopt, om te experimenteren worden ze onmiddellijk verhandeld, het kan zelfs gaan van 4-5 maanden oude foetussen :|
Wat noem jij “speciaal in verwerkt:?:
.......... toen ik de eerste keer uit mijn stamkroeg gevlogen ben. Na 2 meter maakte ik een onzachte landing, gelukkig mocht ik herexamen doen. :lol:

Dat is wat men doet met lastige klanten. Heb je uw lesje geleerd of ...... :roll:

:P :P

bluevelvet

31 okt 2020, 13:21

tokkio schreef:
31 okt 2020, 12:54
En ik denk dat Fred 1950 het schoolvoorbeeld is van het Dunning-Krugereffect?
Je hebt aan één woord genoeg, dus laat je je gesprekspartner niet uitpraten.
Je hoeft niet naar cursussen, want je weet alles al.
Je vraagt weinig om hulp, want je weet het toch beter dan een ander.
:mrgreen: :mrgreen:
Ik had net het zelfde gedacht ! Moest iemand dat effect nog niet kennen is Fred1950 hét voorbeeld van het Dunning-Krugereffect.

Fred1950

31 okt 2020, 13:23

Ondertussen in Zweden .....

Untitled.png
Untitled.png (36.99 KiB) 349 keer bekeken

Fred1950

31 okt 2020, 13:33

bluevelvet schreef:
31 okt 2020, 13:21
....
Ik had net het zelfde gedacht ! Moest iemand dat effect nog niet kennen is Fred1950 hét voorbeeld van het Dunning-Krugereffect.

In de psychologie noemt men iets zoals jij nu schrijft "projectie" :wink:

Dicksy

31 okt 2020, 13:38

bleuvelvet schreef:
Dat is wat men doet met lastige klanten. Heb je uw lesje geleerd of ...... :roll:

Nee, niks lastig. Het was een kroeg vol poco's die allemaal naar een poco-programma op de BRT aan het kijken waren. Ik vroeg gewoon of er daar nu niemand kritische vragen stelt bij dat programma en werd er prompt attent op gemaakt dat wat de BRT zegt de waarheid is en daar worden geen vragen over gesteld. Ik was niet akkoord en werd buiten gegooid.
Later is dat café van eigenaar verandert en heb ik mijn herexamen mogen doen. De poco's zijn buitenvlogen en zijn nooit terug gekeerd om herexamen te doen. Die kijken de dag van vandaag thuis naar De Afspraak, Terzake, lezen Dag Allemaal enz........en zijn nu expert in de alleskunde, onze huidige factcheckers. :P :P :P

bluevelvet

31 okt 2020, 13:54

Dicksy schreef:
bleuvelvet schreef:

Nee, niks lastig. Het was een kroeg vol poco's die allemaal naar een poco-programma op de BRT aan het kijken waren. Ik vroeg gewoon of er daar nu niemand kritische vragen stelt bij dat programma en werd er prompt attent op gemaakt dat wat de BRT zegt de waarheid is en daar worden geen vragen over gesteld. Ik was niet akkoord en werd buiten gegooid.
Later is dat café van eigenaar verandert en heb ik mijn herexamen mogen doen. De poco's zijn buitenvlogen en zijn nooit terug gekeerd om herexamen te doen. Die kijken de dag van vandaag thuis naar De Afspraak, Terzake, lezen Dag Allemaal enz........en zijn nu expert in de alleskunde, onze huidige factcheckers. :P :P :P
Zo iemand als Fred1950 🤔
😂😂😂

tokkio

31 okt 2020, 16:03

Fred1950 schreef:

Untitled.png
Zweden nu 29 oktober........

Afbeelding
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
Ice

31 okt 2020, 16:21

bluevelvet schreef:
31 okt 2020, 13:54
Dicksy schreef:
Zo iemand als Fred1950 🤔
😂😂😂
Wat kun je eigenlijk nog verwachten van hoogbejaarden van 88 jaar?
Sommigen zijn het toonbeeld dat het verstand met de jaren komt maar bij anderen gebeurt dat nooit....en om zich nog zo blaaskes te laten wijsmaken moet je dan zo oud geworden zijn? Of geldt daarvoor lomp geboren en nog niks bijgeleerd?
Hoe ouder hoe wijzer klopt dus ook al van geen kanten of zou alzheimer/dementie al zijn intrede hebben gedaan?
Sommigen zijn op die leeftijd al terug helemaal kinds, zoals in de volksmond gezegd wordt, en die krijgen dan opnieuw de kuren van kleuters, tot stampende woede aanvallen toe....zoals we hier dagelijks kunnen lezen ... :P

Zijn die nu tevreden dat de jongere generaties (en dat is in zulk geval bijna iedereen) alles verboden en afgepakt wordt door een nieuwe, onnodige lockdown omdat zij er toch geen last van hebben want ze zitten enkel nog comfortabel en verzorgd in hun zetel achter hun peeceeke met af en toe een middagdutje tot het vieruurtje en met hun pensioentje om dan noestig verder de afbraak van de hele maatschappij, economie online op fora te promoten zonder enig mededogen voor al het menselijke leed omdat ze te bang zijn om nog buiten te komen met hun rollator en daardoor jaloers zijn dat jonge mensen het goed hebben en nog plezier in hun leven hebben zoals zij vroeger hebben gehad en dat hun niet gunnen terwijl zij uitgeblust zitten te wachten op het onvermijdelijke?
De vloek van een vergrijzende en bange bevolking? :roll:
Bijna wordt de volgende generatie al de hoogbejaarden.. :mrgreen:
Gelukkig zijn er ook nog bejaarden die hun klein/kinderen wel nog welvaart en plezier in het leven gunnen, zelfs hun kinderen bijstaan door op hun kleinkinderen te passen, hun gezond verstand gebruiken en zich geen irreële angst laten aanpraten voor buitenproportionele, nodeloze wurgmaatregelen waardoor ze hun kinderen én kleinkinderen in de steek moeten laten. :evil:

Fred1950

31 okt 2020, 17:19

tokkio schreef:
31 okt 2020, 16:03
Fred1950 schreef:

Untitled.png
Zweden nu 29 oktober........

Afbeelding
Jawel , gisteren 30 oktober 3188 nieuwe gevallen. In mijn prentje moet je die hoge pieken tussenin "knippen", dat heb ik al geschreven.