Mondmaskers verplicht
-
Ice
Heb je ook nog iets te melden betreffende de discussie?
Oneliners over iemand zijn gemakkelijk, he dan hoef je geen zinnige reactie te geven op het onderwerp.
Jouw mentaliteit van 'wat zullen de mensen wel van mij niet denken' is lang achterhaald en past enkel nog bij vastgeroeste fossielen...
Of kun jij ook al geen veronderstelling meer onderscheiden van feiten?
Herlees mijn vorige post nog maar eens en discussieer dan eens mee ipv te veronderstellen wat je niet kunt weten, dat dan nog spijtig te vinden terwijl dat mij niet in het minste boeit.
En nu ga ik, net zoals gisteren, plezier maken....natuurlijk niet zoals de feestjes van halloween gisteren tot diep in de nacht maar nog wat after-party's in privé kringen.
Je ziet, hou je medelijden maar voor jezelf en je klein/kinderen die gaan dat nog heel hard nodig hebben.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Nee hoor, men belt de begrafenisondernemer die dan een oogje in het zeil komt houden ....tokkio schreef: ↑01 nov 2020, 17:02Dat kan niet, volgens de nieuwe minister van volksgezondheid,heeft hij in zijn regering's verklaring gezegd dat ,eens de limiet bereikt is op de covid afdeling de deuren dicht gaan, dus trek uw plan,of wordt het dan , verboden ziek te worden aan covid 19 of anders een boete.......dat kieken durft wel wat zeggen,als opgeraapte minister,daar is er meer dan n'en hoek af, dan vind ik blokske toch beter, die zegde alleen "blijf in uw kot"E.T. schreef: ↑
Gisteren, 17:54
Weet je wat ook een feit is? Bij de huidig verdubbelingstijd van slechts negen dagen zijn half november al die 2000 bedden vol en tegen eind van de maand alle 4000
Half december 8000 tegen Kerstmis 16.000![]()
-
Idefix - Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Het doet me plezier te lezen dat je , ondanks al die negatieve teksten, uiteindelijk toch een gelukkige mens zijt.....houden zo.....Ice schreef: ↑01 nov 2020, 17:33Heb je ook nog iets te melden betreffende de discussie?![]()
Oneliners over iemand zijn gemakkelijk, he dan hoef je geen zinnige reactie te geven op het onderwerp.
Jouw mentaliteit van 'wat zullen de mensen wel van mij niet denken' is lang achterhaald en past enkel nog bij vastgeroeste fossielen...![]()
Of kun jij ook al geen veronderstelling meer onderscheiden van feiten?
Herlees mijn vorige post nog maar eens en discussieer dan eens mee ipv te veronderstellen wat je niet kunt weten, dat dan nog spijtig te vinden terwijl dat mij niet in het minste boeit.![]()
En nu ga ik, net zoals gisteren, plezier maken....natuurlijk niet zoals de feestjes van halloween gisteren tot diep in de nacht maar nog wat after-party's in privé kringen.
![]()
Je ziet, hou je medelijden maar voor jezelf en je klein/kinderen die gaan dat nog heel hard nodig hebben.
De zon is gratis voor iedereen
-
Ice
Spijtig voor jou dat jij je plezier moet putten uit wat anderen schrijven.
Erg dat je niet begrijpt dat ik mijn gemoedstoestand en geluksgevoel niet laat afhangen van discussies op een forum of van wat anderen denken te kunnen weten over mij.
Misschien zou jij dat ook niet moeten doen, dan kun jij ook een gelukkiger mens zijn..
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
En weer heb je de verplichte plaatselijke mondmaskerdracht. Onwetend kom je in een kl stad, wellicht wat zon op zo'n aankondigingsbord , niks gezien.
Na het navragen bij een buurtbewoner was 't masker een plaatselijke plicht. Masker aan en 1/2 minuut passeerde de police, denkelijk hangen er camera's die ik niet gezien heb. Doe er nog wat passerende mensen die u willen kloten ipv te helpen en ge staat er alleen voor.
Na het navragen bij een buurtbewoner was 't masker een plaatselijke plicht. Masker aan en 1/2 minuut passeerde de police, denkelijk hangen er camera's die ik niet gezien heb. Doe er nog wat passerende mensen die u willen kloten ipv te helpen en ge staat er alleen voor.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Idefix - Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Man man, dat heb je verkeerd hoor. Ik heb andermans teksten , en zeker de uwe , niet nodig om gelukkig te zijn Voor mijn geluk zorg ik zelf wel en mijn positief en constructief denkende omgeving. Dus dit gezegd zijnde vermijd ik deze topic. DaaagIce schreef: ↑02 nov 2020, 12:47Spijtig voor jou dat jij je plezier moet putten uit wat anderen schrijven.
Erg dat je niet begrijpt dat ik mijn gemoedstoestand en geluksgevoel niet laat afhangen van discussies op een forum of van wat anderen denken te kunnen weten over mij.![]()
Misschien zou jij dat ook niet moeten doen, dan kun jij ook een gelukkiger mens zijn..![]()
De zon is gratis voor iedereen
-
Ice
Waarom insinueer je dan dat ik wél ongelukkig zou zijn door mijn meningen te uiten die gij negatieve teksten noemt?Idefix schreef: ↑01 nov 2020, 17:45Het doet me plezier te lezen dat je , ondanks al die negatieve teksten, uiteindelijk toch een gelukkige mens zijt ....houden zo.....![]()
![]()
Man man, dat heb je verkeerd hoor. Ik heb andermans teksten , en zeker de uwe , niet nodig om gelukkig te zijn Voor mijn geluk zorg ik zelf wel en mijn positief en constructief denkende omgeving. Dus dit gezegd zijnde vermijd ik deze topic. Daaag![]()
Kun je het verschil niet maken tussen iemands persoonlijkheid en discussies over ontwikkelingen die allesbehalve positief te noemen zijn?!
Zijt gij een ongelukkig persoon omdat je mening kritisch is voor het politieke coronabeleid? Dacht het toch ook niet...
Gij hebt andermans teksten niet nodig om gelukkig te zijn....wel, dan is het misschien een verrassing maar een discussie forum dient dan ook niet om je gelukkig te maken maar om te discussiëren en ook om kritiek te mogen geven...
-
wardje - Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Ice;
Even serieus ben je nu nog altijd van gedacht dat Covid -19 enkel alleen maar dient om de bevolking in het gareel te houden nu heel Europa kreunt onder het virus en je dagelijks met eigen ogen kan zien op TV wat het virus aanricht?
Heb al een eind niet meer willen reageren maar uw mening toch blijven volgen en moet zeggen veel mensen op het forum volgen niet je mening om niet te moeten zeggen bijna niemand.
En natuurlijk mag jij een mening hebben en dat hier neerpennen , maar... voortdurend ontkennen dat begint op ontkenning te lijken zoals na de tweede Wereldoorlog met de Jodenvervolging en dat is lopen op dun ijs.
Nu elk zijn mening dat houd het langst vol.
Even serieus ben je nu nog altijd van gedacht dat Covid -19 enkel alleen maar dient om de bevolking in het gareel te houden nu heel Europa kreunt onder het virus en je dagelijks met eigen ogen kan zien op TV wat het virus aanricht?
Heb al een eind niet meer willen reageren maar uw mening toch blijven volgen en moet zeggen veel mensen op het forum volgen niet je mening om niet te moeten zeggen bijna niemand.
En natuurlijk mag jij een mening hebben en dat hier neerpennen , maar... voortdurend ontkennen dat begint op ontkenning te lijken zoals na de tweede Wereldoorlog met de Jodenvervolging en dat is lopen op dun ijs.
Nu elk zijn mening dat houd het langst vol.
-
Ice
Wardje, mag ik je dan vragen eerst deze artikelen te lezen waarna we van gedachten kunnen wisselen over de inhoud en mijn mening? Anders wordt de tekst weer te uitgebreid.wardje schreef: ↑02 nov 2020, 18:24Ice;
Nu elk zijn mening dat houd het langst vol.![]()
https://www.xandernieuws.net/algemeen/a ... -lockdown/
https://www.xandernieuws.net/algemeen/b ... discussie/
https://www.xandernieuws.net/algemeen/4 ... r-normaal/
-
wardje - Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Ice;
Dat Xandernieuws waar je naar verwijst is riooljournalistiek , niks is er goed overal kritiek opgeven maar zelf geen oplossingen voorstellen , zo kan je alles in een slecht daglicht plaatsen.
De auteurs van de artikels zijn niet kenbaar wat al veel wil zeggen.
Ice je weet toch ook wel nepberichten zijn onder meer te herkennen aan ONTBREKENDE BRONVERMELDING of sensationele beweringen. De mensen lezen flarden van zo 'n berichten en beginnen dat als waarheid te zien .
Mij overtuig je niet met je beweringen als ik al deze beweringen lees wat Xandernieuws schrijft je wordt als je alles gelooft gebrainwasht zodat gans de wereld verkeerd loopt.
Nu weet ik waar je de mosterd vandaan haalt om zo halsstarrig tegen het beleid in te gaan , dat er veel fout loopt , dat ga ik niet ontkennen maar niet alles loopt fout en een mens leert uit zijn fouten ook zo een beleid mag ik hopen.
Dat Xandernieuws waar je naar verwijst is riooljournalistiek , niks is er goed overal kritiek opgeven maar zelf geen oplossingen voorstellen , zo kan je alles in een slecht daglicht plaatsen.
De auteurs van de artikels zijn niet kenbaar wat al veel wil zeggen.
Ice je weet toch ook wel nepberichten zijn onder meer te herkennen aan ONTBREKENDE BRONVERMELDING of sensationele beweringen. De mensen lezen flarden van zo 'n berichten en beginnen dat als waarheid te zien .
Mij overtuig je niet met je beweringen als ik al deze beweringen lees wat Xandernieuws schrijft je wordt als je alles gelooft gebrainwasht zodat gans de wereld verkeerd loopt.
Nu weet ik waar je de mosterd vandaan haalt om zo halsstarrig tegen het beleid in te gaan , dat er veel fout loopt , dat ga ik niet ontkennen maar niet alles loopt fout en een mens leert uit zijn fouten ook zo een beleid mag ik hopen.
-
Ice
Nee, wardje!
Niet gelijk een trol de website afdoen als riooljournalistiek door het ontmaskeren van bedrieglijke berichtgeving in de mainstreammedia, de volksverlakkerij aan de kaak gesteld door klokkenluiders als kritiek zonder oplossing te noemen....een goedkope smoes om niet in discussie te moeten gaan over de essentie.
Dit is een website die aan waarheidsbevinding doet en meldt wat de leugenpers verzwijgt.
Natuurlijk worden er dan stellingen geponeerd als logisch gevolg van de onthullingen, die dan ook vervolgens als feiten bewezen worden in de realiteit.
De INHOUD lezen, de FEITEN lezen, de BEWIJZEN van inside klokkenluiders lezen en dáárover de discussie aangaan.
Niet pogen de geloofwaardigheid van de boodschapper weer te ondermijnen om de boodschap te negeren maar de boodschap zélf lézen.
De buitenlandse bronnen staan bij ELK ARTIKEL vermeldt zodat je zélf de feiten kunt verifiëren als je de taal machtig bent.
En nee, ik haal niet enkel mijn informatie bij 1 website zoals xandernieuws, er zijn talloze bronnen om dan zelf je mening te kunnen vormen maar als je zelfs niet eens de moeite neemt om informatie en de INHOUD te lezen, dan ben je ook niet bereid om een serieuze discussie aan te gaan.
Het gaat niet over wat voor jou geloofwaardig zou zijn, over wat gij als nepnieuws beschouwt maar het gaat over FEITEN die bewezen kunnen worden, waar niemand rond kan en die niet weerlegd kunnen worden.
Het gaat overigens niet over wáár ik de mosterd haal maar over wát de mosterd is: en daarover vorm ik zelf mijn mening nadat informatie, gestaafd met feiten, getoetst werd aan de werkelijkheid.
Niet gelijk een trol de website afdoen als riooljournalistiek door het ontmaskeren van bedrieglijke berichtgeving in de mainstreammedia, de volksverlakkerij aan de kaak gesteld door klokkenluiders als kritiek zonder oplossing te noemen....een goedkope smoes om niet in discussie te moeten gaan over de essentie.
Dit is een website die aan waarheidsbevinding doet en meldt wat de leugenpers verzwijgt.
Natuurlijk worden er dan stellingen geponeerd als logisch gevolg van de onthullingen, die dan ook vervolgens als feiten bewezen worden in de realiteit.
De INHOUD lezen, de FEITEN lezen, de BEWIJZEN van inside klokkenluiders lezen en dáárover de discussie aangaan.
Niet pogen de geloofwaardigheid van de boodschapper weer te ondermijnen om de boodschap te negeren maar de boodschap zélf lézen.
De buitenlandse bronnen staan bij ELK ARTIKEL vermeldt zodat je zélf de feiten kunt verifiëren als je de taal machtig bent.
En nee, ik haal niet enkel mijn informatie bij 1 website zoals xandernieuws, er zijn talloze bronnen om dan zelf je mening te kunnen vormen maar als je zelfs niet eens de moeite neemt om informatie en de INHOUD te lezen, dan ben je ook niet bereid om een serieuze discussie aan te gaan.
Het gaat niet over wat voor jou geloofwaardig zou zijn, over wat gij als nepnieuws beschouwt maar het gaat over FEITEN die bewezen kunnen worden, waar niemand rond kan en die niet weerlegd kunnen worden.
Eenieder die aan waarheidsbevinding doet, staat ook open voor informatie op kritische websites en slikt niet enkel voorgekauwde mainstream propaganda zondermeer.Een feit is een gebeurtenis of omstandigheid waarvan de werkelijkheid vaststaat, doordat het ofwel zintuiglijk waargenomen ofwel instrumenteel gemeten kan worden.. Een feit moet met objectieve waarnemingen vastgesteld en getoetst kunnen worden …
Het gaat overigens niet over wáár ik de mosterd haal maar over wát de mosterd is: en daarover vorm ik zelf mijn mening nadat informatie, gestaafd met feiten, getoetst werd aan de werkelijkheid.
-
De kannibaal - Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25
De rioolrat hanteert enkel betrouwbare informatie bronnen.Ice schreef: ↑04 nov 2020, 14:36Nee, wardje!
Het gaat niet over wat voor jou geloofwaardig zou zijn, over wat gij als nepnieuws beschouwt maar het gaat over FEITEN die bewezen kunnen worden, waar niemand rond kan en die niet weerlegd kunnen worden.Eenieder die aan waarheidsbevinding doet, staat ook open voor informatie op kritische websites en slikt niet enkel voorgekauwde mainstream propaganda zondermeer.Een feit is een gebeurtenis of omstandigheid waarvan de werkelijkheid vaststaat, doordat het ofwel zintuiglijk waargenomen ofwel instrumenteel gemeten kan worden.. Een feit moet met objectieve waarnemingen vastgesteld en getoetst kunnen worden …
De collega die zich wil verdiepen in de waarde van deze idioten, kan hier terecht https://hoax.fandom.com/nl/wiki/Xandernieuws
-
Ice
Is je naam wardje? Of voel je je aangesproken?De kannibaal schreef: ↑04 nov 2020, 15:47De rioolrat hanteert enkel betrouwbare informatie bronnen.
De collega die zich wil verdiepen in de waarde van deze idioten, kan hier terecht https://hoax.fandom.com/nl/wiki/Xandernieuws
Te dom om te helpen donderen en te zien hoe je je al laat vangen door de URL alleen al.
FAN - DOM...domme fan?
Ook enig idee wat een hoax-fantoom is?
De intelligentere mensen zullen eerst kennis nemen van de inhoud voor ze een website afschieten als hoax voor hun waarheidsbevinding en dan pas zelfstandig een mening vormen.
Zij geloven geen trollenwebsite die elke waarheidsbevinding en kritiek saboteert en al aangeeft in hun url dat je een domme fan bent van fantoom hoaxen.
-
De kannibaal - Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25
Ice schreef: ↑04 nov 2020, 16:04Is je naam wardje? Of voel je je aangesproken?De kannibaal schreef: ↑04 nov 2020, 15:47De rioolrat hanteert enkel betrouwbare informatie bronnen.
Te dom om te helpen donderen en te zien hoe je je al laat vangen door de URL alleen al.![]()
FAN - DOM...domme fan?![]()
![]()
Ook enig idee wat een hoax-fantoom is?![]()
De intelligentere mensen zullen eerst kennis nemen van de inhoud voor ze een website afschieten als hoax voor hun waarheidsbevinding en dan pas zelfstandig een mening vormen.
Zij geloven geen trollenwebsite die elke waarheidsbevinding en kritiek saboteert en al aangeeft in hun url dat je een domme fan bent van fantoom hoaxen.![]()
![]()
nee, maar ik doe mijn best om de collega's te behoeden voor nieuws van een nest rioolratten, kwakzalvers en debielen.
-
Ice
Collega's die niet zelf kunnen denken en dan maar een trol volgen?De kannibaal schreef: ↑04 nov 2020, 16:56nee, maar ik doe mijn best om de collega's te behoeden voor nieuws van een nest rioolratten, kwakzalvers en debielen.
En daar kijk je best eens voor in de spiegel maar verschiet dan niet voor wat er terugstaart...