In de Vier Seizoenen reeks 20 Herfst 2020
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
MJ: dat is vreselijk van je buurvrouw.Ik kan me ook ergeren als ik die beelden zie, de mensen leren het niet hé.En ik denk dat het vanmiddag hetzelfde zal zijn , met die koopzondagen.Op een dag als deze en in deze tijden zouden ze het moeten verbieden.
Mammyretro:Het is een moeilijke tijd voor je, alles komt een beetje samen.
Op de afdeling van vader is er terug iemand besmet met het virus, de bewoners hebben terug kamerisolatie.De komende dagen wordt iedereen getest.Heb daarstraks naar het bureautje gebeld op de afdeling , om de tv van vader aan te zetten voor de koers.Hij kijkt graag naar de koers, maar kan de tv niet aanzetten.Daarom bel ik af en toe, zodat hij ook eens kan kijken.Ik durf dat niet altijd doen.
Manlief is ook aan het kijken, met de ogen toe
, die zal veel zien
.
Dames, tot morgen allemaal.
MJ: dat is vreselijk van je buurvrouw.Ik kan me ook ergeren als ik die beelden zie, de mensen leren het niet hé.En ik denk dat het vanmiddag hetzelfde zal zijn , met die koopzondagen.Op een dag als deze en in deze tijden zouden ze het moeten verbieden.
Mammyretro:Het is een moeilijke tijd voor je, alles komt een beetje samen.
Op de afdeling van vader is er terug iemand besmet met het virus, de bewoners hebben terug kamerisolatie.De komende dagen wordt iedereen getest.Heb daarstraks naar het bureautje gebeld op de afdeling , om de tv van vader aan te zetten voor de koers.Hij kijkt graag naar de koers, maar kan de tv niet aanzetten.Daarom bel ik af en toe, zodat hij ook eens kan kijken.Ik durf dat niet altijd doen.
Manlief is ook aan het kijken, met de ogen toe
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Als ik een middagdutje wil doen dan moet ik de koers opzetten. Gegarandeerd val ik in het slaap.
Of een natuurprogramma. Sommige stemmen zijn erg slaapverwekkend.
Verder heb ik even op de tanden gebeten en de strijkmand is helemaal leeg.
Zou er nu niemand van die kinderen van mij het goed gedacht hebben van is te bellen en te vragen hoe het gaat? Ik kan natuurlijk zelf bellen, maar dat kan als storend opgevat worden of als moeien of als inbreuk op hun privacy.
Soit ook goed.
Ik zal e doen met J. de poetsvrouw en R. de boodschappenman.
En met jullie.
Of een natuurprogramma. Sommige stemmen zijn erg slaapverwekkend.
Verder heb ik even op de tanden gebeten en de strijkmand is helemaal leeg.
Zou er nu niemand van die kinderen van mij het goed gedacht hebben van is te bellen en te vragen hoe het gaat? Ik kan natuurlijk zelf bellen, maar dat kan als storend opgevat worden of als moeien of als inbreuk op hun privacy.
Soit ook goed.
Ik zal e doen met J. de poetsvrouw en R. de boodschappenman.
En met jullie.
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedenavond Seizoentjes,
Anjelier, het schijnt dat het gisteren en vandaag over het de koppen lopen was op de Meir. De winkel we gisteren moesten zijn voor mijn jasje ligt op de A12. En daar liep je praktisch alleen, want iedereen zat ofwel in stad ofwel in shopping. Heb beelden gezien van de Meir deze middag en daar stonden ze gewoon aan te schuiven buiten om een winkel binnen te gaan, sommige zelfs zonder mondmasker
Ze zijn veel te vroeg geweest de maatregelen te versoepelen. En je blijft dat handjevol mensen hebben die de regels gewoon naar voeten treden. En daar moeten diegenen die wel de regels volgen voor boeten.
Sommigen zijn zelfs bezig dat er helemaal geen Covid-19 is, maar een complottheorie. Ik zou deze mensen een paar dagen in de overvolle ziekenhuizen parkeren op IC. Kan me daar zo lastig in maken.
Zelfs als ik met Matice ga wandelen in het bos, heb ik tot dat ik in het bos ben, een mondmasker op op voorwaarde dat ik daar alleen ben, wat meestal het geval is.
De wereld = de wereld niet meer dankzij de laksheid van de vorige " regering" en de laksheid van veel mensen. Heel spijtig voor diegenen die het wel zo goed als mogelijk willen doen.
En even terloops, jouw zoonlief zijn kerstboom staat al, want je kunt dus ook geen kerstgerief meer kopen, ook geen kerstboom , dus ook geen fake. Nemen ze de mensen dat ook nog af. Gelukkig hebben wij ene nepkerstboom. Enkel kaarsen, die mag je nog wel kopen. Gelukkig maar.
Vandaag zijn we niet gaan wandelen met Matice, het slechte weer had daar iets mee te maken.
Morgen een andere en betere dag. Ga dadelijk wat oefeningen doen met hem beneden, dan heeft hij die toch al gehad. En als de oefeningen echt niet lukken deze week, dan schakelen we toch maar over op privéles volgende week. Eerst de " hond" uit de boom kijken
Na deze serenade wens ik ieder nog een fijne avond en voor MJ, niet teveel piekeren. En voor later een zachte slaapwel.
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Dag seizoentjes allemaal ,
MJ : heel veel sterkte bij het overlijden van je buurvrouw .......Het zijn droeve tijden ....
Mammy retro : ook voor jou : hopend op beterschap , maar dat zal niet makkelijk zijn ...
Clive : en alle seizoentjes : zo lief dat jullie aan me denken .
En ik kom dan hier even neertypen dat alles in verhouding "goed" is gegaan met de afsluiting van de huur in het "oude " huis . Huisbazin had zoon en dochter meegebracht maar ik had ook de steun van mijn broer en een vriendin, dus gelukkig stond ik niet alleen ...
En het was nodig !! ZE kwam binnen langs de voordeur , ging recht door de keuken en de hal naar buiten langs de achterdeur en reklameerde direct dat daar nog herfstblaadjes en een paar zonnepitten lagen
! Ik was vergeten dat stuk nog te borstelen .... maar mijn nicht en ik hebben ons werkelijk de naad uit ons gewerkt met poetsen en alles blonk als een spiegel !!! grrrrrr.....
Dan maakte ze nog problemen dat ze 3 sleutels van de voordeur moest hebben . Dat stond ook nergens genoteerd want er is een nooit een plaatsbeschrijving opgemaakt . Dus heeft mijn broer nog naar de reservesleutel moeten zoeken die ik aan de draad in de klimop had gehangen voor het geval dat ooit moest nodig zijn ... /// Enfin : ze heeft de vrijgave van de huurwaarborg ondertekend !!!!! en de brief is al weg naar de bank ...
Hopelijk kan ik nu eindelijk dat hoofdstuk afsluiten .......en moet ik hen nooit meer zien .. / Ik heb nog afscheid genomen van de goede buren . Overbuurvrouw zal nog wel eens bellen , zei ze ..
Tijd om alles uit te pakken heb ik nu genoeg omdat we helaas weer niet buiten mogen door corona .
Lieve seizoentjes : verzorg je goed .... blijf gezond en we blijven zo veel mogelijk binnen . er zit niks anders op ..... Dank voor jullie medeleven ...XXX
MJ : heel veel sterkte bij het overlijden van je buurvrouw .......Het zijn droeve tijden ....
Mammy retro : ook voor jou : hopend op beterschap , maar dat zal niet makkelijk zijn ...
Clive : en alle seizoentjes : zo lief dat jullie aan me denken .
En ik kom dan hier even neertypen dat alles in verhouding "goed" is gegaan met de afsluiting van de huur in het "oude " huis . Huisbazin had zoon en dochter meegebracht maar ik had ook de steun van mijn broer en een vriendin, dus gelukkig stond ik niet alleen ...
Dan maakte ze nog problemen dat ze 3 sleutels van de voordeur moest hebben . Dat stond ook nergens genoteerd want er is een nooit een plaatsbeschrijving opgemaakt . Dus heeft mijn broer nog naar de reservesleutel moeten zoeken die ik aan de draad in de klimop had gehangen voor het geval dat ooit moest nodig zijn ... /// Enfin : ze heeft de vrijgave van de huurwaarborg ondertekend !!!!! en de brief is al weg naar de bank ...
Hopelijk kan ik nu eindelijk dat hoofdstuk afsluiten .......en moet ik hen nooit meer zien .. / Ik heb nog afscheid genomen van de goede buren . Overbuurvrouw zal nog wel eens bellen , zei ze ..
Tijd om alles uit te pakken heb ik nu genoeg omdat we helaas weer niet buiten mogen door corona .
Lieve seizoentjes : verzorg je goed .... blijf gezond en we blijven zo veel mogelijk binnen . er zit niks anders op ..... Dank voor jullie medeleven ...XXX
-

Goedemorgen Seizoentjes,
Ik geloof dat Muddy Maddy weg moest voor een test. Gelukkig zijn die niet pijnlijk en ze zijn op een wip gedaan.
Wilde eend, die huisbazin van jou, die zou ik kunnen wurgen, maar ik weet niet waar ik het lijk moet laten, anders !!!
Keuken en living zijn al volledig gedaan, want manlief moet daar werken, hij vindt dat gezelliger dan in de hobbykamer boven. Ik sta dan vroeg op en drink eerst een tasje koffie en ga dan meteen de keuken en de living doen, heb daar de Led kaarsje aangedaan. En ook beneden is alles al gedaan, moest de stofzuiger toch terug naar beneden brengen.
Zaterdagavond moesten we normaal bij de buren hiernaast zijn voor een etentje, maar we hebben in samenspraak forfait gegeven, te gevaarlijk en ook volgend weekend moesten we bij vrienden zijn, maar ook dit heb ik geweigerd. Gelukkig begrepen onze vrienden ons, dat we het niet gaan zoeken.
Deze middag zou het volgens mijn weerapp om 13.00H droog zijn en dan ga ik wandelen met Matice en zijn oefeningen doen. We gaan waarschijnlijk toch de optie nemen voor privé les voor hem, dat mag dan wel weer op voorwaarde dat je er hoogstens met 4 personen bent, afstand houdt en natuurlijk een mondmasker draagt. Nu dat laatste is geen probleem en afstand houden op dat plein ook niet, want hij werkt dan maar met 1 hond, maximum 2. Alleen de buren die daar wonen en geen hond hebben, maar steevast komen kijken naar de trainingen, die mensen mogen nu nimmer komen.
Zo, verder heb ik niets meer te vertellen.
Ik wens iedereen een zo'n mooie mogelijke maandag. Liefs en een dikke knuffel voor jullie allen.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
MJ: innige deelneming met het overlijden van je buurvrouwtje.
Mijn test gisteren was binnen, stokje in de neus en wegwezen. heb geen telefoon gehad dus ik ben negatief. moeder had gebeld toen ik gaan rusten was en ventje was er tegen aan het roepen wat me wakker maakte en een beetje chagrijnig want ik wilde nog wat rusten. toen ik vloekte, hoorde hij me en is naar boven gekomen met de telefoon en heb ik nog moeten praten. Toen ik ventje vroeg waarom hij zo riep, zei hij dat ze het anders niet hoort. ook een excuus.
ze vroeg of ik nog ging bellen als ik nieuws had, maar we hebben besloten van geen nieuws, goed nieuws. ventje voert me dus morgen naar de kliniek, zet me af aan de afdeling dagkliniek en haalt me een uur later terug op als mijn rusttijd voorbij is. ondertussen is hij aan het werk. want vandaag is het een dag verlof. dan is hij ondertussen de hele week thuis en zal hij pas op vrijdag horen wat ze in brussel beslist hebben. ze vrezen dat de eindafrekening voor het reken hof helemaal niet door zal gaan.
Wie hier de boel op stelten aan het zetten is is de schoenmaker en zijn zoon die op het ap. er boven woont. ze voeren de hele tijd kasseien weg naar achter per kruiwagen en dat gaat niet zachtjes. ( smijten en ondertussen met zo'n drilboor bezig zijn. ze zijn al drie dagen bezig en schoenmaker is nochthans gewoon om te komen zeggen dat hij lawaai gaat maken. dit keer niet, arme familie die er naast woont: drie kinderen, twee chou-chou's en wat katten. Zoon schoenmaker is er nu een met prentjes en vroeger zei zijn vader dat hij lief en vriendelijk was, maar we weten ondertussen het tegendeel) Dus we zijn weer wakker en kunnen ons weer ergeren.
ik heb het ook op tv gezien van die mensenmassa's. wij hebben het hoofd eens geschud. Ze zullen het nooit leren.Tot ze geweigerd worden omdat een ander een spoed bed meer nodig heeft dan zij, dan is het kot te klein en zal de hele wereld het geweten hebben: kranten en televisie e.d.m.
er zijn nog ribben over dus dat eten we. er is ook nog soep maar na deze wil ventje een andere smaak. dus wordt het prei: parei in het westvlaams: streken rond brugge ,Pret in het plat oostends. Overmorgen naar de kine bellen en naar de dokter. of zij mogen werken?
vandaag weer wat kaartjes maken en ene weer zijn vet geven op messenger. die heeft nog niet door als ik zeg dat ik het druk heb ik niet elk half uur en ting wil horen als ik mijn concentratie nodig heb bij mijn kaartjes. Bovendien zit ventje dan meestal naast mij en geraakt ook geïrriteerd.
Wilde eend: nog goed dat ze je huurwaarborg terug gegeven heeft. je oude buurman kan nu gerust zijn gang gaan. en als er dan nog politie aan zijn deur staan ben jij het in elk geval niet. bevalt je nieuwe woonst je een beetje?
Clive: De Teddyjas is nog een beetje opgeschoven naar waarschijnlijk januari. tenzij ik ergens een monsterkorting op de kop kan tikken. ( de wegentaks moest betaald worden) we moeten nu weer alles online bestellen. moest de lock-down niet door zijn gegaan dan was ik op strooptocht geweest naar theelichtjes van 8 uur. Casa heeft ze maar ze vragen meer verzendkosten dan het produkt waard is volgens sommige revieuws.
Gaan jullie Matice naar de privè- les sturen? En ze gaan nu "take-away" kerstbomen verkopen. je besteld hem en haalt hem na een bepaald uur af. zo hebben de mensen toch nog een beetje kerst.
ik heb toch een "zendmast" als kerstboom, buurman v heeft de "landingsbaan"
Anjelier: jou vloer gaan ze ook niet komen doen zeker? wij vrezen ook voor onze tegel.
HVT: knuffelcontact zonder knuffelen. dat is ook zo bij mij moeder daar ventje als contact twee niet binnen mag op het zelfde tijdstip. voor zijn moeder zal dat zijn zuster zijn natuurlijk want die woont het dichtst.
Ventje is daar met mijn kopje koffie. dat zal smaken.
Fijne dag seizoentjes en keep Safe!
MJ: innige deelneming met het overlijden van je buurvrouwtje.
Mijn test gisteren was binnen, stokje in de neus en wegwezen. heb geen telefoon gehad dus ik ben negatief. moeder had gebeld toen ik gaan rusten was en ventje was er tegen aan het roepen wat me wakker maakte en een beetje chagrijnig want ik wilde nog wat rusten. toen ik vloekte, hoorde hij me en is naar boven gekomen met de telefoon en heb ik nog moeten praten. Toen ik ventje vroeg waarom hij zo riep, zei hij dat ze het anders niet hoort. ook een excuus.
Wie hier de boel op stelten aan het zetten is is de schoenmaker en zijn zoon die op het ap. er boven woont. ze voeren de hele tijd kasseien weg naar achter per kruiwagen en dat gaat niet zachtjes. ( smijten en ondertussen met zo'n drilboor bezig zijn. ze zijn al drie dagen bezig en schoenmaker is nochthans gewoon om te komen zeggen dat hij lawaai gaat maken. dit keer niet, arme familie die er naast woont: drie kinderen, twee chou-chou's en wat katten. Zoon schoenmaker is er nu een met prentjes en vroeger zei zijn vader dat hij lief en vriendelijk was, maar we weten ondertussen het tegendeel) Dus we zijn weer wakker en kunnen ons weer ergeren.
ik heb het ook op tv gezien van die mensenmassa's. wij hebben het hoofd eens geschud. Ze zullen het nooit leren.Tot ze geweigerd worden omdat een ander een spoed bed meer nodig heeft dan zij, dan is het kot te klein en zal de hele wereld het geweten hebben: kranten en televisie e.d.m.
er zijn nog ribben over dus dat eten we. er is ook nog soep maar na deze wil ventje een andere smaak. dus wordt het prei: parei in het westvlaams: streken rond brugge ,Pret in het plat oostends. Overmorgen naar de kine bellen en naar de dokter. of zij mogen werken?
vandaag weer wat kaartjes maken en ene weer zijn vet geven op messenger. die heeft nog niet door als ik zeg dat ik het druk heb ik niet elk half uur en ting wil horen als ik mijn concentratie nodig heb bij mijn kaartjes. Bovendien zit ventje dan meestal naast mij en geraakt ook geïrriteerd.
Wilde eend: nog goed dat ze je huurwaarborg terug gegeven heeft. je oude buurman kan nu gerust zijn gang gaan. en als er dan nog politie aan zijn deur staan ben jij het in elk geval niet. bevalt je nieuwe woonst je een beetje?
Clive: De Teddyjas is nog een beetje opgeschoven naar waarschijnlijk januari. tenzij ik ergens een monsterkorting op de kop kan tikken. ( de wegentaks moest betaald worden) we moeten nu weer alles online bestellen. moest de lock-down niet door zijn gegaan dan was ik op strooptocht geweest naar theelichtjes van 8 uur. Casa heeft ze maar ze vragen meer verzendkosten dan het produkt waard is volgens sommige revieuws.
Gaan jullie Matice naar de privè- les sturen? En ze gaan nu "take-away" kerstbomen verkopen. je besteld hem en haalt hem na een bepaald uur af. zo hebben de mensen toch nog een beetje kerst.
ik heb toch een "zendmast" als kerstboom, buurman v heeft de "landingsbaan"
Anjelier: jou vloer gaan ze ook niet komen doen zeker? wij vrezen ook voor onze tegel.
HVT: knuffelcontact zonder knuffelen. dat is ook zo bij mij moeder daar ventje als contact twee niet binnen mag op het zelfde tijdstip. voor zijn moeder zal dat zijn zuster zijn natuurlijk want die woont het dichtst.
Ventje is daar met mijn kopje koffie. dat zal smaken.
Fijne dag seizoentjes en keep Safe!
Cats Rule!
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen alle seizoentjes,
een grijze allerzielendag
clive, altijd dezelfde wandeling met Matice
hopelijk kan je de privé lessen nog krijgen
want het zijn ambetante dagen nu
M-M, ik dacht dat je de uitslag van een coronatest
pas na een paar dagen wist
Maar als het goed is zoveel te beter hé
En als mensen je via het sociale netwerk
lastig vallen
als je bezig bent of het druk hebt?
Ik heb gisteren preisoep gegeten
wilde eend, waarom moeten sommige mensen
alles zo moeilijk maken
alles toch opgelost en kan je rustig alles een
plaatsje geven en de zorgen van voorheen vergeten
Helena, ik zou niet weten als je zelf je kinderen belt
dat ze dat storend zouden vinden, zolang je
geen uur aan het toestel hangt...
jij mag toch ook aan hen vragen of alles goed is.??
als ze niks horen denken ze natuurlijk dat alles goed is
Anjelierken, mammyretro, M-J, en alle seizoentjes,
een aangename dag, de zon probeert erdoor te geraken
Maak er een gezellige dag van...tot later
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
@ Oma C: ik had het al een keer gevraagd en ze zeiden als je om 17 uur tot 19 uur niets hoort dan heb je negatief getest. bovendien was ik een van de eersten, dus mijn test zal er redelijk snel doorgegaan zijn in het labo.
Cats Rule!
-

@ Oma-C, ik verander de wandeling met Matice wel vaak hoor. Enkel het bos, daar ga ik altijd door, de ene keer naar rechts, de andere kant bijna tot de gebouwen van de Watermaatschappij. Maar in het bos doe ik zijn oefeningen, dat is veiliger dan ze op straat te doen, waar constant verkeer is.
Liefs en een dikke knuffel.
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
MM: ja, de vloer.Ik zei het vanmorgen nog tegen manlief, we horen daar niks van.Zou toch graag hebben dat het dit jaar nog doorgaat.We zien wel.Normaal gesproken werken die door (toch tijdens de eerste golf).
Wilde eend2: alles is goed afgelopen zaterdag.Gelukkig stond je daar niet alleen.Nu kun je beginnen aan een nieuw hoofdstuk.Hopelijk woon je daar graag en heb je lieve buren.We duimen.
Heel veel wind, manlief is al gaan wandelen, want ze geven regen in de namiddag.
MM: ja, de vloer.Ik zei het vanmorgen nog tegen manlief, we horen daar niks van.Zou toch graag hebben dat het dit jaar nog doorgaat.We zien wel.Normaal gesproken werken die door (toch tijdens de eerste golf).
Wilde eend2: alles is goed afgelopen zaterdag.Gelukkig stond je daar niet alleen.Nu kun je beginnen aan een nieuw hoofdstuk.Hopelijk woon je daar graag en heb je lieve buren.We duimen.
Heel veel wind, manlief is al gaan wandelen, want ze geven regen in de namiddag.
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Goede middag,
De slaapkamer is toch al gedaan geraakt, ruiten inclusief.
De was zal op het rekje moeten drogen en de tweede was zal voor morgen zijn.
Komt ervan niet op tijd op te staan, dan was die eerste was al droog geweest buiten.
Als ik de moed nog heb, seffens de douche al afwassen.
De rest doorschuiven naar morgen.
Dat had J. weer goed gezien, dat het zonder haar niet te best zou lukken.
Maar verlof is verlof, daar heeft zij ook recht op.
Ze wou wel komen anders....
WE succes met alles op zijn plaats te leggen allemaal.
Aan alle anderen nog een fijne dag de rest van de dag.
De slaapkamer is toch al gedaan geraakt, ruiten inclusief.
De was zal op het rekje moeten drogen en de tweede was zal voor morgen zijn.
Komt ervan niet op tijd op te staan, dan was die eerste was al droog geweest buiten.
Als ik de moed nog heb, seffens de douche al afwassen.
De rest doorschuiven naar morgen.
Dat had J. weer goed gezien, dat het zonder haar niet te best zou lukken.
Maar verlof is verlof, daar heeft zij ook recht op.
Ze wou wel komen anders....
WE succes met alles op zijn plaats te leggen allemaal.
Aan alle anderen nog een fijne dag de rest van de dag.
-
granny M - Lid geworden op: 04 jun 2012, 19:32
We zitten hier met werken in de wijk, dus zonder stroom en internet e.d. op verschillende momenten. Het zal wel ergens goed voor moeten zijn, maar niet leuk. Heb de theelichtjes enz. al gedeeltelijk aan staan en het is hier nog redelijk van temperatuur gelukkig. Wel met dikke pullover aan. Het zal wel iets van storingen zijn, want normaal krijgen we bericht in de brievenbus op voorhand.
En dan van dat rotweer, was vanmorgen even mijn dagelijkse straatje rond gegaan met paraplu, voelde me net Mary Poppins zo waaide het. Maar nu kon ik efkes op internet, profiteren dus
Ik heb gelukkig nog een oud radiootje wat ik op batterijen kan laten spelen, het kraakt af en toe wel een beetje, het kunnen natuurlijk ook mijn botten zijn ! Gelukkig kook ik op gas en kon water opzetten voor koffie vanmorgen, want een dag beginnen zonder koffie is niet het goede begin van de week. En een koffieapparaat doet het dan ook niet, ik had het pas na 5 minuten in de gaten, dat er geen stroom was vanmorgen: dom-dom
Dacht al dat het kapot was.
Weer allemaal droevige berichten gelezen, leef mee hoor ! Maar ook goede uitslag van de test, zo moeten we het houden hoor.
kunnen goed nieuws allemaal gebruiken.
Liefs voor allemaal ... en nu vlug doorsturen. 1 x is hopelijk genoeg
En dan van dat rotweer, was vanmorgen even mijn dagelijkse straatje rond gegaan met paraplu, voelde me net Mary Poppins zo waaide het. Maar nu kon ik efkes op internet, profiteren dus
Ik heb gelukkig nog een oud radiootje wat ik op batterijen kan laten spelen, het kraakt af en toe wel een beetje, het kunnen natuurlijk ook mijn botten zijn ! Gelukkig kook ik op gas en kon water opzetten voor koffie vanmorgen, want een dag beginnen zonder koffie is niet het goede begin van de week. En een koffieapparaat doet het dan ook niet, ik had het pas na 5 minuten in de gaten, dat er geen stroom was vanmorgen: dom-dom
Weer allemaal droevige berichten gelezen, leef mee hoor ! Maar ook goede uitslag van de test, zo moeten we het houden hoor.
kunnen goed nieuws allemaal gebruiken.
Liefs voor allemaal ... en nu vlug doorsturen. 1 x is hopelijk genoeg