Coronavirus
-
Ice
Gij beweert dus dat de WHO liegt?
CORONA: 0,125% op overlijden
WERELDWIJD VOLGENS WHO
Dat cijfer trek je overigens opzettelijk uit zn verband, kwaadaardige trol.
Maar je vergeet dat iedereen mijn vorige post kan lezen en je weer door de mand ziet donderen...
-
Ice
Ja, de trollen van dienst hier op het forum beschuldigden mij ervan dat ik dat van die wc-pot verzonnen zou hebben....hahahahaha......daar staan ze dan wéér in hun blote kont...bluevelvet schreef: ↑04 nov 2020, 15:12@ Ice,
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201104_93916204
Vandaag in het nieuwsblad : Steven Van Gucht waarschuwt: “Eerst wc-deksel sluiten, daarna pas doorspoelen”
Had jij het er al niet over dat er besmettingsgevaar dreigt uit de W.C pot![]()
“ Er is aangetoond dat het virus zich ook in kleine mate via uitwerpselen verspreidt. Daarom is het belangrijk dat je het deksel van de wc steeds naar beneden doet voor je doorspoelt, zeker bij toiletten in openbare ruimtes. Tijdens het doorspoelen, kunnen er immers wolken ontstaan die viruspartikels bevatten en het is belangrijk dat die in de pot blijven en niet de ruimte invliegen. Na een toiletbezoek moet je dan uitgebreid je handen wassen.”
verklaart viroloog Steven Van Gucht tegenover de VRT
Gelukkig zijn de café’s en restaurants gesloten die “broeihaarden” van viruspartikels![]()
Alhoewelniet zo evident als je niet thuis bent en je moet dringend roll:
Dan maar de viruspartikels in je ‘underwear’ houden![]()
Andere wetenschappers menen dat het niet zo’n vaart zal lopen dat fecaliën het virus overdragen![]()
Het komt uit van gucht zijne duim, den dieje met de geestelijke aandoening SMETVREES, die overal beestjes ziet en vast ook roze olifanten ziet vliegen....
Geef die mysofoob nu toch eens een dwangbuis en verzorging in de psychiatrie tesamen met die beschamende media leugenaars die zich onsterfelijk belachelijk maken met springende virusstr*nt!
-
bluevelvet - Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Ik kom niet meer bij van ‘t lachen, ik val bijna van mijne stoel ....met springende virusstr*nt!![]()
![]()
![]()
-
Ice
Jah, komaan, geen normaal mens kan dat toch nog serieus nemen!!!bluevelvet schreef: ↑04 nov 2020, 15:30Ik kom niet meer bij van ‘t lachen, ik val bijna van mijne stoel ....met springende virusstr*nt!![]()
![]()
![]()
![]()
Die dat geloven moeten ze allemaal afvoeren naar het zottenhuis!
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Tja, eerst verplichten ze de mensen om het huis extra goed te isoleren,dan zijn ze afgekomen met een lucht circulatie systeem,want de lucht binnen is ongezond, nu zegt Van Gucht dat de aerosol's uren blijven zweven in de lucht, en men de ruimtes moet verluchten,maar men mag het niet afvoeren naar buiten, kwestie dat die krengen uit de gesloten ruimtes nog blijven rondfladderen,dus moogt ge die anderhalve meter ook vergeten, de vraag die ik trouwens vroeger al stelde, "wat gebeurt er met het virus na die anderhalve meter"Fred gaat voor 8 meter,Van Gucht voor uren, en de wc pot dicht,vroege 1 april denk ik.
https://www.hln.be/wetenschap/sciensano ... ~a9bb3034/
Ik denk eerder dat het virus een kwade invloed heeft op de hersenen, alleen de onnozel gedachte blijft er nog over
Ik denk eerder dat het virus een kwade invloed heeft op de hersenen, alleen de onnozel gedachte blijft er nog over
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Tja , .... lees ne keer wat ik op 10 september al schreef : viewtopic.php?f=4&t=209599&p=4847064&hi ... d#p4847064tokkio schreef: ↑04 nov 2020, 16:17Tja, eerst verplichten ze de mensen om het huis extra goed te isoleren,dan zijn ze afgekomen met een lucht circulatie systeem,want de lucht binnen is ongezond, nu zegt Van Gucht dat de aerosol's uren blijven zweven in de lucht, en men de ruimtes moet verluchten,maar men mag het niet afvoeren naar buiten, kwestie dat die krengen uit de gesloten ruimtes nog blijven rondfladderen,dus moogt ge die anderhalve meter ook vergeten, de vraag die ik trouwens vroeger al stelde, "wat gebeurt er met het virus na die anderhalve meter"Fred gaat voor 8 meter,Van Gucht voor uren, en de wc pot dicht,vroege 1 april denk ik.![]()
Ik denk eerder dat het virus een kwade invloed heeft op de hersenen, alleen de onnozel gedachte blijft er nog over![]()
Zou het kunnen dat Van Gucht ook niet weet wat iedereen al zou moeten weten ?
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Fred1950, ik heb altijd in u gelooft anders had ik helemaal geen leven meer gehad.Fred1950 schreef:Tja , .... lees ne keer wat ik op 10 september al schreef : viewtopic.php?f=4&t=209599&p=4847064&hi ... d#p4847064Fred1950 10 sep 2020, 11:51
In een gesloten ruimte blijft de aerosol van de besmette persoon hangen ( of je zou kunstmatig moeten afzuigen/ventileren ). Of je in een groot huis , een klaslokaal of een supermarkt loopt of zit maakt geen verschil. Dat zijn toch feiten die iedereen al weet of toch zou moeten weten. Ik sta dagelijks verstomd over de onwetendheid van mijn medeburgers, en dat ondanks dat ik steeds heb verondersteld dat iedereen meer wist dan ikzelf.
Zou het kunnen dat Van Gucht ook niet weet wat iedereen al zou moeten weten ?Misschien kan men mij eens bij Sciensano aanwerven om hen wat scholing te geven.
-
Seppe123 - Lid geworden op: 05 jan 2015, 10:53
Ice, wie zegt er dat ik al lang opgesloten zit? Ik heb een heel goed leven, maar ik hou afstand. Liever voorzichtige Seppe, dan dode Seppe. Ik zou nog graag 20 jaar meegaan om mijn kleinkinderen te zien opgroeien. Ook al mag ik de straat oversteken, dan ga ik dit niet doen als er een vrachtwagen komt aangedenderd.
Volgens u moeten er geen maatregelen genomen worden om de besmettingen te beperken. Je zal dan eens zien wat er gebeurt met ons zorgsysteem en de economie.
U spreekt over de vele faillissementen door de maatregelen. In oktober van dit jaar waren er MINDER faillissementen dan vorig jaar, dank zij de steun van de regering. De horeca die dicht is, krijgt per maand 1/10de van hun omzet van vorig jaar. Dit is meer dan wat ze zouden verdienen als ze openbleven. Sommigen verkopen nog via take away, ze hebben minder personeelskosten, minder verwarmingskosten enz. Zelfstandigen kregen ook de volledige premies als ze maar 1 dag werkloos waren. Ik weet alleen niet wat de mensen uit de cultuurwereld krijgen. Misschien kan jij me dat vertellen.
En dan maken ze de mensen bang voor belastingen. Nog niets van gehoord. Belgie krijgt van Europa heel veel geld om mensen te steunen. Hoeveel miljard?
Volgens u moeten er geen maatregelen genomen worden om de besmettingen te beperken. Je zal dan eens zien wat er gebeurt met ons zorgsysteem en de economie.
U spreekt over de vele faillissementen door de maatregelen. In oktober van dit jaar waren er MINDER faillissementen dan vorig jaar, dank zij de steun van de regering. De horeca die dicht is, krijgt per maand 1/10de van hun omzet van vorig jaar. Dit is meer dan wat ze zouden verdienen als ze openbleven. Sommigen verkopen nog via take away, ze hebben minder personeelskosten, minder verwarmingskosten enz. Zelfstandigen kregen ook de volledige premies als ze maar 1 dag werkloos waren. Ik weet alleen niet wat de mensen uit de cultuurwereld krijgen. Misschien kan jij me dat vertellen.
En dan maken ze de mensen bang voor belastingen. Nog niets van gehoord. Belgie krijgt van Europa heel veel geld om mensen te steunen. Hoeveel miljard?
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Waar haalt Europa dan dat geld dat ze zo 'royaal' aan de lidstaten geven om hen te steunen? Hebben die reclameborden rond hun EU-gebouw staan om hen te sponseren want ik begrijp het niet goed.Seppe123 schreef
......
......En dan maken ze de mensen bang voor belastingen. Nog niets van gehoord. Belgie krijgt van Europa heel veel geld om mensen te steunen. Hoeveel miljard?
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
De ECB drukt dat erbij alsof het krantenpapier was.Dicksy schreef: ↑04 nov 2020, 19:09Waar haalt Europa dan dat geld dat ze zo 'royaal' aan de lidstaten geven om hen te steunen? Hebben die reclameborden rond hun EU-gebouw staan om hen te sponseren want ik begrijp het niet goed.Seppe123 schreef
......
......En dan maken ze de mensen bang voor belastingen. Nog niets van gehoord. Belgie krijgt van Europa heel veel geld om mensen te steunen. Hoeveel miljard?![]()
Er klopt iets niet met de logica. Ik zou me dus moeten beschermen tegen de virussen die in mijn eigen kak zittenbluevelvet schreef: ↑04 nov 2020, 15:12...
Vandaag in het nieuwsblad : Steven Van Gucht waarschuwt: “Eerst wc-deksel sluiten, daarna pas doorspoelen”
...
'k Zal toch maar misschien eens bij Sciensano een handje moeten gaan toesteken, of wat denk je ?
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 05 nov 2020, 10:11, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ice
1. Je mag de straat niet meer oversteken wanneer je wilSeppe123 schreef: ↑04 nov 2020, 18:22Ice, wie zegt er dat ik al lang opgesloten zit? Ik heb een heel goed leven, maar ik hou afstand. Liever voorzichtige Seppe, dan dode Seppe. Ik zou nog graag 20 jaar meegaan om mijn kleinkinderen te zien opgroeien.
Ook al mag ik de straat oversteken, dan ga ik dit niet doen als er een vrachtwagen komt aangedenderd.
U spreekt over de vele faillissementen door de maatregelen. In oktober van dit jaar waren er MINDER faillissementen dan vorig jaar, dank zij de steun van de regering. De horeca die dicht is, krijgt per maand 1/10de van hun omzet van vorig jaar. Dit is meer dan wat ze zouden verdienen als ze openbleven. Sommigen verkopen nog via take away, ze hebben minder personeelskosten, minder verwarmingskosten enz. Zelfstandigen kregen ook de volledige premies als ze maar 1 dag werkloos waren.
Ik weet alleen niet wat de mensen uit de cultuurwereld krijgen. Misschien kan jij me dat vertellen.
2. Je kunt geen besmettingen beperken, net zomin als je met maatregelen een verkoudheid zou kunnen tegenhouden.
3. Ons zorgsysteem en economie staan op instorten, níet door besmettingen maar nét DOOR de maatregelen - nu reeds krijgen ouderen en behoeftigen geen thuishulp en zorg meer uit angst voor besmetting en door 'maatregelen'...
4. Er wordt fors misbruik gemaakt van de steunmaatregelen én zelfs als de regering élke horeca zaak volledig zou compenseren met de HELE omzet dan nog is dat een onhoudbare toestand omdat het maandenlang blijft duren dus gaan ze op termijn tóch állemaal failliet.
5. En waar denk je dat de regering die miljoenen gaat komen halen die ze nu zo kwistig uitdelen en dat individueel toch maar kruimels zijn?!
6. En waar denk je dat europa dat geld haalt om ons te 'steunen'? Bij de straatarme oostblok lidstaten die ook al door ons/welvaart lidstaten gesteund worden met forse subsidies?? Of bijdrukken uit lucht? Daar zijn ze al mee gestopt...
Man, ben je écht zo naïef??
Dus: ons bang maken voor belastingen?
Nee hoor, je zal moeten hélpen, solidair zijn, iedereen zal zijn steentje weer moeten bijdragen om de economie te herstellen, die door de maatregelen onder het valse voorwendsel van het virus, werd beschadigd - behalve de politici en rijken natuurlijk, die doen niet mee...je zal je spaarcentjes en pensioentje moeten inleveren...er komt dan een communistisch basisinkomen, hetzelfde voor iedereen (om het gepeupel te sussen terwijl ze arm gestolen worden op andere manieren) máár met uitzonderingen zodat de hoge pensioenen blijven behouden waarvoor dan weer nieuwe taksen worden verzonnen op basisbehoeften die iedereen moet betalen...
En je hebt er geen enkel benul van hoeveel ze nog zullen komen halen.....maar dat zul je heel binnenkort nog wel gaan merken.
-
Ice
Wij hebben de eu "steun" die we krijgen dus al zélf betaald...
Ook niet eerlijk want wij betalen óók voor de straatarme lidstaten en die betalen géén bijdragen, die krijgen alleen maar.
Spaarpotje? Diefstal zul je bedoelen.