Goede morgen aan alle lieve mensen hier, ja "waar zitten jullie allemaal"? Goede vraag, Ritavdm.
Gelukkig kunnen we nog eens gaan wandelen of fietsen. Dank je wel voor de mooie foto's die je hier plaatst. Ik wandel vaak tot aan het strand of in de duinen vlakbij. Gisteren is de technieker dan toch gekomen, over de middag, en ja, het was een jonge vrouw. Goed dat meisjes ook voor technische
beroepen kiezen, vind ik. Ze had een masker op en bleef in de berging, bleef op afstand. Een half uur later kreeg ik alle informatie per e-mail. Dat moet zo, met de corona-regels, zo vertelde ze. Alles in orde, ja het is nieuwbouw , woon hier nog maar 2 jaar, maar ben toch blij dat alles geregeld is.
Mijn pakket met postnl, ik heb een air-fryer gekocht via Cool blue, wordt maar vandaag geleverd, tussen 14 en 18 uur...pff, daar moet ik dus voor thuis blijven deze namiddag.
Vera Maria, lekker gekookt, ja je mama tweemaal opgeschept, dat is een goed teken hé, dat ze zich weer goed voelt. Veel groetjes.
Corry, het beste voor Staf, en ook voor jou, ja nu en dan toch een klein wandelingetje, dat is een goed voornemen. Dat zal jullie goed doen.
Yvette, alles ok ? Hou je veilig en gezond hé !
Voor jullie allemaal, een zonnige mooie herfstdag !
omadina

Foto van dinsdag, een wandeling samen met mijn kleinzoon Lennert.