Coronavirus
-
bluevelvet - Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Fred1950 spartelt en spartelt steeds maar door ....... hij haalt zijn gelijk toch NIET !
Mijn “printscreens” spreken zijn cijfers tegen !
Systeemfout : normaal als je 5 november als datum gebruikt om het aantal doden te kennen van vandaag, de dag is nog niet om waarom zoek je niet eens op 15 november
Screenshot werkt niet op mijn iPad om schermafbeelding te verkrijgen. Een speelgoedtablet van Android moet het dan maar doen....
Hoe dat ik dat doe heeft geen belang. De cijfers zijn zichtbaar of niet, en dat is wat TELT !
Ik kan ook van op mijn PC zenden, of van mijn smartphone, of naar mijn e-mail zenden, en vandaar op forum.......
Dit zijn nog maar eens officiële cijfers van Sciensano van 1 oktober en 30 maart en zo kan ik elke dag van de 7 vorige maanden de cijfers opgeven
Vanaf welke datum wil Fred1950 het aantal overlijdens kennen
De datum is WEL van belang, men vult die zelf in, bevoorbeeld op
30 maart waren er 92 doden, allemaal 85+ers.
Op 1 oktober 5 doden, allemaal 85+ers.
Elkeen kan op deze site de cijfers vinden. Morgen kennen we deze van vandaag
Systeemfout : normaal als je 5 november als datum gebruikt om het aantal doden te kennen van vandaag, de dag is nog niet om waarom zoek je niet eens op 15 november
Screenshot werkt niet op mijn iPad om schermafbeelding te verkrijgen. Een speelgoedtablet van Android moet het dan maar doen....
Hoe dat ik dat doe heeft geen belang. De cijfers zijn zichtbaar of niet, en dat is wat TELT !
Ik kan ook van op mijn PC zenden, of van mijn smartphone, of naar mijn e-mail zenden, en vandaar op forum.......
Dit zijn nog maar eens officiële cijfers van Sciensano van 1 oktober en 30 maart en zo kan ik elke dag van de 7 vorige maanden de cijfers opgeven
Vanaf welke datum wil Fred1950 het aantal overlijdens kennen
De datum is WEL van belang, men vult die zelf in, bevoorbeeld op
30 maart waren er 92 doden, allemaal 85+ers.
Op 1 oktober 5 doden, allemaal 85+ers.
Elkeen kan op deze site de cijfers vinden. Morgen kennen we deze van vandaag
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Als ge er op tijd bij zijt zult ge wellicht genezen met weinig schade. Er zijn er genoeg die het willen doorstaan/uitstellen, dat griepje.
Wellicht met deze 2° golf en kennis van de symptomen zijn er meer herkende Covid gevallen. Doe dit extra ook maar bij de grafieken. (En denkelijk meer die rechtop 't ziekenhuis verlaten, waar zijn die vermeld? )
Wellicht met deze 2° golf en kennis van de symptomen zijn er meer herkende Covid gevallen. Doe dit extra ook maar bij de grafieken. (En denkelijk meer die rechtop 't ziekenhuis verlaten, waar zijn die vermeld? )
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Ice schreef;
de regering is er mee gestart, er komt meer accijns voor wie rookt,natuurlijk gaat ook de alcoholische drank volgen, dan de suikertaks, waarschijnlijk geen index voor de gepensioneerde, verhoging van belastingen voor het werkvolk,misschien komt er een extra corona taks,en wordt de rijkentaks terug afgevoerd,wegen te grote achterdeuren......dus de werkende arbeider en de gepensioneerde betalen het gelach, het goede nieuws is dat de zelfstandigen ruim 40€ per maand bij krijgen bij hun pensioen, Tja we zitten met een Waalse blauwe regering, waar De Croo moet knielen en slikken.......Dus: ons bang maken voor belastingen?
Nee hoor, je zal moeten hélpen, solidair zijn, iedereen zal zijn steentje weer moeten bijdragen om de economie te herstellen, die door de maatregelen onder het valse voorwendsel van het virus, werd beschadigd - behalve de politici en rijken natuurlijk, die doen niet mee...je zal je spaarcentjes en pensioentje moeten inleveren...er komt dan een communistisch basisinkomen, hetzelfde voor iedereen (om het gepeupel te sussen terwijl ze arm gestolen worden op andere manieren) máár met uitzonderingen zodat de hoge pensioenen blijven behouden waarvoor dan weer nieuwe taksen worden verzonnen op basisbehoeften die iedereen moet betalen...
En je hebt er geen enkel benul van hoeveel ze nog zullen komen halen.....maar dat zul je heel binnenkort nog wel gaan merken.![]()
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Nee hoor. Wat jij toont zijn weekcijfers. Met maakt iedere dag de som van de voorbije 7 dagen en deelt dat door 7. Hetgeen ik toon zijn dagcijfers , dus van net de voorgaande dag. Die komen OOK van Sciensano hoor ....bluevelvet schreef: ↑05 nov 2020, 15:46Fred1950 spartelt en spartelt steeds maar door ....... hij haalt zijn gelijk toch NIET !
.....
-
bluevelvet - Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
die kan men nu nog niet geven !
Het voorlopig weekcijfer (45) van 1 tot en met 4 november bedraagt,spijtig genoeg, 509 overlijdens
Waarvan de meeste gepensioneerden :
85+ers : 231
75 - 84 : 155
65 - 74 : 84
.......
week 45 loopt tot zondag, op maandag krijgen we dan de cijfers.
-
.... mijn verkeerd woordgebruik.bluevelvet schreef: ↑05 nov 2020, 21:49Ik geef weekcijfers ? Wat gaat Fred1950 nog allemaal uitkramen
die kan men nu nog niet geven !
Het voorlopig weekcijfer (45) van 1 tot en met 4 november bedraagt,spijtig genoeg, 509 overlijdens
Waarvan de meeste gepensioneerden :
85+ers : 231
75 - 84 : 155
65 - 74 : 84
.......
week 45 loopt tot zondag, op maandag krijgen we dan de cijfers.
-
Terug een nieuw prentje , en vergelijk dit met prentjes van viewtopic.php?p=4860947&sid=b9b7eab6b98 ... 1#p4860947
Een stuk van Duitsland en Zweden krijgt nu ook een ferm donker kleurtje

Een stuk van Duitsland en Zweden krijgt nu ook een ferm donker kleurtje

-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Niet direct geloven wat ze in de kranten schrijven. Wacht eerst de uitleg af van onze ‘expert’ ter zake, Fred1950. Hij zal meer duiding kunnen geven want mogelijks is het artikel geschreven door een non-believer en dus een hoax.voorn schreef:
Juist gelezen in de krant.
Het gebruik van alcoholgel voor je handen is niet aan te raden bij vriesweer.
-
De kranten schrijven uiteraard weeral larie.Dicksy schreef: ↑06 nov 2020, 09:35Niet direct geloven wat ze in de kranten schrijven. Wacht eerst de uitleg af van onze ‘expert’ ter zake, Fred1950. Hij zal meer duiding kunnen geven want mogelijks is het artikel geschreven door een non-believer en dus een hoax.voorn schreef:
Juist gelezen in de krant.
Het gebruik van alcoholgel voor je handen is niet aan te raden bij vriesweer.![]()
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Voila, onze expert heeft gesproken. Nog simpeler is dat je bij vriesweer gewoon handschoenen draagt zodat ze warm blijven en ze uit doet daar waar men vraagt om alcoholgel te gebruiken. Terug buiten doe je terug uw handschoenen aan.Fred1950 schreef:
De kranten schrijven uiteraard weeral larie.Alcohol onttrekt warmte van je handen om te kunnen verdampen. Als je reeds koude handen hebt, gaan die dus nog een beetje meer afkoelen. That's all folks. En wat heeft dit met vriesweer te maken ?
Bedoelt men dat de handen gaan doodvriezen , of zoiets ?
Tenzij men natuurlijk in huis ook alcoholgel gebruikt terwijl het buiten vriest maar dan ben ik uitgeklapt.
-
Ik gebruik vinyl handschoenen, en die smeer ik in met alcoholgel als het gevraagd wordt. Dat mag je ook doen met klassieke handschoenen als die tegen de alcohol kunnen ( wat meestal het geval is ). Aan de supermarkt neem ik zelfs overvloedig handgel op de handschoenen en ontsmet daar het handvat van de kar mee. Handjes blijven dan tenminste gespaard van al die plakkerige boel.Dicksy schreef: ↑06 nov 2020, 10:29Voila, onze expert heeft gesproken. Nog simpeler is dat je bij vriesweer gewoon handschoenen draagt zodat ze warm blijven en ze uit doet daar waar men vraagt om alcoholgel te gebruiken. Terug buiten doe je terug uw handschoenen aan.Fred1950 schreef:
De kranten schrijven uiteraard weeral larie.Alcohol onttrekt warmte van je handen om te kunnen verdampen. Als je reeds koude handen hebt, gaan die dus nog een beetje meer afkoelen. That's all folks. En wat heeft dit met vriesweer te maken ?
Bedoelt men dat de handen gaan doodvriezen , of zoiets ?
Tenzij men natuurlijk in huis ook alcoholgel gebruikt terwijl het buiten vriest maar dan ben ik uitgeklapt.![]()
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Waarom waarschuwt dan deze dermatoloog
https://www.hln.be/fit-en-gezond/dermat ... ~a09ef792/
Mijn dokter heeft me aangeraden met de gels en veel wassen toch handcreme te gebruiken voor het slapen gaan.
Mijn dokter heeft me aangeraden met de gels en veel wassen toch handcreme te gebruiken voor het slapen gaan.
-
Het zijn de gels die voor het probleem zorgen, niet de alcohol die er in zit. Die alcohol verdampt te snel om voor huidproblemen te zorgen. Ik gebruik pure alcohol om iets en mijn handen te ontsmetten en na enkele seconden is die verdampt. Je handen worden er zelfs zachter van.voorn schreef: ↑06 nov 2020, 10:40Waarom waarschuwt dan deze dermatoloog