Coronavirus
-
bluevelvet - Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Voorn wil dat per sé minimaliseren. Hij moet maar eens proberen om 8 uur aan een stuk een mondmasker te dragen en dan eens komen vertellen hoe het voelt.
Mijn kleindochter, goed gezond, is wél flauw gevallen op haar werk door het dragen van een mondmasker.
Over die mogelijkheid spreken onze “experten” niet en ook de media stelt geen vragen of ze de gezondheid kunnen schaden terwijl er toch klachten kwamen van leerlingen en leerkrachten.
En ja, goed verluchten zal wel gebeuren, maar kan soms niet volstaan, lucht moet circuleren en dan beter vensters recht op recht openzetten, een goede ventilatie is echt nodig, + de winter is in aantocht, gaan we dan de kinderen en leerkrachten aan andere ziektes blootstellen
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Als ze de genen van haar grootmoeder ( of toch grootvader ) heeft kan ik mij dat best voorstellen.bluevelvet schreef: ↑11 nov 2020, 15:54....
Mijn kleindochter, goed gezond, is wél flauw gevallen op haar werk door het dragen van een mondmasker.
....
De eskimo's worden ook niet ziek van de kou ....bluevelvet schreef: ↑11 nov 2020, 15:54....vensters recht op recht openzetten, een goede ventilatie is echt nodig, + de winter is in aantocht, gaan we dan de kinderen en leerkrachten aan andere ziektes blootstellen![]()
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 11 nov 2020, 16:41, 1 keer totaal gewijzigd.
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Lieve mevrouw Vanilla je trapte er met open ogen in
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Dat is +/- 35 oversterfte per dag,dat is erg voor die mensen, maar in 2019 zijn er +/- 298 mensen per dag gestorven zonder die corona......Door te zeggen dat op 500.000 besmette personen er 13.000 doden zijn gevallen bij ons wat is daar minimaliseren aan
In 2019 zijn 108.745 personen overleden, tegenover 110.645 in 2018. Dit is een daling van 1,7%.
Het algemene sterftecijfer blijft conform het gemiddelde van de laatste 10 jaar met een brutosterftecijfer van 9,5 promille (9,7 in 2018).
https://statbel.fgov.be/nl/themas/bevol ... ng/sterfte
Maar het is een feit dat de curve daalde tot 9 juli zonder mondmasker, en dat dan het mondmasker verplicht was,en de curve is terug,tot nu beginnen stijgen,dus de eerste maatregel ,de afstand,handen ontsmetten ,en niet knuffelen was even afdoende......
Dat noemde men bibbergeld,en voor die chemische dampen is er een gasmasker nodig, geen mondmasker......In de chemie krijg je daar wel een vergoeding voor.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Ice
Waarin? Niemand trapte erin
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
[quote=tokkio post_
Dat noemde men bibbergeld,en voor die chemische dampen is er een gasmasker nodig, geen mondmasker......
[/quote]
Voor het lossen en laden van een sommige katalisators die gespoeld zijn of het opkuisen van zoutresten is een stofmasker voldoende. Het is dan wel werken.
Dat noemde men bibbergeld,en voor die chemische dampen is er een gasmasker nodig, geen mondmasker......
[/quote]
Voor het lossen en laden van een sommige katalisators die gespoeld zijn of het opkuisen van zoutresten is een stofmasker voldoende. Het is dan wel werken.
-
Gij moet een mondmasker dragen zodat gij iemand anders ogen beschermt tegen jouw vieze virus speekseldruppels. Zo zit dat in mekaar !bluevelvet schreef: ↑11 nov 2020, 14:18....
En ? Hoe zit het met je kennis dat besmetting ook via de ogen gebeuren ? Hoe wil je die bedekken ?
Als uit de WC pot virussen kunnen springen waarom dan niet uit een broeihaard van virussen in de ogen met gevaar anderen te besmetten![]()
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Zelfs mijn autocorrectie wist dat
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
-
Compleet ernaast man. Uit je mond, uit je neus en uit je ogen kunnen virussen komen en anderen besmetten. Uit je ogen komen geen speekseldruppels mijn gedachtFred1950 schreef: ↑11 nov 2020, 17:50Gij moet een mondmasker dragen zodat gij iemand anders ogen beschermt tegen jouw vieze virus speekseldruppels. Zo zit dat in mekaar !bluevelvet schreef: ↑11 nov 2020, 14:18....
En ? Hoe zit het met je kennis dat besmetting ook via de ogen gebeuren ? Hoe wil je die bedekken ?
Als uit de WC pot virussen kunnen springen waarom dan niet uit een broeihaard van virussen in de ogen met gevaar anderen te besmetten![]()
![]()
Je hebt een buis zoals de oneliner
-
Tiens, sinds wanneer spatten tranen 1,5 meter ver ? Zijt gij zo een straffe bleitkous ?bluevelvet schreef: ↑11 nov 2020, 18:01....
Compleet ernaast man. Uit je mond, uit je neus en uit je ogen kunnen virussen komen en anderen besmetten. Uit je ogen komen geen speekseldruppels mijn gedachtHoe gek ga je het nog stellen
![]()
Je hebt een buis zoals de oneliner![]()
-
Ik zou toch maar opletten, beter je ogen beschermen met een bril, of zonnebrilFred1950 schreef: ↑11 nov 2020, 18:07Tiens, sinds wanneer spatten tranen 1,5 meter ver ? Zijt gij zo een straffe bleitkous ?bluevelvet schreef: ↑11 nov 2020, 18:01....
Compleet ernaast man. Uit je mond, uit je neus en uit je ogen kunnen virussen komen en anderen besmetten. Uit je ogen komen geen speekseldruppels mijn gedachtHoe gek ga je het nog stellen
![]()
![]()
Er wordt immers aangeraden niet aan je gezicht te komen, mond, neus of ogen met je handen.
-
Gij zijt toch een egocentrisch geval zeg ! Ge denkt er alleen maar aan om uzelf te beschermen, maar een ander beschermen door zelf een masker te dragen zodat uw snot niet in de ander zijn ogen terecht komt, ohlala, dat is teveel gevraagd. Dan schijnt plotseling een masker zinloos te worden.bluevelvet schreef: ↑11 nov 2020, 22:18Ik zou toch maar opletten, beter je ogen beschermen met een bril, of zonnebrilFred1950 schreef: ↑11 nov 2020, 18:07Tiens, sinds wanneer spatten tranen 1,5 meter ver ? Zijt gij zo een straffe bleitkous ?bluevelvet schreef: ↑11 nov 2020, 18:01....
![]()
![]()
![]()
Er wordt immers aangeraden niet aan je gezicht te komen, mond, neus of ogen met je handen.
-
bluevelvet schreef: ↑11 nov 2020, 22:18
Ik zou toch maar opletten, beter je ogen beschermen met een bril, of zonnebril![]()
Wat zit jij hier weer te bleiten ? Je bent echt geobsedeerd, je ziet overal snot vliegenFred1950 schreef: ↑11 nov 2020, 18:07
Gij zijt toch een egocentrisch geval zeg ! Ge denkt er alleen maar aan om uzelf te beschermen, maar een ander beschermen door zelf een masker te dragen zodat uw snot niet in de ander zijn ogen terecht komt, ohlala, dat is teveel gevraagd. Dan schijnt plotseling een masker zinloos te worden.![]()
Het is niet omdat ik liever zonder masker loop dat ik mij niet aan de regels hou. Waar heb ik geschreven dat ik de regels niet volg ? Alhoewel véééééééééél artsen het inderdaad zinloos vinden
Ik ben toch een brave burger hé