covid besmetting...
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
De Covid Cult : 19 minuten luisteren om vervolgens eens goed na te denken.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
bluevelvet - Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Ice, met “er zijn er nog meer”, bedoelde ik o.a. jou natuurlijkIk moet niet lang nadenken. Heb al veel van die stellingen hier neergepend (er zijn er nog meer ), maar die worden als “gezwets” beschouwd![]()
Laten we die oude knarren hier maar in hun eigen wijsheid
Laatst gewijzigd door bluevelvet op 13 nov 2020, 11:31, 1 keer totaal gewijzigd.
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Inderdaadbluevelvet schreef: ↑12 nov 2020, 22:25Ik moet niet lang nadenken. Heb al veel van die stellingen hier neergepend (er zijn er nog meer )
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
Ice, met “er zijn er nog meer”, bedoelde ik o.a. jou natuurlijkIk moet niet lang nadenken. Heb al veel van die stellingen hier neergepend (er zijn er nog meer ), maar die worden als “gezwets” beschouwd![]()
Laten we die oude knarren hier maar in hun eigen wijsheid
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Dat is maar een gedacht.bluevelvet schreef: ↑13 nov 2020, 11:33Ice, met “er zijn er nog meer”, bedoelde ik o.a. jou natuurlijkIk moet niet lang nadenken. Heb al veel van die stellingen hier neergepend (er zijn er nog meer ), maar die worden als “gezwets” beschouwd![]()
en met de honderden bezoekers die op Seniorennet komen lezen, zullen er nog een groot aantal met die stellingen akkoord gaan.
Laten we die oude knarren hier maar in hun eigen wijsheid![]()
![]()
( en ge moet 's nachts slapen in plaats van hier stuk in de nacht te zitten lummelen, dan zou uw klok niet voorlopen tot "half december"
-
-
Er zijn inderdaad al veel van die stellingen hier neergepend en er zijn er nog meer van die stellingen, veel meer.E.T. schreef: ↑13 nov 2020, 00:00Inderdaadbluevelvet schreef: ↑12 nov 2020, 22:25Ik moet niet lang nadenken. Heb al veel van die stellingen hier neergepend (er zijn er nog meer )![]()
Het internet staat er vol van, de ene al "waanzinniger"
... om vervolgens eens goed na te denken ...
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
1/een grootmacht......... om vervolgens eens goed na te denken ...
Wie zit erachter?
Met welk doel?
Wat willen "ze" bereiken?
2/ de landen verzwakken, zonder de infrastructuur te beschadigen......
3/ de totale wereldmacht.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
-
Dubbele posting
Laatst gewijzigd door bluevelvet op 13 nov 2020, 16:32, 1 keer totaal gewijzigd.
-
-
Geen enkele van die theorieën geeft een min of meer plausibele uitleg over het doel van hun complot.
De meesten zijn totaal belachelijk.
Misschien kwam Tokkio met "een grootmacht" nog het dichts in de buurt
PS duizenden en duizenden antwoorden kunnen niet allemaal waar zijn. Toch?
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Lees dan maar wat ze hier mee willen veroorzaken.....het doel........E.T. schreef: ↑13 nov 2020, 16:42Geen enkele van die theorieën geeft een min of meer plausibele uitleg over het doel van hun complot.
https://www.hln.be/nieuws/rusland-en-no ... ~abb17a70/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.