In de Vier Seizoenen reeks 20 Herfst 2020
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Dag seizoentjes allemaal ,
HVt : wat fijn dat poes komt logeren .... doet goed wat gezelschap in huis en de poes/hond mogen we wel knuffelen
Granny M : ik lees jouw verhalen graag .. ik zie het in mijn verbeelding altijd voor me
OMa C : was binnen en brood gebakken .. meer moet dat niet zijn hé .
Anjelierken : ik hoop dat alles goed is met jullie en met je vader /
MJ : hoe gaat het met jullie ?
Clive : fijn die overzichten van jou en de belevenissen van Matice .. / Ik kan niks onthouden ... bloos // als ik wil antwoorden op de verschillende seizoentjes , ben ik al vergeten wat ik wou zeggen..... Tja ... Alzheimer ligth zeker .. ...
Vandaag 15 minuutjes gras gemaaid /groter is het hier grasveld(je ) hier niet
Zal wel de laatste keer geweest zijn dit jaar , denk ik .
Daarna gordijnen opgehangen aan de glazen wand (achterkant naar de tuin aan de garage ) Teveel inkijk als ik daar s'avonds/ s'nachts het licht aansteek .. Zal in de zomer ook, wel redelijk warm zijn, denk ik . Er staan drie platanen voor , dus die zullen wel voor schaduw zorgen , hoop ik ..
Als alles wat in orde is, plaats ik enkele foto's ( als het me lukt)
Aan ALLE seizoentjes een goed weekend en vooral een goede nachtrust , zonder pijn ...
HVt : wat fijn dat poes komt logeren .... doet goed wat gezelschap in huis en de poes/hond mogen we wel knuffelen
Granny M : ik lees jouw verhalen graag .. ik zie het in mijn verbeelding altijd voor me
OMa C : was binnen en brood gebakken .. meer moet dat niet zijn hé .
Anjelierken : ik hoop dat alles goed is met jullie en met je vader /
MJ : hoe gaat het met jullie ?
Clive : fijn die overzichten van jou en de belevenissen van Matice .. / Ik kan niks onthouden ... bloos // als ik wil antwoorden op de verschillende seizoentjes , ben ik al vergeten wat ik wou zeggen..... Tja ... Alzheimer ligth zeker .. ...
Vandaag 15 minuutjes gras gemaaid /groter is het hier grasveld(je ) hier niet
Daarna gordijnen opgehangen aan de glazen wand (achterkant naar de tuin aan de garage ) Teveel inkijk als ik daar s'avonds/ s'nachts het licht aansteek .. Zal in de zomer ook, wel redelijk warm zijn, denk ik . Er staan drie platanen voor , dus die zullen wel voor schaduw zorgen , hoop ik ..
Als alles wat in orde is, plaats ik enkele foto's ( als het me lukt)
Aan ALLE seizoentjes een goed weekend en vooral een goede nachtrust , zonder pijn ...
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Clive: met vader alles oké, alhoewel er terug 5 besmettingen zijn op zijn verdiep .Ze worden elke week getest, zodat ze zicht krijgen op de situatie.En die telefoon staat tegenwoordig altijd op tafel, denk dat het telefoontje van schoonbroer daar voor iets tussen zit
.Onlangs wou schoonbroer bellen naar vader en het bleef rinkelen bij vader.Daarop heeft schoonbroer gebeld naar de afdeling en in niet mis te verstane woorden gezegd waarop het stond en WAAR die telefoon moest staan.En ik moet zeggen, sindsdien hebben we steeds vader aan de lijn.Ja, eigenlijk, het enige contact dat we nog hebben is via telefoon.We mogen al een hele tijd niet meer op bezoek, de bewoners hebben kamerisolatie.Er zijn wel babbelboxmomenten, maar da's te emotioneel voor vader, dus dat doen we niet.
HVT: poes op bezoek. Een dier brengt leven in huis.Ik denk dat ze graag bij u komt logeren.
Wilde eend2: ik schrijf alles op waarop ik wil reageren, anders zou ik ook veel vergeten.
Soms weet ik ook niet of het d, t, of dt is.Denk dat ik daar ook wel fouten in maak.Weet dat daar wel een regel voor is, maar weet het niet meer.
Vanaf morgen terug ophokplicht voor pluimvee.Er is vogelgriep in België.Dus blijft het luikje naar beneden, ze kunnen nog wel buiten ( een stukje)maar overdekt.
Dames, tot morgen allemaal.
Clive: met vader alles oké, alhoewel er terug 5 besmettingen zijn op zijn verdiep .Ze worden elke week getest, zodat ze zicht krijgen op de situatie.En die telefoon staat tegenwoordig altijd op tafel, denk dat het telefoontje van schoonbroer daar voor iets tussen zit
HVT: poes op bezoek. Een dier brengt leven in huis.Ik denk dat ze graag bij u komt logeren.
Wilde eend2: ik schrijf alles op waarop ik wil reageren, anders zou ik ook veel vergeten.
Soms weet ik ook niet of het d, t, of dt is.Denk dat ik daar ook wel fouten in maak.Weet dat daar wel een regel voor is, maar weet het niet meer.
Vanaf morgen terug ophokplicht voor pluimvee.Er is vogelgriep in België.Dus blijft het luikje naar beneden, ze kunnen nog wel buiten ( een stukje)maar overdekt.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
ik ben maar opgestaan. ventje lag nog te maffen of deed alsof. Nu we kippenbillen hebben om te eten hoeft die de deur niet uit.
Gisteren met het warmtekussen van mijn rug moeten zitten. ik had de afwas gedaan en de grote zware pot soep uitgehaald om te verdelen in een steelpannetje. nu heb ik het geweten. En dan zou ik moeten zien dat ik tegen morgen gedaan heb met alles te moppen. want als ventje werkt kan ik niets doen buiten kaartjes maken en als ik naar de kine moet dan kan ik ook weinig doen. sabbat of niet vandaag: ik ga moppen en dan met het warmtekussen rusten. anders komt het er nooit van als Ir hier woensdag komt heeft ze strijkwerk en moet ze de boven doen.
Overbuurvrouw is met de fiets van de dochter om boodschappen.
ik zie juist met koffie te gaan maken dat ik nog het steelpannetje moet uitwassen en de platen van de croque. dat heeft voorrang want anders krijg ik mijn mopemmer niet gevuld. ( moet een andere emmer vullen en die overgieten in de mopemmer.) ik heb maar een kleine gootsteen. er kan ook niet veel geen afwas in. Gimly heeft eten gehad. ik ben dus gisterenavond vroeg erin gekropen maar van slapen kwam niets in huis. ventje was aan het bingewatchen zonder koptelefoon. ( hij wordt boos als ik zeg dat hij die moet gebruiken.) toen hij het licht uitdeed sloeg de verwarming net af ( was toen 10 u) Er zal wel weer geen mis zijn in de kerk.
Als ventje me wil laten proeven van de soep zal hij nu zelf de soeppot uit de frigo moeten nemen. zoals eerder gezegd zijn het kippebillen in de pan in beste boter. been houwer had geen hele kip.
Gisteren camenbert in de oven klaargemaakt maar het vetprecentage was te laag. de camenbert van de Aldi is er perfect voor. drie weken in de frigo, een paar dagen voor je ze klaarmaakt laten buiten rijpen en daarna klaarmaken. maar de aldi is ver.we moeten naar de buurgemeente. en ventje heeft niet altijd zin. en zeg nu zelf een kar ontsmetten voor twee doosjes camenbert? tè zot.
Oops iemand heeft gekruimeld aan tafel bij buurman v. hoor de kruimeldief. hebben in die reclames een goede gezien die in de smalste gaatjes gaat en zelfs onder het bed. maar die kost 119, 99 euro.
kan dan zijn dat je hem oplaad zoals mijn kruimeldief ( 5 uur) en dat je hem 1 keer kan gebruiken en dan loopt de batterij snel leeg. zou ik liever zo'n dyson hebben met afneembare kruimeldief maar die is ook duur.
Denk dat ventje weer zal willen bingewatchen dus kan ik geen kaartjes maken als ik moet meekijken. Maar het zal deze keer DS9 zijn! Op aanraden van Suus gaan we maandag naar een tv- programma kijken. want het is triest gesteld met de uitzendingen. misschien dat FoX deze voormiddag "below deck" uitzend. dat is reality op een yacht en alle intriges van dien.
Er is veel wind. misschien heb ik die gisteren al voelen aankomen. vannacht een opvlieger gehad en kletsnat wakker geworden. vers slaapgoed aan en een handdoek op mijn hoofdkussen. na de mop gaan douchen want ik weet nu al dat ik ga zweten van de pijn.
Gimly ligt voor pampus. die laat ik even liggen. als de koffie op is en de pillen geslikt, de afwas doen en daarna eerst een hapje eten voor ik ga moppen. daarna kan ik rusten terwijl we aperitieven.
ga vanavond ventje vragen een nurofenpleister te plakken. die werkt 24 uur. daarna moet ik er weer om want het is de laatste.
HVT: Poes heeft zich al goed geinstalleerd zo te lezen. kaasje likken en weer heel het huis voor haar alleen. je schoot zal nu wel benut worden denk ik in tegenstelling tot de zomer?
Clive: succes op de privè les.
Wilde eend: het neemt dus vormen aan in je nieuwe thuis.
Zo, ik ga het nieuws lezen. daarna als mijn koffie op is zoals gezegd doen wat er te doen staat.
Fijne dag seizoentjes en keep Safe + waai niet weg want er zijn "snakwinden" van 70 km/u.
ik ben maar opgestaan. ventje lag nog te maffen of deed alsof. Nu we kippenbillen hebben om te eten hoeft die de deur niet uit.
Gisteren met het warmtekussen van mijn rug moeten zitten. ik had de afwas gedaan en de grote zware pot soep uitgehaald om te verdelen in een steelpannetje. nu heb ik het geweten. En dan zou ik moeten zien dat ik tegen morgen gedaan heb met alles te moppen. want als ventje werkt kan ik niets doen buiten kaartjes maken en als ik naar de kine moet dan kan ik ook weinig doen. sabbat of niet vandaag: ik ga moppen en dan met het warmtekussen rusten. anders komt het er nooit van als Ir hier woensdag komt heeft ze strijkwerk en moet ze de boven doen.
Overbuurvrouw is met de fiets van de dochter om boodschappen.
ik zie juist met koffie te gaan maken dat ik nog het steelpannetje moet uitwassen en de platen van de croque. dat heeft voorrang want anders krijg ik mijn mopemmer niet gevuld. ( moet een andere emmer vullen en die overgieten in de mopemmer.) ik heb maar een kleine gootsteen. er kan ook niet veel geen afwas in. Gimly heeft eten gehad. ik ben dus gisterenavond vroeg erin gekropen maar van slapen kwam niets in huis. ventje was aan het bingewatchen zonder koptelefoon. ( hij wordt boos als ik zeg dat hij die moet gebruiken.) toen hij het licht uitdeed sloeg de verwarming net af ( was toen 10 u) Er zal wel weer geen mis zijn in de kerk.
Als ventje me wil laten proeven van de soep zal hij nu zelf de soeppot uit de frigo moeten nemen. zoals eerder gezegd zijn het kippebillen in de pan in beste boter. been houwer had geen hele kip.
Gisteren camenbert in de oven klaargemaakt maar het vetprecentage was te laag. de camenbert van de Aldi is er perfect voor. drie weken in de frigo, een paar dagen voor je ze klaarmaakt laten buiten rijpen en daarna klaarmaken. maar de aldi is ver.we moeten naar de buurgemeente. en ventje heeft niet altijd zin. en zeg nu zelf een kar ontsmetten voor twee doosjes camenbert? tè zot.
Oops iemand heeft gekruimeld aan tafel bij buurman v. hoor de kruimeldief. hebben in die reclames een goede gezien die in de smalste gaatjes gaat en zelfs onder het bed. maar die kost 119, 99 euro.
kan dan zijn dat je hem oplaad zoals mijn kruimeldief ( 5 uur) en dat je hem 1 keer kan gebruiken en dan loopt de batterij snel leeg. zou ik liever zo'n dyson hebben met afneembare kruimeldief maar die is ook duur.
Denk dat ventje weer zal willen bingewatchen dus kan ik geen kaartjes maken als ik moet meekijken. Maar het zal deze keer DS9 zijn! Op aanraden van Suus gaan we maandag naar een tv- programma kijken. want het is triest gesteld met de uitzendingen. misschien dat FoX deze voormiddag "below deck" uitzend. dat is reality op een yacht en alle intriges van dien.
Er is veel wind. misschien heb ik die gisteren al voelen aankomen. vannacht een opvlieger gehad en kletsnat wakker geworden. vers slaapgoed aan en een handdoek op mijn hoofdkussen. na de mop gaan douchen want ik weet nu al dat ik ga zweten van de pijn.
Gimly ligt voor pampus. die laat ik even liggen. als de koffie op is en de pillen geslikt, de afwas doen en daarna eerst een hapje eten voor ik ga moppen. daarna kan ik rusten terwijl we aperitieven.
ga vanavond ventje vragen een nurofenpleister te plakken. die werkt 24 uur. daarna moet ik er weer om want het is de laatste.
HVT: Poes heeft zich al goed geinstalleerd zo te lezen. kaasje likken en weer heel het huis voor haar alleen. je schoot zal nu wel benut worden denk ik in tegenstelling tot de zomer?
Clive: succes op de privè les.
Wilde eend: het neemt dus vormen aan in je nieuwe thuis.
Zo, ik ga het nieuws lezen. daarna als mijn koffie op is zoals gezegd doen wat er te doen staat.
Fijne dag seizoentjes en keep Safe + waai niet weg want er zijn "snakwinden" van 70 km/u.
Cats Rule!
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede zonnige morgen alle seizoentjes,
er is veel wind en de regering heeft
het noodnummer 1722 weer opengesteld
voor eventuele stormschade, dat belooft...
Er liggen heel veel bladeren in de straten
de stad zal nog eens moeten komen vegen
maar door corona zijn daar ook veel zieken
M-M, rustig aan je werkjes doen met
een aangebonden kersenpitkussentje zo doe ik dat
om minder pijn te hebben, met een lichte sjaal
blijft dat mooi op z'n plaats zitten,
alles is goed als het maar helpt hé,
met een elektrisch kussentje kan je moeilijk
rondlopen zonder over de draad te vallen
Een fijne zondag en doe rustig aan
clive zal op les zijn met Matice, en er ook wel
een aangename dag van maken
anjelierken, gelukkig is met je vader alles nog oké,
't is wel een zorg als je hem niet kan zien... sterkte
wilde eend, jij ook rustig aan alles een plekje geven
je zit al binnen dan kan je het kalmkes aan doen,
vermoeiend is het wel, maar het komt goed...
we kijken uit naar een foto
Helena, een beetje geslapen met de poes in de buurt
ze woont graag bij jou, dat is al goed, een fijne dag verder.
Granny M ik lees ook graag de goed vertelde verhalen
ik zie het dan voor me ... heel aangenaam...dank je wel....
Hopelijk is alles oké met M-J..... misschien aan zee
of thuis.... al het beste voor jullie
Ik zal weer wel iemand vergeten zijn Sorry
voor alle seizoentjes een aangename zondag en
laat je niet wegwaaien.... ik hoor hier de wind rond het
appartement loeien...
groetjes allen en tot...................
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Nog vlug een pistoleeke gaan halen te voet en een vieruurtje, een pateeke.
Als je jezelf niet verwent...
Ik verheug me nu al op dat tasje deca en dat gebakje als vieruurtje.
Het was redelijk warm nog buiten en de wind wakkert aan, dat wel.
Volgens de buienradar moet het hier regenen, maar we vallen weer tussen twee wolken, denk ik.
Gisteren op mijn wandeling mijn masker vergeten.
Gelukkig had ik een trui aan met een hoge kraag.
Toch een babbel op afstand met een verdere buurvrouw met kraag voor de mond.
Veel verder dan de bakker en terug, zat er weer niet in.
Nu ben ik pas naar de dokter geweest, maar dan was het nog zo erg niet.
Gestopt met foliumzuur want de doos was op, zo was afgesproken met dokter.
Heel die tijd heel weinig last gehad.
Vraag is houdt het ene verband met het andere.
Poes is terug thuis en nooit ver af.
Schootje zitten zit er nu niet in, dan zal ik een beetje minder actief moeten zijn vrees ik.
Benieuwd hoe ze op een brei reageert.
Waai niet uit jullie jassen en hou jullie vast aan de takken van de bomen.
Als je jezelf niet verwent...
Ik verheug me nu al op dat tasje deca en dat gebakje als vieruurtje.
Het was redelijk warm nog buiten en de wind wakkert aan, dat wel.
Volgens de buienradar moet het hier regenen, maar we vallen weer tussen twee wolken, denk ik.
Gisteren op mijn wandeling mijn masker vergeten.
Gelukkig had ik een trui aan met een hoge kraag.
Toch een babbel op afstand met een verdere buurvrouw met kraag voor de mond.
Veel verder dan de bakker en terug, zat er weer niet in.
Nu ben ik pas naar de dokter geweest, maar dan was het nog zo erg niet.
Gestopt met foliumzuur want de doos was op, zo was afgesproken met dokter.
Heel die tijd heel weinig last gehad.
Vraag is houdt het ene verband met het andere.
Poes is terug thuis en nooit ver af.
Schootje zitten zit er nu niet in, dan zal ik een beetje minder actief moeten zijn vrees ik.
Benieuwd hoe ze op een brei reageert.
Waai niet uit jullie jassen en hou jullie vast aan de takken van de bomen.
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemiddag Seizoentjes,
Neen, vandaag geen privéles voor Matice, volgende zondag wel. Wel al gaan wandelen met hem en zijn oefeningen in het bos gedaan en het begint hier flink te waaien.
We gaan het binnen gezellig maken. Want het is echt wel somber buiten. Ga nu al alle kaarsjes aandoen.
Ik wens iedereen een mooie zondag. Liefs en een knuffel voor elk.
-
Hallo iedereen,
Hier ook regen en wind, we blijven thuis, je kunt toch niks anders doen.Gisteren zijn we wel gaan fietsen, ondanks dat er redelijk wind stond.
Kaastaart is gebakken, staat af te koelen.Da's voor in de namiddag bij een tas koffie.
Dochter komt ook in de avond, die zal ook wel een stuk lustten.
Morgen mag ukkemeisje voor het eerst naar school, die kijkt daar allang naar uit.Ukkepuk vraagt elke dag hoeveel keer hij nog moet slapen vooraleer zusje naar school mag.Hij is apetrots, moet haar wegwijs maken op school
.Ben eens benieuwd.
Hier ook regen en wind, we blijven thuis, je kunt toch niks anders doen.Gisteren zijn we wel gaan fietsen, ondanks dat er redelijk wind stond.
Kaastaart is gebakken, staat af te koelen.Da's voor in de namiddag bij een tas koffie.
Dochter komt ook in de avond, die zal ook wel een stuk lustten.
Morgen mag ukkemeisje voor het eerst naar school, die kijkt daar allang naar uit.Ukkepuk vraagt elke dag hoeveel keer hij nog moet slapen vooraleer zusje naar school mag.Hij is apetrots, moet haar wegwijs maken op school
-
Wat vliegt de tijd toch vlug. Ukkemeisje al naar school!
-

Goede avond alle seizoentjes en een
rustige nacht straks ondanks de wind
al veel regen gehad vandaag, gelukkig moest ik niet buiten zijn...
hou het droog en veilig en blijf gezond
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
werkdag thuis voor ventje, deze middag naar het ziekenhuis voor controle.
moet nog een telefoontje doen naar de buro maar ik moet wachten tot na 9 uur. hopelijk zijn ze dan aanwezig. Ventje moet zich nog gaan douchen. ik volg.
eigenlijk niet veel te vertellen vandaag. zal me bezig houden met nog wat kaartjes maken want ventje mag ik niet storen.
ga mijn koffie opdrinken en dan wat later pillen en fruitontbijtje. morgen naar Tom en leesvoer halen.
Meer zal er niet inzitten.
Fijne dag seizoentjes! Keep Safe!
werkdag thuis voor ventje, deze middag naar het ziekenhuis voor controle.
moet nog een telefoontje doen naar de buro maar ik moet wachten tot na 9 uur. hopelijk zijn ze dan aanwezig. Ventje moet zich nog gaan douchen. ik volg.
eigenlijk niet veel te vertellen vandaag. zal me bezig houden met nog wat kaartjes maken want ventje mag ik niet storen.
ga mijn koffie opdrinken en dan wat later pillen en fruitontbijtje. morgen naar Tom en leesvoer halen.
Meer zal er niet inzitten.
Fijne dag seizoentjes! Keep Safe!
Cats Rule!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Wat een weer gisteren
Gisteren buiten het licht HH, echt heel weinig gedaan, voelde me niet zo lekker. Had dan paracetamol ingenomen en onder een plaidje gekropen in de zetel. En voortdurend hazenslaapjes gedaan.
Matice heeft al een paar dagen zeer goed gegeten, dat zijn wij niet van hem gewoon, hij eet zijn voeding met daarin een "eetversneller" in de vorm van TV worstjes. Die moeten we in 3 snijden en goed onder zijn eigen eten mengen. We hebben eens een wit product gekocht van die worstjes, maar nee, die lustte hij niet, het moeten er zijn van zw*n. Hij is enorm kieskeurig naar het vervelende toe soms. Niet dat ik dat niet voor hem over heb, integendeel.
Deze middag blijft het droog zag ik op mijn app, dan gaan we weer wandelen. Zo komt een mens nog eens buiten.
Gisterenavond geen eten gemaakt omdat ik me al niet goed voelde, maar ook omdat we laat ontbeten hadden en niet veel honger hadden. Manlief heeft dan nog 2 broodjes gegeten met een bord verse soep, zelf had ik nergens zin in. Dus maak ik vanavond het varkenshaasje klaar dat voor gisteren bedoeld was.
Zo, ik ga plaats maken voor de andere Seizoentjes. Ik wens zonder namen iedereen een zo'n mooi mogelijke maandag. Liefs en een dikke knuffel voor ieder.
-

Goede maandagmorgen alle seizoentjes
grijs weer maar voorlopig droog
ik ga straks nog even naar de apotheek
die had vorige week niet alles binnen wat de dokter
had voorgeschreven, dus nog maar eens naar daar wandelen
ik ben er eens mee buiten geweest.
Niet dat het echt gezellig weer is, maar goed gekleed
kan het er door....
Ik wens jullie allen een aangename maandag
en een fijne nieuwe week.
Veel sterkte voor wie het kan gebruiken
en hou jullie veilig . Groetjes en tot..................
-
granny M - Lid geworden op: 04 jun 2012, 19:32
Goede morgen dames,
Hier vandaag een beetje beter weer gelukkig. Ja Lutgard Simoens overleden, ik dacht meteen terug aan de tijd dat we zondag avonds de dochter terug brachten naar haar kot in Brussel en Lutgard gezellig terug bij ons op de achterbank zat ( in gedachten hoor) met haar lieve stem en altijd bijpassende tekstjes en muziek.
En Bob van de "Strangers" ook overleden. Onze dochter was enorme fan van hen al vanaf dat ze echt nog heel klein was (3-4 jaar) Ze kende toen al de liedjes uit haar hoofd, grootste geluk was met Sinterklaas of verjaardag een l.p. te krijgen. Tot uit den treure werden die gedraaid
gelukkig bracht een koptelefoon een beetje rust , maar dan hoorde ik ook altijd haar stemmetje nog gezellig meezingen.
Ik weet nog, dat ze een t-shirtje had gekregen met de foto's van elke Stranger voorop. Als we op vakantie waren in Spanje, moest ze dat van ons in de felle zon ook dragen in het zwembad. We wisten meteen wie de Belgen waren in het hotel, want die kwamen altijd even reageren en als ze een liedje begonnen te zingen, vulde de dochter het meteen volledig aan. Ach, waar is de tijd gebleven, het lijkt nog maar even geleden, hun zoon is al bijna 16 jaar !
En nu ga ik nog een wasje insteken en nu het (nog) droog is even naar de bakker.
Rustige maandag voor iedereen !
Hier vandaag een beetje beter weer gelukkig. Ja Lutgard Simoens overleden, ik dacht meteen terug aan de tijd dat we zondag avonds de dochter terug brachten naar haar kot in Brussel en Lutgard gezellig terug bij ons op de achterbank zat ( in gedachten hoor) met haar lieve stem en altijd bijpassende tekstjes en muziek.
En Bob van de "Strangers" ook overleden. Onze dochter was enorme fan van hen al vanaf dat ze echt nog heel klein was (3-4 jaar) Ze kende toen al de liedjes uit haar hoofd, grootste geluk was met Sinterklaas of verjaardag een l.p. te krijgen. Tot uit den treure werden die gedraaid
Ik weet nog, dat ze een t-shirtje had gekregen met de foto's van elke Stranger voorop. Als we op vakantie waren in Spanje, moest ze dat van ons in de felle zon ook dragen in het zwembad. We wisten meteen wie de Belgen waren in het hotel, want die kwamen altijd even reageren en als ze een liedje begonnen te zingen, vulde de dochter het meteen volledig aan. Ach, waar is de tijd gebleven, het lijkt nog maar even geleden, hun zoon is al bijna 16 jaar !
En nu ga ik nog een wasje insteken en nu het (nog) droog is even naar de bakker.
Rustige maandag voor iedereen !
-
Hallo iedereen,
Clive: dan heeft Matice een goede smaak, geen witte product worstjes maar Zw&n.Indertijd toen schoonouders nog een poes hadden , en ze kreeg melk uit de Ald&, wilde ze die niet.Melk van een andere winkel of merk wel.Schoonmoeder vond dat steeds raar, hoe kan die kat nu weten dat het uit de Ald& is.Volgens haar was er iets met die melk.
Hoop dat je je vandaag wat beter voelt, op tijd rusten.Rust doet altijd goed.
Heb ook gehoord van Lutgard Simoens en Bob van de Strangers.Waren heel bekende mensen.
Vanaf morgen mag er terug bezoek in het wzc van vader, hetzij heel beperkt.Slecht 1 persoon en op bepaalde dagen en uren.Heb afgesproken met zus dat ik die bezoeker zal zijn, moet ook altijd dezelfde persoon zijn.Da's toch al iets.Vandaag gingen ze terug een testafname doen.
Vanavond eens bellen naar zoon, hoe ukkemeisje haar eerste schooldag is geweest.Waarschijnlijk heel goed, haar kennende.Voelt zich overal direct thuis en op haar gemak.
Clive: dan heeft Matice een goede smaak, geen witte product worstjes maar Zw&n.Indertijd toen schoonouders nog een poes hadden , en ze kreeg melk uit de Ald&, wilde ze die niet.Melk van een andere winkel of merk wel.Schoonmoeder vond dat steeds raar, hoe kan die kat nu weten dat het uit de Ald& is.Volgens haar was er iets met die melk.
Hoop dat je je vandaag wat beter voelt, op tijd rusten.Rust doet altijd goed.
Heb ook gehoord van Lutgard Simoens en Bob van de Strangers.Waren heel bekende mensen.
Vanaf morgen mag er terug bezoek in het wzc van vader, hetzij heel beperkt.Slecht 1 persoon en op bepaalde dagen en uren.Heb afgesproken met zus dat ik die bezoeker zal zijn, moet ook altijd dezelfde persoon zijn.Da's toch al iets.Vandaag gingen ze terug een testafname doen.
Vanavond eens bellen naar zoon, hoe ukkemeisje haar eerste schooldag is geweest.Waarschijnlijk heel goed, haar kennende.Voelt zich overal direct thuis en op haar gemak.
-
Veertien jaar heeft Lutgarde Simoens meegereden van en naar Leuven.
De tochtjes begonnen in 1992 toen onze oudste ineens maar zelf een kot geregeld had, omdat hij het beu was alle dagen met de trein over en weer.
Eind 2006 was de jongste helemaal afgestudeerd en besloot bij zijn grootmoeder te gaan wonen.
Ik heb nog altijd verdriet als ik daar aan terug denk en ik neem het ons moeder nog altijd kwalijk dat ze dat samen met hem achter onze rug geregeld heeft.
Kwestie van hem te beschermen tegen mij. Ik voel me nog altijd een slechte moeder.
Het blijft hier maar somber weer.
De tochtjes begonnen in 1992 toen onze oudste ineens maar zelf een kot geregeld had, omdat hij het beu was alle dagen met de trein over en weer.
Eind 2006 was de jongste helemaal afgestudeerd en besloot bij zijn grootmoeder te gaan wonen.
Ik heb nog altijd verdriet als ik daar aan terug denk en ik neem het ons moeder nog altijd kwalijk dat ze dat samen met hem achter onze rug geregeld heeft.
Kwestie van hem te beschermen tegen mij. Ik voel me nog altijd een slechte moeder.
Het blijft hier maar somber weer.