Terrorisme en geplande terreurdaden in Europa
-
De kannibaal - Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25
-
figaretto - Lid geworden op: 13 aug 2005, 14:10
Dat u pleit voor een dictatoriale aanpak van de gezondheidscrisis vind ik ergens begrijpelijk hoewel ik toch serieuze bedenkingen heb bij dergelijke aanpak. Eerder zou ik er voor pleiten om diegenen, die manifest en na verwittiging desondanks blijk geven van roekeloos gedrag, op te lijsten en hen pas medische hulp te verlenen bij Covid19 aandoeningen, wanneer er voldoende plaats in het ziekenhuis voorhanden is. Achteraan aanschuiven a.u.b. Ik heb het hier niet over personen die ergens in een park hun mondmasker niet of niet-neusbedekkend dragen maar over de organisatoren en deelnemers aan allerlei verboden samenkomsten, weze het van feestelijke of van religieuze aard.De kannibaal schreef: ↑07 nov 2020, 09:47
Ik pleit inderdaad voor de harde dictatoriale aanpak, die misschien niet beschaafd is, en die maatregelen vereisen die strijdig zijn met de ethiek. Het ontzeggen van medische hulp aan mensen met een onverantwoord gedragspatroon, is misschien weinig beschaafd, maar werpt snel zijn vruchten af. Door een dergelijk operatie wordt er vermeden dat honderden anderen ziek worden en men ouderen laat sterven door het ontzeggen van zorg. De Islam heeft geen respect voor het leven, wij radicaliseren en hebben niet het minste respect meer voor de Islam. De poep van een Erdogan blijven strelen met een fluwelen doek, heeft geen enkele zin.
Dan verder over de islam : dat die geen respect heeft voor het leven, althans voor andermans en zeker voor andervrouws, is me bekend. Dat velen geen respect (meer) hebben voor de islam is daardoor zeer begrijpelijk. Zelf ben ik een van die velen. Respect is een kwestie van te verdienen, niet van te verkrijgen.
En ja, we zouden beter ook een beetje moeten beginnen met radicaliseren. Maar van onze Europese christelijke wortels hebben we spijtig genoeg alleen de Vergiffenis en de Naastenliefde overgehouden. Van overheidswege stelt men eerder laksheid vast in het beteugelen van de uitwassen. De rechterlijke mildheid uit zich in voorwaardelijke straffen, een werkstraf, soms een enkelband en dikwijls vervroegde vrijlating. De dikwijls dodelijke gevolgen hiervan zijn inmiddels bekend. De media doen hun uiterste best om de islam toch maar niet te stigmatiseren, bang als ze zijn om de waarheid te zeggen of te schrijven. Ze zouden al eens koren op de molen kunnen zijn van de massa, die meer en meer geneigd is om haar heil te zoeken bij partijen die de zaken minder omfloerst omschrijven. Men noemt dit ook wel eens “politiek-correct zijn.
Om die laatste reden lijkt het me logisch dat mensen (u vernoemt hier bvb. Wil.) hun steentje bijdragen om achtergehouden of weggemoffelde feiten alhier aan te halen. Als de pers tekort schiet is een steuntje uit andere bronnen altijd welkom.
Dit is geen pleidooi om het recht in eigen hand te nemen en geweld met geweld te beantwoorden. Neen, het moet via de momenteel lakse overheid gebeuren. Misschien nog deze parafrase t: Als uw overheid u niet bevalt, kies dan een andere. Is eigenlijk eenvoudiger dan het originele van Brecht.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
In Zweden zijn tot nu toe (in 2020) al 100 'bommen' ontploft.
Daarbij zijn er weinig doden en gewonden gevallen maar veel schade aan gebouwen en eigendom. Nu ja, weinig is relatief. In juni was er een explosie waarbij 25 mensen gewond werden.
Vóór 2017 was er zo goed als géén vermelding van ontploffingen.
Zou er nu een link zijn met het feit dat Zweden het hoogste aantal immigranten per capita heeft binnengehaald sinds 2015?
De politie zegt dat de feiten niets te maken hebben met immigratie want veel van de daders zijn 3e generatie immigranten. Dat zullen dus wel door-en-door Zweedse mensen zijn, zeker? De hoeveelste generatie immi's waren de Abdeslam brothers die exact vandaag 5 j. geleden zo'n 130 mensen hebben helpen vermoorden?
Daarbij zijn er weinig doden en gewonden gevallen maar veel schade aan gebouwen en eigendom. Nu ja, weinig is relatief. In juni was er een explosie waarbij 25 mensen gewond werden.
Vóór 2017 was er zo goed als géén vermelding van ontploffingen.
Zou er nu een link zijn met het feit dat Zweden het hoogste aantal immigranten per capita heeft binnengehaald sinds 2015?
De politie zegt dat de feiten niets te maken hebben met immigratie want veel van de daders zijn 3e generatie immigranten. Dat zullen dus wel door-en-door Zweedse mensen zijn, zeker? De hoeveelste generatie immi's waren de Abdeslam brothers die exact vandaag 5 j. geleden zo'n 130 mensen hebben helpen vermoorden?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
sibarita - Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44

Platbroeken , het Europees circus in Brussel is mede verantwoordelijk voor onze ondergang in de nabije toekomst !
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
-
Idefix - Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Idefix schreef: ↑15 nov 2020, 12:40Volledig normaal ........volgens de regels van Europa gaan wij moeten buigen..en de islamieten weten dat maar al te goed.
Lees resolutie 1743
https://gerard1945.wordpress.com/2017/1 ... in-europa/
De zon is gratis voor iedereen
-
Dr. Yasir Qadhi is een hooggeleerde islamkenner die in Texas woont. Hij liet enkele 'gematigde' uitspraken optekenen die in het Westen graag zullen herhaald worden. Video hier.

Hij vertelde dat er geen enkele islamkenner met enige reputatie eenmansacties zou goedkeuren zoals de moord op de Franse leraar Paty. Zelfs in islamitische landen heeft niemand het recht om rechter, jury en strafuitvoerder te zijn.
Yasir Q:
"Wanneer wij (moslims) een minderheid zijn in een niet-moslimland, is er simpelweg geen reden te vinden om hiervoor goedkeuring te vinden. Zelfs niet wanneer het over godslastering gaat.
In een moslimland moet er eerst een rechtsgeding plaatsvinden en dán - als de wet van het land wordt toegepast - ja, dan zou de raad van rechtsgeleerden (de ulema) zeggen dat de straf voor blasfemie de doodstraf is.
Maar daarbuiten? Neen, je zult geen geestelijke leider met enige reputatie vinden die naar voor is getreden om een fatwa uit te spreken die de toelating geeft aan een individuele moslim om de godslasteraar aan te vallen en te vermoorden in de landen die buiten het gebied van de islam vallen."
Tot zover de kenner van deze islamideologie. Merk op:
1. de doodstraf is wel degelijk het lot van degene die (binnen islamgebied) godslastering pleegt en Yasir vermeldt niet dat hij daar bezwaar tegen heeft.
2. Yasir Q. heeft blijkbaar nooit gehoord van Ayatollah Khomeini. Deze man 'met enig statuur als islamkenner' heeft een fatwa uitgesproken om de schrijver van De Duivelsverzen (en de uitgever van de boeken) te vermoorden, waar die zich ook mag bevinden. Die fatwa is geldig voor elke individuele moslim, ook in het Westen.
De Japanse uitgever van de boeken werd vervolgens ook vermoord door een individuele moslim en dit in een niet-moslimland.

Hij vertelde dat er geen enkele islamkenner met enige reputatie eenmansacties zou goedkeuren zoals de moord op de Franse leraar Paty. Zelfs in islamitische landen heeft niemand het recht om rechter, jury en strafuitvoerder te zijn.
Yasir Q:
"Wanneer wij (moslims) een minderheid zijn in een niet-moslimland, is er simpelweg geen reden te vinden om hiervoor goedkeuring te vinden. Zelfs niet wanneer het over godslastering gaat.
In een moslimland moet er eerst een rechtsgeding plaatsvinden en dán - als de wet van het land wordt toegepast - ja, dan zou de raad van rechtsgeleerden (de ulema) zeggen dat de straf voor blasfemie de doodstraf is.
Maar daarbuiten? Neen, je zult geen geestelijke leider met enige reputatie vinden die naar voor is getreden om een fatwa uit te spreken die de toelating geeft aan een individuele moslim om de godslasteraar aan te vallen en te vermoorden in de landen die buiten het gebied van de islam vallen."
Tot zover de kenner van deze islamideologie. Merk op:
1. de doodstraf is wel degelijk het lot van degene die (binnen islamgebied) godslastering pleegt en Yasir vermeldt niet dat hij daar bezwaar tegen heeft.
2. Yasir Q. heeft blijkbaar nooit gehoord van Ayatollah Khomeini. Deze man 'met enig statuur als islamkenner' heeft een fatwa uitgesproken om de schrijver van De Duivelsverzen (en de uitgever van de boeken) te vermoorden, waar die zich ook mag bevinden. Die fatwa is geldig voor elke individuele moslim, ook in het Westen.
De Japanse uitgever van de boeken werd vervolgens ook vermoord door een individuele moslim en dit in een niet-moslimland.

Waarom proberen moslims de wereld voor te houden dat ze een 'religie van vrede' zijn, terwijl dagelijks het tegendeel bewezen word???????. En wij, wij schapen, trappen daar ook nog steeds in. Nee mensen, Islam is moord en doodslag en overheersing. Ik hoop dat dit in Europa door de machtshebbers ooit eens begrepen wordt en gaat mogen gezegd worden in het openbaar......... en vooral....dat er ens iets tegen gedaan word;
-
De Pakistaanse journalist Mian Haseeb Madni looft een beloning uit van 50.000.000 roepies (280.000 euro) voor wie Macron vermoordt.
Weer zo'n lokale 'intellectueel' die niet begrepen heeft wat de Texaanse tekstgeleerde heeft verklaard en niet snapt dat de islamideologie alleen maar vrede nastreeft. (zie mijn vorige posting op deze blz.)
Weer zo'n lokale 'intellectueel' die niet begrepen heeft wat de Texaanse tekstgeleerde heeft verklaard en niet snapt dat de islamideologie alleen maar vrede nastreeft. (zie mijn vorige posting op deze blz.)
Laatst gewijzigd door Wil. op 17 nov 2020, 13:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Terwijl iedere politieker hier bezig is met zijn eigen zak te vullen vergeten ze om zich heen te kijken. Zien ze nu echt de realiteit niet?. De Islam wordt hoe langer hoe sterker en brutaler. Onze organisatie's en instellingen worden hoe langer hoe meer ondermijnd door groepen Islamitische jongeren en individuele aanslag-en geweldplegers. Vroeger werd er eens om de zoveel maanden eens een opstootje met de politie gemeld maar vandaag is dat dagelijkse kost.
Dit maakt volgens ik vroeger eens gelezen heb deel uit van hun onderliggende strategie....Zorg voor onveiligheid, ondermijn hun diensten, infiltreer in zoveel mogelijk organisatie's . Vermits dit dagelijks in alle landen van Europa gebeurd zou toch eindelijk eens bij iemand een licht doen opgaan. Blijkbaar heeft Macron al iets begrepen maar kijk eens hoe weinig steun hij krijgt zelfs van eigen volk.
Iedere burger met een klein beetje gezond verstand moet toch al beseffen dat ,als die overweldiging in hetzelfde en versnelde tempo doorgaat, onze kleinkinderen allemaal ofwel Islamitisch of dood en gevangen zullen zijn. Zie ik het zwart????? Of ben ik een realist die met open ogen ziet wat er in dit Europa gebeurd.
Dit maakt volgens ik vroeger eens gelezen heb deel uit van hun onderliggende strategie....Zorg voor onveiligheid, ondermijn hun diensten, infiltreer in zoveel mogelijk organisatie's . Vermits dit dagelijks in alle landen van Europa gebeurd zou toch eindelijk eens bij iemand een licht doen opgaan. Blijkbaar heeft Macron al iets begrepen maar kijk eens hoe weinig steun hij krijgt zelfs van eigen volk.
Iedere burger met een klein beetje gezond verstand moet toch al beseffen dat ,als die overweldiging in hetzelfde en versnelde tempo doorgaat, onze kleinkinderen allemaal ofwel Islamitisch of dood en gevangen zullen zijn. Zie ik het zwart????? Of ben ik een realist die met open ogen ziet wat er in dit Europa gebeurd.
-
In Lunéville (Lorraine niet ver van Nancy) is een jongeman van 18 opgepakt. Hij had een valse telefoonoproep gedaan naar de politie om hen naar zich toe te lokken. Het was zijn plan om één agent neer te schieten, vervolgens diens wapen te bemachtigen en daarmee andere omstaanders of agenten neer te schieten.
Hij had een geweer met afgezaagde loop bij zich en ook een machete en een mes.
Zijn motief is "nog niet gekend" . 't Zal wel iets te maken hebben met een onterecht geschreven parkeerbon of zo, zeker?
Hij had een geweer met afgezaagde loop bij zich en ook een machete en een mes.
Zijn motief is "nog niet gekend" . 't Zal wel iets te maken hebben met een onterecht geschreven parkeerbon of zo, zeker?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.