In de Vier Seizoenen reeks 20 Herfst 2020
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
ik he je pb-tje ontvangen en gelezen en geprobeerd een antwoord te verzenden, maar dat lukt langs geen kanten.
maak je geen zorgen is mijn boodschap, ik apprecieer je lieve woorden.
maak je geen zorgen is mijn boodschap, ik apprecieer je lieve woorden.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Uitwerk voor ventje. hij moest zijn helm meenemen omdat er nieuwe voering in moet. straks krijgt hij hem terug al hij met pensioen is.
Ir. komt niet meer. ze is ziek gemeld tot in Januari. als ze nu denken dat ik tot Januari ga wachten...
ze gaan iemand anders voor me zoeken. Hopelijk valt deze mee want 't wordt onze laatste, als ventje met pensioen gaat wil hij alles zelf doen. ( jaja) Maar er moeten dan geen hemden meer gestreken worden.
Gisteren moest ik in het ziekenhuis per rolwagentje naar mijn afspraak. anders mocht ventje niet mee en stoffen mondmaskers zijn Niet meer toegelaten. waarom? ze geven geen reden op. je moet een chirurgisch masker dragen. 2 euro stuk. Ik had gelukkig nog twee ex. liggen. Ik moet nieuwe pijnstiller nemen en extra sterk magnesium. Pillen zijn ook nieuw en een afleiding van CBD- olie.
ze moeten wel 3 mnd continu ingenomen worden voor er werking is. Dokter begreep niet waarom Links weer pijn doet. Ik besefte toch wel dat die zenuw pat lag? ja, vertel dat aan die zenuw.
Het ging droog blijven. Niet dus. moet vanmiddag naar Tom, dus zal ik dan maar mijn boodschappen doen zeker? Ben dan toch op de juiste weg.
Ventje was de keukendeur vergeten en wie had kip uit de vuilniszak gepikt? juist. Hij lag in de gang aan de voordeur op de dweil en dat was verdacht!
Moeder heeft nog niet gebeld gisteren, dus vermoed dat ze vandaag gaat bellen. Het is toch maar spaghetti van bij de beenhouwer en dat kan nog wel een keer extra in de microwave ofte "chef Ping" zoals Gordon Ramsay zegt. wij zeggen dat nu soms ook.
Gisteren gekeken naar "why women kill" & criminal minds.
Ventje moet vanavond nog naar de apotheker want ik denk dat die nieuwe pillen zullen moeten geleverd worden. moet ook een afspraak maken met de huisdokter.
Gimly is korrels aan het eten. eet er weer veel de laatste tijd. ben benieuwd of hij zal klaarstaan voor het potje yoghurt of dat hij net als gisteren diep in dromenland zal verzeilt zijn.
Fijne dag seizoentjes, Keep Safe!
Uitwerk voor ventje. hij moest zijn helm meenemen omdat er nieuwe voering in moet. straks krijgt hij hem terug al hij met pensioen is.
Ir. komt niet meer. ze is ziek gemeld tot in Januari. als ze nu denken dat ik tot Januari ga wachten...
ze gaan iemand anders voor me zoeken. Hopelijk valt deze mee want 't wordt onze laatste, als ventje met pensioen gaat wil hij alles zelf doen. ( jaja) Maar er moeten dan geen hemden meer gestreken worden.
Gisteren moest ik in het ziekenhuis per rolwagentje naar mijn afspraak. anders mocht ventje niet mee en stoffen mondmaskers zijn Niet meer toegelaten. waarom? ze geven geen reden op. je moet een chirurgisch masker dragen. 2 euro stuk. Ik had gelukkig nog twee ex. liggen. Ik moet nieuwe pijnstiller nemen en extra sterk magnesium. Pillen zijn ook nieuw en een afleiding van CBD- olie.
ze moeten wel 3 mnd continu ingenomen worden voor er werking is. Dokter begreep niet waarom Links weer pijn doet. Ik besefte toch wel dat die zenuw pat lag? ja, vertel dat aan die zenuw.
Het ging droog blijven. Niet dus. moet vanmiddag naar Tom, dus zal ik dan maar mijn boodschappen doen zeker? Ben dan toch op de juiste weg.
Ventje was de keukendeur vergeten en wie had kip uit de vuilniszak gepikt? juist. Hij lag in de gang aan de voordeur op de dweil en dat was verdacht!
Moeder heeft nog niet gebeld gisteren, dus vermoed dat ze vandaag gaat bellen. Het is toch maar spaghetti van bij de beenhouwer en dat kan nog wel een keer extra in de microwave ofte "chef Ping" zoals Gordon Ramsay zegt. wij zeggen dat nu soms ook.
Gisteren gekeken naar "why women kill" & criminal minds.
Ventje moet vanavond nog naar de apotheker want ik denk dat die nieuwe pillen zullen moeten geleverd worden. moet ook een afspraak maken met de huisdokter.
Gimly is korrels aan het eten. eet er weer veel de laatste tijd. ben benieuwd of hij zal klaarstaan voor het potje yoghurt of dat hij net als gisteren diep in dromenland zal verzeilt zijn.
Fijne dag seizoentjes, Keep Safe!
Cats Rule!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Heb al een strijkje achter de rug en de 2 benedenverdiepingen zijn ook reeds gedaan. Moet dus geen lawaai nimmer maken, enkel nog de slaapkamer en de badkamer en gang stofzuigen, maar dat is een lichte stofzuiger, die hoor je niet tot beneden. En was gisteren vergeten de vaatwasser in te toetsen, die is nu aan het draaien. Straks leegmaken dus en alle vaat op zijn plaats zetten.
Wilde eend, dank je wel voor jouw prachtige kaartje en jouw woorden van troost. Elke keer als hier de bel gaat of mijn GSM, ben ik bang dat het weer slecht nieuws gaat zijn. Moet trouwens nog bellen naar vriendin die het helemaal nimmer ziet zitten, dan laat je elkaar niet in de steek, vind ik. En morgen bellen naar de mama van mijn naaste buurvrouw die pas haar vader heeft verloren en haar mama dan haar echtgenoot. Die had te kennen gegeven aan mijn buurvrouw dat ze graag zou hebben als ik haar eens 1 keer in de week bel. Wij noemen haar altijd de bomma en dat vind ze leuk. Zo staat ze ook in mijn telefoon. Is dan ook wel een echt lief mens. En we hadden met de bompa ook een heel goed contact.
Bij buurvrouwtje die overleden is, stop ik regelmatig de post dieper in de bus, want dat appartement staat dus leeg, maar is nog volledig gemeubileerd.
Moet vandaag naar het dorp fietsen, moet daar op 4 plaatsen zijn. Kan moeilijk manlief storen in zijn werktijd. En ik fiets wel graag. Verheug me er zelfs op. En om 15.00H heeft manlief geen call en gaan we beiden wandelen met Matice, dan heeft manlief ook wat frisse buitenlucht gehad.
Zo, ga douchen en de bovenverdieping opruimen en stofzuigen.
En HVT, zet die gedachte dat je een slechte moeder was, maar onmiddellijk uit je hoofd. Je weet zelf dat dat niet zo is.
Zo, ik wens iedereen een mooie dinsdag. Veel liefs en een knuffel voor elk van jullie.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
@ alle seizoentjes, een aangename dag
ook al is het niet zonnig
We moeten deze tijd ook wat minder
mooi weer accepteren, we zijn half november voorbij
Maar we moeten er het beste van proberen maken
niks aan te doen....
We zijn nog gezond (de kwalen niet meegeteld)
we zijn er nog en we kunnen zelf nog beslissen
wat we willen doen, ook al mag er veel niet wegens corona
Er is nog niks blijven duren dus goede moed,
ook dit gaat voorbij
Ik wens jullie allen een aangename dag
maak er het beste van..
Groetjes allen en tot..............
ook al is het niet zonnig
We moeten deze tijd ook wat minder
mooi weer accepteren, we zijn half november voorbij
Maar we moeten er het beste van proberen maken
niks aan te doen....
We zijn nog gezond (de kwalen niet meegeteld)
we zijn er nog en we kunnen zelf nog beslissen
wat we willen doen, ook al mag er veel niet wegens corona
Er is nog niks blijven duren dus goede moed,
ook dit gaat voorbij
Ik wens jullie allen een aangename dag
maak er het beste van..
Groetjes allen en tot..............
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Een fijne dag allemaal, seizoentjes,
MH, een gelukkige verjaardag vandaag ! Dat er nog vele mogen volgen.....
Aan zee is ook alles goed besproken, weet alweer waar de €-tjes naartoe vliegen..... Ook contact gehad met de firma die de schutting thuis zou komen verder afwerken, en op 4 januari zouden ze komen, ze waren ons wat 'vergeten' , denkelijk omdat het geen grote werf voor hun is...... Als ze komen ben ik al blij, dan kan ik daarna ook verder met hetgeen ik van zin was te doen, om ons terras 'op te fleuren ....'

En nu zorgen voor het middageten, dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot..... de volgende
MH, een gelukkige verjaardag vandaag ! Dat er nog vele mogen volgen.....
Aan zee is ook alles goed besproken, weet alweer waar de €-tjes naartoe vliegen..... Ook contact gehad met de firma die de schutting thuis zou komen verder afwerken, en op 4 januari zouden ze komen, ze waren ons wat 'vergeten' , denkelijk omdat het geen grote werf voor hun is...... Als ze komen ben ik al blij, dan kan ik daarna ook verder met hetgeen ik van zin was te doen, om ons terras 'op te fleuren ....'
En nu zorgen voor het middageten, dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot..... de volgende
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
, Voor HVT : van harte : een fijne verjaardag !! Dank zij de berichtjes hier wist ik het ... Ben nog steeds mijn kalender kwijt ......
Verder groetjes aan alle seizoentjes ... Heb weer problemen met B*lgacom .. klantendienst .... zucht ..
Clive : graag gedaan : jij bent er ook altijd om anderen te steunen en te helpen ...XXX
-
Vooreerst allemaal heel hartelijk dank voor de lieve verjaardagswensen hier en in de brieven bus.
Ik hoop dat Poes de kaartjes gaat laten staan waar ze staan.
Enkelen ervan zijn kunst werkjes, dank speciaal aan de makers.
Even goed geniet ik van een gekochte kaart hoor!
Ik kreeg een gezellige Jacquie Lawson kaart met een speelse poes op die een heel mandje wol omkieperde...
Je kan al raden wat er met de bolletjes gebeurde.
Als al de virtuele wensen kaartjes waren geweest, mijn brievenbus liep over denk ik.
Alleen de oudste heeft eraan gedacht.
Ons dochter begint heel vroeg op het werk, dus dat kan nog komen.
Onze verstrooide professor komt er waarschijnlijk ook nog wel aan in de loop van de dag.
De bloemen heb ik al gehad met de boodschappen van de jongste verleden week.
De Poes was heel flodderachtig deze morgen, wie weet heeft dat beest ook notie van ene kalender?
Oma-C jij bent er dus wel in geslaagd een antwoordje te sturen op een pb.
Ik kreeg altijd meldingen van verkeerde bestemmeling en onderwerp invullen en zo van die dingen...
De was hangt te wapperen in de wind en de kussenslopen bollen op.
Spijtig genoeg is onze bakker gesloten vandaag.
Ik zal mezelf op een banana split trakteren.
Ik heb nog ijs in de diepvries en bananen in de fruitkorf.
En dan maar hopen dat het smelten van de chocolade een beetje lukt in de microgolf...
Bij tijd en wijle laat de zon zich zien, maar ze moet heel erg haar best doen tegen de wolken.
We zullen onze tweede was eens uithangen op de draad.
Dat wordt weer een gevecht van jewelste tegen de wind met de lakens.
Ik hoop dat Poes de kaartjes gaat laten staan waar ze staan.
Enkelen ervan zijn kunst werkjes, dank speciaal aan de makers.
Even goed geniet ik van een gekochte kaart hoor!
Ik kreeg een gezellige Jacquie Lawson kaart met een speelse poes op die een heel mandje wol omkieperde...
Je kan al raden wat er met de bolletjes gebeurde.
Als al de virtuele wensen kaartjes waren geweest, mijn brievenbus liep over denk ik.
Alleen de oudste heeft eraan gedacht.
Ons dochter begint heel vroeg op het werk, dus dat kan nog komen.
Onze verstrooide professor komt er waarschijnlijk ook nog wel aan in de loop van de dag.
De bloemen heb ik al gehad met de boodschappen van de jongste verleden week.
De Poes was heel flodderachtig deze morgen, wie weet heeft dat beest ook notie van ene kalender?
Oma-C jij bent er dus wel in geslaagd een antwoordje te sturen op een pb.
Ik kreeg altijd meldingen van verkeerde bestemmeling en onderwerp invullen en zo van die dingen...
De was hangt te wapperen in de wind en de kussenslopen bollen op.
Spijtig genoeg is onze bakker gesloten vandaag.
Ik zal mezelf op een banana split trakteren.
Ik heb nog ijs in de diepvries en bananen in de fruitkorf.
En dan maar hopen dat het smelten van de chocolade een beetje lukt in de microgolf...
Bij tijd en wijle laat de zon zich zien, maar ze moet heel erg haar best doen tegen de wolken.
We zullen onze tweede was eens uithangen op de draad.
Dat wordt weer een gevecht van jewelste tegen de wind met de lakens.
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Hvt: een gelukkige verjaardag, geniet van deze dag en het ijsje
.
De rand van de vijver is afgewerkt, die is nu veel breder.Er zijn wel een paar planten gesneuveld, maar ja.
De kippen zitten opgehokt, als de wind goed zit, hoor ik die kakelen tot aan de achterdeur, ook al zitten ze 60 à 70 meter verder
.Buurman zegt het ook: " die kunnen nogal babbelen"
.
Straks vis in de oven, ga de vis in een ovenschotel doen, met daarbij groentjes, kruiden, en witte wijn.En dan afdekken met aluminiumfolie.Met aardappelen en brocoli in melksaus.Zal wel lekker zijn.Die vis zit al een tijdje in diepvries , dus die moet verbruikt worden.En morgen ballekens in tomatensaus, da's heel lang geleden.
Dames, tot morgen allemaal.
Hvt: een gelukkige verjaardag, geniet van deze dag en het ijsje
De rand van de vijver is afgewerkt, die is nu veel breder.Er zijn wel een paar planten gesneuveld, maar ja.
De kippen zitten opgehokt, als de wind goed zit, hoor ik die kakelen tot aan de achterdeur, ook al zitten ze 60 à 70 meter verder
Straks vis in de oven, ga de vis in een ovenschotel doen, met daarbij groentjes, kruiden, en witte wijn.En dan afdekken met aluminiumfolie.Met aardappelen en brocoli in melksaus.Zal wel lekker zijn.Die vis zit al een tijdje in diepvries , dus die moet verbruikt worden.En morgen ballekens in tomatensaus, da's heel lang geleden.
Dames, tot morgen allemaal.
-
Broccoli heb ik alleen nog maar in soep en op restaurant gegeten.
Hoe maak je dat juist klaar?
Hoe maak je dat juist klaar?