Goedemorgen
Gisteren hebben onze kindjes samen met hun mama en Eleanor aan ons deur komen zingen.
Mijn gemoed stroomde over van geluk.
Even binnen geweest wel te verstaan met mondmasker aan.
Heb veel bloemen gekregen, ook kaartjes, tekening en chocolade hartjes van kleintje, gekocht met haar eigen centjes welke ze maandelijks van ons krijgt.
Graag gezien worden daar werk je zelf aan zonder dat je heet weet.
Een dag in het jaar ben je het middelpunt, elkeen was attent en liefdevol.
Zoon was er als zovele jaren niet bij. Blijft moeilijk.
De orde van de dag, nog even stil blijven zitten , Staf slaapt zijn eerste tukje kan een uur duren, na de middag minstens 2 u. Pas me aan, lees op IPad , volg jullie op de voet, mijmer over vele dingen soms met weemoed en soms met een goed gevoel.
Nog een fijne winderige dag, de platen maken ongelooflijk lawaai. Hoop dat stout buurtje er ook veel last van heeft.
Corry
Gisteren hebben onze kindjes samen met hun mama en Eleanor aan ons deur komen zingen.
Mijn gemoed stroomde over van geluk.
Even binnen geweest wel te verstaan met mondmasker aan.
Heb veel bloemen gekregen, ook kaartjes, tekening en chocolade hartjes van kleintje, gekocht met haar eigen centjes welke ze maandelijks van ons krijgt.
Graag gezien worden daar werk je zelf aan zonder dat je heet weet.
Een dag in het jaar ben je het middelpunt, elkeen was attent en liefdevol.
Zoon was er als zovele jaren niet bij. Blijft moeilijk.
De orde van de dag, nog even stil blijven zitten , Staf slaapt zijn eerste tukje kan een uur duren, na de middag minstens 2 u. Pas me aan, lees op IPad , volg jullie op de voet, mijmer over vele dingen soms met weemoed en soms met een goed gevoel.
Nog een fijne winderige dag, de platen maken ongelooflijk lawaai. Hoop dat stout buurtje er ook veel last van heeft.
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.