In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36

voor iedereen in ons k&t huisje
*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Fijne avond
Vanmorgen met aanhanger met wat hout en laminaat naar ons nieuwe huis gegaan.
Daar wat opgeruimd, man is begonnen met ondervloer leggen een een stukje laminaat en ik ben gaan verven op 1 van de slaapkamers.
'S middags zijn vrienden van ons gekomen om te helpen.
Ik ben met vriendin naar de winkel geweest voor behang voor de jongens hun kamer en man en vriend zijn het hout weg gaan brengen (staat nu bij een kennis in de schuur zo lang wij nog geen schuur bij huis hebben).
Daarna naar huis gereden en we hebben met zijn allen hier Chinees gegeten.
Voor nu is het welletjes, morgen weer een dag.
Gerda nog gefeliciteerd met je verjaardag
Puzzel, nee, 1x per jaar helpen met oud papier halen en dat vind ik mooi zat.
Vanmorgen met aanhanger met wat hout en laminaat naar ons nieuwe huis gegaan.
Daar wat opgeruimd, man is begonnen met ondervloer leggen een een stukje laminaat en ik ben gaan verven op 1 van de slaapkamers.
'S middags zijn vrienden van ons gekomen om te helpen.
Ik ben met vriendin naar de winkel geweest voor behang voor de jongens hun kamer en man en vriend zijn het hout weg gaan brengen (staat nu bij een kennis in de schuur zo lang wij nog geen schuur bij huis hebben).
Daarna naar huis gereden en we hebben met zijn allen hier Chinees gegeten.
Voor nu is het welletjes, morgen weer een dag.
Gerda nog gefeliciteerd met je verjaardag
Puzzel, nee, 1x per jaar helpen met oud papier halen en dat vind ik mooi zat.
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Goedemorgen,
Lieve leuterkes mijn verjaardag was leuk en gezellig
heb veel mooie cadeaus gehad waaronder een prachtig mooi boeket rozen.
de kinderen zijn allemaal geweest maar verdeelt over de dag.
Vandaag even nagenieten van alles.
Remie
Bert
Granny M
Zonnebloemetje & Picasso
Thijli
Sita (leuke video
)
Marietteke
An-Wildflower
Lenk
Mama-inge

Lieve leuterkes mijn verjaardag was leuk en gezellig
heb veel mooie cadeaus gehad waaronder een prachtig mooi boeket rozen.
de kinderen zijn allemaal geweest maar verdeelt over de dag.
Vandaag even nagenieten van alles.
Remie
Bert
Granny M
Zonnebloemetje & Picasso
Thijli
Sita (leuke video
Marietteke
An-Wildflower
Lenk
Mama-inge

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
granny M - Lid geworden op: 04 jun 2012, 19:32
Goede morgen iedereen,
hier regen ... hoef er niet uit gelukkig.
Zonnebloemeke, ik heb de foto's van alle paarden nog eens teruggekeken en zag dat het ene paard zelfs zulke mooie donkerblauwe oorbeschermers op had, had het nog nooit gezien
Compliment voor de kleindochter !
Voor Mama-Inge zal het wel weer een (beetje) rommelige dag zijn, denk ook een beetje aan jezelf hoor. Het wordt nog druk genoeg de volgende weken, maar het zal de moeite waard zijn.
Voor allen verder een rustige dag zonder problemen !
hier regen ... hoef er niet uit gelukkig.
Zonnebloemeke, ik heb de foto's van alle paarden nog eens teruggekeken en zag dat het ene paard zelfs zulke mooie donkerblauwe oorbeschermers op had, had het nog nooit gezien
Voor Mama-Inge zal het wel weer een (beetje) rommelige dag zijn, denk ook een beetje aan jezelf hoor. Het wordt nog druk genoeg de volgende weken, maar het zal de moeite waard zijn.
Voor allen verder een rustige dag zonder problemen !
-
halloooo een late goeie morgen allemaal
tis hier donker weer en er valt een beetje gemiezer uit maar dat trekken wij ons niet aan hoor want tis hier gezellig en warm binnen
mijn pot verse soep staat al te koken en ik ben ook al een lekker speltbroodje aan 't bakken
puzzel de paarden van Celine worden heel goed verzorgd hoor door haar en ze steekt er ook heel veel tijd in en doordat ze ook meedoet aan jumping gaat ze er door de week ook nog veel mee rijden en haar vriend zijn paard staat ook bij haar op stal en hij doet ook mee aan jumping want zij heeft een paardencamionette waar zij hun paarden mee vervoerd op verplaatsing
Lenk wij laten hier niemand vallen hoor in ons groepje , dus graag gedaan hé
mama-inge gisteren veel werk verricht zie ik , awel jullie zijn goed bezig
frankje die blauwe lucht zal waarschijnlijk niet voor vandaag zijn , maar toch mooi gemaakt hoor door jou
gerda groot gelijk dat je vandaag nog even na geniet en als je van de kleine dingen kan genieten dan kan jou verjaardag toch nog gezellig zijn in die corona tijden van nu
granny M , Celine is niet onze kleindochter want wij hebben geen kinderen maar Celine is de dochter van mijn 10 jaar jongere zus die hier tot haar 10 jaar opgegroeid is omdat mijn zus een tuincenter heeft en daardoor natuurlijk weinig tijd had voor de kinderen en in plaats van haar naar een dagmoeder te doen was Celine heel veel hier bij ons en ze ziet ons ook een beetje als haar 2de moeder en vader want ze komt altijd met een geschenkje als het vaderdag en moederdag is en ze heeft hier bij ons een hele mooie tijd gehad tot haar 10 jaar
en ze heeft een stal apart met heel veel spullen voor haar paarden om ze zo goed mogelijk te kunnen verzorgen , tis bijna een winkel als je ziet wat ze allemaal heeft
allé ik zal maar afronden want ik zie dat ik hier nog een pb tje heb ontvangen en dat ga ik dadelijk eens lezen sè
en daarna verder doen aan het middag eten en mijn soep mixen
onze menu voor deze middag
verse spruitjes met spekjes en met blinde vinken en puree
en bij onze koffie deze namiddag een lekker stuk rijsttaart
daaaaag

tis hier donker weer en er valt een beetje gemiezer uit maar dat trekken wij ons niet aan hoor want tis hier gezellig en warm binnen
mijn pot verse soep staat al te koken en ik ben ook al een lekker speltbroodje aan 't bakken
puzzel de paarden van Celine worden heel goed verzorgd hoor door haar en ze steekt er ook heel veel tijd in en doordat ze ook meedoet aan jumping gaat ze er door de week ook nog veel mee rijden en haar vriend zijn paard staat ook bij haar op stal en hij doet ook mee aan jumping want zij heeft een paardencamionette waar zij hun paarden mee vervoerd op verplaatsing
Lenk wij laten hier niemand vallen hoor in ons groepje , dus graag gedaan hé
mama-inge gisteren veel werk verricht zie ik , awel jullie zijn goed bezig
frankje die blauwe lucht zal waarschijnlijk niet voor vandaag zijn , maar toch mooi gemaakt hoor door jou
gerda groot gelijk dat je vandaag nog even na geniet en als je van de kleine dingen kan genieten dan kan jou verjaardag toch nog gezellig zijn in die corona tijden van nu
granny M , Celine is niet onze kleindochter want wij hebben geen kinderen maar Celine is de dochter van mijn 10 jaar jongere zus die hier tot haar 10 jaar opgegroeid is omdat mijn zus een tuincenter heeft en daardoor natuurlijk weinig tijd had voor de kinderen en in plaats van haar naar een dagmoeder te doen was Celine heel veel hier bij ons en ze ziet ons ook een beetje als haar 2de moeder en vader want ze komt altijd met een geschenkje als het vaderdag en moederdag is en ze heeft hier bij ons een hele mooie tijd gehad tot haar 10 jaar
en ze heeft een stal apart met heel veel spullen voor haar paarden om ze zo goed mogelijk te kunnen verzorgen , tis bijna een winkel als je ziet wat ze allemaal heeft
allé ik zal maar afronden want ik zie dat ik hier nog een pb tje heb ontvangen en dat ga ik dadelijk eens lezen sè
en daarna verder doen aan het middag eten en mijn soep mixen
onze menu voor deze middag
verse spruitjes met spekjes en met blinde vinken en puree
en bij onze koffie deze namiddag een lekker stuk rijsttaart
daaaaag

halloooo een goeie namiddag allemaal
tis hier nog altijd donker weer maar wij gaan ons dan placeren in onze zetel voor de tv
onze menu heeft gesmaakt en nu kunnen we er weer tegen voor enkele uurtjes
mijn broodje is ook al uit de oven en het ruikt echt lekker , dus dat zal weer smaken vanavond
voor alle leutertjes nog een gezellige zondag verder
daaaaag

tis hier nog altijd donker weer maar wij gaan ons dan placeren in onze zetel voor de tv
onze menu heeft gesmaakt en nu kunnen we er weer tegen voor enkele uurtjes
mijn broodje is ook al uit de oven en het ruikt echt lekker , dus dat zal weer smaken vanavond
voor alle leutertjes nog een gezellige zondag verder
daaaaag

jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Zondagsgrapje
Pa, hoeveel soorten borsten zijn er eigenlijk?' De vader is een beetje verrast, maar antwoordt: 'Wel zoon, er zijn 3 soorten ... ... ... ... Vrouwen van ongeveer 20, hun borsten zijn zoals meloenen, rond en stevig. Tussen de 30 en 40 zijn ze zoals peren, nog altijd mooi maar ze beginnen dan een heel klein beetje te... hangen. En na de 50 zijn ze zoals ajuinen.' 'Ajuinen'? 'Ja, je ziet ze en je moe...t erbij huilen.' Dit horende maakt het de vrouw en de dochter zo boos, dat de dochter aan de moeder vraagt: 'Mams, hoeveel soorten lullen zijn er eigenlijk?' De moeder lacht en antwoordt: 'Wel liefste dochter, een man doorgaat 3 fasen, iedere fase is zoals een ander type boom. Bij zijn 20 is hij zoals een eik, machtig en hard. In zijn 30 en 40 is hij zoals een berk, buigzaam maar betrouwbaar. Na de 50 is hij zoals een kerstboom.' 'Een kerstboom'? ‘Ja, de wortel is dood en de ballen dienen als versiering
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
jadi , ha ha ha
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

Jadi , haha , dat moppeke ..grandioos ,
ik lig hier dubbel ,
vandaag kalm dagje , geen weer om buiten iets te doen ,
vanmorgen wel effe naar mijn lieve Sookie geweest,
is toch zo'n schatje ,
voor de rest dus ni veel te zeggen ,
en wens ik iedereen nog 'n fijne avond ,