Coronavirus
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Dit vind ik al even interessant : https://www.hln.be/kortrijk/philip-soub ... ~ac33de92/Prima Vera schreef: ↑02 dec 2020, 10:09Voor de ware believers en experten hier. Begin hier dan maar eens een draadje over :
Die man heeft groot gelijk wat ons doen en laten betreft ....
-
twistenopdemaan - Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41
Spinnst du oder was
-
Prima Vera - Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10
Fred ik kan je alleen maar adviseren om naar China te verhuizen, daar hoor jij echt wel thuis m.i.
-
bluevelvet - Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Longtransplantatie.
Drie maanden geleden uitgevoerd ? Wat bedoelen ze met “milde vorm” van Covid-19 ? Loopneus en een kuchje of........ en hoe oud was die donor en aan wat is hij gestorven ?
Dat werd niet medegedeeld.
Ik betwijfel niet dat zieke longen zich kunnen herstellen maar dat kan maanden duren.
De donor had mogelijks geen beschadigde longen
Dan is het een operatie naar gewoonte en is dat “wereldprimeur” sterk overroepen !
Daarbij komt nog dat positieve of negatieve testen niet betrouwbaar zijn !
Een professionele wielerploeg testte op een dag positief, de dag nadien allemaal negatief
en de koers kon doorgaan
Volgens sommige biologen moet men na een positieve test zich snel weer laten testen, dan test men meestal negatief, en zelfs nog een derde test doen indien nodig. Een bioloog gaf er een hele verklaring bij waarom je dat moet doen maar dan vooral omdat de PCR testen niet te betrouwen zijn
Moest ik ooit getest worden weet ik wat mij te doen staat
Drie maanden geleden uitgevoerd ? Wat bedoelen ze met “milde vorm” van Covid-19 ? Loopneus en een kuchje of........ en hoe oud was die donor en aan wat is hij gestorven ?
Dat werd niet medegedeeld.
Ik betwijfel niet dat zieke longen zich kunnen herstellen maar dat kan maanden duren.
De donor had mogelijks geen beschadigde longen
Daarbij komt nog dat positieve of negatieve testen niet betrouwbaar zijn !
Een professionele wielerploeg testte op een dag positief, de dag nadien allemaal negatief
en de koers kon doorgaan
Volgens sommige biologen moet men na een positieve test zich snel weer laten testen, dan test men meestal negatief, en zelfs nog een derde test doen indien nodig. Een bioloog gaf er een hele verklaring bij waarom je dat moet doen maar dan vooral omdat de PCR testen niet te betrouwen zijn
Moest ik ooit getest worden weet ik wat mij te doen staat
-
De Belg die terug “thuis” is blijkt na 10 maanden ziekte nog altijd kortademig te zijn !Prima Vera schreef: ↑02 dec 2020, 10:33Fred ik kan je alleen maar adviseren om naar China te verhuizen, daar hoor jij echt wel thuis m.i.
Nog altijd last van zijn longen dus !
Hoe zat het dan feitelijk met de longen van de overleden milde Covid-19 man of vrouw ?
-
Wat heeft jouw antwoord te maken met het feit dat Fred beter naar China kan verhuizen?bluevelvet schreef: ↑02 dec 2020, 11:27De Belg die terug “thuis” is blijkt na 10 maanden ziekte nog altijd kortademig te zijn !Prima Vera schreef: ↑02 dec 2020, 10:33Fred ik kan je alleen maar adviseren om naar China te verhuizen, daar hoor jij echt wel thuis m.i.
Hoe zat het dan feitelijk met de longen van de overleden milde Covid-19 man of vrouw ?
-
Helaba , een beetje beleefd blijven tegen mijn vriendinnetje, héPrima Vera schreef: ↑02 dec 2020, 11:45Wat heeft jouw antwoord te maken met het feit dat Fred beter naar China kan verhuizen?bluevelvet schreef: ↑02 dec 2020, 11:27De Belg die terug “thuis” is blijkt na 10 maanden ziekte nog altijd kortademig te zijn !Prima Vera schreef: ↑02 dec 2020, 10:33Fred ik kan je alleen maar adviseren om naar China te verhuizen, daar hoor jij echt wel thuis m.i.
-
Omdat het verband houdt met hetgeen Fred1950 postte :Prima Vera schreef: ↑02 dec 2020, 11:45Wat heeft jouw antwoord te maken met het feit dat Fred beter naar China kan verhuizen?bluevelvet schreef: ↑02 dec 2020, 11:27De Belg die terug “thuis” is blijkt na 10 maanden ziekte nog altijd kortademig te zijn !Prima Vera schreef: ↑02 dec 2020, 10:33Fred ik kan je alleen maar adviseren om naar China te verhuizen, daar hoor jij echt wel thuis m.i.
https://www.hln.be/kortrijk/philip-soub ... ~ac33de92/
Die Belg is na 10 maanden Covid-19 gehad te hebben nog altijd kortademig .
Hoe kunnen dan longen van een gewezen zieke al zo vlug hersteld zijn om getransplanteerd te kunnen worden, tenzij hij geen problemen had met zijn longen vermits hij ziek verklaard werd met “ milde symptomen”.
Zie je nu het verband
-
Nee totaal verkeerd. Ik heb enkel gezegd dat Fred naar China moet verhuizen vermits hij zo hoog oploopt met China! . Jij denkt dat als je dat 10 x schrijft het automatisch zo wordt?
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
HLN:
China probeert aan te tonen dat het coronavirus niet in China maar elders is ontstaan. Tegelijk publiceert de Amerikaanse zender CNN vertrouwelijke Chinese documenten waaruit zou blijken dat de Chinese overheid in februari en maart onjuiste aantallen besmettingen heeft gemeld.
https://www.hln.be/buitenland/china-wor ... ~a2b3f669/
China probeert aan te tonen dat het coronavirus niet in China maar elders is ontstaan. Tegelijk publiceert de Amerikaanse zender CNN vertrouwelijke Chinese documenten waaruit zou blijken dat de Chinese overheid in februari en maart onjuiste aantallen besmettingen heeft gemeld.
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Niets verkeerd! Ik verwijs naar de link van Fred1950 waarin de Belg verteld dat hij nog kortademig is na 10 maanden Covid-19 ! Jij verwees toch naar longen en Covid-19 ?Prima Vera schreef: ↑02 dec 2020, 13:29Nee totaal verkeerd. Ik heb enkel gezegd dat Fred naar China moet verhuizen vermits hij zo hoog oploopt met China! . Jij denkt dat als je dat 10 x schrijft het automatisch zo wordt?
Wat heeft dat te maken dat Fred1950 naar China moet verhuizen ? Jij zit er compleet naast.
Alhoewel
-
Charlie Maru schreef: ↑02 dec 2020, 15:36HLN:
Dat lijken geen cosmonauten maar eerder duikerspakken te zijn
-
Dan zijt ge van mij vanaf om je tegen te spreken.bluevelvet schreef: ↑02 dec 2020, 16:04Niets verkeerd! Ik verwijs naar de link van Fred1950 waarin de Belg verteld dat hij nog kortademig is na 10 maanden Covid-19 ! Jij verwees toch naar longen en Covid-19 ?Prima Vera schreef: ↑02 dec 2020, 13:29Nee totaal verkeerd. Ik heb enkel gezegd dat Fred naar China moet verhuizen vermits hij zo hoog oploopt met China! . Jij denkt dat als je dat 10 x schrijft het automatisch zo wordt?
Wat heeft dat te maken dat Fred1950 naar China moet verhuizen ? Jij zit er compleet naast.
Alhoewelhij mag
![]()
![]()
-
Hier zei men eind februari ook dat het "maar een griepje" was en dat het in Wuhan ging blijven terwijl het in Italië al vollop slachtoffers aan het maken was. België kan geen pardon inroepen omdat toen al bekend was wat voor soort virus het was en wat het aanrichtte, voor China was het virus begin januari ook nog steeds een onbekende. China kan nog een pardon inroepen ( wat ze trouwens al gedaan hebben ) omdat het voor hen ook iets compleet nieuw was, en ze hebben per slot van rekening ook het DNA ( RNA ) van het virus uitgelezen en wereldwijd bekend gemaakt. De covid PCR tests zijn ook door hen ontwikkeld geweest. Was de pandemie bvb. in het onderontwikkelde Indië ontstaan geweest gingen de gevolgen nog veel ernstiger geweest zijn.Charlie Maru schreef: ↑02 dec 2020, 15:36HLN: