In de Vier Seizoenen reeks 20 Herfst 2020
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
We hebben weer veel wind. ben even voor ventje opgestaan omdat ik gewoon niet meer kon slapen.
Gisteren rond 13 u kreeg ik een messenger van Suus of ik wilde videobellen. Ja, graag. ben gestopt om Kwart voor 6. Moet kunnen. we hebben veel gepraat en ook veel gelachen. Het was eens iets anders dan een middagje voor de buis hangen.
Dan hebben ventje en ik wat frituursnacks gegeten en ik ben nadien wat gaan liggen omdat ik wat last had van mijn rug door in dezelfde houding te zitten praten.
Ben prompt in slaap gevallen. wakker geworden van de regen op het raam en ook ventje was wakker die had weer maagzuur. Die heeft nog wat disc gekeken en ik heb mijn boek uitgelezen.
Dan hebben we een tweede poging ondernomen om te slapen. Nu zijn we op. de wind waait in de stoof, dus ik ga niet buiten.
Gimly heeft een zeurbui. gaat de hele dag om eten zagen. Hebben hem waarschijnlijk in zijn ogen schandelijk verwaarloosd omdat we niet met hem bezig waren maar aan het videobellen.
Maar hijzelf lag de hele dag te maffen!
Als de sterren vandaag niet opgehangen worden, vrees ik dat het voor zaterdag zal zijn.
Suus was bezig met een reuze papiermachè snoep te maken waarin een heleboel verrassingen zitten voor de sinterklaas van een buurtjongentje. Ze ging ook de foto van ons allemaal doorsturen maar er zit nog niks in mijn mailbox dus zal ze het weer vergeten zijn.
Verder doordat we hebben zitten videobellen doordoen met de afwas. zaterdag zou ik dan weer een camenbert in de oven doen met kruiden baguettes. voor zondag geen idee of ventje moet ineens iets vinden als hij straks op boodschappen gaat.
mijn koffie is op, ik ga nu effe naar de boerderij want Gregg heeft weer kerstpakjes. moet nummer 4 vinden. dan criminal cases.
Wie buiten gaat, oppassen dat je niet wegwaait. er staat een code geel op mijn meteo.
Fijne dag seizoentjes en Keep Safe!
We hebben weer veel wind. ben even voor ventje opgestaan omdat ik gewoon niet meer kon slapen.
Gisteren rond 13 u kreeg ik een messenger van Suus of ik wilde videobellen. Ja, graag. ben gestopt om Kwart voor 6. Moet kunnen. we hebben veel gepraat en ook veel gelachen. Het was eens iets anders dan een middagje voor de buis hangen.
Dan hebben ventje en ik wat frituursnacks gegeten en ik ben nadien wat gaan liggen omdat ik wat last had van mijn rug door in dezelfde houding te zitten praten.
Ben prompt in slaap gevallen. wakker geworden van de regen op het raam en ook ventje was wakker die had weer maagzuur. Die heeft nog wat disc gekeken en ik heb mijn boek uitgelezen.
Dan hebben we een tweede poging ondernomen om te slapen. Nu zijn we op. de wind waait in de stoof, dus ik ga niet buiten.
Gimly heeft een zeurbui. gaat de hele dag om eten zagen. Hebben hem waarschijnlijk in zijn ogen schandelijk verwaarloosd omdat we niet met hem bezig waren maar aan het videobellen.
Maar hijzelf lag de hele dag te maffen!
Als de sterren vandaag niet opgehangen worden, vrees ik dat het voor zaterdag zal zijn.
Suus was bezig met een reuze papiermachè snoep te maken waarin een heleboel verrassingen zitten voor de sinterklaas van een buurtjongentje. Ze ging ook de foto van ons allemaal doorsturen maar er zit nog niks in mijn mailbox dus zal ze het weer vergeten zijn.
Verder doordat we hebben zitten videobellen doordoen met de afwas. zaterdag zou ik dan weer een camenbert in de oven doen met kruiden baguettes. voor zondag geen idee of ventje moet ineens iets vinden als hij straks op boodschappen gaat.
mijn koffie is op, ik ga nu effe naar de boerderij want Gregg heeft weer kerstpakjes. moet nummer 4 vinden. dan criminal cases.
Wie buiten gaat, oppassen dat je niet wegwaait. er staat een code geel op mijn meteo.
Fijne dag seizoentjes en Keep Safe!
Cats Rule!
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen alle seizoentjes,
De sint heeft z'n paard binnen gelaten en
is onderweg met Piet met de motor
Ja amaai wat een wind maar het is
voorlopig nog droog...
M-M, Ik was vannacht ook wakker geworden
van de wind en heb de rolluiken maar opgehaald
die rammelen altijd en dan kan ik niet meer slapen
nadien heb ik toch nog een paar uur kunnen slapen
met beetjes
Wie buiten moet zijn .... hou je vast aan je masker
anders waai je weg, als ik 5 BFt zie bij de weerman
dan weet ik al genoeg, dat is stormachtig
en ik hou niet van wind.....zoals jullie al wel weten
Nog een fijne dag verder en blijf gezond.... Stay Safe!!
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Oma-C, jij bent de kaartjes aan het schrijven, dat is een hele klus voor jou. Moet nog kerstkaarten in huis halen en ga daar niet meer te lang mee wachten.
HVT, lees graag de verhalen van Poes
Anjelier, oeps, jouw arm, zoveel pijn
Granny M, gelukkig dus geen loslating van het netvlies. Niet dat ik wat jij nu aan je oog hebt wil minimaliseren, verre van. Doe maar heel keurig wat de arts jou heeft opgedragen, want je ogen zijn echt wel heel belangrijk. En zoals HVT zegt, neen , er is totaal niets mis met een ego-mail. Als je het hier niet kunt vertellen, waar dan wel ? En wij zijn goede luisterlezers. Ook voor jou van harte beterschap.
Muddy Maddy, dat was dan een heel lang gesprek met Suus, waarschijnlijk met een lach en een traan.
Hier is het ook aardig aan het waaien. Matice kan daar echt niet tegen, die wordt daar echt nerveus van.
Gisteren had ik niet alles gedaan gekregen, verre van zelfs. Heb dan mijn alarm om 05.30H gezet, heb een tasje koffie gedronken en terwijl mijn lijstje gemaakt. Ben dan om 06.00H begonnen met de keuken en de living volledig af te vegen en toen dat gedaan was, meteen daar alles gedweild. Daar blinkt het weer als een spiegel. En nu moet ik de benedenverdieping nog dweilen. Alles laten drogen en alles terugzetten. En pas dan ga ik douchen en de slaap- en de badkamer nog opruimen en wat nodig is afvegen.
Manlief heeft me wel gezegd, dat ik nadat ik alles gedaan heb, mij moet rusten in de living of waar dan ook. Hij is bang dat ik anders weer een opstoot krijg. Maar ga me daar met plezier aan die belofte houden. Moet ook nog naar de glasbol. En manlief gaat wandelen met Matice, tijdens zijn lunchpauze.
Zo, ga terug doordoen.
Ik wens iedereen een mooie vrijdag en beterschap aan diegenen die het nodig hebben. Liefs en een dikke knuffel voor ieder.
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Goede middag,
Ik ga verder doen met niets doen.
Weer een overlijdensbericht in de brievenbus.
Een tante langs vaders kant, de laatste was 96 jaar geworden in september.
Nu ben ik aan die kant van de familie de oudste.
Ware het niet dat het met corona niet mag, ik organiseerde een familie reünie.
Op 27/11 overleden en in intieme kring begraven op 2/12...
Rest nu nog één nonkel (99) en één tante (96) langs moeders kant.
Dan ben ik de oudste nicht van de hele familie....
Ik heb verleden week verschillende keren aan haar gedacht.
Weer iemand die van mijn lijstje kerstwensen is geschrapt...
Omdat een mens niet buiten komt, ontmoette ik mijn nichtje niet meer.
Zo wist ik niet eens dat ze ziek was...
We mochten toch niet op bezoek...
Ach ja, dat is het leven...
Clive die doos met beeldjes stond dus ook op een heel ongewone plaats.
Omdat dat ivoren beeldjes zijn had ik die goed verstopt...Te goed
Het is hier een rare lucht: zon en heel veel donkere wolken.
maak het gezellig binnen en waai niet weg buiten...
Ik ga verder doen met niets doen.
Weer een overlijdensbericht in de brievenbus.
Een tante langs vaders kant, de laatste was 96 jaar geworden in september.
Nu ben ik aan die kant van de familie de oudste.
Ware het niet dat het met corona niet mag, ik organiseerde een familie reünie.
Op 27/11 overleden en in intieme kring begraven op 2/12...
Rest nu nog één nonkel (99) en één tante (96) langs moeders kant.
Dan ben ik de oudste nicht van de hele familie....
Ik heb verleden week verschillende keren aan haar gedacht.
Weer iemand die van mijn lijstje kerstwensen is geschrapt...
Omdat een mens niet buiten komt, ontmoette ik mijn nichtje niet meer.
Zo wist ik niet eens dat ze ziek was...
We mochten toch niet op bezoek...
Ach ja, dat is het leven...
Clive die doos met beeldjes stond dus ook op een heel ongewone plaats.
Omdat dat ivoren beeldjes zijn had ik die goed verstopt...Te goed
Het is hier een rare lucht: zon en heel veel donkere wolken.
maak het gezellig binnen en waai niet weg buiten...
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
GrannyM: da's normaal dat je je ongerust maakt.
Ben deze voormiddag al naar de radiologie geweest.Dokter zei dat hij goed geloofde dat ik pijn had, toen hij op het scherm keek.Bleek een ontsteking en de pesen errond zijn verkalkt.De foto's zijn doorgestuurd naar de huisarts.Die zegt voor 1 week ontstekingsremmers te nemen en als het eind volgende week niet goed verbeterd is , een cortisonespuit.Volgens de radioloog is dit al langer aan de gang, is veroorzaakt door een overbelasting.Dus nu niet teveel doen, mag niet poetsen van dokter.
Manlief gaat deze namiddag naar de winkel, is ook de 1ste keer in 36 jaar
.
Dames, tot morgen allemaal.
GrannyM: da's normaal dat je je ongerust maakt.
Ben deze voormiddag al naar de radiologie geweest.Dokter zei dat hij goed geloofde dat ik pijn had, toen hij op het scherm keek.Bleek een ontsteking en de pesen errond zijn verkalkt.De foto's zijn doorgestuurd naar de huisarts.Die zegt voor 1 week ontstekingsremmers te nemen en als het eind volgende week niet goed verbeterd is , een cortisonespuit.Volgens de radioloog is dit al langer aan de gang, is veroorzaakt door een overbelasting.Dus nu niet teveel doen, mag niet poetsen van dokter.
Manlief gaat deze namiddag naar de winkel, is ook de 1ste keer in 36 jaar
-

Goede middag, ik ben terug van mijn dagelijkse wandeling
het was maar een korte toer vandaag, wel goed ingeduffeld
en als je stapt krijg je het dan warm
Met de wind mee ging het goed maar tegenwind was het duwen
Maar ik heb ondertussen wat zon gezien... en m'n vitamientjes gehad.
anjelierken, dat is pijnlijk, ja je hebt de laatste tijd wel goed gewerkt
met de meubelen sjouwen en zo, dat is niet meer zo goed voor de pezen
en gewrichten... doe maar wat de dokter zegt anders komen er nog
minder leuke gevolgen....zo begin je te voelen dat je elke dag
ietsje ouder wordt
Helena, jij zit in een familie waar ze allemaal een gezegende
leeftijd halen hopelijk mag jij ook nog een mooi eindje mee..
en mijn medeleven voor jouw verlies...Dat je tante in vrede mag rusten...
Allen een fijne dag verder, ik ga nog wat kaarten schrijven tussendoor
niet alles ineens want dan krijg ik een lamme hand
Groetjes allen en tot.....
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Oma-C vraag is of ok daar nu zo op uit ben om die achterna te gaan.
Tante L. is heel lang zelfstandig thuis gebleven.
Heeft dan zelf beslist haar intrek te nemen in het WZC.
Eigenlijk tegen de zin van haar dochter die naast haar woonde.
Die is alle dagen minstens één keer naar het rustoord geweest, denk ik.
Ik vrees dat ik meer mijn plan alleen ga moeten trekken...
Tante L. is heel lang zelfstandig thuis gebleven.
Heeft dan zelf beslist haar intrek te nemen in het WZC.
Eigenlijk tegen de zin van haar dochter die naast haar woonde.
Die is alle dagen minstens één keer naar het rustoord geweest, denk ik.
Ik vrees dat ik meer mijn plan alleen ga moeten trekken...
-

Goedenavond Seizoentjes,
Oma-C, ik heb de knol van de Sint gevonden
HVT, onze innige deelneming.
Anjelier , jij moet echt wel heel veel pijn hebben, wens jou heel veel en heel vlug beterschap.
Granny M, jij ook met jouw oog. Heel veel beterschap gewenst.
MJ, Wilde eend, Mammyretro en wie vergeet ik nog, alles oké met jullie ?
Vandaag dan wel alles gedaan gekregen. Was klaar met alles rond 14.00H . Heb me dan gerust. Manlief wou met Matice gaan wandelen, maar deze laatste wou terug per se naar huis, het waaide en door één of andere omstandigheid, is hij dan supernerveus, ja, zelfs een beetje bang.
Zo, ik wens ieder nog een fijne avond en voor later een zachte slaapwel. Liefs en een dikke knuffel.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
HVT: onze deelneming.
Anjelier, ik heb ook een verkalkte pees maar daar is niets meer aan te doen. Tenzij ik opteer voor verbrijzeling door de niersteenmachine. maar die sessies zou ik dan uit eigen zak moeten betalen. En daar pas ik voor.
Heb gisteren eindelijk het geld van de kine terug gekregen en ik verlies tamelijk veel van remgeld. dat dan dadelijk overgeschreven. mijn friteuse is ook toegekomen en we gaan vandaag zien hoe goed dat gaat.
Ik heb gisteren ook een telefoon gekregen van een ander buro nadat ik gereageerd had op een topic en zij zouden voor mij een poets zoeken. Nu afwachten en zien of dat goed gaat. I-mens geeft toch niet eens de service die ik meen te mogen verwachten. Ik zou bv de driemaandelijkse "verzekering voor mijn poetshulp niet moeten betalen. Alles is inbegrepen in mijn dienstencheque. Er waren er veel die mij aanraden van buro te veranderen omdat ze gaan blijven met mijn voeten spelen omdat ze weten dat Arlette hier ook alles mocht en de vreemde hulpen die moet ik maar nemen en m'n mond houden. We zijn nu drie weken verder sinds hun laatste telefoontje en niets gehoord.
ik vind dat eerlijk gezegd onverantwoord. ik ben daar al een racist en wat weet ik al meer, dus die mogen hun contract houden als ik door een ander kan geholpen worden.
Oma C: ik moet nog tellen hoeveel er opgezonden moeten worden. laat staan adressen schrijven.
Clive: ik ben ook nu in het bezit van een Teddy jeans jas! wel mannenmaat. Ventje die toch nooit een jas dicht doet in het tussenseizoen zal dan de damesjas dragen. Tegenwoordig zie je er toch geen verschil meer in. het is allemaal unisex wat de klok slaat.
Zo, ik ga koffie drinken en mijn moeder op bellen.
Fijne dag en Keep Safe.
HVT: onze deelneming.
Anjelier, ik heb ook een verkalkte pees maar daar is niets meer aan te doen. Tenzij ik opteer voor verbrijzeling door de niersteenmachine. maar die sessies zou ik dan uit eigen zak moeten betalen. En daar pas ik voor.
Heb gisteren eindelijk het geld van de kine terug gekregen en ik verlies tamelijk veel van remgeld. dat dan dadelijk overgeschreven. mijn friteuse is ook toegekomen en we gaan vandaag zien hoe goed dat gaat.
Ik heb gisteren ook een telefoon gekregen van een ander buro nadat ik gereageerd had op een topic en zij zouden voor mij een poets zoeken. Nu afwachten en zien of dat goed gaat. I-mens geeft toch niet eens de service die ik meen te mogen verwachten. Ik zou bv de driemaandelijkse "verzekering voor mijn poetshulp niet moeten betalen. Alles is inbegrepen in mijn dienstencheque. Er waren er veel die mij aanraden van buro te veranderen omdat ze gaan blijven met mijn voeten spelen omdat ze weten dat Arlette hier ook alles mocht en de vreemde hulpen die moet ik maar nemen en m'n mond houden. We zijn nu drie weken verder sinds hun laatste telefoontje en niets gehoord.
ik vind dat eerlijk gezegd onverantwoord. ik ben daar al een racist en wat weet ik al meer, dus die mogen hun contract houden als ik door een ander kan geholpen worden.
Oma C: ik moet nog tellen hoeveel er opgezonden moeten worden. laat staan adressen schrijven.
Clive: ik ben ook nu in het bezit van een Teddy jeans jas! wel mannenmaat. Ventje die toch nooit een jas dicht doet in het tussenseizoen zal dan de damesjas dragen. Tegenwoordig zie je er toch geen verschil meer in. het is allemaal unisex wat de klok slaat.
Zo, ik ga koffie drinken en mijn moeder op bellen.
Fijne dag en Keep Safe.
Cats Rule!
-

Goede morgen alle seizoentjes,
hier schijnt een stralende zon en ik heb
net mijn eerste wasje buiten gehangen
hopelijk droogt het anders heb ik nog de linnendroger
clive een leuke sint op het paard in volle galop
M-M, problemen met de poestdienst, niet aangenaam
sommige mensen willen niet dat de poetshulp komt
zolang er corona is, zo ken ik er een paar,
Ja zo van de ene naar de andere post is het misschien
voor beiden niet echt veilig, ik weet het niet...
anjelierken, sterkte met de pijnen, misschien herstelt het
snel als je rust neemt en doet wat de dokter zegt
Helena, geen zorgen maken tot het zover is...
ik wens je trouwens een lang en gezond leven...
granny M is het oog al iets beter
zo krijgt de ene dit en de ander dat, allemaal niet aangenaam
Alle seizoentjes een fijn weekend, ik ga mijn broodje klaarmaken
voor de machine en de vaatwasser laten draaien
2e wasje draait ook in de wasmachine, we blijven wel bezig
Groetjes allen en tot......
-

Goedemorgen Seizoentjes,
Heb het licht HH al gedaan van de 2 benedenverdiepingen. Ga nu onder de douche en dan doe ik ook meteen alles in de slaapkamer en de badkamer doen.
We moeten naar de naaister gaan, mijn chiffon rok ophalen. Daar zitten echt meters stof in. Het is een maxi rok en hij was net iets te lang voor mij. De naaister ging er 5 cm afhalen zodat de rok op mijn enkels valt. Dat gaat mooier zijn. Het is een heel werkje om die op de juiste lengte te brengen. Gelukkig heeft mijn naaister gouden handen.
Manlief vroeg of ik graag iets nieuws wou hebben voor met de feestdagen aan te doen. Ik heb daar ja op geantwoord, maar heb hem gezegd dat ik geen feestjurkje ga kopen, maar iets heel comfortabel, dat ik kan afdragen. Denk aan een gemakkelijk broekje met een leuke pull of sweater. Kleedjes genoeg in de kast hangen en we gaan toch niet naar buiten.
Nog een nachtje slapen en dan krijgt Matice zijn Sint. Hij gaat weer blij zijn. Gisteren voor het slapen gaan met zijn tweetjes alles van zijn speelgoed dat her en der verspreid lag, opgeruimd, want hij had er weer een zooitje van gemaakt. Maar het is ook wel snel opgeruimd en in zijn speelgoedboxen gelegd.
Muddy Maddy, de friteuse aangekomen. Ik heb dat heel bewust niet in huis. Wij eten zeer weinig gefrituurd eten. Veel te veel vet daarin. En tegenwoordig kun je heel veel in de oven doen, zoals ovenfrietjes en kroketten en nog wel een aantal dingen.
Granny M , als dit geen ego berichtje is, dan weet ik het niet meer
Ik wens iedereen een mooi weekend. Beterschap voor diegenen met pijn. Liefs en een dikke knuffel voor ieder.
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Maar Clive toch, "ik heb de knol van de Sint gevonden",moest echt lachen
.
Clive en Oma-C: en of het pijnlijk is, amai.Maar elke dag is het ietsje beter, iets minder pijn.Ik doe alles met 1 hand( hetgeen ik kan).Al het andere is voor manlief, die heeft gisteren voor de 1ste keer gekookt!.Ja, ja.Met de nodige instructies lukt het wel, en het was lekker.Bloemkool in de witte saus met aardappelen en biefstuk.Hij zal op den duur nog een echte kok worden
.
Naar het schijnt zijn die ovenfrieten even lekker als frietjes uit de friteuse.Dochter maakt die ook zo.
HVT: innige deelneming.
MM: volgens de huisarts kan ik die verkalkte pesen laten behandelen bij de kinesist.Sommige hebben daar een speciaal apparaat voor( iets met schokgolven).Maar we zien wel.
In het wzc van vader is iedereen coronavrij, dus da's goed nieuws.
Maar Clive toch, "ik heb de knol van de Sint gevonden",moest echt lachen
Clive en Oma-C: en of het pijnlijk is, amai.Maar elke dag is het ietsje beter, iets minder pijn.Ik doe alles met 1 hand( hetgeen ik kan).Al het andere is voor manlief, die heeft gisteren voor de 1ste keer gekookt!.Ja, ja.Met de nodige instructies lukt het wel, en het was lekker.Bloemkool in de witte saus met aardappelen en biefstuk.Hij zal op den duur nog een echte kok worden
Naar het schijnt zijn die ovenfrieten even lekker als frietjes uit de friteuse.Dochter maakt die ook zo.
HVT: innige deelneming.
MM: volgens de huisarts kan ik die verkalkte pesen laten behandelen bij de kinesist.Sommige hebben daar een speciaal apparaat voor( iets met schokgolven).Maar we zien wel.
In het wzc van vader is iedereen coronavrij, dus da's goed nieuws.
-
granny M - Lid geworden op: 04 jun 2012, 19:32
Oogje al een stuk beter, alleen bij uit bed komen een vieze opgeblazen bol eronder, maar dat verdwijnt langzamerhand. Komt natuurlijk door de slaaphouding.
Gisteren namiddag in panne gevallen met de digicorder rond 17 uur. Buurman (hoera) is een nieuwe gaan halen in een Te..punt in de omstreken, winkel sloot om 18.00 uur. Had alle inlichtingen op een briefje meegegeven. Heeft hem aangesloten maar het programma kon niet voltooid worden. Meerdere keren opnieuw begonnen, we hoorden alleen de stem van Jeroen M. Dan naar tel.nr. gebeld voor aansluiten (spec.nummer), als antwoord een bandje met " er is een technische storing, kunnen geen oproepen beantwoorden, probeer het later nog eens" Buurman verder gezocht en nog een ander tel. gevonden, met de boodschap : al onze medewerkers zijn in gesprek etc. dat was om 18.50 uur. Geduld is een schone zaak
Buurman terug naar huis gestuurd en blijven wachten op een medewerker . 19.50 uur : goede avond , waarmee kan ik, U van dienst zijn ? Buurman erbij gehaald en nu bleek, dat de mens die de nieuwe digi leverde het oude nummer wel uitgeschreven had, maar vergeten was het nieuwe in te geven in het systeem. Kunt U nog volgen dames ?
In ieder geval, vanmorgen probleem opgelost, ikke blij, buurman blij ! Alleen ( ja, ik moet toch ergens kunnen blijven zagen )zijn alle vroegere opnames gewist, toch wel jammer. Maar ik begin met frisse moed opnieuw te programmeren .
En een heerlijke morgen gehad, 2 zwarte knappe sympathieke Pietjes aan de deur, die de pakjes van buurjongetjes kwamen halen die bij mij opgeborgen stonden. Kreeg een aubade voor de moeite.
Mijn zus was net hier en die heeft er ook van genoten, dubbel plezier dus.
Tot zover, wens jullie allemaal een kalmkes aan - gezonde -liefst zonder pijn zaterdag !
Gisteren namiddag in panne gevallen met de digicorder rond 17 uur. Buurman (hoera) is een nieuwe gaan halen in een Te..punt in de omstreken, winkel sloot om 18.00 uur. Had alle inlichtingen op een briefje meegegeven. Heeft hem aangesloten maar het programma kon niet voltooid worden. Meerdere keren opnieuw begonnen, we hoorden alleen de stem van Jeroen M. Dan naar tel.nr. gebeld voor aansluiten (spec.nummer), als antwoord een bandje met " er is een technische storing, kunnen geen oproepen beantwoorden, probeer het later nog eens" Buurman verder gezocht en nog een ander tel. gevonden, met de boodschap : al onze medewerkers zijn in gesprek etc. dat was om 18.50 uur. Geduld is een schone zaak
Buurman terug naar huis gestuurd en blijven wachten op een medewerker . 19.50 uur : goede avond , waarmee kan ik, U van dienst zijn ? Buurman erbij gehaald en nu bleek, dat de mens die de nieuwe digi leverde het oude nummer wel uitgeschreven had, maar vergeten was het nieuwe in te geven in het systeem. Kunt U nog volgen dames ?
In ieder geval, vanmorgen probleem opgelost, ikke blij, buurman blij ! Alleen ( ja, ik moet toch ergens kunnen blijven zagen )zijn alle vroegere opnames gewist, toch wel jammer. Maar ik begin met frisse moed opnieuw te programmeren .
En een heerlijke morgen gehad, 2 zwarte knappe sympathieke Pietjes aan de deur, die de pakjes van buurjongetjes kwamen halen die bij mij opgeborgen stonden. Kreeg een aubade voor de moeite.
Tot zover, wens jullie allemaal een kalmkes aan - gezonde -liefst zonder pijn zaterdag !
-
@ Muddy Maddy,
Was vergeten jou te zeggen , dat ik het heel leuk vond , dat je 2 warme jeansvesten met teddy hebt gevonden. Heb de mijne net uitgedaan. Jullie gaan het lekker warm hebben als jullie buiten moeten zijn. Ze zullen wel mooi zijn.
Liefs en een dikke knuffel.
Was vergeten jou te zeggen , dat ik het heel leuk vond , dat je 2 warme jeansvesten met teddy hebt gevonden. Heb de mijne net uitgedaan. Jullie gaan het lekker warm hebben als jullie buiten moeten zijn. Ze zullen wel mooi zijn.
Liefs en een dikke knuffel.
-

Goedemorgen Seizoentjes,
Ik hoop dat iedereen braaf is geweest, jullie schoentje hebben gezet en dat de Sint gekomen is.
Dacht deze nacht iets te horen op het dak, dus ik ben in blijde verwachting
Matice heeft al 1 geschenkje gehad, een bal, maar die is voor beneden te spelen in de garage en in de tuin.Hij is gek op ballen, maar in de living heeft hij een stoffen bal die net niet onder de zetels kan rollen.
Straks krijgt hij nog een grappige giraf die 4 tennisballen als pootjes heeft, die is dan wel voor de living.
En gisteren heb ik online zijn Kerst en nieuwjaar besteld. Een leuke beer en een groene krokodil.
Anjelier, moest glimlachen omdat jij zei dat je moest lachen met de knol van Sinterklaas
Hopelijk is jouw arm al een beetje beter wat de pijn betreft.
Zo, manlief is douchen, dat is voor mij het ideale moment de 2 benedenverdiepingen te stofzuigen.
Dan is het mijn beurt om te douchen en doe ik meteen boven al alles. Namiddag gaan we een fikse wandeling maken met Matice. Gaan ons warm induffelen.
Volgende zondag heeft Matice weer een privéles.
Ik ga niet alle namen noemen, maar ik wens iedereen een mooie zondag en beterschap voor Anjelier en Granny M. Liefs en een dikke knuffel voor elk.