Nog eens nieuwe Covid-maatregelen:
-
Ice
In Wuhan hadden de chinezen én de who beter meteen de hele boel afgesloten, dan zat de hele wereld nu niet met hun virus en alle gevolgen vandien opgescheept!wardje schreef: ↑09 dec 2020, 11:55Wuhan staat model voor de herboren Chinese economie die weer op volle toeren draait. Je hoeft maar naar je Mediamarkt te gaan of op Coolblue te kijken om het te zien. Want bijna alles is er weer, de Nintendo Switch Consoles of de webcams in alle prijsklassen.
Zelfde opluchting in veel ziekenhuizen van de wereld: maskers en ander beschermingsmateriaal voor medisch personeel zijn weer volop beschikbaar en worden in schepen vol aangevoerd: allemaal Made in China. De verwachting is dat de Chinese economie dit jaar zelfs niet krimpt nu dankzij de coronavoorsprong nieuwe afzetmarkten kunnen worden bediend.
Kortom, China is Covid-19 te boven, al is het land zeer alert om het niet te verprutsen. In Wuhan is iedereen met koorts verplicht zich bij de gezondheidsautoriteiten te melden. In bijna elk gebouw geldt een corona check-in.
Wij zijn daar nog ver van af![]()
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Maar is er dan toch een corona epidemie? Soms heb ik de indruk dat er helemaal niks van aan is!
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Zijn er meerderen Ice'n ?
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Iets voor Ice
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/03/18 ... onacrisis/
Uit angst moet ge geen hoaxen gaan maken
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/03/18 ... onacrisis/
Uit angst moet ge geen hoaxen gaan maken
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Uw artikel is een mes dat aan twee kanten snijdt.
5. Vergeet niet te leven
Door de richtlijnen rond het coronavirus zien we heel wat activiteiten en dagelijkse routines verdwijnen. "Alle maatregelen veroorzaken ook frustraties, bovenop de stress- en angstgevoelens die we al hebben", zegt Impens.
"Mensen beginnen alles te vermijden: geen contact meer met gezinsleden, geen beweging, enzovoort. We kunnen in extreme mate proberen voorkomen dat we corona krijgen, maar zo kunnen we ons ook op lange termijn vastrijden. Bescherm jezelf dus, maar blijf in de mate van het mogelijke wel leven."
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Aan Ice en Dicksy ...
Jullie moeten deze test eens doorvoeren, gewoon om bij jezelf eens te testen waarom jullie in zoveel hoaxen geloven
https://radio2.be/artikels/hoe-goed-sco ... 10-jarigen
Jullie moeten deze test eens doorvoeren, gewoon om bij jezelf eens te testen waarom jullie in zoveel hoaxen geloven
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Angst gevoelens heb ik lang mee moeten werken en dit in een leidende functie.
Ik heb bij Fina de ontploffing van UNION CARBIDE meegemaakt
5 man KO 2 man gaan lopen SO er achteraan.
Met 2 de boel stil gelegd in alle kalmte.
Later lange tijd last gehad van negatieve gedachten bij opstarten. Steeds de vraag wat kan er hier mis gaan. Steeds super attent.
Later lange tijd last gehad van negatieve gedachten bij opstarten. Steeds de vraag wat kan er hier mis gaan. Steeds super attent.
-
Hoeveel scoorde jij als ‘expert in de alleskunde’ zonder Google te gebruiken?Fred1950 schreef:
Aan Ice en Dicksy ...
Jullie moeten deze test eens doorvoeren, gewoon om bij jezelf eens te testen waarom jullie in zoveel hoaxen geloven![]()
![]()
"We kunnen in extreme mate proberen voorkomen dat we corona krijgen, maar zo kunnen we ons ook op lange termijn vastrijden. Bescherm jezelf dus, maar blijf in de mate van het mogelijke wel leven."
En laat dat nu net zijn wat jullie aan het doen zijn. Maar mij een zorg, het is jullie leven. Het heeft hoegenaamd niets te maken met het in hoaxen geloven of niet.
-
Jij durft dat zelfs zonder te liegen niet eens mee te delen !Dicksy schreef: ↑09 dec 2020, 15:22Hoeveel scoorde jij als ‘expert in de alleskunde’ zonder Google te gebruiken?Fred1950 schreef:
Aan Ice en Dicksy ...
Jullie moeten deze test eens doorvoeren, gewoon om bij jezelf eens te testen waarom jullie in zoveel hoaxen geloven![]()
![]()
......
-
Super attent zijn is geen negatieve gedachte. Het idee "er kan niets mis gaan" is net wel een slordige gedachte en wijst een beetje op "maniakaal" denken wat even ziekelijk is als depressief denken.voorn schreef: ↑09 dec 2020, 14:39Angst gevoelens heb ik lang mee moeten werken en dit in een leidende functie.
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Men kan nog altijd naar een van de TV studio's zoals VTM of VRT of Vier gaan ,daar hebben de coiffeurs een speciaal statuut en moet men in de zetel geen mondmasker dragen.........
Ze jagen de mensen op stang omdat omdat ze de macht hebben om allerlei nutteloze maatregelen te verkondigen,en ze wie niet wil luisteren ze die een mega boete geven,en daar Vlamingen al schapen genen in hun bloed hebben blijven ze maar blaten,in andere landen komen ze op straat........Ze zijn de mensen dusdanig op stang aan het jagen dat het mij niet zou verwonderen dat de mensen een deftige middelvinger gaan opsteken tegen die klojo's. En wat die opgestoken middelvinger zou kunnen inhouden mag ieder voor zichzelf invullen.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
9,5/10. Er werd mij een half punt afgetrokken omdat het een test was voor.... tot 10jarigen.Fred1950 schreef:
Jij durft dat zelfs zonder te liegen niet eens mee te delen !![]()
Ik ? 9/10 , ik had het mis met de halswervels ( dacht dat het er 6 waren
)
Laatst gewijzigd door Dicksy op 09 dec 2020, 17:36, 1 keer totaal gewijzigd.
-
hovel - Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
Sommige mensen doen het zichzelf aan. Rustig blijven, luisteren , de regels volgen en het geblaat van de dwarsliggers negeren dan zijn we er het snelste vanaf. Hoe meer men gaat dwarsliggen hoe langer het duurt.tokkio schreef: ↑09 dec 2020, 17:24Ze jagen de mensen op stang omdat omdat ze de macht hebben om allerlei nutteloze maatregelen te verkondigen,en ze wie niet wil luisteren ze die een mega boete geven,en daar Vlamingen al schapen genen in hun bloed hebben blijven ze maar blaten,in andere landen komen ze op straat........
Wat is daar zo moeilijk aan?