PRO- en ANTIVAXXERS - Wel of niet vaccineren ?
-
bluevelvet - Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Een antwoord van ‘n slimmerik die denkt het weer beter te wetenbluevelvet schreef: ↑14 dec 2020, 11:58Men verwacht toch van zorgmedewerkers dat zij 100% gezond zijn !
Ze hadden allebei een voorgeschiedenis van ernstige allergieën en droegen daarom sowieso al een adrenalinespuit bij zich.Dat is niet het geval en dat hoeft ook niet zo te zijn. Hoeveel mensen hebben een "verborgen" zwakte waar ze zelf nog niet bewust van zijn.
“Verborgen”
Nog iemand excuses om de zware bijwerkingen te minimaliseren
Hoe belachelijk diene slimmerik zich maakt
-
audibac - Lid geworden op: 10 sep 2005, 11:01
Intel (R) core I5-10600KF@4.10GHz -16GB -64Bit Win11 home
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Ik ben benieuwd of Phara D. A. dit op de afspraak gaat voorleggen aan de kenners.
Phara D.A. en 'het clubje' spreken elkaar af en toe aan met de voornaam. Ik wil wel eens zien of de objectieve onderzoeksjournalistiek zal blijven bovendrijven.
Phara D.A. en 'het clubje' spreken elkaar af en toe aan met de voornaam. Ik wil wel eens zien of de objectieve onderzoeksjournalistiek zal blijven bovendrijven.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
1.) Waarom het Pfizer vaccin werd goedgekeurd begrijp ik niet.
Ik neem aan dat het hier gaat om gezonde mensen
In het artikel van de Franse infectioloog staat te lezen :
”Het percentage dat bijwerkingen kreeg, is uitzonderlijk hoog. Er treden meer bijwerkingen op bij jonge mensen dan bij ouderen, en na de tweede dosis zelfs meer dan na de eerste.”
In de rapporten die Pfizer openbaarde, worden veel bijwerkingen gemeld. “15,8 procent van de mensen tussen 18-55 jaar kreeg binnen zeven dagen na de tweede injectie koorts. En 45 procent van hen moest medicijnen slikken tegen de koorts of pijn. 55 procent van de mensen kreeg last van hoofdpijn, 62 procent van vermoeidheid,” zei de infectioloog tegenover Le Parisien.”
T’is niet de eerste dat een expert weigert het vaccin te zullen nemen !
======> Dankzij vaccinaties hebben de artsen nog meer werk
2.) Sinds het nieuws bekend werd dat het bedrijf Pfizer in Puurs-Sint-Amands het eerste coronavaccin zal leveren, patrouilleert de politie er vaker. “Dat doen we dag en nacht”, zegt korpschef Jan Van de Vreken van de lokale politiezone Klein-Brabant.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/12/08 ... izer-waar/
Waar vrezen ze voor ? Een terroristische aanslag
In Amerika wordt het leger ingezet voor bewaking rond de Pfizer fabrieken !
Het corona vaccin zal de farmaceutica miljarden opleveren, ik meen gelezen te hebben rond de 1000 miljard dollars. Schandalig !
Niet verwonderlijk dat er van sommige vaccins twee shots nodig zijn ! KASSA, KASSA...... en dan nog niet eens weten of het genoeg bescherming zal geven
Daarom blijven mondkapjes nog nodig en blijft de commercie voortdraaien met de PCR test, en wie weet worden de voorziene coronabedden in de ziekenhuizen dan ingenomen door gevaccineerden wegens bijwerkingen
Ik neem aan dat het hier gaat om gezonde mensen
In het artikel van de Franse infectioloog staat te lezen :
”Het percentage dat bijwerkingen kreeg, is uitzonderlijk hoog. Er treden meer bijwerkingen op bij jonge mensen dan bij ouderen, en na de tweede dosis zelfs meer dan na de eerste.”
In de rapporten die Pfizer openbaarde, worden veel bijwerkingen gemeld. “15,8 procent van de mensen tussen 18-55 jaar kreeg binnen zeven dagen na de tweede injectie koorts. En 45 procent van hen moest medicijnen slikken tegen de koorts of pijn. 55 procent van de mensen kreeg last van hoofdpijn, 62 procent van vermoeidheid,” zei de infectioloog tegenover Le Parisien.”
T’is niet de eerste dat een expert weigert het vaccin te zullen nemen !
======> Dankzij vaccinaties hebben de artsen nog meer werk
2.) Sinds het nieuws bekend werd dat het bedrijf Pfizer in Puurs-Sint-Amands het eerste coronavaccin zal leveren, patrouilleert de politie er vaker. “Dat doen we dag en nacht”, zegt korpschef Jan Van de Vreken van de lokale politiezone Klein-Brabant.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/12/08 ... izer-waar/
Waar vrezen ze voor ? Een terroristische aanslag
In Amerika wordt het leger ingezet voor bewaking rond de Pfizer fabrieken !
Het corona vaccin zal de farmaceutica miljarden opleveren, ik meen gelezen te hebben rond de 1000 miljard dollars. Schandalig !
Niet verwonderlijk dat er van sommige vaccins twee shots nodig zijn ! KASSA, KASSA...... en dan nog niet eens weten of het genoeg bescherming zal geven
Daarom blijven mondkapjes nog nodig en blijft de commercie voortdraaien met de PCR test, en wie weet worden de voorziene coronabedden in de ziekenhuizen dan ingenomen door gevaccineerden wegens bijwerkingen
Laatst gewijzigd door bluevelvet op 15 dec 2020, 12:19, 1 keer totaal gewijzigd.
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
En wat lezen we enkele dagen later - dezelfde infectioloog Eric Caumes vertelt nu iets helemaal anders:In het artikel van de Franse infectioloog staat te lezen :
"Changement de ton dimanche soir puis ce lundi matin. Le chef du service infectiologie à l'hôpital Pitié-Salpêtrière (Paris=Eric caumes)) a indiqué avoir pris connaissance de nouveaux rapports sur le produit Pfizer, ajoutant qu'il se fera finalement vacciner « sans aucun problème ».
J'ai été prudent car je n'avais pas de data. Jusqu'à jeudi dernier, il n'y avait pas de publication scientifique », a expliqué Eric Caumes sur RMC et BFMTV ce lundi. Confiant avoir « passé le week-end » sur le sujet, avoir lu en détail l'étude scientifique parue dans la revue New England Journal of Medicine, il a indiqué que le vaccin était « très efficace ». Quant aux effets secondaires, comme la fatigue ou les maux de tête, ils ne sont « pas graves mais fréquents ».
La fréquence des effets secondaires est un peu plus grave que pour d'autres vaccins, [mais] j'aimerais bien me faire vacciner », indiquait-il dimanche soir sur France 5, estimant que les professionnels de santé devaient faire partie des catégories « prioritaires ».
Ik gebruik geen kleurtjes en veronderstel dat iedereen genoeg basiskennis heeft van de 2de taal in dit land om te snappen dat Eric Caumes zijn verhaal helemaal aangepast heeft. Zijn rechtzetting is overigens eveneens in Le Parisien verschenen.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
En voor de Vlamingen hetzelfde. (Et pour les Flamands la même chose)frits1955 schreef:
Ik gebruik geen kleurtjes en veronderstel dat iedereen genoeg basiskennis heeft van de 2de taal in dit land om te snappen dat Eric Caumes zijn verhaal helemaal aangepast heeft. Zijn rechtzetting is overigens eveneens in Le Parisien verschenen.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Taalidioten gebruiken "Google translate"Dicksy schreef: ↑15 dec 2020, 12:34En voor de Vlamingen hetzelfde. (Et pour les Flamands la même chose)frits1955 schreef:
Ik gebruik geen kleurtjes en veronderstel dat iedereen genoeg basiskennis heeft van de 2de taal in dit land om te snappen dat Eric Caumes zijn verhaal helemaal aangepast heeft. Zijn rechtzetting is overigens eveneens in Le Parisien verschenen.![]()
-
Dat noemen ze dan rechtzetting
De Fransen zouden eens massaal vaccinatie durven weigeren nietwaar
Hier bij ons is er al eens een dokter in het ziekenhuis ontslagen omdat hij te vrijpostig bleek over de coronacrisis. Lieven Annemans werd weggepest.......
We mogen er zeker van zijn dat heel wat medici er ook bedenkingen bij hebben maar ze zwijgen om reden van ..... vul maar zelf in, ieder kan gemakkelijk bedenken waarom
Hoe denken de artsen erover die weigeren het vaccin te zetten ?
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Wat dacht je - met de revolver tegen het hoofd?Rest de vraag of de infectioloog op vrijwillige basis zijn zienswijze heeft aangepast.
Hij is tenminste zo eerlijk om toe te geven dat hij oorspronkelijk te weinig data had om een evenwichtig oordeel te vellen; na kennisname van die data heeft hij zijn mening aangepast. Zo hoort het.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
'Onze infectioloog werd eventjes ter orde geroepen en loopt terug in de politiek correcte pas en dit zonder revolver.'frits1955 schreef:Wat dacht je - met de revolver tegen het hoofd?bleuvelvet schreef:
Rest de vraag of de infectioloog op vrijwillige basis zijn zienswijze heeft aangepast.
Hij is tenminste zo eerlijk om toe te geven dat hij oorspronkelijk te weinig data had om een evenwichtig oordeel te vellen; na kennisname van die data heeft hij zijn mening aangepast. Zo hoort het.
bleuvelvet schreef:
Hier bij ons is er al eens een dokter in het ziekenhuis ontslagen omdat hij te vrijpostig bleek over de coronacrisis. Lieven Annemans werd weggepest.......
We mogen er zeker van zijn dat heel wat medici er ook bedenkingen bij hebben maar ze zwijgen om reden van ..... vul maar zelf in, ieder kan gemakkelijk bedenken waarom
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Dat is maar jouw gedacht....
En wat die bijwerkingen betreft, die moeten er zijn, en zijn een bewijs dat het vaccin "pakt". Bij ouderen verminderen die bijwerkingen en dan betekent dat er minder antistoffen of helemaal geen antistoffen worden aangemaakt. M.a.w. men geraakt niet of onvoldoende immuun.
Diegenen die nog de cocktail spuiten in het leger hebben gekregen zullen zich wel herinneren wat bijwerkingen echt zijn, en dat was meer dan een hoofdpijntje of een beetje koorts ....
-
Ach zo, mijnheer de hoofdinfectioloog had oorspronkelijk te weinig datafrits1955 schreef: ↑15 dec 2020, 12:56Wat dacht je - met de revolver tegen het hoofd?Rest de vraag of de infectioloog op vrijwillige basis zijn zienswijze heeft aangepast.
Eric Caumes, hoofd van de afdeling infectieziekten nog wel
”Gelukkig kon ik dinsdagavond het rapport van het Amerikaanse geneesmiddelenagentschap raadplegen, opgesteld op basis van door Pfizer verstrekte gegevens, om zijn vaccin op de markt te kunnen brengen.
Toen ik de 53 pagina’s las, viel me iets op. Ik heb nog nooit zo’n hoge frequentie van bijwerkingen van een vaccin gezien....... !”
53 pagina’s ....... en nog te weinig data
https://www.artsenvoorvrijheid.be/blog/ ... LCfgH2mpMM