Goedemorgen Seizoentjes,
Vandaag al veel gedaan enkel de bovenverdieping moet er nog aan geloven. Wat poetsen betreft dan toch. Ga ook nog 2 machines was instoppen, eentje daarvan moet ik gaan ophangen, want die mag niet in de droogkast. Strijk dan vandaag al de droge was. Wij moesten gisteren naar Shopping en waren zeer tevreden dat we daar konden vertrekken. Maar vandaag moet ik met de fiets terug naar Shopping, want had gisteren 2 horloges van mij binnen gedaan voor nieuwe batterijtjes en die moet ik na 12.00H gaan halen. Maar dat is vlug gedaan. Ga eerst met Matice wandelen en zijn oefeningen doen. Gisteren dan een uur met hem gewandeld en daarna naar shopping waar het niet vooruit ging. Met als resultaat dat ik 2 pijnstillers moest nemen toen we thuis kwamen, nu is de pijn ietsje minder. We zullen maar geduldig zijn.
Wilde eend, Granny M, dankjewel voor de zeer mooie kaarten . Ben er heel blij mee. Wingerd , jij ook, maar ik dacht dat ik jou al bedankt had.
Anjelier, goed te lezen dat jouw arm alle dagen wat beter wordt. Toch nog maar niet forceren.
Oma-C, fijn zo, jouw ogen zijn goedgekeurd. Het mag ook wel eens meevallen.
HVT, jouw garage spic & span na het harde werk. Bestaat dat eigenlijk nog, spic & span ???
Mammyretro, jij bent gisteren fijn gaan wandelen, fijn voor jou.
Muddy Maddy, proficiat, alle kaartjes geschreven

. Fijn dat poetske meeviel, eerlijk gezegd zou ik dat niet op 4 uur klaar krijgen, de badkamer en de strijk en de vensters. Dus ik hoop dat ze lang bij jou mag blijven.
En het beste nieuws is wel dat Gimly beter is.
Vanavond maak ik een varkenshaasje, dat is relatief vlug klaar, met broccoli en puree. Manlief eet het liefst puree en als ik dan eens gewone aardappelen op tafel zet, prikt hij met zijn vork die dusdanig stuk dat het op puree lijkt
Zo, ik ga plaats maken voor de andere Seizoentjes. Groetjes aan jullie allemaal en een knuffel mag niet ontbreken.