Goedemorgen Seizoentjes,
Granny M, van harte gefeliciteerd met het maken van jouw kast. Zo zie je maar dat een mens meer kan dan hij denkt.
Het pakje voor manlief, waarvan hij niets weet, komt vandaag al aan. Heb hem wel gezegd dat ik vandaag een pakje verwacht, maar hij denkt verkeerdelijk dat ik iets voor mezelf heb gekocht en dat hij niet mag weten wat.
Er liggen al heel wat pakjes onder de kerstboom, ook nuttige.
Matice zijn wel niet, want die ruikt dat die 2 pakjes voor hem zijn. Wat me brengt op het volgende. Ik had dus zijn beer en zijn krokodil bij BOL.C*M gekocht en het waren 2 verschillende winkels. Ik kies altijd voor achteraf betalen. Als het pakje aangekomen is, krijg ik van BOL. C*M een mailtje om te betalen via hen.
Maar ik heb geen rekening gekregen van de krokodil, in die doos zat ook geen factuur of een retourblad. En nu kan ik dus die krokodil niet betalen en dat wringt me een beetje. Manlief zegt dat ik er mij geen zorgen om moet maken en gewoonweg het zo te laten. Dus de krokodil is gratis. Maar voel me daar toch geen 100% happy bij. Nu ja, het zij zo.
Vandaag de 2 benedenverdiepingen dweilkaar maken voor morgen en nog een grote strijk doen.
Ik wens iedereen zonder namen een mooie dag en stuur jullie heel veel liefs en een aantal dikke knuffels.