kan niet meer inloggen bij my Proximus-
-
hovel - Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
- Locatie: Spanje
De 2-stap-verificatie is niet op uw pc maar bij Proximus (als het dat is). Het is Proximus die naar de authenticatie code vraagt, niet uw pc.
Als je via uw smartphone wel kan aanmelden by MyProximus dan kan je via weg uw instellingen bij MyProximus controleren.
Als ik het goed begrijp kan je op uw pc wel gebruik maken van proximus e-mail maar niet aanmelden bij MyProximus. Dan moet je zeker geen account verwijderen op uw pc want die account (=e-mail) werkt. Om aan te melden op MyProximus heb je enkel een browser (Firefox, Edge, Chrome, ... ) nodig er moet niets geïnstalleerd worden, dus ook niets verwijderen.
-
Nouchka - Lid geworden op: 24 feb 2005, 16:32
- Locatie: De Pinte
heb gebeld (voor de derde keer) naar het 0800 nummer van Proximus en als ik binnen geraakt ben kreeg ik een automatisch antwoord dat me zei dat ik een probleem heb dat ik op 10 oktober heb gemeld en waar ze mee bezig zijn. De zaak is in behandeling en ik moet geen verdere stappen ondernemen. Zo maken ze er zich tegenwoordig van af! Ik denk dat ik nu toch maar zelf ga bellen naar het nummer van SpearIT en dan zonder een ticket. Je hebt gelijkt. Het is het proberen waard.
Windows 10
intel(R)Core(TM)i7-4770CPU@3.40 GHz
Geheugen: Ram 12,0 GB
Type computer 64-bits besturingssysteem
intel(R)Core(TM)i7-4770CPU@3.40 GHz
Geheugen: Ram 12,0 GB
Type computer 64-bits besturingssysteem
-
hovel - Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
- Locatie: Spanje
Ik heb eens op de account van mijn vrouw gekeken.
Onder My Account onderaan zie ik:
Proximus noemt het: multi factor authentication. Proximus kent het dus.
Ik probeer het te activeren bij mijn vrouw maar dat lukt niet -> fout melding ...
Ik vermoed een probleem bij Proximus.
De schermen die U krijgt zijn die voor het activeren en instellen van multi factor authentication, maar ze zijn niet volledig. In het linker deel verwacht ik een QR code die men moet inscannen.
Misschien moet men eerst op het Google Play symbool klikken om de Google Authenticator app te installeren? Ik ben niet zeker, er is te weinig info.
Mogelijk heb je (per ongeluk) op Activate multi factor authentication geklikt en probeert me die nu te installeren?
Je kan nog eens contact nemen met Proximus en hun vragen om de multi factor authentication status op UIT te zetten....
of via Google Play de Google Authenticator app installeren????
Onder My Account onderaan zie ik:
Proximus noemt het: multi factor authentication. Proximus kent het dus.
Ik probeer het te activeren bij mijn vrouw maar dat lukt niet -> fout melding ...
Ik vermoed een probleem bij Proximus.
De schermen die U krijgt zijn die voor het activeren en instellen van multi factor authentication, maar ze zijn niet volledig. In het linker deel verwacht ik een QR code die men moet inscannen.
Misschien moet men eerst op het Google Play symbool klikken om de Google Authenticator app te installeren? Ik ben niet zeker, er is te weinig info.
Mogelijk heb je (per ongeluk) op Activate multi factor authentication geklikt en probeert me die nu te installeren?
Je kan nog eens contact nemen met Proximus en hun vragen om de multi factor authentication status op UIT te zetten....
of via Google Play de Google Authenticator app installeren????
-
Wiana - Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:04
- Locatie: Brugge
Nu nog beter !
Maar betalen mogen we wel.
'k Hoop uit de grond van mijn hart dat ze je helpen in SpearIT !
Duim...duim... duim !
PS Misschien toch beter eerst eens de raad van hovel opvolgen.
Daarover gaat je probleem hé.
En hovel is een specialist, heb ik al gemerkt.
Maar betalen mogen we wel.
'k Hoop uit de grond van mijn hart dat ze je helpen in SpearIT !
Duim...duim... duim !
PS Misschien toch beter eerst eens de raad van hovel opvolgen.
Daarover gaat je probleem hé.
En hovel is een specialist, heb ik al gemerkt.
HP Notebook - Windows10 Home
Intel(R)Core(TM)i5 - 6200U CPU@2.30GHz -2.40GHz
RAM 7,92 GB - 64bits best.x64-proces.
Intel(R)Core(TM)i5 - 6200U CPU@2.30GHz -2.40GHz
RAM 7,92 GB - 64bits best.x64-proces.
-
Nouchka - Lid geworden op: 24 feb 2005, 16:32
- Locatie: De Pinte
dank je wel voor al jullie hulp en meedenken. Ik heb juist geprobeerd om in te loggen met Itsme, maar ook dan krijg ik het venster: 'Open uw authenticator app'............ verschrikkelijk !
Windows 10
intel(R)Core(TM)i7-4770CPU@3.40 GHz
Geheugen: Ram 12,0 GB
Type computer 64-bits besturingssysteem
intel(R)Core(TM)i7-4770CPU@3.40 GHz
Geheugen: Ram 12,0 GB
Type computer 64-bits besturingssysteem
-
Nouchka - Lid geworden op: 24 feb 2005, 16:32
- Locatie: De Pinte
heb vanmiddag nogmaals gebeld naar het gratis nummer van proximus en via een ander cijfer (....druk op toest 1 of 2 of 3) binnengeraakt want anders werd ik weer door een automatisch antwoordapparaat gemeld dat mijn probleem in behandeling was sinds 10/10. Dus.....eindelijk kreeg ik toch iemand aan de lijn van de technische dienst. Na mijn uitleg dat ik niet kon inloggen omdat ik steeds dat venster kreeg met de melding dat ik mijn authenticator app moest openen en dat ik hen al aan het bellen was van vorige vrijdag gaf hij me de opdracht om in te loggen met mijn laatste wachtwoord. Daarna logde hij in bij hem en uiteindelijk gaf hij me een nieuw wachtwoord. Hij zei me dat ik met dat nieuwe wachtwoord moest inloggen na 20 min. omdat het eerste kwartier alles geblokkeerd was doordat er 3 keer een fout wachtwoord was gebruikt. Hij zou me dan na 20 min. opbellen en hoopte dat tegen dan alles in orde zou zijn. Dat gebeurde om 14.45 u. We zijn nu 19.25 u. Het probleem is nog steeds hetzelfde en een telefoontje heb ik niet meer gekregen. Als ik morgen terug bel kom ik natuurlijk weer bij iemand helemaal anders terecht en kan ik weer van 0 beginnen. Leve Proximus !!! Volgende keer vraag ik wel zijn nummer zodat ik rechtstreeks kan terug bellen maar dat zullen ze wel niet geven. En zo blijven we bezig. Dus ik denk dat ik toch beter rechtstreeks naar SpearIT zal bellen.
Windows 10
intel(R)Core(TM)i7-4770CPU@3.40 GHz
Geheugen: Ram 12,0 GB
Type computer 64-bits besturingssysteem
intel(R)Core(TM)i7-4770CPU@3.40 GHz
Geheugen: Ram 12,0 GB
Type computer 64-bits besturingssysteem
-
Wiana - Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:04
- Locatie: Brugge
Herkenbaar, als je 't mij vraagt, Nouchka
Je weet niet wie je aan de lijn had en
juist, morgen kom je weer bij iemand anders terecht.
Wat als je dan METEEN dringend "vraagt"(eist) om je METEEN met iemand
van SpearIt te verbinden ? (Je bent het beu, ze moeten je geen foefjes wijsmaken ...)
Ik wou niet meer reageren, omdat ik je geen andere raad kon geven
én omdat het voor hovel heel vervelend moet zijn, als ik daar
telkens tussen kom.
't Is wel jammer dat je het nr. van je dossier niet kent natuurlijk.
- Om gek te worden, idd ! -
Misschien ziet hovel nog een andere uitweg ?
PS Ik durf het bijna niet zeggen, maar als ze bij Proximus aanvoelen,
dat ze te maken hebben met iemand die op de hoogte is van IT
reageren ze wel anders... Ken je misschien een technieker die voor
jou zou kunnen bellen ?
Je weet niet wie je aan de lijn had en
juist, morgen kom je weer bij iemand anders terecht.
Wat als je dan METEEN dringend "vraagt"(eist) om je METEEN met iemand
van SpearIt te verbinden ? (Je bent het beu, ze moeten je geen foefjes wijsmaken ...)
Ik wou niet meer reageren, omdat ik je geen andere raad kon geven
én omdat het voor hovel heel vervelend moet zijn, als ik daar
telkens tussen kom.
't Is wel jammer dat je het nr. van je dossier niet kent natuurlijk.
- Om gek te worden, idd ! -
Misschien ziet hovel nog een andere uitweg ?
PS Ik durf het bijna niet zeggen, maar als ze bij Proximus aanvoelen,
dat ze te maken hebben met iemand die op de hoogte is van IT
reageren ze wel anders... Ken je misschien een technieker die voor
jou zou kunnen bellen ?
HP Notebook - Windows10 Home
Intel(R)Core(TM)i5 - 6200U CPU@2.30GHz -2.40GHz
RAM 7,92 GB - 64bits best.x64-proces.
Intel(R)Core(TM)i5 - 6200U CPU@2.30GHz -2.40GHz
RAM 7,92 GB - 64bits best.x64-proces.
-
Nouchka - Lid geworden op: 24 feb 2005, 16:32
- Locatie: De Pinte
Ik ga nog één keer bellen en dan eis ik inderdaad een ticket voor SpearIT. Zo zien ze toch al dat ik daarvan op de hoogte ben en ik leg de telefoon niet meer neer voor ze me een nummer gegeven hebben waar ik zelf naar kan bellen. En nu ga ik stoppen met deze topic want jullie hebben aan mijn klachten ook geen boodschap. In elk geval heel veel dank voor de tips en vooral die spearIT want daar wist ik niks van. Zo zie je dat je op seniorennet toch altijd nog bijleert. Over and out !
Windows 10
intel(R)Core(TM)i7-4770CPU@3.40 GHz
Geheugen: Ram 12,0 GB
Type computer 64-bits besturingssysteem
intel(R)Core(TM)i7-4770CPU@3.40 GHz
Geheugen: Ram 12,0 GB
Type computer 64-bits besturingssysteem
-
WillyV - Lid geworden op: 02 feb 2004, 18:57
- Locatie: 2030 Antwerpen
Wiana,
Ik heb je tip van 14-10-2020 gevolgd en volgende mail verstuurd :
Ik krijg echter geen antwoord.Wanneer ik wil inloggen,krijg ik dit :
Wanneer ik vraag om mijn wachtwoord aan te passen,krijg ik geen antwoord.
Op de site MyProximus kan ik geen e-mail sturen naar hen : de e-mailknop is disable.
Weet jij soms een oplossing hiervoor?
mvg,
WillyV
Ik heb je tip van 14-10-2020 gevolgd en volgende mail verstuurd :
Ik krijg echter geen antwoord.Wanneer ik wil inloggen,krijg ik dit :
Wanneer ik vraag om mijn wachtwoord aan te passen,krijg ik geen antwoord.
Op de site MyProximus kan ik geen e-mail sturen naar hen : de e-mailknop is disable.
Weet jij soms een oplossing hiervoor?
mvg,
WillyV
Laatst gewijzigd door WillyV op 20 dec 2020, 10:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Intel Core i5-661/3,33GHz ; 2x2GB ; Windows 7 Home Premium 64 bit ; Microsoft Office 2010 Professional Plus ; HD1=500GB ; HD2=160GB ; Norton Security 5 ; CCleaner ; Malwarebytes Anti-Malware ;Windows Live Mail 2012.
-
hovel - Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
- Locatie: Spanje
Wachtwoord controleren kan niet, niemand buiten uzelf kent uw wachtwoord (of zou dat moeten kennen).WillyV schreef: ↑17 dec 2020, 17:06Ik heb je tip van 14-10-2020 gevolgd en volgende mail verstuurd :
Ik krijg echter geen antwoord.Wanneer ik wil inloggen,krijg ik dit :
Afbeelding verwijdert.
Wanneer ik vraag om mijn wachtwoord aan te passen,krijg ik geen antwoord.
Op de site MyProximus kan ik geen e-mail sturen naar hen : de e-mailknop is disable.
Weet jij soms een oplossing hiervoor?
Heb je geklikt op Wachtwoord vergeten?
Laatst gewijzigd door hovel op 19 dec 2020, 10:18, 2 keer totaal gewijzigd.
-
WillyV - Lid geworden op: 02 feb 2004, 18:57
- Locatie: 2030 Antwerpen
hovel,
Dat heb ik wel degelijk gedaan.Het is op die vraag om een nieuw wachtwoord te krijgen dat ik geen antwoord krijg.
WillyV
Dat heb ik wel degelijk gedaan.Het is op die vraag om een nieuw wachtwoord te krijgen dat ik geen antwoord krijg.
WillyV
Intel Core i5-661/3,33GHz ; 2x2GB ; Windows 7 Home Premium 64 bit ; Microsoft Office 2010 Professional Plus ; HD1=500GB ; HD2=160GB ; Norton Security 5 ; CCleaner ; Malwarebytes Anti-Malware ;Windows Live Mail 2012.
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
- Locatie: Antwerpen
Goedemorgen Willy Vandenberg en ook aan Hovel
Zou het niet verstandig zijn uw mail adres onzichtbaar te maken?
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
- Locatie: Antwerpen
-
WillyV - Lid geworden op: 02 feb 2004, 18:57
- Locatie: 2030 Antwerpen
hovel en benq,
Sorry voor deze vergetelheid.Ik zal in het vervolg beter opletten en doen wat je me voorstelt.Ik had in de bijlage willen laten zien wat er misliep.
mvg,
WillyV
Sorry voor deze vergetelheid.Ik zal in het vervolg beter opletten en doen wat je me voorstelt.Ik had in de bijlage willen laten zien wat er misliep.
mvg,
WillyV
Intel Core i5-661/3,33GHz ; 2x2GB ; Windows 7 Home Premium 64 bit ; Microsoft Office 2010 Professional Plus ; HD1=500GB ; HD2=160GB ; Norton Security 5 ; CCleaner ; Malwarebytes Anti-Malware ;Windows Live Mail 2012.