In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

puzzel

20 dec 2020, 13:22

tuurlijk wordt je voor deze verstelwerkzaamheden, "betaald" door jullie zoon, Remie. Hij vindt dat fijn om te doen.
Ik sta gewoon vroeg op hoor en doe wat ik normaal doe (bijna dan). Wij zitten in ieder geval nog niet in een dip, we zijn al blij dat we gezond zijn.

jadi

20 dec 2020, 15:13

zondagsgrapje :
Jack ging met z'n vriend Bob skiën. Ze namen Jack's busje en reden noordwaarts. Nadat ze enkele uren gereden hadden kwamen ze in een verschrikkelijke sneeuwstorm terecht, dus stopten ze bij een nabij gelegen boerderij en vroegen de jonge aantrekkelijke dame die de deur opende of ze konden overnachten. "Ik ben me ervan bewust dat het buiten slecht weer is, maar ik ben onlangs weduwe geworden", zei ze. "Ik ben bang dat de buren zullen praten als ik jullie in mijn huis laat overnachten." "Wees gerust", zeiJack. "We zijn blij genoeg om in de schuur te mogen slapen. En als het weer verbetert zullen we bij dageraad vertrekken." De dame stemde in en de twee mannen gingen naar de schuur waar ze de nacht doorbrachten. De volgende ochtend was het weer opgeklaard en ze gingen verder op weg. Ze genoten van een fantastisch skiweekend. Maar 9 maanden later kreeg Jack onverwacht een brief van een advocaat. Het duurde enkele minuten voor hij het begreep, dat het van de advocaat van de aantrekkelijke dame was, die hij tijdens het skiweekend ontmoet had. Hij ging bij zijn vriend Bob langs en vroeg: "Bob, herinner je je die knappe weduwe van die boerderij waar we 9 maanden geleden tijdens ons skiweekend verbleven?" "Ja", antwoordde Bob. "Euh, ben je die nacht toevallig opgestaan en naar het huis gegaan om haar te bezoeken?" "Wel, euh, ja", zeiBob een beetje verlegen dat hij betrapt was. "Ik moet toegeven dat ik dat gedaan heb." "En heb je mijn naam in plaats van je eigen naam gebruikt?" Bob's gezicht werd vuurrood en hij zei: "Tja, kijk, het spijt me, vriend. Ik ben bang van wel. Waarom vraag je dat?" "Ze is net gestorven en heeft me alles nagelaten.
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

zonnebloemetje

20 dec 2020, 16:22

halloooo een goeie namiddag allemaal

zojuist naar het veldrijden gekeken en Vanderpoel heeft gewonnen dus das goed hé want wij zijn fan van Vanderpoel
we hebben wel naar een Nederlander moeten kijken want op de Belg werd het niet rechtstreeks uitgezonden
en nu gaan we nog naar een film kijken sè

daaaaaaag

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***
Bert

20 dec 2020, 16:27

Goed hé Bloemeke, ik ben ook fan van Mathieu. Maar heb er verdorie niet aan gedacht om even te zappen naar de Nederlanders 🙄😁

Remie

20 dec 2020, 16:31

zonnebloemetje schreef:
20 dec 2020, 16:22

we hebben wel naar een Nederlander moeten kijken want op de Belg werd het niet rechtstreeks uitgezonden
Wij ook Z-Bloemetje, ook de dames live op de Nederlandse zender gezien. Maar normaliter kijk ik ook 't liefst op de Belg.
Waren weer mooie spannende uurtjes . :D

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Remie

20 dec 2020, 17:27

Afbeelding Afbeelding

Menu waar we binnen enkele minuten aan gaan beginnen.

Afbeelding

De laatste zit nu in de pan. :wink:

Weet U dat ook weer..!

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder 'n fraaie dag en avond toe....
Laatst gewijzigd door Remie op 20 dec 2020, 18:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding

Remie

20 dec 2020, 17:31

Foutje, Verwijderd, Sorry..! :oops:
Laatst gewijzigd door Remie op 20 dec 2020, 18:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding

marietteke

20 dec 2020, 18:28

Afbeelding
hallo goeieavond
ja watte , van bladzijde 83 geleden dat ik er was ,
dus alles in vogelvlucht wat bijgelezen ,
en wat heb ik hier zitten lachen , met al die moppen , zalig !
en gisteren is ons sookie jarig geweest ,
ze is 1 jaar geworden , en dat hebben we gevierd ,
ze had zelfs een echte "hondentaart" , maar gelukkig voor mij ,
iets van de bakker
Afbeelding
ik ga iedereen 'n fijne avond wensen ,
en slaapwel
geluk vind je onverwacht

Remie

20 dec 2020, 18:35

Afbeelding

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding

zonnebloemetje

20 dec 2020, 18:37

halloooo een goeie avond allemaal

tis hier nu serieus aan 't regenen maar gelukkig zitten we binnen en we moeten niet meer naar buiten

Remie jou spekpannenkoeken zien er lekker uit hoor , en ik twijfel er niet aan dat ze gesmaakt hebben

marietteke wat leuk dat jullie de verjaardag van Sookie gevierd hebben
en mooie foto hoor van de jarige

ik ga dadelijk mijn vers gebakken meergranenbroodje snijden sè en dat zal ook weer lekker smaken
en ik ben ook nog een koekebroodje aan 't bakken om morgenochtend vers van te eten

voor iedereen nog een gezellige warme avond

daaaaag

Afbeelding

zonnebloemetje

20 dec 2020, 22:45

halloooo

ik kom iedereen nog een goede nachtrust wensen en veel mooie dromen

slaapwel en tot morgen

Afbeelding
Sita

20 dec 2020, 23:05

Afbeelding

Slaapwel iedereen en morgen fris en gezond weer op.

puzzel

21 dec 2020, 06:21

gdm

puzzel

21 dec 2020, 07:00

ik kan er echt met mijn verstand niet bij dat de Nederlanders naar Antwerpen, bv. naar de Primarkt, gingen (de Belgen deden dat hier een paar weken terug ook hoor) en dat ze niet luisterden naar Rutte. Staat er dan nergens politie meer om dat te voorkomen?
En dan dat vuurwerk>gewoon afsteken, niks aan de hand: ze krijgen een boete en hoppa ze mogen gewoon naar huis>vastzetten die handel.