Goedemorgen Seizoentjes,
HVT, hartelijk bedankt voor de verhuis.
Gisteren hebben manlief en ex buurjongen wat pech gehad met het plaatsen van de plafond in de badkamer. Ben juist gaan douchen en er heerst chaos in de badkamer en gang en jullie weten hoe goed ik daar tegen
kan

. Maar ik heb alleszins kunnen douchen. Dus gaan ze vandaag daar doorwerken, maar nu gaat het vandaag echt wel af zijn. Ga deze middag varkenshaasje maken zodat manlief en buurjongen deze middag kunnen eten en daar gaat veel eten in, in zo'n jong geweld. Gisteren heeft hij 5 croques madame's opgegeten. En daar moest hij zelfs geen moeite voor doen

.
Ze zouden vandaag rond 18.00H gedaan hebben, dan stofzuig ik daar eerst, er staat een grote stofzuiger boven voor het puin. Dus ik moet enkel stof stofzuigen. En dan ga ik de lege kasten af- en uitwassen en deze terug vullen met de badkamerspulletjes.
Manlief wast dan morgen de tegels volledig af, zodat ik de 2 benedenverdiepingen kan afvegen en dweilen en als hij daar gedaan heeft, de badkamer en de gang grondig dweilen. In de andere kamers , die hermetisch zijn afgesloten, ligt geen stof, dus die moet ik nu per se niet doen. Vind dat ik al werk genoeg heb.
Maar de 24° moet alles terug blinken. De datum van de werken zijn een beetje ongelukkig gekozen.
Gisteren gaan wandelen met Matice en in een stortbui terecht gekomen, we waren natjes.
En vandaag komt eindelijk zijn trimster, het is nodig, want hij heeft last van zijn lange krullen.
Maak dan meteen 2 nieuwe afspraken voor hem.
Zo, het " werkvolk " belt aan

. Ik wens iedereen een mooie dinsdag, stuur jullie allemaal heel veel groetjes en een volle lading knuffels.