PRO- en ANTIVAXXERS - Wel of niet vaccineren ?
-
Ice
Als je hierover nadenkt dan is het toch bespottelijk dat politici zich al publiekelijk voor de camera zogenaamd laten vaccineren om de bevolking te overtuigen om zich maar te laten vaccineren?Mike Pence heeft zich voor de camera laten vaccineren, iedereen heeft wel het filmpje kunnen zien!
Houden ze het volk voor domme idioten of wat? Die weten toch ook dat er een placebo of zoutoplossing in die spuit kan zitten...zoooo doorzichtig dat het belachelijk is.
Ze doen nogal moeite om hun gifspuit te slijten..
Heeft pence misschien ook aandelen bij de ene of andere farmaceut die de vaccins levert? Of heeft ie smeergeld van gates ontvangen?
-
wardje - Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
bluevelvet ;
Moet je gelijk geven bij het spuitje voor Pence , heb het filmpje herbekeken , inderdaad amper 1 sec. en zogezegd trok de verpleegster de injectienaald reeds uit zijn arm, had ze nu nog met haar hand de injectie afgedekt voor de lens en wat langer gewacht van zogezegd uit te trekken niemand ging daar argwaan gehad hebben.
Dat vaccineren van hoogwaardigheids bekleders voor de camera is opgezet , en dan nog wie kan garanderen dat het geen placebo is dat ze inspuiten.
Denk niet dat die lui zich iets laten inspuiten zonder dat ze het fijne van weten .
Binnen een half jaar misschien als er wat meer duidelijkheid is want ik hoorde deze morgen op de radio dat ze maar na een 6 tal weken na de 2e spuit de nevenwerkingen bij de patient kunnen bemerken. Tja .....
Moet je gelijk geven bij het spuitje voor Pence , heb het filmpje herbekeken , inderdaad amper 1 sec. en zogezegd trok de verpleegster de injectienaald reeds uit zijn arm, had ze nu nog met haar hand de injectie afgedekt voor de lens en wat langer gewacht van zogezegd uit te trekken niemand ging daar argwaan gehad hebben.
Dat vaccineren van hoogwaardigheids bekleders voor de camera is opgezet , en dan nog wie kan garanderen dat het geen placebo is dat ze inspuiten.
Denk niet dat die lui zich iets laten inspuiten zonder dat ze het fijne van weten .
Binnen een half jaar misschien als er wat meer duidelijkheid is want ik hoorde deze morgen op de radio dat ze maar na een 6 tal weken na de 2e spuit de nevenwerkingen bij de patient kunnen bemerken. Tja .....
-
Ice
Tiens, wardje...hoe kunnen ze nu weten wanneer er nevenwerkingen zullen optreden als ze zélf zeggen dat de nevenwerkingen volledig ONBEKEND zijn?wardje schreef: ↑21 dec 2020, 13:41.....
Hebben ze weer hun glazen bol geraadpleegd?
ONBEKENDE nevenwerkingen van het vaccin waarvoor dan ook nog niemand de aansprakelijkheid wil nemen...niet de farmaceut en niet de overheid.
En tevens geven ze dan ook openlijk toe dat hun natte-vingerwerk van enkel mogelijke 'milde symptomen' na vaccinatie een grove LEUGEN is want ze kennen de nevenwerkingen van dit vaccin niet eens...jawadde...
Er zijn overigens ook nog al decennia lang talloze gevallen opgetekend en bewézen van schadelijke gevolgen en zelfs overlijdens vlak ná een vaccinatie dus nog een bewijs dat 'onbekende' nevenwerkingen onmiddellijk ná de vaccinatie zouden kunnen optreden.
Wat een volksverlakkerij.
Ongelooflijk dat openlijke bedrog en misleiding en ze blijven stug bezig met zichzelf te verstrikken in hun doolhof en het ontmaskeren van eigen leugens, die dan nog door sommige simpelen van geest geloofd worden ook nog...ónbegrijpelijk.
-
De kannibaal - Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25
Als wij er al met zijn allen, lang vanaf zijn, kruipt gij op Uw blote knieën, met mondmasker en gelaatscherm, naar de spuit cabine om te smeken, of gij ook nog een spuitje kunt krijgen. Het wordt dan een spuitje dat al 4 maal opnieuw werd ingevroren, maar misschien zijn de bijwerkingen dan minder.Ice schreef: ↑21 dec 2020, 14:13Tiens, wardje...hoe kunnen ze nu weten wanneer er nevenwerkingen zullen optreden als ze zélf zeggen dat de nevenwerkingen volledig ONBEKEND zijn?wardje schreef: ↑21 dec 2020, 13:41.....
Binnen een half jaar misschien als er wat meer duidelijkheid is want ik hoorde deze morgen op de radio dat ze maar na een 6 tal weken na de 2e spuit de nevenwerkingen bij de patient kunnen bemerken. Tja .....![]()
Hebben ze weer hun glazen bol geraadpleegd?![]()
ONBEKENDE nevenwerkingen van het vaccin waarvoor dan ook nog niemand de aansprakelijkheid wil nemen...niet de farmaceut en niet de overheid.
En tevens geven ze dan ook openlijk toe dat hun natte-vingerwerk van enkel mogelijke 'milde symptomen' na vaccinatie een grove LEUGEN is want ze kennen de nevenwerkingen van dit vaccin niet eens...jawadde...![]()
Er zijn overigens ook nog al decennia lang talloze gevallen opgetekend en bewézen van schadelijke gevolgen en zelfs overlijdens vlak ná een vaccinatie dus nog een bewijs dat 'onbekende' nevenwerkingen onmiddellijk ná de vaccinatie zouden kunnen optreden.
Wat een volksverlakkerij.![]()
Ongelooflijk dat openlijke bedrog en misleiding en ze blijven stug bezig met zichzelf te verstrikken in hun doolhof en het ontmaskeren van eigen leugens, die dan nog door sommige simpelen van geest geloofd worden ook nog...ónbegrijpelijk.![]()
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
. De Kannibaal schreef:Als wij er al met zijn allen, lang vanaf zijn, kruipt gij op Uw blote knieën, met mondmasker en gelaatscherm, naar de spuit cabine om te smeken, of gij ook nog een spuitje kunt krijgen. Het wordt dan een spuitje dat al 4 maal opnieuw werd ingevroren, maar misschien zijn de bijwerkingen dan minder.E.T. Gisteren, 22:57
Hihi haast heel het forum gaat over ikke ikke ikke
Maar als ik je er een plezier mee kan doen... ga dat aanpassen zie
Er is mij ook al eens verweten dat ik geen proefpersoon ben. Das nochtans simpel voor faze II was ik te oud en voor faze III ben ik niet uitgenodigd.
E.T.
Contacteer: Contacteer E.T.
BUTTON_REPORT Citeer
Gisteren, 22:57
Er is mij ook al eens verweten dat ik geen proefpersoon ben. Das nochtans simpel voor faze II was ik te oud en voor faze III ben ik niet uitgenodigd.
U kunt fluiten naar uw spuitje en desnoods u proberen te verstoppen op uw zolder of in uw kelder en dan nog...... Maar die vaccinatie kun je op je buik schrijven.
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Doe je dat bewust Dicksy ... Is het van niet willen of niet kunnen verstaan wat andere senioren hier posten?
Maakt ook niet uit hoor, bij deze mijn beste kerstwensen.
Maakt ook niet uit hoor, bij deze mijn beste kerstwensen.
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Ge gaat u inderdaad niet meer op uw knieën hoeven aan te bieden ... als wij reeds gevaccineerd zijn ... gaan we uw geliefden in het "hoekje van troost" onze condoleances aanbieden .Dicksy schreef: ↑21 dec 2020, 15:50. De Kannibaal schreef:Als wij er al met zijn allen, lang vanaf zijn, kruipt gij op Uw blote knieën, met mondmasker en gelaatscherm, naar de spuit cabine om te smeken, of gij ook nog een spuitje kunt krijgen. Het wordt dan een spuitje dat al 4 maal opnieuw werd ingevroren, maar misschien zijn de bijwerkingen dan minder.E.T. Gisteren, 22:57
E.T.
Contacteer: Contacteer E.T.
BUTTON_REPORT Citeer
Gisteren, 22:57
Er is mij ook al eens verweten dat ik geen proefpersoon ben. Das nochtans simpel voor faze II was ik te oud en voor faze III ben ik niet uitgenodigd.![]()
![]()
Als wij........ Als wij niks........u valt in dezelfde categorie als E.T. wat hij zelf aangeeft.
U kunt fluiten naar uw spuitje en desnoods u proberen te verstoppen op uw zolder of in uw kelder en dan nog...... Maar die vaccinatie kun je op je buik schrijven.![]()
![]()
-
Sorry man, maar in mijn wilsbeschikking heb ik al laten opnemen inzake mijn overlijden:Fred1950 schreef:
Ge gaat u inderdaad niet meer op uw knieën hoeven aan te bieden ... als wij reeds gevaccineerd zijn ... gaan we uw geliefden in het "hoekje van troost" onze condoleances aanbieden .
- Bloemen noch kransen.
- Geen doodsbrieven.
- Geen aankondiging in enige kranten of eender welke wijze dan ook.
- Absoluut geen koffietafel om monden te voederen die alleen maar komen omdat ze dien of dien al lang niet meer gezien hebben en willen bijpraten.
- Alles zo snel mogelijk afhandelen, in één dag als het kan, twee/drie als het niet anders kan.
- crematie en as verstrooiing.
(voor de deur van U, E.T. en De Kannibaal
Dus getroost, mijn geliefden zullen uit beleefdheid (misschien) zeggen 'dank u' en gaan dan gewoon verder met hun leven zoals het hoort en ook moet.
Laatst gewijzigd door Dicksy op 22 dec 2020, 09:52, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Die verdomde anti-vaxxers toch, hun tentakels reiken overal.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/12/22 ... accinvluc/
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/12/22 ... accinvluc/
-
Ice
Jij hoopt deze dubieuze vaccinatie ook nog te kunnen overleven zonder kleerscheuren?De kannibaal schreef: ↑21 dec 2020, 14:34Als wij er al met zijn allen, lang vanaf zijn, kruipt gij op Uw blote knieën, met mondmasker en gelaatscherm, naar de spuit cabine om te smeken, of gij ook nog een spuitje kunt krijgen. Het wordt dan een spuitje dat al 4 maal opnieuw werd ingevroren, maar misschien zijn de bijwerkingen dan minder.
Waar hoop jij dan wel vanaf te zijn?
De nepmaatregelen? Dat is maar een beetje naïef...dat ziet zelfs een mongool van ver aankomen dat we nooit nog een normaal leven zullen terugkrijgen als we het niet zelf terug pakken..
Of dat 'dodelijke' coronavirus waar je al een jaar lang voor bibbert, waardoor je zélf ziek bent geweest en dat je nu vrijwillig opnieuw laat inspuiten door het vaccin? (Een ezel stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen?
Je zou misschien beter eens bezorgd zijn voor jezelf en je gezondheid in plaats van hier hel en verdoemenis te preken voor degenen die het risico niet willen nemen om als proefkonijn hetzelfde of nog erger mee te maken als gij.
Pro-vaxxers hebben geen respect voor andersdenkenden en hun vrije mening, zij zien graag dat iedereen gedwongen hun leven op het spel moeten zetten, net zoals zijzelf want, onverdraagzaam als ze zijn, willen ze niet alleen proefkonijn zijn en de gevolgen van onbekende nevenwerkingen dragen terwijl ze dan moeten toegeven dat anti-vaxxers het toch bij het rechte eind hadden.
Maar geen nood, pro-vaxxer, de tijd zal het uitwijzen, ga gerust je verlossende vaccin halen, we zullen op termijn dan wel zien wie op zn blote knieën rondkruipt.