PRO- en ANTIVAXXERS - Wel of niet vaccineren ?

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

E.T.

22 dec 2020, 12:38

Trucage! Fake!

Kijk eens goed naar dat nummer!

Afbeelding
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
Ice

22 dec 2020, 12:47

E.T. schreef:
Trucage! Fake!

Afbeelding
Gij vindt de klepel weeral niet zonder tekeningske? :P :P :twisted:

E.T.

22 dec 2020, 12:49

Kijk nog eens! Maar nu langzaam!
Misschien zie je het dan ...
:P
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
Ice

22 dec 2020, 13:19

E.T. schreef:
:P
En gij moet dringend wat Charlie Hebdo lezen... :P :P :twisted:

E.T.

22 dec 2020, 13:24

Das met die Mohamedcartoons hé ... Denk het niet!
Dan liever een wiskundig raadseltje!
Heb je hem al door?
Die oorbel :roll:

Fred1950

22 dec 2020, 13:46

Verdoeme , mijn laptop is gehackt

Untitled.png

:lol:

Dicksy

22 dec 2020, 13:50

E.T. schreef:
Heb je hem al door?
Gij snapt dus helemaal de clou niet van dat labeltje. Of er nu staat 010987654321 of in dit geval 123456789100 doet helemaal niets ter zake.
Man, leer nu eens eindelijk futiliteiten van kernzaken onderscheiden. De kern (of de clou) is dat u gelabeld zult rondlopen als gevaccineerde en de futiliteit (of bijzaak) zijn de getallekes. Er had evengoed het merk van het vaccin kunnen staan maar dat is verwerkt in die barcode. :P :P

Fred1950

22 dec 2020, 13:54

Dicksy schreef:
E.T. schreef:
Heb je hem al door?
Gij snapt dus helemaal de clou niet van dat labeltje. Of er nu staat 010987654321 of in dit geval 123456789100 doet helemaal niets ter zake.
Man, leer nu eens eindelijk futiliteiten van kernzaken onderscheiden. De kern is dat u gelabeld zult rondlopen als gevaccineerde en de futiliteit (of bijzaak) zijn de getallekes. Er had evenvoed het merk van het vaccin kunnen staan maar dat is verwerkt in die barcode. :P :P
Dat is toch niet nodig. Ge krijgt toch samen met het vaccin een "chip" ingespoten waarmee men je via het 5G netwerk van de Chinezen kan volgen en al die gegevens kan uitlezen ? Of heb ik het mis ? :mrgreen:

Dicksy

22 dec 2020, 13:58

Fred1950 schreef:
Dat is toch niet nodig. Ge krijgt toch samen met het vaccin een "chip" ingespoten waarmee men je via het 5G netwerk van de Chinezen kan volgen en al die gegevens kan uitlezen ? Of heb ik het mis ? :mrgreen:
Afgeschoten door de privacy-commissie wegens geen budget, te duur. Het labeltje echter wordt reeds gebruikt in de veeteelt, goedkoop en de ervaring is er. En 5G is/wordt nog niet overal uitgerold. :mrgreen:

E.T.

22 dec 2020, 14:16

O ironie, de man die ons ooit de begrippen als sarcasme en cynisme bijbracht, meent nu dat hij een clou moet komen uitleggen 8O 8O 8O

Of was da Wilpunt?

bluevelvet

22 dec 2020, 14:25

Ik heb mij steeds afgevraagd om welke reden het Pfizer vaccin tot -70°-80°C moet bewaard worden :?:
Nog geen antwoord daarop kunnen vinden :!:

De informatie hieronder heb ik gevonden op een Facebookpagina en is enigszins ongeruststellend als dit waar moest zijn.
Het wordt openbaar gedeeld, geen probleem dus om het hier over te nemen.

“Van Ron;
Dave Meckanic, hoofdonderzoeksingenieur:
Ik heb deze onzin over het Pfizer-vaccin overal op internet gezien. Iedereen zegt steeds dat het vaccin bewaard moet blijven bij een temperatuur van -70 graden Celsius (kooldioxide - droogijs, vriest bij -78,5C).
Dat betekent dat het bij die temperatuur inert of niet actief is, maar wat betekent dat nu eigenlijk?
Dat betekent dat er bij -70C slechts een zeer beperkte hoeveelheid latente en/of kinetische energie kan worden uitgedrukt.
Als het een explosief was, zou ik het kunnen begrijpen. Als het biologisch materiaal was, een virus of bacterie, die snel kan repliceren, zou ik het begrijpen.
Als het een biologische nanomachine was die in stasis (bewegingloos) moet blijven tot aflevering, zou ik dat ook kunnen begrijpen. Als het gewoon een vaccin is dat de gebruikelijke adjuvanten bevat, begrijp ik het niet.
De enige keer dat ik injecteerbaar materiaal heb gezien dat op dit soort extreme temperaturen moest worden gehouden, betrof een gemodelleerd AIDS-achtig virus dat werd gebruikt om RNA naar andere cellen te transporteren.
Dit betekent een biologische motor die wordt gebruikt om DNA ,en later het genetisch materiaal van de cellen die het doelwit zijn, te splitsen. Nu, dat beangstigt me omdat ik weet wat er gebeurt met binaire replicatie in cellulaire transportsystemen.
Het eerste geïnjecteerde virus verandert een cel, waardoor er twee kopieën ontstaan. Deze twee kopieën veranderen op hun beurt twee andere cellen, waardoor er 4 kopieën ontstaan. Het verdubbelt bij elke interactie. Op een gegeven moment verandert de helft van het lichaam de andere helft en sterft de gastheer.
Het lijkt er dus op dat wat in deze vermeende 'vaccins' wordt gestopt, zeer energiek en buitengewoon gevaarlijk is. Als er een probleem is in mijn logica, leg me dit dan uit.

Kan iemand van de “experten” hier een betere verklaring geven ?

Volgens professor Montagnier, Nobelprijswinnaar, bevat SARS-CoV-2 fragmenten van het hiv-virus. Er is al een bestaand hiv-vaccin, zou het mogelijk zijn dat daar verder opgewerkt werkt voor het vervaardigen van het Pfizer vaccin en dat het daarom al na 9 maanden beschikbaar is ?

Noteer ook eveneens dat in het vaccin Moderna het woord :arrow: rna zit en bij uitbreiding mRNA :!:
Ice

22 dec 2020, 14:35

Dicksy schreef:
E.T. schreef:
Heb je hem al door?
Man, leer nu eens eindelijk futiliteiten van kernzaken onderscheiden. De kern (of de clou) is dat u gelabeld zult rondlopen als gevaccineerde en de futiliteit (of bijzaak) zijn de getallekes. Er had evengoed het merk van het vaccin kunnen staan maar dat is verwerkt in die barcode. :P :P
Zoals ik al zei, Dicksy...de klepel vinden is voor hem zelfs niet mogelijk mét tekeningskes...daarvoor ontbreekt het begripsvermogen...... :P
Anderzijds zijn E.T. en fredje kampioenen in zijsporen leggen omdat ze de klepels maar niet kunnen vinden, zelfs al zouden ze dat willen... :twisted:

De kannibaal

22 dec 2020, 14:57

bluevelvet schreef:
22 dec 2020, 14:25
Ik heb mij steeds afgevraagd om welke reden het Pfizer vaccin tot -70°-80°C moet bewaard worden :?:
Nog geen antwoord daarop kunnen vinden :!:

De informatie hieronder heb ik gevonden op een Facebookpagina en is enigszins ongeruststellend als dit waar moest zijn.
Het wordt openbaar gedeeld, geen probleem dus om het hier over te nemen.

“Van Ron;
Dave Meckanic, hoofdonderzoeksingenieur:
Ik heb deze onzin over het Pfizer-vaccin overal op internet gezien. Iedereen zegt steeds dat het vaccin bewaard moet blijven bij een temperatuur van -70 graden Celsius (kooldioxide - droogijs, vriest bij -78,5C).
Dat betekent dat het bij die temperatuur inert of niet actief is, maar wat betekent dat nu eigenlijk?
Dat betekent dat er bij -70C slechts een zeer beperkte hoeveelheid latente en/of kinetische energie kan worden uitgedrukt.
Als het een explosief was, zou ik het kunnen begrijpen. Als het biologisch materiaal was, een virus of bacterie, die snel kan repliceren, zou ik het begrijpen.
Als het een biologische nanomachine was die in stasis (bewegingloos) moet blijven tot aflevering, zou ik dat ook kunnen begrijpen. Als het gewoon een vaccin is dat de gebruikelijke adjuvanten bevat, begrijp ik het niet.
De enige keer dat ik injecteerbaar materiaal heb gezien dat op dit soort extreme temperaturen moest worden gehouden, betrof een gemodelleerd AIDS-achtig virus dat werd gebruikt om RNA naar andere cellen te transporteren.
Dit betekent een biologische motor die wordt gebruikt om DNA ,en later het genetisch materiaal van de cellen die het doelwit zijn, te splitsen. Nu, dat beangstigt me omdat ik weet wat er gebeurt met binaire replicatie in cellulaire transportsystemen.
Het eerste geïnjecteerde virus verandert een cel, waardoor er twee kopieën ontstaan. Deze twee kopieën veranderen op hun beurt twee andere cellen, waardoor er 4 kopieën ontstaan. Het verdubbelt bij elke interactie. Op een gegeven moment verandert de helft van het lichaam de andere helft en sterft de gastheer.
Het lijkt er dus op dat wat in deze vermeende 'vaccins' wordt gestopt, zeer energiek en buitengewoon gevaarlijk is. Als er een probleem is in mijn logica, leg me dit dan uit.

Kan iemand van de “experten” hier een betere verklaring geven ?

Volgens professor Montagnier, Nobelprijswinnaar, bevat SARS-CoV-2 fragmenten van het hiv-virus. Er is al een bestaand hiv-vaccin, zou het mogelijk zijn dat daar verder opgewerkt werkt voor het vervaardigen van het Pfizer vaccin en dat het daarom al na 9 maanden beschikbaar is ?

Noteer ook eveneens dat in het vaccin Moderna het woord :arrow: rna zit en bij uitbreiding mRNA :!:
Echt verbazingwekkend dat iemand met een verstand van Uw kaliber hier geen antwoord voor heeft gevonden. Een product dat bewaard moet worden op 0 gr K is niet op de zwarte markt te verhandelen en kan niet gestolen worden door de Arabieren, die ons uiteraard willen vernietigen. U heeft het zelf al aangegeven in een vorige posting dat de site van Pfizer zwaar bewaakt wordt door de politie van Klein Brabant, en effectief, hun aandacht is zo toegespitst op Pfizer, dat het hun ontgaan was, dat men een straat verder bezig was met het opblazen van een bankautomaat met gas. 8O 8O 8O

E.T.

22 dec 2020, 14:59

Ice schreef:
22 dec 2020, 13:19
E.T. schreef:
En gij moet dringend wat Charlie Hebdo lezen.
Jaaa, uw bijdrage is weer hoogstaand

Idefix

22 dec 2020, 15:16

E.T. schreef:
Trucage! Fake!

Afbeelding
Als ze ons iets willen "meegeven" -of "mee inspuiten" hadden ze dat al met alle andere producten of medicijnen kunnen toedienen; Ge zult toch wel weten dat er al ingespoten is met , hoe noemt dat nu weer, ????? ACH JA Nanotechnologie of zoiets. De eerste tekenen van besmetting daarmee is dat me larie begint te schrijven op forums.....
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
De zon is gratis voor iedereen