Mens, erger je niet!
-
Hobo - Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40
Zolang men maar niet "de pijp aan Maarten moet geven"....
Blijkbaar kan enkel BBC klokvast de programma's starten en beëindigen.
Hoewel NPO 1 - 2 en 3 ook O.K. zijn qua stiptheid.
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Klopt. Maar zaterdag jl, is de uitzending over Jackie Kennedy maar liefst een 1/2 uur te laat begonnen.
Ik had het opgenomen, maar ik heb er slechts de eerste helft van gezien.
En op de Nederlandse zenders kan men niet uitgesteld kijken.
Toegegeven, dit was uitzonderlijk, want over het algemeen zijn ze met de meeste uitzendingen ± wel op tijd.
Toegegeven, dit was uitzonderlijk, want over het algemeen zijn ze met de meeste uitzendingen ± wel op tijd.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Yep, met de reclame uitzendingen.Fazal schreef:
Klopt. Maar zaterdag jl, is de uitzending over Jackie Kennedy maar liefst een 1/2 uur te laat begonnen.
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Een programma digitaal opnemen is toch geen probleem meer ...
Vijf minuutjes voor tijd starten en gewoon A opnemen, ook het daarop volgende programma B opnemen en dit tot de maximale periode na het geplande eind uur.
Als je A dan gezien hebt gewoon alles wissen
Wat ik mij steeds afvraag: een programma wat ik niet rechtstreeks wil zien, is dat wel de moeite om op te nemen?
Vijf minuutjes voor tijd starten en gewoon A opnemen, ook het daarop volgende programma B opnemen en dit tot de maximale periode na het geplande eind uur.
Als je A dan gezien hebt gewoon alles wissen
Wat ik mij steeds afvraag: een programma wat ik niet rechtstreeks wil zien, is dat wel de moeite om op te nemen?
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Weet ik ook wel, zo dom ben ik nu ook weer niet. Maar ge kunt geen reservetijd na het einde van een op te nemen programma instellen, als ge op voorhand niet weet dat de uitzending een 1/2 uur later zal starten dan gepland.
Als het u niet interesseert hoef je het ook niet op te nemen.
Dat maakt iedereen voor zichzelf uit natuurlijk.
Natuurlijk wel, omdat je geen twee programma's rechtstreeks tegelijk kan bekijken.ET schreef:Wat ik mij steeds afvraag: een programma wat ik niet rechtstreeks wil zien, is dat wel de moeite om op te nemen?
Als het u niet interesseert hoef je het ook niet op te nemen.
Dat maakt iedereen voor zichzelf uit natuurlijk.
Laatst gewijzigd door Fazal op 21 dec 2020, 17:11, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Met een DIGICORDER van Telenet kan men gelijktijdig twee opnames registreren.
Via de TV-gids die Telenet beschikbaar stelt aan zowat 7 € per maand
is dat makkelijk uit te vlooien...
Via INTERNET kan men quotaties van zowat alle films vergelijken.
Ook TV-magazines doen aan quotering.
Maar... ik krijg wel de indruk, dat men tegenwoordig enkel nog met BETAAL-TV iets zinnigs kan bekijken.
O.a. STREAMZ biedt momenteel een gratis proefperiode aan...
Een beetje terug naar vroeger met FILMNET, waar men een extra decoder nodig had.
Money, makes the world go round. 
Via de TV-gids die Telenet beschikbaar stelt aan zowat 7 € per maand
is dat makkelijk uit te vlooien...
Via INTERNET kan men quotaties van zowat alle films vergelijken.
Ook TV-magazines doen aan quotering.
Maar... ik krijg wel de indruk, dat men tegenwoordig enkel nog met BETAAL-TV iets zinnigs kan bekijken.
O.a. STREAMZ biedt momenteel een gratis proefperiode aan...
Een beetje terug naar vroeger met FILMNET, waar men een extra decoder nodig had.
-
flupke2 - Lid geworden op: 09 jan 2005, 16:51
Bij proximus kan ik gelijktijdig meerdere programma's opnemen. Daar worden ze niet op een harde schijf bij mij thuis gezet maar wel in een soort "cloud" ( vermoed ik ). De opnames blijven dan 60 dagen beschikbaar, met mogelijkheid om " langer te bewaren ".
Om op te nemen moet ik enkel het gewenste programma opzoeken in de gids die op het scherm komt, aanklikken en dan klikken op " opnemen" . Het programma zal dan automatisch beginnen opnemen vanaf 5 minuten voor het voorziene aanvangsuur tot 30 minuten erna Ik moet dus wel bij elk programma dat ik dan wil bekijken even doorspoelen naar het begin ervan, maar dat gaat zeer snel .
Om op te nemen moet ik enkel het gewenste programma opzoeken in de gids die op het scherm komt, aanklikken en dan klikken op " opnemen" . Het programma zal dan automatisch beginnen opnemen vanaf 5 minuten voor het voorziene aanvangsuur tot 30 minuten erna Ik moet dus wel bij elk programma dat ik dan wil bekijken even doorspoelen naar het begin ervan, maar dat gaat zeer snel .
-
Heb ik ook tot mijn ergernis ook moeten ervaren....Fazal schreef: ↑21 dec 2020, 11:28Klopt. Maar zaterdag jl, is de uitzending over Jackie Kennedy maar liefst een 1/2 uur te laat begonnen.
Nochtans was de FILM die om 00:15 moest starten de moeite waard...
Love & Friendship
https://www.vprogids.nl/cinema/films/fi ... ship~.html
Ps.: In mijn programmagids stond geen uitzending over "Jackie Kennedy" maar
"Haar naam was Grace" = over Grace Kelly
-
flupke2 - Lid geworden op: 09 jan 2005, 16:51
-
jeronimo - Lid geworden op: 23 jan 2005, 22:18
Nieuws van zaterdag avond op VRT.....Fijn stof. ? ? ? ? ?
Een vuurkorf hier, een houtkachel daar en een verwarming
op pellets ; en het fijn stof is daar.
En wat zegt men van de open haarden, 't is toch zò gezellig hé.
Ennnn de vele bosbranden die bijna niet te blussen vallen .
niet wat ge zegt telt maar hoe ge het zegt.
-
Er zijn "open haarden" maar ook (gesloten) "haardcassettes!"jeronimo schreef: ↑26 dec 2020, 18:28Nieuws van zaterdag avond op VRT.....Fijn stof. ? ? ? ? ?
met een klep op de uitlaat naar de schouw en een z.g. "naverbrandingskamer"
Daardoor gebeurt een veel betere verbranding!
Waarbij het beetje stof, dat de klep zou passeren verwaarloosbaar is t.o.v. de vele vrachtwagens,
die op diesel rijden en ook (boeren)-tractoren, die dan nog een G-plaat krijgen.
Enkele boeren-jongeren uit de landelijke buurt alhier, doen dan nog graag zotte toeren
en rijden wat voor "the fun" ettelijke keren rond een rotonde, alsof het voor hen een kermisattractie is.
Vrijheid blijheid...
-
figaretto - Lid geworden op: 13 aug 2005, 14:10
Is me ook opgevallen. Eerst dacht ik dat mijn uurwerk vooruit liep. Niet dus. Ja, we worden goed en uitgebreid ingelicht door de media, zeker over hun eigen producties. Maar ook de kranten vergasten ons op schokkende feiten.
Toen Armstrong zijn eerste voet op de maan had gezet was dit terecht groot nieuws. Reusachtige krantenkoppen met historische woorden zoals Een kleine stap voor een mens, een grote stap voor de mensheid, of iets gelijkaardigs.
Vandaag bijna identiek dezelfde grote kop in HLN met ongeveer dezelfde historische woorden maar dan voor Jos, een goedaardige oude man die als eerste het fameuze vaccintje had gekregen. Tja…
Ik had de indruk dat Jos zelf de zaak nogal relativerend opnam en zijn best deed om er een kwinkslag aan toe te voegen. Wat een verschil met de rest van de meute. Dagenlang was hij een hoofdpunt op de televisie, minister incluis en vandaag kon ik de eerste vier bladzijden van de krant al overslaan want het ging over niets anders. Over naar het hoofdartikel van Brecht Decaesstecker. Dit was volledig gewijd aan Jos en zijn spuitje en de gevolgen en perspectieven ervan voor de mensheid in België. Mooi toch en ook interessant. Dan maar naar de lezersbrieven….Oeps ! Weer van dat ! Ik weet niet of het eerste coronababytje er al is. Misschien worden we dan ook uitgebreid geïnformeerd over diens eerste boertje ?