In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Marietteke, Heel veel sterkte vandaag!!
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooo een goeie natte namiddag iedereen
amai wat een rotweer is me dat met vannacht in de tweede helft veel regen en gans de nacht ook veel wind maar sinds deze middag is de wind hier al fel verminderd maar het regent nog en volgens de regenradar zou het nog tot rond 16u regenen
maar ik ben blij dat het ergste hier al gepasseerd is en volgens de weerman zou er in de namiddag vanaf de kust al veel minder wind zijn en das dus ook zo
Remie mooie foto hoor en wij zijn ook aan 't kijken naar het veldrijden en tis een serieus slecht parcour zo te zien met al dat slijk , en een beetje dagdromen kan wel eens leuk zijn vind ik
Bertje ja das waar ik woon in het Westen nie ver van de kust en het regent hier nu nog goed door
en veel kijkplezier nog met het veldrijden
gerda ook voor jou een fijne zondag verder
frankje volgens mij is het nu best binnen hé , maar toch een mooie afbeelding van jou
jadi amai die man had wel echt veel pech
marietteke wij moeten maar zo'n 15 minuutjes rijden naar de kust en toch gaan we daar niet veel en ik weet ook niet hoe dat komt
en veel sterkte nog met het verlies van jou kindje want dat zal wel niet gemakkelijk geweest zijn
en nog een welgemeende knuffel hoor van mij en van mijn ventje
Lenk heeft Lenka misschien een berenvacht waardoor ze het zich niet aantrekt dat het slecht weer is om buiten te lopen ?????
An-W ook zoveel wind bij jullie ??? en ik heb dat niet graag maar nu ist hier al veel beter dan deze morgen
thijli ook voor jou een fijne zondag verder
mama-inge laat het jullie maar smaken hoor
puzzel nog een leuke dag voor jullie samen met de kinderen
allé en nu ga ik mij placeren in de zetel want ik ben hier met één oog naar de tv aan 't kijken
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, frankje, granny M, Tontoos en Flowers
nog een gezellige zondag verder
daaaaaag

amai wat een rotweer is me dat met vannacht in de tweede helft veel regen en gans de nacht ook veel wind maar sinds deze middag is de wind hier al fel verminderd maar het regent nog en volgens de regenradar zou het nog tot rond 16u regenen
maar ik ben blij dat het ergste hier al gepasseerd is en volgens de weerman zou er in de namiddag vanaf de kust al veel minder wind zijn en das dus ook zo
Remie mooie foto hoor en wij zijn ook aan 't kijken naar het veldrijden en tis een serieus slecht parcour zo te zien met al dat slijk , en een beetje dagdromen kan wel eens leuk zijn vind ik
Bertje ja das waar ik woon in het Westen nie ver van de kust en het regent hier nu nog goed door
en veel kijkplezier nog met het veldrijden
gerda ook voor jou een fijne zondag verder
frankje volgens mij is het nu best binnen hé , maar toch een mooie afbeelding van jou
jadi amai die man had wel echt veel pech
marietteke wij moeten maar zo'n 15 minuutjes rijden naar de kust en toch gaan we daar niet veel en ik weet ook niet hoe dat komt
en veel sterkte nog met het verlies van jou kindje want dat zal wel niet gemakkelijk geweest zijn
en nog een welgemeende knuffel hoor van mij en van mijn ventje
Lenk heeft Lenka misschien een berenvacht waardoor ze het zich niet aantrekt dat het slecht weer is om buiten te lopen ?????
An-W ook zoveel wind bij jullie ??? en ik heb dat niet graag maar nu ist hier al veel beter dan deze morgen
thijli ook voor jou een fijne zondag verder
mama-inge laat het jullie maar smaken hoor
puzzel nog een leuke dag voor jullie samen met de kinderen
allé en nu ga ik mij placeren in de zetel want ik ben hier met één oog naar de tv aan 't kijken
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, frankje, granny M, Tontoos en Flowers
nog een gezellige zondag verder
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

hallo allemaal....iedereen de kerstdagen goed doorgekomen??
hier ook hoor,rustig maar toch gezellig......
hier nu ook storm en regen brrrrrr....
en heel donker,ja moest eruit met diesel,wat een wind......
straks nog 1x weer ff doorwaaien
fijne avond allemaal........hou jullie gezond.......groetjesssssssss
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
halloooo tis ikke
oef de storm is hier al helemaal gepasseerd en het is al een tijdje gestopt met regenen en de wind is al helemaal weg , dus das goed hé
en het begint al donker te worden ook
maar binnen zitten we gezellig in de warmte
en eerst nog de vuilniszak vullen en buiten zwieren om morgen opgehaald te worden
ghyra hier was het ook rustig hoor met de kerstdagen maar dat vinden wij niet erg
allé ik ben er mee weg sè
daaaaaag

oef de storm is hier al helemaal gepasseerd en het is al een tijdje gestopt met regenen en de wind is al helemaal weg , dus das goed hé
en het begint al donker te worden ook
maar binnen zitten we gezellig in de warmte
en eerst nog de vuilniszak vullen en buiten zwieren om morgen opgehaald te worden
ghyra hier was het ook rustig hoor met de kerstdagen maar dat vinden wij niet erg
allé ik ben er mee weg sè
daaaaaag

koekoek een goeie avond alweer
voila sè de vuilniszak en 2 PMD zakken staan al buiten om morgenochtend opgehaald te worden en das dan ook alweer gedaan
nu nog een beetje tv kijken en dan mijn vers gebakken meergranenbroodje snijden met mijn snijmachine van Domo waar ik heel tevreden over ben
voor alle leutertjes geniet nog van jullie zondagavond verder
daaaaag

voila sè de vuilniszak en 2 PMD zakken staan al buiten om morgenochtend opgehaald te worden en das dan ook alweer gedaan
nu nog een beetje tv kijken en dan mijn vers gebakken meergranenbroodje snijden met mijn snijmachine van Domo waar ik heel tevreden over ben
voor alle leutertjes geniet nog van jullie zondagavond verder
daaaaag

Bert
Wat een cross vandaag. Een grote modderpoel, niet naar de zin van Vanderpoel.
Maar toch nog mooi tweede geworden.
Storm is gaan liggen. Heel wat beter nu.

Maar toch nog mooi tweede geworden.
Storm is gaan liggen. Heel wat beter nu.

-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Wat een trieste gebeurtenis hebben jullie toen meegemaakt, natuurlijk draag je dat het hele leven met je mee.. sterkte Marietteke.
-
Bertje wij hebben ook de cross gezien op tv
en ik had toch liever Vanderpoel zien winnen maar ja hij kan niet altijd winnen hé
Remie halloooo
en nu nog een beetje tv kijken sè

en ik had toch liever Vanderpoel zien winnen maar ja hij kan niet altijd winnen hé
Remie halloooo
en nu nog een beetje tv kijken sè

Bert
Ben nog even alles aan het overlopen van vandaag in ons huisje.
Marietteke, op zo'n dag kan je wel een knuffel gebruiken.
Bij deze,

Marietteke, op zo'n dag kan je wel een knuffel gebruiken.
Bij deze,

-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

Bedankt allemaal voor jullie medeleven ,
dat doet altijd goed hoor ,
Normaal is het zondags altijd "zussendag"
samen gaan fietsen en iets gaan smullen ,
maar ja ...nu dus niet , ik hoop zo ,
net zoals iedereen dat deze trieste tijd vlug voorbij gaat ,
en alles terug 'n beetje "normaal" mag worden ,
ik wens iedereen nog 'n fijne avond
en slaapwel
geluk vind je onverwacht
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
zonnebloemetje schreef: ↑27 dec 2020, 17:53ik had toch liever Vanderpoel zien winnen maar ja hij kan niet altijd winnen hé
Remie halloooo
Hallo Z-Bloemetje.Eerlijk is eerlijk hè Z-Bloemetje, Wout van Aert was op dit terrein, modder/blubber en nog eens modder/blubber, regen en kou, vandaag een klasse beter dan Mathieu van de Poel.. toch?
In ieder geval hebben we weer mooie cross gezien, van zowel de Dames als Heren.
Stuk voor stuk Keiharde Meiden en Kerels..!
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Bert
Een vrouw bedrijft overdag de liefde met haar minnaar terwijl haar man op zijn werk is.
Zonder dat ze het echter weet, bevindt haar 9 jaar oude zoon zich in de kast in de slaapkamer.
Geheel onverwachts kwam haar man thuis en sloot ze haar minnaar op in de kast samen met het jochie.
Jochie: Donker hier hé
Minnaar: Ja , dat is het zeker
Jochie: Ik heb een voetbal
Minnaar: Das fijn voor je
Jochie: Kopen?
Minnaar: Nee , dank je
Jochie: Mijn vader staat hier wel buiten hé
Minnaar: Oké oké , hoeveel?
Jochie: 250 €
En zo kocht de minnaar de voetbal...
In de weken daarop gebeurde het weer dat het jochie en de minnaar samen in de kast zitten.
Jochie: Ik heb een paar voetbalschoenen
De man herinnert zich de vorige keer en vraagt: Hoeveel?
Jochie: 750 €
Minnaar: Oké
En zo werden ook de voetbalschoenen verkocht...
Een paar dagen later zegt de vader tegen zijn zoontje: Pak je voetbal en je voetbalschoenen , dan gaan we lekker een potje voetballen op het gras
Jochie: Gaat niet
Vader: Hoezo niet?
Jochie: Ik heb ze verkocht
Vader: Wat ? Voor hoeveel heb je ze verkocht?
Jochie: Samen 1.000 €
Vader: Dat is toch veel te veel ! Je hoort je vriendjes niet teveel te vragen! Dat is veel meer dan die bal en die voetbalschoenen hebben gekost! Ik neem je mee naar de kerk , dan kan je aan de pastoor opbiechten wat je hebt gedaan!
Ze gaan naar de kerk en de vader neemt zijn zoon mee naar het biechthok, laat hem naar binnen gaan en sluit de deur.
Pastoor: BEGIN NIET HE MANNEKE!!!
Zonder dat ze het echter weet, bevindt haar 9 jaar oude zoon zich in de kast in de slaapkamer.
Geheel onverwachts kwam haar man thuis en sloot ze haar minnaar op in de kast samen met het jochie.
Jochie: Ik heb een voetbal
Minnaar: Das fijn voor je
Jochie: Kopen?
Minnaar: Nee , dank je
Jochie: Mijn vader staat hier wel buiten hé
Minnaar: Oké oké , hoeveel?
Jochie: 250 €
En zo kocht de minnaar de voetbal...
In de weken daarop gebeurde het weer dat het jochie en de minnaar samen in de kast zitten.
Jochie: Ik heb een paar voetbalschoenen
De man herinnert zich de vorige keer en vraagt: Hoeveel?
Jochie: 750 €
Minnaar: Oké
En zo werden ook de voetbalschoenen verkocht...
Een paar dagen later zegt de vader tegen zijn zoontje: Pak je voetbal en je voetbalschoenen , dan gaan we lekker een potje voetballen op het gras
Jochie: Gaat niet
Vader: Hoezo niet?
Jochie: Ik heb ze verkocht
Vader: Wat ? Voor hoeveel heb je ze verkocht?
Jochie: Samen 1.000 €
Vader: Dat is toch veel te veel ! Je hoort je vriendjes niet teveel te vragen! Dat is veel meer dan die bal en die voetbalschoenen hebben gekost! Ik neem je mee naar de kerk , dan kan je aan de pastoor opbiechten wat je hebt gedaan!
Ze gaan naar de kerk en de vader neemt zijn zoon mee naar het biechthok, laat hem naar binnen gaan en sluit de deur.
Pastoor: BEGIN NIET HE MANNEKE!!!